Äkillinen rupsahtaminen
Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.
Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.
Kommentit (1130)
Ihmisen elinikä on liian korkea. Hyvä hautaanmeno-ikä olis siinä 40-vuoden korvilla.
Suomen kylmyys vanhentaa nopeammin ja kuivattaa hiuksia sekä ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin sama. Eräänä päivänä nelisen vuotta sitten peilissä oli roikkuvat posket. Ja minuakin on luultu aina nuoremmaksi, eipä luulla enää. Olen nyt 43, mies 6 vuotta nuorempi minua ja pelkään että pian minua luullaan hänen äidikseen.
Kerran tutussa kaupassa muistan luulleeni tutun hyvin "tätimäisen" kauppiaan siellä kaupalla tapaamaani miestä tämän pojaksi, mutta onneksi en vahingossa puhutellut pojaksi tms. Nainen oli ehkä hieman pyöreähkö, pirteä mutta tätimäinen, kun taas mies oli pitkähkö ja komea, hoikassa kunnossa, ja vaikutti paljon nuoremmalta. Myöhemmin heille tulikin kuulemma ero, mutta en tietysti tiedä, oliko (osa)syynä se, että nainen vaikutti yhtä sukupolvea vanhemmalta.
Miten naiset on noin ulkonäkökeskeisiä ruikuttajia. Ei mitään itsekunnioitusta. Miehenä ihmettelen kuinka hölmöjä voitte olla.
Kokeile estrogeeniä, kollageenii, rautakuuri, kalsium-magnesium, monivitamiini, ketogeeninen ruokavalio, sopivasti naisellista liikuntaa, kuten jooga ja pilates, v aahtokylpy tuoksuöljyllä, hieronta, rakastava partneri ja hyvä seksielämä, kunnon yöunet, porrastreeni, kävelylenkit, avantouinti, vesijuoksu ja uiminen (kun hallit taas avautuu), laadukas ihonpuhdistus ja kosteusvoide, aina aurinkovoide, kun ulkoilet, naura paljon - älä murehdi, jätä pois kahvi, tupakka ja alkoholi, rentoudu ja venyttele, tanssi ja laula, lue hyviä kirjoja, juo vihreää teetä, rakasta itseäsi♡
Veitolallakaan ei roiku leukaperät! Joku arpi kyllä on, onko kasvojenkohotusarpi vai se sellainen purentaa koraava leukaleikkaus? En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset on noin ulkonäkökeskeisiä ruikuttajia. Ei mitään itsekunnioitusta. Miehenä ihmettelen kuinka hölmöjä voitte olla.
Miehet on enemmän ulkonäkökeskeisä kuin naiset. Olen huomannut sen siitä miten miehet täälläkin naisista puhuvat.
Tämä on keskustelupalsta. Valitse itseäsi kiinnostava ketju äläkä ruikuta.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile estrogeeniä, kollageenii, rautakuuri, kalsium-magnesium, monivitamiini, ketogeeninen ruokavalio, sopivasti naisellista liikuntaa, kuten jooga ja pilates, v aahtokylpy tuoksuöljyllä, hieronta, rakastava partneri ja hyvä seksielämä, kunnon yöunet, porrastreeni, kävelylenkit, avantouinti, vesijuoksu ja uiminen (kun hallit taas avautuu), laadukas ihonpuhdistus ja kosteusvoide, aina aurinkovoide, kun ulkoilet, naura paljon - älä murehdi, jätä pois kahvi, tupakka ja alkoholi, rentoudu ja venyttele, tanssi ja laula, lue hyviä kirjoja, juo vihreää teetä, rakasta itseäsi♡
No helpommin sanottu kuin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kylmyys vanhentaa nopeammin ja kuivattaa hiuksia sekä ihoa.
Kyllä se on etelän aurinko joka vanhentaa eniten.
Itse olen muutamia kertoja "pikarupsahtanut" 33 vuotisen elämäni aikana. Kuitenkaan nuo muutokset eivät ole olleet pysyviä. Vanhenemista on toki vuosien varrella tapahtunut tasaisesti mutta nuo yhtäkkiset rajut muutokset ovat olleet elämäntapojen ja huonojen tilanteiden syytä ja olen niistä aina toipunut suunnilleen ennalleni. Olen joskus jopa näyttänyt kovan stressin seurauksena n. 15v ikäistäni vanhemmalta. Tällä hetkellä näytän jonkin verran ikäistäni nuoremmalta. Ei peli välttämättä vielä ole menetetty!
Sisäinen kauneus näkyy naamassa. Elä omien arvojesi mukaisesti ja ole rehellinen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Äkkirupsahdukseen liittyy sekin että yhtenä päivänä sitä vaan on kuin haalistettu versio itsestään ja meikki näyttää tuhruiselta. Vaikka kuinka vähän laittaisi, on kuin haalea tuhrittu pelle. Tai ainakin minä olen.
Joo tuokin on tuttua että yhtäkkiä oikeastaan mikä tahansa meikki on liikaa ja ihan väärän väristä. Meikkivoide on liian tummaa, puuteri liian vaaleaa ja ohutkin rajaus ja siisti kerros ripsaria on kuin baarin vessassa humalapäissään ronskilla otteella korjailtu bilemeikki.
Vierailija kirjoitti:
Kahvista ei luovuta. Voitko myös lähettää hyvän seksielämän ja rakastavan partnerin ja kertoa miksi ei saa murehtia jos on murheita.
Vierailija kirjoitti:
Sisäinen kauneus näkyy naamassa. Elä omien arvojesi mukaisesti ja ole rehellinen itsellesi.
Kerro se heltalleni.
Mulle tuli rupsahdus jo 18-19-vuotiaana kun mun tissit kasvoi ja lantio leveni, vaikka paino ei edes ole noussut. Ahdistaa vieläkin kun ikävöin mun entistä vartaloa :(
N20
Missään en ole nähnyt kerrottavan, mitä hyaluronihappo tekee kasvoille. Siis tuo ihmeaine, jota on nykyään lähes kaikessa kosmetiikassa "nuorentavana ja ryppyjä poistavana" aineena.
Kysyin ihotautilääkäriltä, kannattaisiko sitä hänen mielestä käyttää. No hmm, hän empi, sen vaikutus lakkaa heti kun et enää käytä. Eli tilapäisesti se ehkä saa ihon näyttämään paremmalta, mutta kun lopetat hyaluronihapon käytön, ihosi on jopa pahempi kuin aiemmin.
Sama vaikutus on jollain mukatehokkailla ihonhotoaineilla, kalliillakin merkeillä.
Itse käytän paljon kosteuttavaa voidettä ja pysyn kaukanan näistä 2pelastavista" pikakonsteista.
Mahtaisitkö sinä viestiketjun aloittaja saada apua luonnonkosmetiikan hoitoaineista? Paljon kosteutusta ja kevyillä aineilla.
Vierailija kirjoitti:
No oh hoh, mikä litania, minä ainakin stressaantuisin noiden ohjeiden noudattamisesta niin et näkyis kasvoissa 162rupsahtamisena.
Se voi olla valiaikaista. Sain lapsen 30v. Ja siita 3 vuotta eteenpain en nukkunut. Soin vain Sokeria. En katsonut peilinkaan. Vesikaan ei enaan uponnut kun raskaana siita lensi osku.
Yksi paiva ihmettelin kuka tuo vanhan noita-akan nakoinen tyyppi kodissani on. No se olin mina! Taisin tirauttaa muutaman kyyneleen pimeassa. Naytin oikeasti noidalta. Oli harmaa ja ryppyinen ilme, luomet valahtaneet silmille, Ihan kamala. Sitten rupesin nukkumaan, syomaan paremmin, juomaan Vetta paljon! Teen jopa jokusen kuorinnan ja naamion valilla ja kaytan joskus kallista seerumia ja useimmiten kaytan omatekoista rasvaa jonka sekoitan mehillaisvahasta, oliivioljysta ja kookosrasvasta.
Se extra 20v on kadonnut! Nyt naytan 35 eli ei paha!
Jopa ne roikkuvat luomet vetaytyivat vahan!
Mikaan ei voita untaa!!!!!
Juuri se neliskanttinen leuka on se josta sitten muotoutuu laatikkoleuka. (sivusta)