Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi prkele! Mä heitän ton 18 v lukiolaiset pihalle!

Vierailija
12.01.2021 |

Ei jumalauta! Koko päivän ollut kotona ja maannut sängyssä. Mitään järkevää ei tee, katsoo jotain somepaskaa. Mä tulen töistä kotiin, saatananmoiset lumet pihassa, en päässyt edes pihaan kääntymään. Ei sitten ole edes lumitöitä tehnyt, kun ei koulunkäynti näytä maistuvan. Mä en enää tollasta selkärangatonta matoa katsele, olkoot omillaan!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäkoulu!

Vierailija
2/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minusta lukiolainen voi olla vastuussa perheen lumitöistä. Asumismuoto ei kuitenkaan ole lukiolaisen valinta, vaan vanhempiensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. - Kyllä se vielä lähtee ja kyllä sä vielä sitä kaipaat. Tsemiä.

Vierailija
4/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäkoulu!

Voi kuule, tämä ei kouluun panosta. Aina kun on kotona niin vaan tuijottaa luuria ja konetta.

Ap

Vierailija
5/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikola käteen ja ruoka pöytään, kunhan on tehnyt sen mitä piti.

Ryhtiliike. Soita aamulla ja tarkista että on herännyt. Etuudet pois jos ei ala sujua, tai pieni sakkomaksu.

Vierailija
6/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minusta lukiolainen voi olla vastuussa perheen lumitöistä. Asumismuoto ei kuitenkaan ole lukiolaisen valinta, vaan vanhempiensa. 

Minulla ei ole velvollisuutta elättää täysi-ikäistä. Tein vain itselleni ruuan ja käsken miehen syödä ulkona ennen kuin tulee kotiin. En tarjoile tuolle teinipaskalle mitään.

Ap

Vierailija
7/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangaton mato!

Vierailija
8/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäkoulu!

Voi kuule, tämä ei kouluun panosta. Aina kun on kotona niin vaan tuijottaa luuria ja konetta.

Ap

Mitä olet tehnyt aktivoinnin hyväksi?

Vierailija
9/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tyttö vai poika?

Vierailija
10/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole velvollisuutta elättää täysi-ikäistä. Tein vain itselleni ruuan ja käsken miehen syödä ulkona ennen kuin tulee kotiin. En tarjoile tuolle teinipaskalle mitään.

Ap

Tälläistä lukiessa ihmettelen, että on päässyt lukioon asti.

Et vaikuta millään muotoa kannustavalta tai fiksummalta.

Vierailija
11/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vanhemman elatusvelvollisuus koskee myös yli 18-vuotiasta lukiolaista. Puhutaan ns. koulutusavustuksesta, joka kattaa koulutuksen aiheuttamien välittömien kustannusten lisäksi myös elinkustannukset ko. koulutuksen aikana. 

Vierailija
12/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on 18 niin kyllähän sä voit heittää. Poika on täysi-ikäinen eikä mikään pikkuteini enää. Tuollaisesta kasvaa aikamiespoika vässykkä jonka elämä on trollata av-palstalla. 

Vierailija
13/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä makaat palstalla. 

Vierailija
14/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tälläistä lukiessa ihmettelen, että on päässyt lukioon asti.

Et vaikuta millään muotoa kannustavalta tai fiksummalta.

Keksitty juttuhan tämä koko aloitus on.

t: AP

Vierailija
15/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No älä nyt kiukuttele. Tietysti teet ruuan ja tsemppaat koulunkäynnissä ja autat jos apua tarvitsee. T. Ammattivalittaja

Vierailija
16/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onhan. Vinkki: Finlex on ihan ilmaiseksi netissä.

Vierailija
17/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolustelette laiskaa nuorta miestä? Jos touhu ei sillä muutu siitä tulee samanlainen kun ul eista täällä. Miksi kukaan puolustelee tuollaista käytöstä?? 

Vierailija
18/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. - Kyllä se vielä lähtee ja kyllä sä vielä sitä kaipaat. Tsemiä.

Jos sä sen 18-vuotiaan pois ajat kotoa, mä toivon, että se lähtee viimeisen kerran eikä sun ovea enää ikinä aukaise! Ei tarvi sitten vanhakaan sun mitään apua odottaa saavasi. 

Vierailija
19/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo

Vierailija
20/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on. Hän on täysi-ikäinen ja jos vielä asuu vanhempiensa luona niin kyllä hänenkin pitää osallistua kotitöihin. Jos häntä ei kiinnosta osallistua mihinkään niin muuttakoot omaan kotiinsa. Vanhempien koti, vanhempien säännöt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä