Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin tyytyinen elämääni mutta miehen mielestä kaikki on pielessä.

Vierailija
13.01.2021 |

Meillä on koti, työpaikat, autot, terveet ihanat lapset.
Kesämökki käytössä, ihana piha tässä talossa ja vaikka mitä.

Häntä ärsyttää kaikki kuten talon narisevat portaat(?!), lasten leikkien äänet, jopa nauraminen.
Pitäis erota muttei se onnistu äkkiä.

Olen puhunut ja puhunut muttei mikään muutu ja olen todennut ettei noin negatiivista asennetta takuulla mikään enää muutakkaan.
Huoh

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusnegatiiviset ihmiset ei koskaan muutu, sorry.

Vierailija
2/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina ollut tuollainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina ollut noin paha mutta nyt muuttunut ihan hirveksi kun vähensi/lopetti juomisen.

Viimeinen vuosi ollut tätä. Ap

Vierailija
4/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aina ollut noin paha mutta nyt muuttunut ihan hirveksi kun vähensi/lopetti juomisen.

Viimeinen vuosi ollut tätä. Ap

kännissä se ei huomannut nalkutustasi, mutta selvänä se alkaa harmittamaan

Vierailija
5/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo alkuunkaan nalkuttavaa sorttia, mies nalkuttaa siis itse koko ajan ja kaikki on huonosti.

Jopa kellontikitys on ärsyttävää.

Musta kaikki olis hyvin. Ap

Vierailija
6/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on masentunut

Vierailija
7/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen?

Meillä mies muuttui vajaa neljäkytä tuommoiseksi. Itsellä hyvinkin seesteinen aika elämässä, mutta hänellä oli kaikki vänkyrällään. Ykskaks mies olikin kuin teinityttö. Jatkuvaa valitusta ja purnausta. Jos itsellä olisi yhtään vastaava vaihe ollut, niin oltais erottu.

Oliskohan tuota vaihetta kestänyt parin vuoden ajan kaikkiaan. Nyt se on taas oma itsensä lämpöinen hurmuri. Valmiina uusiin seikkailuihin.

Vierailija
8/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan onkin muttei suostu lääkäriin.

En oikein enää tiedä mitä tekisin. Ap

Vierailija
9/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakio palstavastaus: masennus, narsisti, elämänhallinnassa ongelmia tai toinen nainen.

Vierailija
10/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 35v.

Tosiaan kaikki alkoi kun vähensi juomistaan joka oli riistäytyä käsistä.

Pystyy hyvin nyt olemaan juomatta, juo satunnaisesti mutta onkin sitten koko ajan muuten aivan mahdoton. Ap

Vierailija
11/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssri:t vasaralla murskaksi ja aamukahvin sekaan

Vierailija
12/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen voi olla niin iso osa elämän sisältöä, että sen lopettamisesta voi seurata masennusta ja tyhjyyden tunnetta. Miehesi pitäisi löytää jotain muuta mukavaa tekemistä tilalle.

Vierailija
13/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo eivät ole niitä asioita mitä miehesi haluaisi elämältään. Jos hän haluaisi olla lapseton mies kattohuoneistossa tai suurperheen isä maaseudulla tai nomadina Aasiassa tai laskettelunopettajana tai asua mörskässä tai olla sliipattu pukumies Manhattanilla. 

Sinun unelmasi ovat toteutuneet, onko mies uskaltanut kertoa omat unelmansa?

Vierailija
14/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssri:t vasaralla murskaksi ja aamukahvin sekaan

Oliski noin helppoa. Mulle itselleni joskus 15v sitten määrättiin ko. Lääkettä ja se vei tunteet kokonaan. Onneks ei oo ollut tarvetta itse käyttää. Jotenkin pitäis parantua muulla tavoin hänen. Ap

Vierailija
15/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla joku 30v kriisi - teillähän on nyt kaikki mitä elämässä yleensä tavoitellaan. Perhe, koti ja työpaikka. Saattaa olla, että hän kokee, että elämässä ei ole enää mitään ns tavoiteltavaa tai saavutettavaa.

Ehkä haaveili jostain isommasta urasta tai muuten vaan hauskemmasta elämästä ja se sitten alitajuisesti kaihertaa mieltä.

Vierailija
16/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroitusoireita? Koko ajan tekisi mieli alkoa?

Tai sitten lääkitsi jotain sillä alkoholilla. Mitä se voisi olla? Jos äänet häiritsevät, voisi kyseessä olla esim. add tai adhd, aistiyliherkkyys tms. Ehkä kannattaisi pohtia, onko muitakin oireita ja hakeutua sitten avun piiriin?

Vierailija
17/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on 35v.

Tosiaan kaikki alkoi kun vähensi juomistaan joka oli riistäytyä käsistä.

Pystyy hyvin nyt olemaan juomatta, juo satunnaisesti mutta onkin sitten koko ajan muuten aivan mahdoton. Ap

Onko juomisen syy korjattu vai ainoastaan juominen pakkolopetettu?

Vierailija
18/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo eivät ole niitä asioita mitä miehesi haluaisi elämältään. Jos hän haluaisi olla lapseton mies kattohuoneistossa tai suurperheen isä maaseudulla tai nomadina Aasiassa tai laskettelunopettajana tai asua mörskässä tai olla sliipattu pukumies Manhattanilla. 

No hän haluaisi hiljaisuutta ja juoda.

Lapset pitäisi siis antaa adoptioon, että hiljaisuus tulisi. Juomista hän ei voi jatkaa ja siitä oon kyllä ylpeä hän sen ymmärsi.

En vaan tiedä enää miten jatkan valitusta naurettavista asioista kuten portaiden narinasta ja just kellon tikityksestä tai lasten naurukohtauksista. :( Ap

Vierailija
19/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän haluaisi hiljaisuutta ja juoda.

Lapset pitäisi siis antaa adoptioon, että hiljaisuus tulisi. Juomista hän ei voi jatkaa ja siitä oon kyllä ylpeä hän sen ymmärsi.

En vaan tiedä enää miten jatkan valitusta naurettavista asioista kuten portaiden narinasta ja just kellon tikityksestä tai lasten naurukohtauksista. :( Ap

Minun korvaani kuulostaa epäempaattiselta suhtautumiselta miehen haluihin. Sinulla on kaikki mitä haluat, kunhan mies olisi ruodussa. Voisiko tehdä vähän enemmän kompromissia ja suhtautua miehen haluihin lämpimämmin? Kuinka iloinen olisit itse kuuden lapsen äitinä neukkukuutiossa ja ainoat lomamatkat Viroon, jos se olisi ollut miehen visio elämästä. Saattaisi välillä pinnaa kiristää?

Vierailija
20/95 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieroitusoireita? Koko ajan tekisi mieli alkoa?

Tai sitten lääkitsi jotain sillä alkoholilla. Mitä se voisi olla? Jos äänet häiritsevät, voisi kyseessä olla esim. add tai adhd, aistiyliherkkyys tms. Ehkä kannattaisi pohtia, onko muitakin oireita ja hakeutua sitten avun piiriin?

Aistiyliherkkyyttä nyt ainakin on. Se korostuu nyt kun ei juo.

Juomisellekkaan ei mielestäni, siis minun mielestäni ole ollut syytä. Mies ei ainakaan sitä minulle ole kertonut vaikka ennen puhuttiin paljon. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi