Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unihäiriö vai parisuhdeongelma? Miten ratkaista?

Vierailija
12.01.2021 |

Lasten saamisen myötä minusta on tullut sellainen että herään kesken yöunien pienimpäänkin ääneen enkä saa enää uudelleen unta. Tai ainakin kestää useita tunteja nukahtaa uudestaan. Mies käy usein vessassa joskus aamuyöllä ja herään siihen joka kerta ja usein sitten valvon loppuyön saamatta unta vaikka olisin kuinka väsynyt. Ja olen jatkuvasti ihan hirveän väsynyt kun en saa nukkua rauhassa.

Kävin lääkärissä ja lääkärin mukaan minulla ei ole unihäiriötä koska nukahdan ihan helposti kun menen nukkumaan ja koska en itse herää kesken unien ellei joku (ääni) minua herätä. Ja lääkärin mukaan nukahtamislääkkeet auttaa siihen jos ei illalla nukahda mutta ei minun kaltaiseen tilanteeseen kun en voi klo 4:30 ottaa unilääkkeitä kun on oltava skarppina aamulla.

Meillä ei ole mitään työhuonetta johon voisin muuttaa nukkumaan, lastenhuoneeseen ei mahdu kun se on pieni ja siellä jo kaksi lasta. Olohuoneessa herään aina myös siihen miehen vessassa käyntiin.

Eroko tähän on ainoa ratkaisu?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että jos ratkaisu on, että mies nukkuu sohvalla niin asunnossa on kohta kaksi huonosti nukkuvaa ihmistä.

Sohva vakituisena nukkumapaikkana tai edes useampana yönä ei ole ratkaisu. Senverran huono peti rankaisee yöunia.

Ainakin kunnon sänky olohuoneeseen, nukkuu siinä kuka hyvänsä.

En ymmärrä, että kerran yössä tapahtuva vessassakäynti on epätavallista.

Eikö lapset käy yöllä vessassa tai joskus heräile? Nukkuvatko kuin tukit?

Eikö aloittaja koskaan itse herää vessahätään yöllä?

Olen samaa mieltä, miehen vessakäynti ei ole se pääongelma vaan aloittajan unettomuus. Kohtuutonta on alkaa rajoittaa ihmisen vessakäyntiä. Kun ei kaikenaikaa ramppaa.

Lapset kasvavat ja alkavat liikkua enemmän, öisinkin ehkä.

En minä ainakaan herää yöllä vessaan eikä meillä muutkaan. Eikä meidän lapset ainakaan liiku keskellä yötä asunnossa

Mihin he yöllä niin liikkuisivat?

Vierailija
122/122 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla