Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kerran sama homma! Tänäkin vuonna liian moni poika kieltäytyy tanssimasta vanhojentansseja!

Vierailija
12.01.2021 |

Jos nyt tansseja tänä vuonna ylipäänsä järjestetään lainkaan tai jos ne siirretään toiseen ajankohtaan. Mutta, jos tanssit järjestetään, niin jälleen kerran on monen nuoren miehenalun itsekkyys huipussaan, kun ovat ilmoittaneet, että eivät tanssi vanhoja! Heidän päätökseensä ei vaikuta mitenkään se, onko koronaa vai ei. Kun ei vaan kuulemma kiinnosta! Taas kerran on siis vaarassa monen tytönkin tanssit tuon asian vuoksi, kun tanssiparia ei välttämättä löydy.

Kyllä on kauhean itsekästä ja omaan napaan tuijottavaa toimintaa monilla pojilla. Oikein kunnon minä minä minä ajattelutapaa!

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin saavat kokemusta siitä miltä Tinder tuntuu miehistä.

Vierailija
2/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano ihan hukkaan menevät epäitsekkäiden tyttöjen kalliit puvut ja hintavat kampaukset puhumattakaan Hollywood tasoisesta make-upista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi tanssia, tanssiva miehet saavat naisia. 

Vierailija
4/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, en oo kuullutkaan tästä, että joku ei tanssis (paitsi jos on lestadiolainen). Täällä asuinpaikkakunnallani kyllä kuulemma on yleensä saatu kaikille parit, vaikka poikia onkin vähemmän.

Vierailija
5/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tanssinut vanhoja, ei ole mikään velvoite täyttään toisten ihmisten prinsessa unelmia. Snif.

Vierailija
6/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkiolle tuollaiset traditiot.

Koko vanhojen tanssi-traditio on jäänne lukion luonteesta etuoikeutetun eliitin koulutuspaikkana. Hetero cis-sukupuolisuus olettamalla.

Vierailija
7/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se pakollista ole. Itsekään en tanssinut, ja olen tyttö. Tuntui vaan aivan typerältä touhulta moinen.

Vierailija
8/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikoot itse parinsa. En minäkään tanssinut eikä olisi kyllä ollut pariakaan.

Vierailija
9/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa pariksi tytön. Ei tyttö-tyttö parit ole kielletty!

Vierailija
10/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi tanssia, tanssiva miehet saavat naisia. 

Ei saa. Tanssin wanhat kolme kertaa ja harrastin paritanssiaki hetken, mutta ei natsannut.

Vierailija
11/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tytöt ei tanssi KESKENÄÄN, jos ne juhlat on niin tärkeät?

Vierailija
12/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset prinsessaharhaisen kiukuttelut sieltä sitten.

Miesten tehtävä ei ole miellyttää naisia. 

Vierailija
13/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen miellyttämistä vartenko poikien pitää tanssia? Käsittääkseni lukiota käydään ihan muista syistä.

Vierailija
14/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tanssinut vanhoja, ei ole mikään velvoite täyttään toisten ihmisten prinsessa unelmia. Snif.

Sinä ja sinun prinsessaharhasi naisista/tytöistä. Kas kun ei tälläkertaa uniikki lumihiutale. Suuteletko taas kylmää olutpulloa vai tölkkikö se oli?

Vierailija
15/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun tulee vieläkin kylmät väreet sanasta vanhojentanssi. Mulle rumana tyttönä se oli nöyryytys. Meitä oli tyttöjä ja poikia yhtä paljon jotka tanssi, joten kaikille löytyi pari, mutta: kukaan ei olisi halunnut minua, eikä yhtä yli 180 cm pitkää lihavaa tyttöä. Siinä oli kiva kuunnella kun jämäpojat vertailivat, kumpi noista nyt on vähemmän yököttävä jak kumpi ottaa kumman. Päätyivät siihen että olemme molemmat yhtä vastenmielisiä ja arvotaan. Oli aika vaivautunut tunnelma tanssissa.

Vierailija
16/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin itse valita näin jälkikäteen, olisin itsekin jättänyt tanssit väliin.

Turhaa rahanmenoa naisten prinsessaleikkeihin 

Vierailija
17/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran sama homma! Tänäkin vuonna liian moni mamma tekee saman väsyneen vanhojentanssiprovon!

Vierailija
18/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhojen" tanssit! PromQueen Ball se on nykyään. Perinne pitäisi palauttaa 30 vuotta taaksepäin, jolloin se oli vielä hauskaa vanhoilla asuilla leikittelyä eikä nykyistä jenkkilästä kopioitua prinsessa-satuilua. Ei ihmekään että monia kundeja ei kiinnosta!

Vierailija
19/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset prinsessaharhaisen kiukuttelut sieltä sitten.

Miesten tehtävä ei ole miellyttää naisia. 

Aloitus oli miespuolisen tekemä provo. Sinun vastauksesi taas nais_vihaa.

Vierailija
20/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun tulee vieläkin kylmät väreet sanasta vanhojentanssi. Mulle rumana tyttönä se oli nöyryytys. Meitä oli tyttöjä ja poikia yhtä paljon jotka tanssi, joten kaikille löytyi pari, mutta: kukaan ei olisi halunnut minua, eikä yhtä yli 180 cm pitkää lihavaa tyttöä. Siinä oli kiva kuunnella kun jämäpojat vertailivat, kumpi noista nyt on vähemmän yököttävä jak kumpi ottaa kumman. Päätyivät siihen että olemme molemmat yhtä vastenmielisiä ja arvotaan. Oli aika vaivautunut tunnelma tanssissa.

Mikäs niistä jämäpojista teki jämäpoikia? Et saanutkaan pariksesi sitä lukion avaruusleukaista mallipoikaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi