Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi prkele! Mä heitän ton 18 v lukiolaiset pihalle!

Vierailija
12.01.2021 |

Ei jumalauta! Koko päivän ollut kotona ja maannut sängyssä. Mitään järkevää ei tee, katsoo jotain somepaskaa. Mä tulen töistä kotiin, saatananmoiset lumet pihassa, en päässyt edes pihaan kääntymään. Ei sitten ole edes lumitöitä tehnyt, kun ei koulunkäynti näytä maistuvan. Mä en enää tollasta selkärangatonta matoa katsele, olkoot omillaan!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolaiset alkaa olla aika uuvuksissa etäopiskeluun. Samoin opettajat. Ei ole ihmismäistä opiskella 8 h päivässä tuijotellen tietokonetta jossa puhuva pää.

Vierailija
22/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on 18 niin kyllähän sä voit heittää. Poika on täysi-ikäinen eikä mikään pikkuteini enää. Tuollaisesta kasvaa aikamiespoika vässykkä jonka elämä on trollata av-palstalla. 

Tiedät, että tämän fiktiivisen tarinan päähenkilö on poika, koska vain pojat voivat olla pahoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama trolli aloittelee jatkuvasti näitä provoja. Tyyli aina sama, kohde vaihtuu.

Vierailija
24/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäkoulu!

Voi kuule, tämä ei kouluun panosta. Aina kun on kotona niin vaan tuijottaa luuria ja konetta.

Ap

Mun vanhemmat kans aina jakso kaikille hokea kuinka en panosta kouluun. Sukulaisille, työkavereille yms. Mutta kyllä panostin. Vanhemmat ei vaan koskaan olleet paikalla näkemässä. Perustelivat tuolla samalla "aina oot vaan puhelimella". Aina tein kouluhommat, mutta jostain syystä vanhemmat näki vaan sen puhelimen. Sitten olivatkin huuli pyöreänä kun kirjoitin E paperit. Ja muka niin ylpeitä. Aina kuulemma tiesivät.....

Vierailija
25/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolustelette laiskaa nuorta miestä? Jos touhu ei sillä muutu siitä tulee samanlainen kun ul eista täällä. Miksi kukaan puolustelee tuollaista käytöstä?? 

Sinäkin tiedät, että tämän fiktion antisankari on mies, koska vain mies voi sellainen olla?

Vierailija
26/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumikola käteen ja ruoka pöytään, kunhan on tehnyt sen mitä piti.

Ryhtiliike. Soita aamulla ja tarkista että on herännyt. Etuudet pois jos ei ala sujua, tai pieni sakkomaksu.

Meilläkin on saatu vääntää rautalangasta, mutta sellaista se on.

Parempia neuvoja nämä ovat kuin kiukuttelu niin ettei mikään muutu.

Vierailija
27/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 provo

provo tai ei mutta vastauksista näkee kuka niitä triggeröityviä laiskaperseitä kasvattaa. ihanaa. 

Vierailija
28/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tyttö vai poika?

Kysyt vielä.

Vierailija
29/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä viestistä heijastuu kasvatus tai sen puute, mikä taitaa olla ongelma.

Ja vanhemmalla tunteiden hallinnan puute ja hyvin sivistymätön tapa ilmaista itseään tai ajatella rationaalisesti esim. Millä lukiolainen (tämän vuoden abiturientti?) elättäisi itsensä, jos joutuisi muuttamaan, jne.

Sille muutollekin tulee kyllä aikansa. Toivottavasti vanhemmat tukevat ja jaksavat olla vanhempia myös täysi-ikäisyyden saavuttaneille lapsilleen.

Vierailija
30/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
31/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiolaiset alkaa olla aika uuvuksissa etäopiskeluun. Samoin opettajat. Ei ole ihmismäistä opiskella 8 h päivässä tuijotellen tietokonetta jossa puhuva pää.

Tekosyy. Itsekin etäopiskelen ja monta tuntia kattelen tietokoneen ruutua. Teen silti kotitöitä, koska on pakko.

Vierailija
32/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäkoulu!

Voi kuule, tämä ei kouluun panosta. Aina kun on kotona niin vaan tuijottaa luuria ja konetta.

Ap

Mistä sä luulet et sen etäkoulun tehtävät ja materiaalit tulee? 

Vinkki: sieltä koneelta

Vierailija
33/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäkoulu!

Ap

Niinhän sinäkin teet

Vierailija
34/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka masentunut. Kuinka hullu sä oikein olet?

Vierailija
35/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeinta ollut lapsille opettaa että elämässä on pakko. Lähes kaikki on pakko ja se on tehtävä vaikka ei olisi mielekästä tai millään tapaa huvittaisi. Sitten pieni osa elämässä on vapaaehtoista. Se on se sokeri siinä pakkopullan päällä. Ei ole oppineet yksikään.

Vierailija
36/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukiolainen on 3kk päästä 18. Tänään kävi aamulla treeneissä ja koulussa, sitten oli hypäri. Iltapäivällä tunnit etänä. Olin itse kotona töissä. Ennen pojan viimeisen tunnin loppua lähdin lumitöihin ja kerroin että saa liittyä seuraan kun joutaa. Sieltä se tuli kun tunti loppui.

Mitäs jos sanoisit sille nuorelle että vaatteet päälle, nyt mennään pihahommiin.

Ymmärrän että ärsyttää, mutta älä nyt ainakaan itse sitä pihaa raivaa. Ja sitä paitsi sitä tulee koko ajan lisää.

Vierailija
37/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti lukioaikana se, kun äiti vaati, että käyttäisin kaiken opiskelulta liikenevän aikani kotitöihin. Aina olisi pitänyt olla pyykkiä ripustamassa, tiskaamassa, lumitöissä, puita kantamassa, ruokaa laittamassa, siivoomassa jne. Kun täytin 18v, jätin lukion kesken ja muutin toiselle paikkakunnalle. Siellä menin aikuislukioon, ja suoritin sen koulun siellä loppuun. Rankempaahan se lukio niin oli, mutta omassa huushollissani oli niitä kotitöitä paljon vähemmän. Pyykkiä pesin 2 viikon välein. Ruokaa laitoin, kun oli nälkä. Tiskiä tuli ne muutama kippo, joita itse tarvitsin, eikä ikinä ollut samanlaisia tiskivuoria kuin kotonani. Lumitöitä ei tarvinnut tehdä eikä puita kantaa, kun asuin kerrostalossa. Siivottavana ei ollut kuin omat sotkut.

Vierailija
38/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minusta lukiolainen voi olla vastuussa perheen lumitöistä. Asumismuoto ei kuitenkaan ole lukiolaisen valinta, vaan vanhempiensa. 

Mitä? No tottakai lukiolainen voi tehdä lumityöt, jos on kotona. Ulkoilustahan se olisi käynyt.

Vierailija
39/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nuoret tarvii sosiaalisia kontakteja (myös sen luurin ulkopuolisia)

Sääliks käy vanhuksia ja nuoria näinä aikoina. Varmasti kokevat eniten yksinäisyydestä.

Vierailija
40/55 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaikeinta ollut lapsille opettaa että elämässä on pakko. Lähes kaikki on pakko ja se on tehtävä vaikka ei olisi mielekästä tai millään tapaa huvittaisi. Sitten pieni osa elämässä on vapaaehtoista. Se on se sokeri siinä pakkopullan päällä. Ei ole oppineet yksikään.

No ei varmaan tuolla tavalla opikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan