Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkillinen rupsahtaminen

Vierailija
12.01.2021 |

Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.

Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.

Kommentit (1130)

Vierailija
841/1130 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras keino säilyä nuorekkaana pitkään; olla lapseton. Ei unettomia öitä, ei ylimääräistä stressiä, voi panostaa enemmän itseensä ajallisesti ja rahallisesti. Onnellisuus näkyy naamasta, ja kropasta :))

Tai sitten hyvät geenit ja ihana parisuhde missä paljon rakkautta ja hellyyttä <3 Lapset muuttaneet just pois kotoa.

Vierailija
842/1130 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras keino säilyä nuorekkaana pitkään; olla lapseton. Ei unettomia öitä, ei ylimääräistä stressiä, voi panostaa enemmän itseensä ajallisesti ja rahallisesti. Onnellisuus näkyy naamasta, ja kropasta :))

Onnellisuus ei ole pintaa vaan kumpuaa sisältä. Ja sisäistä onnea lapset tuovat. Syvyyttä ja merkitystä. En vaihtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1130 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Panostan kosmetiikkaan..." voi olla ongelmien syy.

Kannattaisi jättää se kosmetiikka ja sen sisältämät haitalliset aineet tosiaan vähemmälle käytölle. 

Vierailija
844/1130 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

facephysics.fi täältä jumppaohjelma ja siitä noudattamaan, tuloksia syntyy yllättävänkin nopeasti (vaikka pysyvämmän tuloksen saavuttaminen vaatii tottakai aikaa). Itselläni on poskipäät ja kulmat nousseet silmminnähden, kasvojen epäsymmetrisyys on vähentynyt ja sibeliusryppy kadonnut kokonaan. Ei ole maksettu mainos vaan suosittelen ihan vakavissaan. Nainen 41v 

Vierailija
845/1130 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin liikakäyttö saa myös rupsahtamaan ennenaikaisesti.

Mitä vanhemmaksi elää, sitä selvemmin alkon ja tupakan käyttö alkaa näkymään. Niinkuin tietysti kaikki muutkin elämäntavat.

Vierailija
846/1130 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähestynyt mahdollista tulevaa ongelmaa siten, että etsin kauniin, lähes 20v nuoremman aasialaisen kaunottaren hyvillä geeneillä. Hänen äitinsä on voittanut kauneuskilpailuja nuorena, joten tytärkin on kaunis. Jos hän alkaa iän myötä rupsahtaa, luotan siihen, että ikänäköni huononee sen verran, etten näe lähelle enää kunnolla, joten hän on silmissäni edelleen kaunotar. Voi olla, ettei hän rupsahda ollenkaan.

Vierailija
847/1130 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähestynyt mahdollista tulevaa ongelmaa siten, että etsin kauniin, lähes 20v nuoremman aasialaisen kaunottaren hyvillä geeneillä. Hänen äitinsä on voittanut kauneuskilpailuja nuorena, joten tytärkin on kaunis. Jos hän alkaa iän myötä rupsahtaa, luotan siihen, että ikänäköni huononee sen verran, etten näe lähelle enää kunnolla, joten hän on silmissäni edelleen kaunotar. Voi olla, ettei hän rupsahda ollenkaan.

Ja toivot, että siinä vaiheessa, kun kusaiset allesi, nuorikko ei ota rahoja ja juokse? Koska usko pois, näitä on nähty ja sukukin on siinä vaiheessa hoideltu. Siellä päässä hyvin, tämän pään suku rahattomaksi.

Vierailija
848/1130 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toivot, että siinä vaiheessa, kun kusaiset allesi, nuorikko ei ota rahoja ja juokse? Koska usko pois, näitä on nähty ja sukukin on siinä vaiheessa hoideltu. Siellä päässä hyvin, tämän pään suku rahattomaksi.

Sama kirjoittaja on aiemmin haaveillut, kuinka on ihanaa kun sitten vanhana nuori aasialainen vaimo pesee hänen intiimit paikkansa, joten luotto suhteen kestävyyteen on ainakin kova. Siitäkin huolimatta, että itse ei edes kestäisi nähdä vaimon normaaleja ulkonäön ikämuutoksia joita tulee ihan jokaiselle.

Vierailija
849/1130 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että naisillakin on tällaisia haavekuvia?

Vierailija
850/1130 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sanonu sulle Markus että jos vielä kerrankin löydän täältä näitä sun typeriä haaveilujas voit pakata kamas ja häipyä!

Vierailija
851/1130 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä lähinäkö heikkenee hetkessä. Sitten ei enää näe omaa rupsahtanutta naamaansa :)

Vierailija
852/1130 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholia, ei tupakkaa, ei sokeria.

Paljon HIIT tyyppistä liikuntaa, niin mitokondriot pysyvät käynnissä.

Lisäksi tiettyjen aminohappojen saatia rajoitettu ruokavaliossa.

Vierailija
853/1130 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin rypistyväni pari vuotta sitten hiukan poskien alaosasta ja suupielistä. Olen normipainoinen ja terveellisesti syövä.

Oma apu paras apu- otan joka toinen päivä kalaöljyä teelusikallisen ja sitten taas toisena päivänä e- vitamiinikapselin ( siinä on vehnänalkioöljyä) ,,ei siis liikaa, ettei veri ohene. Teen 1/2- 1,5 tunnin reippaita ulkolenkkejä . Ja KATSO , RYPYT ON HÄVINNEET. ALKOHOLIA vain harvoin minimimäärä ja ikää on 74v.

Varsinkin ulkoilun jälkeen iho on aivan sileä !

Vierailija
854/1130 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain 35-vuotiaana lapsen ja jo raskausaikana naamani meni oudon näköiseksi. Miehekkääksi ja kulmikkaaksi. Rumaksi. Lisäksi pienet silmäpussit.

Nyt olen 40-vuotias ja onhan tämä aika alamäkeä ollut ulkonäön suhteen. Vielä 34- vuotiaaksi sain kyllästymiseen asti kuulla olevani kaunis. No en kuule enää. Ja ymmärrän täysin.

Siskoni, joka on minua vanhempi, näyttää niin paljon paremmalta. Hänellä ei lapsia.

Tässä on ollu sulattelemista. Ei tee mieli edes vilkaista peiliin. Olen aina ennen ollut se kaunotar. Luulin oikeasti, että sellaisena pysynkin.

Nyt voisi kyllä panostaa kropan ulkonäköön. Siitä voisi ihan kelvollisen saadakin. Jos vain jaksaisi.

Niinpä. Olen jo yli kuusikymppinen, ja elämää taaksepäin katsoessa ymmärtää, että se kauniina olemisen aika tosi lyhyt. Minäkin sain viisitoistavuotiaasta lähtien vähän päälle kolmekymppiseksi kuulla yhtenään olevani kaunis. Kadulla katsoivat perään niin miehet kuin naisetkin. Sitten se kaikki loppui kuin seinään. Enää asia ei sureta, mutta olihan se jonkinlainen pieni identiteettikriisi.

Muistakaa kaikki nuoret naiset, myös te, jotka ajattelette olevanne vähemmän kauniita, n a u t t i a nuoruuden hehkeydestä! Se aika on niin lyhyt.

Vierailija
855/1130 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen päiväys menny umpeen

Vierailija
856/1130 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholia, ei tupakkaa, ei sokeria.

Paljon HIIT tyyppistä liikuntaa, niin mitokondriot pysyvät käynnissä.

Lisäksi tiettyjen aminohappojen saatia rajoitettu ruokavaliossa.

Mitokondriot🙂🙂🙂😄Ok.

Vierailija
857/1130 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 38. Kampaajan peilistä tuijotti ilmetty äitini valahtaneine leukoineen. Siis se tapahtui sekunneissa. Rups.

Luultavasti se oli tietysti tapahtunut jo paljon aiemmin pikkuhiljaa, mutta aivoni rekisteröivät muuttuneen kuvajaiseni vasta siinä hetkessä.

Yhtäkkiä olen vanha akka, jolla on iso möhkälepää, miesmäinen leukalinja, epäsymmetrinen kolho naama kuin joku Pääsiäissaaren patsas, vaikka sisäisesti tunnen olevani 15 vuotta nuorempi. Se siellä peilissä en ollut minä.

Vierailija
858/1130 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä etsit sen purkeistasi voidetta joka nimenomaan vanhentaa sua en trollaa.

Vierailija
859/1130 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote toimii

Vierailija
860/1130 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkausta vaatinut fyysisen sairauden puhkeaminen ja lasten vaikea murrosikä samaan aikaan. Kyllä naama valahti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän