Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkillinen rupsahtaminen

Vierailija
12.01.2021 |

Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.

Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.

Kommentit (1130)

Vierailija
281/1130 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset on noin ulkonäkökeskeisiä ruikuttajia. Ei mitään itsekunnioitusta. Miehenä ihmettelen kuinka hölmöjä voitte olla.

Niin te miehethän jaksatte aina kehua ja kohottaa meidän naisten mieltä niin miten ihmeessä me olemme niin ulkonäkökeskeisiä?

Vierailija
282/1130 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressistä seuraa kortisoli arvon nousu, joka vaikuttaa ihon elastisuuteen. Kasvot ja kaulan iho menee ihan ruttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1130 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkivoide on liian tummaa, puuteri liian vaaleaa ja ohutkin rajaus ja siisti kerros ripsaria on kuin baarin vessassa humalapäissään ronskilla otteella korjailtu bilemeikki.

Tämä! Tämän viestin kirjoittajalle lähetän halauksen roikkuvilla, möykkyisillä, yhtäkkiä 46-vuotiaana täysin lihaksettomilla käsivarsillani sekä lentosuukon millin paksuisilla huulillani, joita kehystävät bulldoggipoimut ja yksittäiset harmaat karvat. :D

Vierailija
284/1130 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö, me kuusikymppisetkin ollaan seksikkäitä, ainakin 90-vuotiaiden miesten mielestä.

Rakastan tätä kommenttia.

Vierailija
285/1130 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen muutamia kertoja "pikarupsahtanut" 33 vuotisen elämäni aikana. Kuitenkaan nuo muutokset eivät ole olleet pysyviä. Vanhenemista on toki vuosien varrella tapahtunut tasaisesti mutta nuo yhtäkkiset rajut muutokset ovat olleet elämäntapojen ja huonojen tilanteiden syytä ja olen niistä aina toipunut suunnilleen ennalleni. Olen joskus jopa näyttänyt kovan stressin seurauksena n. 15v ikäistäni vanhemmalta. Tällä hetkellä näytän jonkin verran ikäistäni nuoremmalta. Ei peli välttämättä vielä ole menetetty!

Tämä pitää usein paikkansa, joistain rupsahduksista nousee vielä. Se on silti hälyttävä tunne! Ei olekaan heti seuraavana päivänä ok kuten normioloissa huonon päivän jälkeen.

Vierailija
286/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea työelämä rupsahdutti! Guess what - sain kenkää: nyt on aikaa ulkoilla, nukkua, nauttia elämästä ja naama on kuosissa taas.

Vierailija
287/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo kymmenisen vuotta käyttänyt ihon kosteuttamiseen ainoastaan luonnonöljyjä, kuten kookosöljyä, avokadoöljyä ja granaattiomenansiemenöljyä. Mulla on täysin rypytön ja juonteeton iho, vaikka täytän kohta jo 45. Iho on myös sileä, näpytön ja pehmeä. Siksi en itse usko mihinkään hyaluroni- tai kollageenirasvoihin..

Eräs vuotta nuorempi ystäväni on tuhlannut pienen omaisuuden noihin yllämainittuihin ihmeseerumeihin, ja on silti ryppyiset silmänympärykset ja näkyvät juonteet. Minulla ei ole edes ilmeryppyjä, ihme kyllä. Ystäväni on muuten kyllä paljon kauniimpi kuin minä, mutta ryppyjä on, halusi tai ei. Rypyissä ei sinänsä ole mitään rumaa tai ihmeellistä, mutta monet naiset (minäkin) niitä silti kammoaa,

Öljyt eivät kosteuta, ne vain sitovat kosteutta ja tarvitsevat alleen aina kosteusvoiteen tai seerumin. Geenit ja elintavat vaikuttavat myös enemmän, kun mitkään pinnalliset hoidot. Kyllä esim. hyaluroni seerumi ja aurinkosuoja on aina parempi vaihtehto kuitenkin, kuin pelkkä öljy.

Vierailija
288/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nelikymppisenä äitinä huomaan, että lasten saaminen todellakin vanhentaa. Lapsettomat kaverit ovat melkein 10 vuotta nuoremman näköisiä kasvoistaan kuin minä, joka olen valvonut kahden lapsen kanssa vuosikausia. Onneksi olen edes hoikka, mutta pyöreämmät lapsettomat ikätoverit näyttävät kyllä silti nuoremmilta kuin minä - vaikka polttaisivat ja kävisivät kapakoissa. Yhtäkkiä se mullakin tapahtui se vanheneminen, posket alkoivat roikkua ja silmäluomet valahtivat silmien päälle yhdessä yössä. Kun kasvot eivät olleet palautuneet normaaliksi kolmantenakaan päivänä, aloin aavistella, että muutos on pysyvä. Ja on ollut.

minä en oo tuollaista huomannut. melkein järjestään itsestään huolehtivat äidit ovat paremman näköisiä kuin lapsettomat naiset kun se maaginen neljäkymppiä ylittyy. Ja onhan se niin että ne äidit lapsistaan huolimatta jostakin syystä löytävät tarvittaessa uuden miehen nopsaan sen ikisinkun katsellessa vierestä että jaahas, taas joku meni ja nappas miehen nenän edestä. 

