Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkillinen rupsahtaminen

Vierailija
12.01.2021 |

Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.

Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.

Kommentit (1130)

Vierailija
901/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 suojakerroin, aina. Paras keino välttää ryppyjä,

Vierailija
902/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten on näytettävä nuoremmilta kuin ovatkaan?

Missä tällainen vaatimus on esitetty?

Yhteiskunnassa yleisesti ottaen arvostetaan nuoruutta ja hyvää ulkonäköä. Samoin kuin esim työssäkäyntiä vs työttömyyttä, rikkautta vs köyhyyttä jne. Nuoruus ja kauneus noista kaikista arvostetuinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myttyiset hapannaamat ainakin tekee olemuksesta helposti +10 vuotta vanhemman näköisen.

Vierailija
904/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa katsoa omia selfieitä, en käytä filttereitä. Stressaan ja murehdin helposti, kuuluu luonteeseeni valitettavasti, pysyvät syvät pystysuorat rypyt otsassa näin 50-vuotiaana. Ehkä ensi kesän lomarahoista käytän osan botoxiin (otsaryppyihin). Naaman alaosa ei ole enää niin kiinteä.

Botoxia pitää käydä laitattamassa säännöllisesti 3-4 kk välein jotta se auttaa, eli lihakset pysyy lamautuneena, ja jokainen kerta maksaa noin 500 euroa.

Vierailija
905/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-vuotias, kävin maanantaina konsultaatiossa jossa katsottiin ihon kunto ja sopivat menetelmät, ja minulle laitetaan ensi kuussa ne uusinta uutta olevat PDO-mesolangat, ei niitä selkeitä ja pelottavan näköisiä kasvokiristyslankoja vaan sellaisia jotka luonnollisempia ja menee ihon pintaan ja muodostaa sulaessaan jonkin ylläpitävän kollageniverkoston. Hoito maksaa alkaen parisataa, espoolaiselle esteettiselle klinikalle varasin ajan, näin nimittäin 53-vuotiaalla työkaverilla juuri upean lopputuloksen, oli hakenut viikkoja sitten eikä naama näytä yhtään keinotekoiselle eikä turvonneelle, ihan vaan sille kuin iästä olisi lähtenyt sellaiset 10-15 vuotta pois ja ihon pinta oli tasainen eli ei sellainen "vanhanaikaisen täyteainepaakkuinen hamsteriposkinen viirusilmäinen" lookki mitä monilla julkkiksilla näkee, eli hän suositteli tuota samaa minulle ja siksi varasin ajan konsultaatioon varmistaakseni että tulee varattua oikea hoito. Hänen oli maksanut kolmisen sataa. Ei ollut sattunut ja nuo pysyy puolitoista vuotta, ja toimivat niin että alkavat vaikuttaa hiljalleen eli mitään naamassa ei "kiskota" väkisin ylös, kuten niillä kasvokiristyslangoilla. Joten ihanaa päästä varsinkin tästä alakasvojen heltasta ja rokkuvista poskista eroon ilman täyteaineita tai kasvokohotusta :)

Vierailija
906/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, löysää nahkaa naamassa näin ei ollut vielä 2 vuotta sitten:( oon 32, en polta,en juo ja vähentänyt sokerin käyttöä/syöntiä, liikkunut enemmän yms silti,hemmetin nahkanaama:(

Vierailija
907/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten on näytettävä nuoremmilta kuin ovatkaan?

Missä tällainen vaatimus on esitetty?

Yhteiskunnassa yleisesti ottaen arvostetaan nuoruutta ja hyvää ulkonäköä. Samoin kuin esim työssäkäyntiä vs työttömyyttä, rikkautta vs köyhyyttä jne. Nuoruus ja kauneus noista kaikista arvostetuinta.

Varsinkin naisten oletetaan olevan ikuisesti nuoria ja kauniita,miehethän jatkuvasti haukkuu meitä vanhoja/vanhempia naisia ja kuolaavat teinien ja +20 vuotiaiden perään.

Vierailija
908/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aika selkeä, mitkä asiat ainakin vanhentavat ihoa:

1. Auringon uv-säteily. Aina aurinkorasvaa aurinkoisella säällä.

2. Alkoholi, erityisesti viini. Viini turvottaa ja sitten kuihduttaa. Pumppausliike saa oikeasti kasvot roikkumaan.

3. Kofeiini. Kofeiini supistaa verisuonia, siten heikentää ihon verenkiertoa ja saa ihon kalpean elottomaksi.

4. Nikotiini. Nikotiini samoin heikentää verenkiertoa ja muutenkin toksisena aineena vanhentaa.

5. Hikiliikunnan puute. Liikunta lisää merkittävästi ihon verenkiertoa, siksi pitää sen hehkuvampana.

6. Suolainen ruokavalio. Suola turvottaa ja kerää nestettä, siksi saa kasvot roikkumaan.

7. Sokeri. Sokeri tunnetusti vanhentaa ihoa, kuten alkoholikin.

Vierailija
909/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin, silmäluomet oli jatkuvasti turvoksissa ja silmäkulmat täynnä ryppyjä. Hankin Louis Widmerin silmänympärysgeelin ja vähensin suolan käyttöä. Rypyt ovat hiukan silottuneet ja etenkin kasvojen turvotus vähentynyt. Lopulta täytyy myös hyväksyä, ettei enää ole sellainen siloposki kuin ennen ja vaan nauttia elämästä.

Vierailija
910/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Pelottavaa lukea näitä! Oon nyt 42 eikä oikeestaan yhtään ryppyä vielä nytkö se voi tapahtua millon vaan totaalinen naaman rupsahdus yön aikana?! Tekeekö kukaan jo rupsahtanut jotain kasvojoogaa tai jumppaa? Onko auttanut? Auttaakohan ennalta ehkäisevästi?

Vierailija
911/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahdus tulee samaan aikaan morsius kimpun kera emännälle.

Vierailija
912/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Pelottavaa lukea näitä! Oon nyt 42 eikä oikeestaan yhtään ryppyä vielä nytkö se voi tapahtua millon vaan totaalinen naaman rupsahdus yön aikana?! Tekeekö kukaan jo rupsahtanut jotain kasvojoogaa tai jumppaa? Onko auttanut? Auttaakohan ennalta ehkäisevästi?

Jos olet noin hyvin säilynyt, niin miksi muuttaa mitään? Jatkat vain samalla tyylillä eteenpäin, kun se kerran on aikaisemminkin toiminut noin hyvin.

Vierailija
913/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kirjoitushan on kirjoitettu keskellä synkintä talvea. Kaikkihan sillon vähän tilapäisesti rupsahtaa.

Vierailija
914/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen himpun alta 40 ja aika stressaavat 2-3v takana (plus pari pientä lasta valvomisineen). Kuvista näkee että olen muuttunut nuoresta aikuisesta aikuisen näköiseksi. Jännä tunne, kun on samalla yhtäkkiä muuttunut näkymättömäksi julkisissa paikoissa.

Vierailija
915/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin liikakäyttö saa myös rupsahtamaan ennenaikaisesti.

Miten noi jenkkien Real housewives-sarjojen 35-60 v naiset näyttää nuorilta ja ihot kimmoisilta ja raikkailta vaikka vetävät tequilaa, vodkaa ja viinejä kaksin käsin?

Eivät ole käyneet kirurgilla tekemässä faceliftejä, sarjassa nähty jotain laitekohotuksia, lasereita ja vähän botoksia sinne tänne.

Ammattimainen meikkaus tekee ihmeitä. 

Eikö siinä Beverly Hillsin versiossa ainakin Erikalla oli muutaman henkilön kauneustiimi mukana matkassa kun menivät pariksi päiväksi tyttöjen reissulle (tappelemaan) jonnekin.

Vierailija
916/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 37-vuotias ja rupsahdin kevään aikana, vielä viime vuoden kesällä kesätyöntekijät, nuoria tyttöjä ja poikia, luulivat että olen vain pari vuotta heitä vanhempi. Olemukseni on siis aika nuorekas, olen ehkä hieman lapsellinen tyyppi vaikka tavallinen perheenäiti olenkin. Mutta tämä vuonna kukaan ei luullut mua nuoremmaksi ja nykyään jos joku kysyy ikääni ja kerron, kukaan ei ole yllättynyt, vaan kaikkien reaktio on just sellainen "okei". Myönnän, oli ihanaa kun luultiin nuoreksi.

Vierailija
917/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 tuntuu olevan monella se ensimmäinen kunnon RRRUPS tämän ketjun perusteella. Erikoista. Mistähän johtuu?

Vierailija
918/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen himpun alta 40 ja aika stressaavat 2-3v takana (plus pari pientä lasta valvomisineen). Kuvista näkee että olen muuttunut nuoresta aikuisesta aikuisen näköiseksi. Jännä tunne, kun on samalla yhtäkkiä muuttunut näkymättömäksi julkisissa paikoissa.

Joo, toi näkymättömäksi muuttuminen on ihan totta.

Vierailija
919/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48-vuotias, kävin maanantaina konsultaatiossa jossa katsottiin ihon kunto ja sopivat menetelmät, ja minulle laitetaan ensi kuussa ne uusinta uutta olevat PDO-mesolangat, ei niitä selkeitä ja pelottavan näköisiä kasvokiristyslankoja vaan sellaisia jotka luonnollisempia ja menee ihon pintaan ja muodostaa sulaessaan jonkin ylläpitävän kollageniverkoston. Hoito maksaa alkaen parisataa, espoolaiselle esteettiselle klinikalle varasin ajan, näin nimittäin 53-vuotiaalla työkaverilla juuri upean lopputuloksen, oli hakenut viikkoja sitten eikä naama näytä yhtään keinotekoiselle eikä turvonneelle, ihan vaan sille kuin iästä olisi lähtenyt sellaiset 10-15 vuotta pois ja ihon pinta oli tasainen eli ei sellainen "vanhanaikaisen täyteainepaakkuinen hamsteriposkinen viirusilmäinen" lookki mitä monilla julkkiksilla näkee, eli hän suositteli tuota samaa minulle ja siksi varasin ajan konsultaatioon varmistaakseni että tulee varattua oikea hoito. Hänen oli maksanut kolmisen sataa. Ei ollut sattunut ja nuo pysyy puolitoista vuotta, ja toimivat niin että alkavat vaikuttaa hiljalleen eli mitään naamassa ei "kiskota" väkisin ylös, kuten niillä kasvokiristyslangoilla. Joten ihanaa päästä varsinkin tästä alakasvojen heltasta ja rokkuvista poskista eroon ilman täyteaineita tai kasvokohotusta :)

En suosittele. Olen kuullut pelkkää huonoa. Lanka kuin lanka, niin lopputulos ei pidä. Älä tuhlaa rahojasi, vaan hommaa facelift, jos on pakko muokata naamaa.

Vierailija
920/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rupsahti äkillisesti kolme kertaa ja nyt tuntuu joku imelä haju....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme