Taas kerran sama homma! Tänäkin vuonna liian moni poika kieltäytyy tanssimasta vanhojentansseja!
Jos nyt tansseja tänä vuonna ylipäänsä järjestetään lainkaan tai jos ne siirretään toiseen ajankohtaan. Mutta, jos tanssit järjestetään, niin jälleen kerran on monen nuoren miehenalun itsekkyys huipussaan, kun ovat ilmoittaneet, että eivät tanssi vanhoja! Heidän päätökseensä ei vaikuta mitenkään se, onko koronaa vai ei. Kun ei vaan kuulemma kiinnosta! Taas kerran on siis vaarassa monen tytönkin tanssit tuon asian vuoksi, kun tanssiparia ei välttämättä löydy.
Kyllä on kauhean itsekästä ja omaan napaan tuijottavaa toimintaa monilla pojilla. Oikein kunnon minä minä minä ajattelutapaa!
Kommentit (86)
Jos käy lukion kolmeen ja puoleen tai neljään vuoteen, onko vanhojen päivä sen oman aloittaneen kurssin kanssa vai vasta kolmannen keväällä? Vai onko ihan sama, mihin menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun tulee vieläkin kylmät väreet sanasta vanhojentanssi. Mulle rumana tyttönä se oli nöyryytys. Meitä oli tyttöjä ja poikia yhtä paljon jotka tanssi, joten kaikille löytyi pari, mutta: kukaan ei olisi halunnut minua, eikä yhtä yli 180 cm pitkää lihavaa tyttöä. Siinä oli kiva kuunnella kun jämäpojat vertailivat, kumpi noista nyt on vähemmän yököttävä jak kumpi ottaa kumman. Päätyivät siihen että olemme molemmat yhtä vastenmielisiä ja arvotaan. Oli aika vaivautunut tunnelma tanssissa.
Mikäs niistä jämäpojista teki jämäpoikia? Et saanutkaan pariksesi sitä lukion avaruusleukaista mallipoikaa?
jämätytöille ei kelpaa jämäpojat
Pari kaveriani päätti tanssia samaan aikaan kuin muut (tokana vuonna), vaikka opiskelevat neljään vuoteen. Ilmeisesti sillä ei ole väliä, mutta moni suosii jo toisella vuodella tanssia, vaikka venyttäisikin opiskeluja.
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta sano ihan hukkaan menevät epäitsekkäiden tyttöjen kalliit puvut ja hintavat kampaukset puhumattakaan Hollywood tasoisesta make-upista.
gilddi-miehellä menee saman verran rahaa olueeseen ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi tanssia, tanssiva miehet saavat naisia.
Ei niitä kiinnostavia jännänaisia riitä lukioissa kovinkaan monelle. Aika turha on lähteä tanssimaan jos saa parikseen vain jonkun tylsän kilttinaisen.
Ihan ymmärrettävää, että Vanhojen tanssit etäharjoituksineen eivät houkuta poikia koronan aikaan.