Vierailija
289/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, millä tuotteilla ihoaan hoitaa on oikeasti tärkeää, enkä nyt tarkoita että pitäisi käyttää kallista luxuskosmetiikkaa.

Tärkeimpänä on täyteainehoidot, jotka aloitetaan jo tarvittaessa alle 30, heti kun alkaa mitään rypynalkujakaan tulla. Kahdesti vuodessa lisätäyttö omalla kohdalla on auttanut pitämään naaman jo 15 vuoden ajan oikeastaan ihan saman näköisenä, nyt ikää 48. Ei se sitten auta niin paljon enää alkaa niitä fillereitä laittamaan kun syvät rypyt on päässeet jo muodostumaan.

Ravinto, vesi ja henkinen hyvinvointi myös erittäin tärkeää.

Vierailija
290/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin hyvät voiteet voivat auttaa, nimittäin jo ihan se että iho on kuivempi, saa sen näyttämään vanhemmalta. En juuri usko voiteiden ryppyjä häivyttävään vaikutukseen, mutta kun kokeilin a-vitamiinivoidetta silmänalusiin, niin se kyllä tasoitti ”kuoppia”. Onhan näitä mesolankoja, väkäslankoja ja muuta, mutta niistä ei voi oikein mitenkään sanoa muuttuuko lopputulos mitenkään tai jääkö sinulle pahimmassa tapauksessa vain kovat langat pilkistämään ihon alta, aina kun käännät päätä. Joillain on kai toiminutkin.

Vierailija
291/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, millä tuotteilla ihoaan hoitaa on oikeasti tärkeää, enkä nyt tarkoita että pitäisi käyttää kallista luxuskosmetiikkaa.

Tärkeimpänä on täyteainehoidot, jotka aloitetaan jo tarvittaessa alle 30, heti kun alkaa mitään rypynalkujakaan tulla. Kahdesti vuodessa lisätäyttö omalla kohdalla on auttanut pitämään naaman jo 15 vuoden ajan oikeastaan ihan saman näköisenä, nyt ikää 48. Ei se sitten auta niin paljon enää alkaa niitä fillereitä laittamaan kun syvät rypyt on päässeet jo muodostumaan.

Mä oon 51 v ja näytän about kymmenen vuotta nuoremmalta. Täyteaineita en aio laittaa naamaani ikinä - luomileikkaus saattaa sukurasitteen vuoksi olla jossain vaiheessa edessä. Salaisuuteni on rasvainen iho. Nuoruusikä tapeltu finnien kanssa ja sen takia oon tottunut käymään säännnöllisesti kosmetologilla ja käyttämään laadukkaita ihonhoitotuotteita. Ryppyjä on vain nauruviirut silmäkulmissa. Positiivinen elämänasenne nuorentaa - hymy usein huulilla - ja 10 v nuorempi aviomies ja aktiivinen seksielämä nuorentaa. 

Vierailija
292/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa, liikuntaa! Nesteet pysyy liikkeessä eikä jää pusseihin asumaan. Vähäsuolaista ruokaa.

Vierailija
293/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi 43 vuotiaana yhdessä yössä. Aamulla katsoin peiliin, että mitä v***ua! 😬

Noh, siitä on jo pari vuotta, ja hiljalleen tähän tottuu.

Sama juttu, mutta en kyllä totu vaan ihan joka päivä tuo roikkuva/valahtanut alanaama vtutttaa ihan yhtä paljon. Oikeasti hurjaa huomata se ero kun nyt maskiaikana peilikuvassa näyttää taas ihan itseltään kun tuo katastrofialue on peitettynä.

Miten freesi sitä olisikaan jos tuo alanaama olisi pysynyt paikallaan :-(

Luulin jo hetken, että kirjoitin tuon itse.

Minulla olisi kyllä kuvia parin viikon aikaväliltä, joissa näkyy tämä yhtäkkinen naaman valahdus. Se tosiaan tapahtui yhdessä yössä. Olin 33. Tuosta tuli jopa ihan fyysisiä oireita, puraisin jatkuvasti poskeen ja puhuessa naama tuntui oudolta. Minua myös on aina luultu nuoremmaksi, ja ennen tuota valahdusta kysyttiin papereita joka paikassa. Nyt ei enää. Nuo bulldogit tekevät ilmeen iäkkään ja alakuloisen näköiseksi. Ymmärtäisin kyllä, jos olisin 55 tai 60. Mutta ei.

Nautin maskin käytöstä, kun ei tarvitse olla tietoinen tuosta "alanaamasta". Tympii. Harakanvarpaita mulla ei ole. Ja paino on normaalin alarajoilla. Pulloposki olen kyllä aina ollut.

Vierailija
294/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 51 v ja näytän about kymmenen vuotta nuoremmalta. Täyteaineita en aio laittaa naamaani ikinä - luomileikkaus saattaa sukurasitteen vuoksi olla jossain vaiheessa edessä. Salaisuuteni on rasvainen iho. Nuoruusikä tapeltu finnien kanssa ja sen takia oon tottunut käymään säännnöllisesti kosmetologilla ja käyttämään laadukkaita ihonhoitotuotteita. Ryppyjä on vain nauruviirut silmäkulmissa. Positiivinen elämänasenne nuorentaa - hymy usein huulilla - ja 10 v nuorempi aviomies ja aktiivinen seksielämä nuorentaa. 

Sori mutta hymy, seksi tai nuorempi aviomies ei nuorenna sinua päivääkään :D. On taas hyvät harhat ihmisillä.

Vierailija
295/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkillinen rusahtaminen voisi olla kuitenki pahempi homma

Vierailija
296/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kannattaisi panostaa hoitoihin jo n. 25-vuotiaasta alkaen. Tarkoitan siis botoxia, täyteaineita TAI jotain laseria yms. Riippuen siis siitä, mitä oma iho kaipaa. Valitettavasti ihmiset yleensä havahtuvat vasta siinä vaiheessa, kun kevyet hoidot eivät enää auta tarpeeksi. Esim. botoxia kannattaa aloittaa käyttämään jo ennen kuin näkyviä syviä ryppyjä on ehtinyt muodostua. Toki painovoiman vaikutukselle ja kasvojen rasvakudoksen vähenemiselle vanhenemisen johdosta ei mahda mitään.

Botox on aika vahva kemiaali.  Järkyttävältä tuntuu myrkkyjen tuputus ruhoon. 

Vierailija
297/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lailla tasan 40-vuotiaana huomasin "rupsahtamisen" vauhdilla alkaneen. Samaan aikaan myös ikänäkö tuli kuvaan. Nykyään (60 v), huomaan naaman ja kaulan roikkuvmisen ja kaulan rypistymisen korostuvan, jos en ole juonut riittävästi tai saanut riittävästi (n. 50g/vrk) proteiinia. Hyvät unet ja kosteuttavan voiteen käyttö näkyvät akuutisti. Pitäisi kokeilla naamalihasten "bodaamista", onko kellään kokemusta tuloksista?

T. nimim. Ihan tyytyväinen kuitenkin

Vierailija
298/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaa, liikuntaa! Nesteet pysyy liikkeessä eikä jää pusseihin asumaan. Vähäsuolaista ruokaa.

Suola on paha, nuorena sen huomasi sormien turvotuksesta aamulla, MUTTA nykyään silmät etenkin ne yläluomet on aamulla turpeat nakit ja luomet roikuu. Nuo suolaiset "herkut" olen jättänyt läkes kokonaan.

Vierailija
299/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47 v ja suunnilleen tähän asti olen ollut sen näköinen, että ihmiset ovat pöyristelleet, miten mulla muka voi olla jo yli kaksikymppiset lapset. Papereita kysytään, jos Alkossa joskus käyn.  :(

Kysytään paperit Alkossa? Se flirttailee sun kanssa tai vitsailee

Vierailija
300/1130 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt nelikymppisenä äitinä huomaan, että lasten saaminen todellakin vanhentaa. Lapsettomat kaverit ovat melkein 10 vuotta nuoremman näköisiä kasvoistaan kuin minä, joka olen valvonut kahden lapsen kanssa vuosikausia. Onneksi olen edes hoikka, mutta pyöreämmät lapsettomat ikätoverit näyttävät kyllä silti nuoremmilta kuin minä - vaikka polttaisivat ja kävisivät kapakoissa. Yhtäkkiä se mullakin tapahtui se vanheneminen, posket alkoivat roikkua ja silmäluomet valahtivat silmien päälle yhdessä yössä. Kun kasvot eivät olleet palautuneet normaaliksi kolmantenakaan päivänä, aloin aavistella, että muutos on pysyvä. Ja on ollut.

minä en oo tuollaista huomannut. melkein järjestään itsestään huolehtivat äidit ovat paremman näköisiä kuin lapsettomat naiset kun se maaginen neljäkymppiä ylittyy. Ja onhan se niin että ne äidit lapsistaan huolimatta jostakin syystä löytävät tarvittaessa uuden miehen nopsaan sen ikisinkun katsellessa vierestä että jaahas, taas joku meni ja nappas miehen nenän edestä. 

Minkähänlaisen aarteen tämäkin yh-mamma on miehekkeekseen napannut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän