Tosiaan hommahan menee niin, että kun ilmaiset mielenkiintosi näytössä
Niin minä pyydän sinulta tiedot, jotta voin tapaamisen jälkeen tarkistaa että onko sinulla ylipäätään mahdollisuutta asuntooni.
Samalla sinä ostat itsellesi aikaa tuumailla asiaa. Mutta ei, homma ei mene niin, että sinä tulet kotiini tutkimaan joka nurkan, et anna itsestäsi mitään tietoja ja kuvittelet voivasi määrätä, että juu odottele sinä vaan niin me tässä mietiskellään ja saat ehkä myöhemmin tiedot.
Ei, silloin sinä olet ulkona pelistä enkä aio enää myöhemmin tarkistaa mitään tietoja.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan sitä järkeä voi käyttää. Isompi ja hienompi asunto ei ilmesty sattumalta kenenkään nimiin. Kyllä se on ihan varta vasten ostettu🤦🏼♀️ Elämäntilanne voi pakottaa laittamaan asunnon hetkeksi vuokralle, mutta asunnon koosta ja kunnosta voi päätellä, että onko asunto väliaikainen vai ikuinen. Jos vuokranantaja on vaikkapa 50-v miekkonen ja asunto on jokin 45-neliöinen kerrostalokaksio, niin suurella todennäköisyydellä se miekkonen ei ole kiinnostunut asumaan asunnossa itse. Jos vuokra-asunto on hieno rivari, erillis- tai omakotitalo, niin aika todennäköisesti se vuokranantaja haluaa siellä pääsääntöisesti asua🤦🏼♀️
Saattaa tulla sulla yllätyksenä, mutta pääsääntöisesti ihmiset eivät sössi raha-asioitaan niin että joutuvat laittamaan oman kotinsa vuokralle. Ja jos sössivätkin, niin järkevän ihmisen ratkaisu on silloin myynti. Joka tapauksessa se että et löydä järkevää vuokralaista johtuu siitä että et ole itsekään ihmisenä järkevä, tuollainen luonne karkottaa kaikki paitsi epätoivoisimmat.
Mitäköhän víțt.ua olen SÖSSINYT?? XDDDDDDD jos kokouksissa on päätetty korkeat vastikkeet niin mitenköhän víțuşsa se on minun syyni??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Se on sinun vikasi, ettet tajua että rahoitusosuus pitää maksaa pois. Normi ihminen ottaa sen osuuden huomioon etukäteen. Ei se yllätyksenä tule.
Öööö XDDDDDDD kuka víțtu ei tajuaisi???? Jos sinä et tajua, että VASTIKKEEN MÄÄRÄ PÄÄTETÄÄN KOKOUKSESSA, niin sehän ei ole minun murheeni XDDDDD
Ei minulla ole rahavaikeuksia. Sinä se et tajua, että velka pitää maksaa. Ei muut osakkaat sitä maksa puolestasi ja pankki ottaa omansa sopimuksen mukaan. Ei siinä paljoa säätövaraa ole. Jos yhtään.
Voi jessus 😑 EDELLEEN SE SUMMA PÄÄTETÄÄN YHTIÖKOKOUKSESSA. Isännöitsijäkin on sanonut, että harmi kun vastikkeet (MONIKOSSA) ovat tällä hetkellä niin korkeat. Ja täällä on ollut häätöjä ja hallintaanottoja, KUN VASTIKKEITA EI OLE MAKSETTU. JOSTAIN NE RAHAT ON SAATAVA, SIKSI VASTIKKEET OVAT KOHTUUTTOMAN SUURET. 😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan sitä järkeä voi käyttää. Isompi ja hienompi asunto ei ilmesty sattumalta kenenkään nimiin. Kyllä se on ihan varta vasten ostettu🤦🏼♀️ Elämäntilanne voi pakottaa laittamaan asunnon hetkeksi vuokralle, mutta asunnon koosta ja kunnosta voi päätellä, että onko asunto väliaikainen vai ikuinen. Jos vuokranantaja on vaikkapa 50-v miekkonen ja asunto on jokin 45-neliöinen kerrostalokaksio, niin suurella todennäköisyydellä se miekkonen ei ole kiinnostunut asumaan asunnossa itse. Jos vuokra-asunto on hieno rivari, erillis- tai omakotitalo, niin aika todennäköisesti se vuokranantaja haluaa siellä pääsääntöisesti asua🤦🏼♀️
Saattaa tulla sulla yllätyksenä, mutta pääsääntöisesti ihmiset eivät sössi raha-asioitaan niin että joutuvat laittamaan oman kotinsa vuokralle. Ja jos sössivätkin, niin järkevän ihmisen ratkaisu on silloin myynti. Joka tapauksessa se että et löydä järkevää vuokralaista johtuu siitä että et ole itsekään ihmisenä järkevä, tuollainen luonne karkottaa kaikki paitsi epätoivoisimmat.
Mitäköhän víțt.ua olen SÖSSINYT?? XDDDDDDD jos kokouksissa on päätetty korkeat vastikkeet niin mitenköhän víțuşsa se on minun syyni??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Se on sinun vikasi, ettet tajua että rahoitusosuus pitää maksaa pois. Normi ihminen ottaa sen osuuden huomioon etukäteen. Ei se yllätyksenä tule.
Öööö XDDDDDDD kuka víțtu ei tajuaisi???? Jos sinä et tajua, että VASTIKKEEN MÄÄRÄ PÄÄTETÄÄN KOKOUKSESSA, niin sehän ei ole minun murheeni XDDDDD
Ei minulla ole rahavaikeuksia. Sinä se et tajua, että velka pitää maksaa. Ei muut osakkaat sitä maksa puolestasi ja pankki ottaa omansa sopimuksen mukaan. Ei siinä paljoa säätövaraa ole. Jos yhtään.
Voi jessus 😑 EDELLEEN SE SUMMA PÄÄTETÄÄN YHTIÖKOKOUKSESSA. Isännöitsijäkin on sanonut, että harmi kun vastikkeet (MONIKOSSA) ovat tällä hetkellä niin korkeat. Ja täällä on ollut häätöjä ja hallintaanottoja, KUN VASTIKKEITA EI OLE MAKSETTU. JOSTAIN NE RAHAT ON SAATAVA, SIKSI VASTIKKEET OVAT KOHTUUTTOMAN SUURET. 😑
Sinullahan ne vastikkeet on maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan ne vastikkeet on maksamatta.
Kai ne nyt on maksamatta kun muija ajelee taksilla kauppaan keskellä yötä kun tulee nälkä eikä ole ymmärtänyt ostaa ruokaa jääkaappiin. Ja tilaa netistä kaikkea mahdollista paskaa mitä ei tarvitse (ja sitten tappelee Klarnan kanssa palautuksista). Ja kun ne mitkään työpaikatkaan ei pysy, eikä opiskelupaikat.
TAAS tämä. Älä vuokraa sitä asuntoa, kun on näin vaikeaa. Keksi jotain muuta. Mielellään jotain mihin eivät liity toiset ihmiset, kun tuppaa menemään näin hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden yksiön sijoittajalla noussut k*** päähän.
Mikä víțuń yksiö ja kenellä?
Ap
ai tää on huoriskin :D
taitaapi olla joku feissarimokien asunto, kun ei miekkos/äitihullu/huoris kommentoi niihin mitään. :D
Oikotieltä ei muuten vuokrattavana kovin montaa erillistaloa löydy, joten aika helppo selvittää. Onko tämä se jossa on ne mauttomat eläinnaamataulut? Sopisi hienosti tyyliin.
Tämän takia vuokraan aina kaupungilta/kunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei sen vertaa ymmärrä, että vuokra-asunto ei välttämättä ole ikuinen, niin ehkä ei kannata etsiä vuokra-asuntoa🤦🏼♀️ sehän se etu on, että vuokranantaja ei menetä asuntoaan lopullisesti eikä vuokralainen ole vankina asunnon kanssa, jos haluaakin muuttaa. Hohhoijaa.
Miten jaksat jankata samoja lauseita ja mielipiteitäsi koko ajan? Eikö se ole sinunkin mielestä todella omituista? Tee jotain rakentavaa sen sijaan. Toisaalta olet kyllä varmaan pelkkä provo.
Eihän teille mene mikään jakeluun XDDDDDDdd syyllistätte minua siitä, että jotkut ovat ídìootteja🤦🏼♀️
JOS ET VOI HYVÄKSYÄ SITÄ ETTÄ ASUNTO EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE IKUISESTI KÄYTÖSSÄSI, OSTA OMA TAI SOPEUDU TILANTEESEEN. Älä mene selkeästi omaksi kodiksi ostettuihin asuntoihin vaatimaan, että minä muutan tänne 30 vuodeksi, ota tai jätä!1!
Eiköhän kannattaisi ensin katsoa millaista asunnossa on asua ja miettiä jatkoa ihan kaikessa rauhassa 🤦🏼♀️
Sinun olisi samaten kannattanut oikeasti selvittää mihin sinulla on varaa ja mihin EI. Et joutuisi nyt vuokraamaan ah, niin armasta asuntoasi tuntemattomille.
Mikä juttu tämä on ja miten te muut tunnette tuon niin hyvin, että tiedätte kuka se on?
Oon ihan äimän käkenä lukenut tätä.
Tuommoinen samanlainen hymiöhullu riehui facekirpparilla yks päivä, onkohan sama.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on ja miten te muut tunnette tuon niin hyvin, että tiedätte kuka se on?
Tuommoinen samanlainen hymiöhullu riehui facekirpparilla yks päivä, onkohan sama.
Aloittajalla on, kuten varmaan itsekin huomaat, aika uniikki kirjoitustyyli. Hän myös tykkää vuodattaa asioitaan tänne vauvapalstalle hyvinkin yksityiskohtaisesti. Jää siis helposti mieleen jokaiselle, joka erehtyy lukemaan tämän sekoilijan juttuja.
Hitsi, onko tämä tosiaan joku äitihullun uusi hahmo? Vaiko sittenkin miekkosnainen? Molemmat?
Kirjoitustyyli sataprosenttista äitihullua, liekö vain hämäyksenä nuo XDDD ja 🤦🏼♀️ tuolla välissä…
Tai sitten jokainen palstahullu onkin samasta kynästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen samanlainen hymiöhullu riehui facekirpparilla yks päivä, onkohan sama.Aloittajalla on, kuten varmaan itsekin huomaat, aika uniikki kirjoitustyyli. Hän myös tykkää vuodattaa asioitaan tänne vauvapalstalle hyvinkin yksityiskohtaisesti. Jää siis helposti mieleen jokaiselle, joka erehtyy lukemaan tämän sekoilijan juttuja.
Minä käyn täällä silloin tällöin, en ehdi tutustua kenenkään kirjoitustyylin, enkä muutoinkaan tyyppeihin kun niin harvoin käyn.
Outo tyyppi joka tapauksessa. Miten tuo täällä riehuminen mihinkään auttaa? Ei mitenkään.
Toivon todella, ettei kukaan haksahda ap:n asuntoon vuokralle. Ihan painajaismaista olisi tuollainen vuokranantaja.