Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkillinen rupsahtaminen

Vierailija
12.01.2021 |

Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.

Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.

Kommentit (1130)

Vierailija
501/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä vartalo paremmassa kunnossa, kuin koskaan ja ikää on 51v. Yhden lapsenkin olen tehnyt. Liikun joka päivä ja käyn kuntosalilla pari kertaa viikossa. Kyllä tämä on pitkälti elintavoista myös kiinni. 

Vierailija
502/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa sokerin syönti kirjoitti:

Mulla on kyllä vartalo paremmassa kunnossa, kuin koskaan ja ikää on 51v. Yhden lapsenkin olen tehnyt. Liikun joka päivä ja käyn kuntosalilla pari kertaa viikossa. Kyllä tämä on pitkälti elintavoista myös kiinni. 

Missä kunnossa sun kasvot on? Onko yhtään ryppyjä, uurteita, ihon löystymistä/valumista? 

Tietenkin, jos on oikein hoikka, ei kasvoissakaan ole kovin paljon, mikä roikkuisi, ellet sitten ole aiemmin ollut pulskempi, mutta kyllä ne kasvojen lihaksetkin alkaa mennä alaspäin maan vetovoiman ansiosta jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juurikaan meikkaa ja ikää 50 vuotta. Näytän nuoremmalta. Hiuksissa kaunis väri, teen kotona. Juon vettä pari litraa viikossa. En turhaan koskettele kasvoja. Hormonikarvat ajan naamasta. Kevyt meikkipuuteri ja värillinen huulirasva, jos pitää laittautua. Kestovärjään kulmat ja ripset kotona. Pidän hiuksia ylhäällä, sekin nuorentaa. Pesen kasvot kevyesti saippualla suihkun yhteydessä. Jos kasvot kuivat joskus, sipaisen Erioilia jolla rasvaan myös kädet iltaisin. Keväällä ihon kunto minullakin menee huonommaksi. Silloin suoritan savea sisältävällä kissanhiekalla jossa ripaus oliiviöljyä, kasvonaamion. Annan vaikuttaa puolisen tuntia. Tarvittaessa vielä sokerilla kuorinta. Ihoni on herkkä, ei siedä kemiallisia tai muutenkaan ylimääräisiä "räpellyksiä".

Vierailija
504/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käyttänyt kasvoihin RF hoitoja, oliko hyötyä?

Vierailija
505/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minulla käynnistettiin väliaikaisesti keinotekoisesti vaihdevuodet IVF-hoitojen takia, näytin aivan karsealta hormonihoidon alkupäivinä. Kasvot jotenkin valahtivat ja iho oli samea ja väsähtäneen näköinen.  Näytin hetkessä rupsahtaneemmalta. Kasvot alkoivat palautua, kun aloin ottaa toista hormonia, joka laittoi taas hormonitoiminnan käyntiin ja kasvatti munarakkuloita. Jäinkin pohtimaan, oliko tuo väliaikainen romahdus esimakua tulevasta, kun vaihdevuoteni alkavat oikeasti?  Sitä odotellessa... :D

Kyllä, uskon että äkkirupsahdus johtuu nimenomaan hormoneista. Mutta älä huolehdi, niitä voi tsempata läpi koko elämän. Ainakin pikkasen.

Millä tavalla? Meinaatko joitain luontaistuotteita vai reseptillä saatavia hormoneja?

T. Tuo sama väliaikaisen menopaussin kokenut.

Vierailija
506/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä ihan yli hilseen nuo järkyttävät hinnat, mitä tekijä kehtaa periä todella helposta ja lyhytaikaisesta kasvojen ultraäänihoidosta: 

Ultherapy - veitsetön kasvojen kohotus

Alv 0%Alv 24%

koko kasvot-2300 €

alakasvot-1900 €

koko kaula-1600 €

dekoltee-900 €

suunympärysalue-800 €

silmänympärysalue-600 €

Toki ymmärrän, että laitekin maksaa, mutta silti.... huh huh. Tasan ei käy ihmisten mahdollisuudet saada tuotakaan hoitoa/kauneustoimenpidettä. Eikä sillä tietenkään ole mitään takuuta. 

Sorry nyt vaan, mutta onko ahneudella mitään rajaa.... Hän saisi valtavasti asiakkaita ja isommat rahat, jos laskisi reippaasti hintoja, mutta toki silloin pitäisi tehdä enemmän noita helppoja hoitoja. Pitänee tutkia, onko muuallakin noin hurjat hinnat.

Lähde: https://plastiikkakirurgiaw.fi/hinnasto/

Vierailija
507/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kyllä ihan yli hilseen nuo järkyttävät hinnat, mitä tekijä kehtaa periä todella helposta ja lyhytaikaisesta kasvojen ultraäänihoidosta: 

Ultherapy - veitsetön kasvojen kohotus

Alv 0%Alv 24%

koko kasvot-2300 €

alakasvot-1900 €

koko kaula-1600 €

dekoltee-900 €

suunympärysalue-800 €

silmänympärysalue-600 €

Toki ymmärrän, että laitekin maksaa, mutta silti.... huh huh. Tasan ei käy ihmisten mahdollisuudet saada tuotakaan hoitoa/kauneustoimenpidettä. Eikä sillä tietenkään ole mitään takuuta. 

Sorry nyt vaan, mutta onko ahneudella mitään rajaa.... Hän saisi valtavasti asiakkaita ja isommat rahat, jos laskisi reippaasti hintoja, mutta toki silloin pitäisi tehdä enemmän noita helppoja hoitoja. Pitänee tutkia, onko muuallakin noin hurjat hinnat.

Lähde: https://plastiikkakirurgiaw.fi/hinnasto/

KAUANKO HOITO KESTÄÄ? (Siis se veitsetön, ultraäänella tehtävä kasvojenkohotus.)

Hoidon kesto riippuu hoidettavasta ihoalueesta sekä yksilöllisestä hoitosuunnitelmasta. Kasvojen ja kaulan hoito kestää 60–90 minuuttia, dekoltee-hoito puolestaan noin 30 minuuttia.

https://umppu.vaikuttajamedia.fi/2020/01/07/mulle-tehtiin-veitseton-kas…

Vierailija
508/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vähän edullisempi, mutta kallis silti. 

UltraLift™ 3D-HIFU — veitsetön kasvojenkohotus

Palvelun saatavuus: Helsinki, Turku, Lahti

Kasvojen yläosa

499 €

Alakasvot

1199 €

Koko kasvot

1599 €

Kaula

1299 €

Dekoltee

1299 €

Alakasvot ja kaula

1599 €

Koko kasvot ja kaula

1899 €

Kaula ja dekoltee

1599 €

Koko kasvot, kaula ja dekoltee

2399 €

Kampanja: Alakasvojen UltraLift™ HIFU ja Nefertiti Lift

1699 €

Vierailija
509/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia käytetään kyllä niin hyväksi, kun ensin luodaan markkinoinnilla tarpeita, kuinka pitää olla kauniimpi ja nuoremman näköinen jne. Somessa pullistelee vanhoja naisia nuoren näköisinä, monet muokatuilla kuvilla.

Moni sairaanhoitajakin jättää työnsä ja alkaa kauneusalan yrittäjäksi, koska siinä hommassa todella tienaa. Eräskin hoitaja laittaa asiakkaalle huulitäytteet 10-15 minuutissa ja 360 euroa, kiitos.  Aika hyvä on tuntipalkka, vaikka siitä yrittäjäkuluja vähän joutuu maksamaankin.

Joku vastaisku pitäisi saada tähän pinnallisuuteen, jossa vain ulkonäöllä on väliä. Naisen ihmisarvokin tuntuu joidenkin mielestä olevan n. 50 ikävuoden jälkeen olematon, paitsi jos hänellä on ollut vara laitattaa kasvonsa ja kehonsa isolla rahalla nuorempaan kuosiin.

Mitä järkeä tässä ajassa on? Olemmeko me keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset vain yrittäjien hyväksikäyttämiä reppanoita?

Vierailija
510/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen hoitoon ( veitsetön kasvojenkohotus) laite maksaa 100 t, ellet osta kopiota Kiinasta..

Että siihen ne hinnat perustuu

Vierailija
511/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, Mäntsälässä hoidon saa näin edullisesti:

HIFU -veitsetön kasvojenkohotus (1 hoitoalue) 350 €

HIFU -veitsetön kasvojenkohotus (kasvot + leukalinja + kaula) 595 €.

Hoito sis. Alkupuhdistus, kuorinta, HIFU-käsittely, kosteuttava naamio, hoitovoiteet ja kotihoito-ohjeet 

Isot pisteet ja kiitokset ko.  hoitajalle. En tosin tiedä, onko hänellä niin tehokas laite, mitä noilla ahneemmilla hoitajilla.

Vierailija
512/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kova stressi stressi jatkuessaan vanhentaa. Varmaan moni pitää jo ahdistuksena ja masennuksena sellaista.

Vierailija
513/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei Hifu-ultrahoito näköjään käy:

HIFU:n vasta-aiheet

Raskaus ja imetys

Diabetes

Epilepsia

Yleiset infektiosairaudet ja vauriot

Metalli-implantit myös hampaissa

Sydämentahdistin ja sydänsairaudet

Tulehtunut hammas

Epilepsia

Akne

Munuais- ja maksasairaudet

Täyteaineet kasvoilla (Hyaluronihappo, Botox)

Kirurgiset leikkaukset kasvoille

Vierailija
514/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojen hoitoon ( veitsetön kasvojenkohotus) laite maksaa 100 t, ellet osta kopiota Kiinasta..

Että siihen ne hinnat perustuu

Varmaan aika moni hoitaja on sitten ostanut sen halvemman laitteen Kiinasta, sillä kuinka monella on vara maksaa 100 000 euroa laitteesta. En taida edes uskoa, että hinta on niin kallis. Pitääpä selvitellä...

Vierailija
515/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi-Queen HIFU -laite maksaa Suomessa Hoitolatukussa 12.708 euroa.

Rahoituksella/osamaksulla 353 e /kk, eli 353 e X 12 kk = 4236 euroa vuodessa ja kolmessa vuodessa siis 12.708 euroa. Käteisellä varmaan edullisempi. 

https://www.hoitolatukku.fi/product/hi-queen-hifu/

Kiinalaisia saa satasilla.

Kannattaa kysyä, mitä laitetta firma käyttää, jos Hifu-ultrahoitoon olette menossa.

Vierailija
516/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hyvät yöunet sekä iloinen, kiitollinen mieli!

Vierailija
517/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi aika lailla samalla tavalla, kuin joillekin edellä kommentoineille. Vielä 40 vuotiaana, en näyttänyt sen ikäiseltä. Stressi, paineet, raskaan työn tekeminen, huolet ja murheet. Samoin vähemmän terveelliset elämäntavat alkavat näkyä paitsi ulkoisesta olemuksesta, myös kasvoista.

Lisäksi iski vielä päälle viidenkympin kriisi. Siihen päälle masis. :((

Olen siis toivoton tapaus.

Ei suinkaan! Hälläväliä. Kunhan silmäluomet eivät valu poskille, eikä heltta ei ala roikkua rintojen tienoille; niin en piittaa, mitä muut minusta ajattelevat. Vai teettekö itse niin?

Mitä hyötyä siitä itsensä sättimisestä, tai muiden tuomitsemisesta on?

Vierailija
518/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämä tapahtui noin 40-vuotiaana. Siihen asti minua sanottiin monesti ikäistäni nuoremman näköiseksi. Sitten jotenkin kasvot valahtivat puoli senttiä tai sentin alaspäin ja kaula alkoi roikkua myös. Olen katsonut Kirsi Salon kuvia ja näytän suunnilleen hänen ikäiseltä, mutta hän on 53 eli kymmenen vuotta vanhempi. Hän tosin näyttääkin nelikymppiseltä. Itse näytän nyt mielestäni ikäiseltäni.

Vierailija
519/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tämä tapahtui noin 40-vuotiaana. Siihen asti minua sanottiin monesti ikäistäni nuoremman näköiseksi. Sitten jotenkin kasvot valahtivat puoli senttiä tai sentin alaspäin ja kaula alkoi roikkua myös. Olen katsonut Kirsi Salon kuvia ja näytän suunnilleen hänen ikäiseltä, mutta hän on 53 eli kymmenen vuotta vanhempi. Hän tosin näyttääkin nelikymppiseltä. Itse näytän nyt mielestäni ikäiseltäni.

Hymyilevä näyttää aina paljon ikäistään nuoremmalta. En löytänyt Kirsistä viime vuosilta kuvia, joissa hän olisi vakavana.

Varmaan sinäkin näytät hymyillessa nuoremmalta. Harva vain hymyilee peilikuvalleen...

Vierailija
520/1130 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on tapahtunut minullekin. Tänä vuonna tulee 40 täyteen, yhtäkkiä silmien ympärillä on triplamäärä ryppyjä ja hiuksissa harmaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi