Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosiaan hommahan menee niin, että kun ilmaiset mielenkiintosi näytössä

Vierailija
12.01.2021 |

Niin minä pyydän sinulta tiedot, jotta voin tapaamisen jälkeen tarkistaa että onko sinulla ylipäätään mahdollisuutta asuntooni.

Samalla sinä ostat itsellesi aikaa tuumailla asiaa. Mutta ei, homma ei mene niin, että sinä tulet kotiini tutkimaan joka nurkan, et anna itsestäsi mitään tietoja ja kuvittelet voivasi määrätä, että juu odottele sinä vaan niin me tässä mietiskellään ja saat ehkä myöhemmin tiedot.

Ei, silloin sinä olet ulkona pelistä enkä aio enää myöhemmin tarkistaa mitään tietoja.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
2/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse nyt asunnon myynnistä tai vuokraamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä lähde mihinkään hyväntekeväisyyshommaan omaisuuteni kera. Eikä minua kiinnosta vaikka kutsuisitte minua kuspääksi tuhat kertaa XDDDDD. Jos ilmaiset kodissani mielenkiinnon asua siinä, niin joko annat itsestäsi tietoa tai sitten et, mutta jälkimmäisessä tapauksessa minä en enää edes harkitse sinua. Niin se vain menee.

Vierailija
4/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse nyt asunnon myynnistä tai vuokraamisesta?

Vuokraaminen.

Vierailija
5/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myisin asunnon niin kaupat tehtäisiin sen kanssa, joka tarjoaa parhaan hinnan ja tekee paperit. Ei siinä ole millään muulla kuin rahalla väliä.

Ap

Vierailija
6/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt enää jaksa aloittaa uutta keskustelua tästä. Mikset voi jatkaa sitä edellistä?

Vierailija
7/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa katkeraa tilitystä. Onko liian huonot ihmiset käyneet haukkumassa tympeää asuntoasi rumaksi tai käyttökelvottomaksi? :D

Vierailija
8/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä sitten? Erkö voi vaan valita vuokralaisen niistä, jotka ovat valmiit heti tekemään sopimuksen? Noinhan se kaikessa menee, että ne, jotka jäävät "katselemaan", ottavat riskin, että asunto menee jollekin muulle.

Itse tosin olen usein antanut jonkun tuollaisen epämääräisen "mietin vielä" -vastauksen silloin, jos en oikeasti ole kovin kiinnostunut asunnosta, mutta en vaan jotenkin kehtaa toisen asunnosta sanoa, etten halua sitä.

Vierailija
9/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ajattelit jauhaa täällä samaa asiaa?

Vierailija
10/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän ihan hyvin, että en yksityishenkilönä haluaisi jakaa kaikenmaailman hulluille omia yksityistietojani, ellen olisi ihan 100% varma mitä haluan.

Vierailija
11/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Sitten et vuokraa näille ihmisille asuntoasi.

Vai kieltäytyvätkö he systemaattisesti antamaan itsestään sinulle tietojaan? Kuulostaa ennemminkin siltä, että sinun osaltasi vuokrausprosessissa on aukkoja, jos menettelytapa on vuokraajille epäselvä.

Vierailija
12/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa katkeraa tilitystä. Onko liian huonot ihmiset käyneet haukkumassa tympeää asuntoasi rumaksi tai käyttökelvottomaksi? :D

Ööö no moderni asuntoni on kaukana rumasta ja molemmat olivat kiinnostuneita.

Ap

Vierailija
13/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että fiksuja ne ketkä ei sinulle tietojansa luovuta, kun vaikutat ihan pähkähullulta. Asuntosi voi olla tietty kiva, mutta kyllä se vuokranantajakin aina laadukkaiden vuokralaisten keskuudessa valitaan. Vähän huonompia vuokralaisia ei taas kiinnosta, onko potentiaalinen vuokrantaja täysijärkinen vai ei. Jatka siis samalla linjalla...

Vierailija
14/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt kyse jostain poikaystävästä joka ei halua muuttaa luoksesi?

Vierailija
15/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen kyllä tietoinen että mietin vielä on yleensä ei. Mutta asunnon rumuudesta se ei johdu, päinvastoin taloni on upea. Toki minä olen ihan tottunut siihen, mutta ulkopuolisille se on upea.

Ongelma on se, että minä en häivy täältä kymmeneksi vuodeksi. Sen takia kaikki epäröivät. Heti pitäisi päästä koko loppuelämäksi (kirjaimellisesti) asumaan, vaikka näkevät varmaan ihan selkeästi, että asunto on kodiksi ostettu. Ihan kuin antaisin hienon asunnon vuosikymmeniksi muiden käyttöön XDDDDDDDDD.

Vierailija
16/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei...! Tää on se sama tantta, joka kulutti toisessa keskutelun aiheessa kassamyyjän aikaa jonon kertyessä. Jee...

Vierailija
17/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tunnistettu. Pidämme sinua säälittävänä tapauksena.

Vierailija
18/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen kyllä tietoinen että mietin vielä on yleensä ei. Mutta asunnon rumuudesta se ei johdu, päinvastoin taloni on upea. Toki minä olen ihan tottunut siihen, mutta ulkopuolisille se on upea.

Ongelma on se, että minä en häivy täältä kymmeneksi vuodeksi. Sen takia kaikki epäröivät. Heti pitäisi päästä koko loppuelämäksi (kirjaimellisesti) asumaan, vaikka näkevät varmaan ihan selkeästi, että asunto on kodiksi ostettu. Ihan kuin antaisin hienon asunnon vuosikymmeniksi muiden käyttöön XDDDDDDDDD.

Ymmärrä jo, ettei kyse ole asunnosta, vaan sinusta. Olet seinähullu.

Vierailija
19/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kaikki mulle heti nyt-pas-kaa. Ei kelpuuteta kahtakaan vuotta, vaan vähintään pitää saada 10 vuodeksi toisen asunto käyttöön ja kymmenenkin vuotta on vähän turhan vähän aikaa. Mieluusti sellainen 30 vuotta.

Joku järki päähän. Näette varmasti että tällainen talo on ostettu omaksi kodiksi😑

Vierailija
20/94 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei...! Tää on se sama tantta, joka kulutti toisessa keskutelun aiheessa kassamyyjän aikaa jonon kertyessä. Jee...

Öööö? XDDDDDDD mitä vítțua XDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän