Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi prkele! Mä heitän ton 18 v lukiolaiset pihalle!

Vierailija
12.01.2021 |

Ei jumalauta! Koko päivän ollut kotona ja maannut sängyssä. Mitään järkevää ei tee, katsoo jotain somepaskaa. Mä tulen töistä kotiin, saatananmoiset lumet pihassa, en päässyt edes pihaan kääntymään. Ei sitten ole edes lumitöitä tehnyt, kun ei koulunkäynti näytä maistuvan. Mä en enää tollasta selkärangatonta matoa katsele, olkoot omillaan!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika armeijaan heti lukion jälkeen. Se on uskomatonta, millaisista vetelyksistä siellä saadaan tehtyä mies.

m39

Vierailija
42/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lukiolainen on 3kk päästä 18. Tänään kävi aamulla treeneissä ja koulussa, sitten oli hypäri. Iltapäivällä tunnit etänä. Olin itse kotona töissä. Ennen pojan viimeisen tunnin loppua lähdin lumitöihin ja kerroin että saa liittyä seuraan kun joutaa. Sieltä se tuli kun tunti loppui.

Mitäs jos sanoisit sille nuorelle että vaatteet päälle, nyt mennään pihahommiin.

Ymmärrän että ärsyttää, mutta älä nyt ainakaan itse sitä pihaa raivaa. Ja sitä paitsi sitä tulee koko ajan lisää.

Ihmiset yleisesti ottaen inhoaa käskyttämistä. On iso ero siinä, miten asiansa esittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tämä trolli on edes aikuinen-ainakaan henkisesti. Niin ala-arvoista kieltä hän käyttää.

Vierailija
44/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikuisten lasten kotona asuessa säääntö, että talossa asuvat ihmiset noudattavat ko talon sääntöjä, tai muuttavat muualle.

Tämä toimi hyvin.

Lapset noudattivat sääntöä ja lähtivät ylppärien jälkeen opiskelemaan. Heitä autettiin kykyjemme mukaan.

Ovat nyt perheelisiä hyvin voivia aikuisia ja meillä on erittäin läheiset välit.

Vierailija
45/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minusta lukiolainen voi olla vastuussa perheen lumitöistä. Asumismuoto ei kuitenkaan ole lukiolaisen valinta, vaan vanhempiensa. 

No kyllä on. Hän on täysi-ikäinen ja jos vielä asuu vanhempiensa luona niin kyllä hänenkin pitää osallistua kotitöihin. Jos häntä ei kiinnosta osallistua mihinkään niin muuttakoot omaan kotiinsa. Vanhempien koti, vanhempien säännöt

Kyllähän se on perheen koti, jos kerran pariskunnalla on lapsia. 

Vierailija
46/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aikuisten lasten kotona asuessa säääntö, että talossa asuvat ihmiset noudattavat ko talon sääntöjä, tai muuttavat muualle.

Tämä toimi hyvin.

Lapset noudattivat sääntöä ja lähtivät ylppärien jälkeen opiskelemaan. Heitä autettiin kykyjemme mukaan.

Ovat nyt perheelisiä hyvin voivia aikuisia ja meillä on erittäin läheiset välit.

Yllätys, että lähtivät heti kun pystyivät 

Vierailija
47/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta ihan täysin.

Menis itelläkin hermot!!!

Vierailija
48/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen kuuluu osallistua.

Ei se ole mikään hotelli!

Vierailija
49/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minusta lukiolainen voi olla vastuussa perheen lumitöistä. Asumismuoto ei kuitenkaan ole lukiolaisen valinta, vaan vanhempiensa. 

Minulla ei ole velvollisuutta elättää täysi-ikäistä. Tein vain itselleni ruuan ja käsken miehen syödä ulkona ennen kuin tulee kotiin. En tarjoile tuolle teinipaskalle mitään.

Ap

Todellakin sulla on velvollisuus elättää lukiolainen.

Vierailija
50/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän oli lapsi, otitko hänet aina mukaan kodin askareisiin, ohjasit ja kannustit? Siten lapset oppii tekemällä. Mutta jos vain haukuit että mitään et osaa niin mistä olisi oppinut?

Sitä niittää mitä kylvää.

Kirjoitustyylistäsi huomaa että sinulla on kiukunhallintaongelma, joka ei ole lapsen syy. Mieti kenen, lapsen isän, omien vanhempiesi? Oma pää kannattaa selvittää ensin.

Ja voit sanoa lumitöistä, mutta älä raivoa, siitä ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
51/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä metsästämään ja kalastamaan ruokaa pöytään.

Vierailija
52/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa kosketella pinppiä.

Vierailija
53/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon nuoriso!

Vierailija
54/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimi hyvin.

Yllätys, että lähtivät heti kun pystyivät 

Ei muuten pidä paikkaansa. Meidän kotikunnassa ei ole yliopistoa, joten korkekoulu

tutkintoa ei olisi kotoa käsin voinut suorittaa.

Muuttivat valmistuttuaan lähelle lapsuudenkotiaan, rakensivat talonsa ja tekivät lapsensa, joita olemme hoidelleet aina tarvittaessa.🤗

Vierailija
55/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet kasvattanut. Peiliin katsomaan vaan syyllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän