Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi 11v ei enää välitä koirastaan kun se on kasvanut aikuiseksi, haluaisi nyt uuden pennun jonka vannoo hoitavansa aikuisenakin

Vierailija
11.01.2021 |

En tiedä uskoako lasta tässä asiassa. Aikuisen koiran hoito on jäänyt lähinnä miehen harteille (Lapsi ja mies olivat ne, ketkä koiran halusivat) Minulle se oli ok ja onhan tuo ihan kiva kaveri. Lapsi ei kuitenkaan enää hoida koiraa kunnolla, minkä vannoi tekevänsä ennen kun koira tuli. Lenkit lyhyitä talon ympäri-tyyliin, turkin hoito ja ruokinta jäänyt minun ja miehen harteille. Mies käyttää sitten pääasiassa ne kunnon lenkit. Lapsi lähinnä rapsuttelee koiraa ja leikkii sen kanssa joskus mutta siihen se sitten jää.

Harkitsisitteko tässä tilanteessa uutta pentua?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli sen koiran puolesta. Se on ollut lapselle rakas ja tärkeä pentuna, mutta nyt on enää ikään kuin tylsä "välttämätön paha" Varsinkin uusi pentu tuossa tilanteessa särkisi sen koiran sydämen.

Tuskinpa se koira tuohon lapseen niin kovin kiintynyt on. Koiranpentu kiintyy eniten siihen, jonka kokee turvallisimmaksi. Eli siihen, joka kouluttaa.

Itse harkitsisin ensimmäisen koirankin pois antamista. Selittäisin lapselle, että koska hän ei ole pitänyt lupaustaan, eli hoitanut koiraa, koira lähtee.

Tosiasiassa en tietenkään koskaan ottaisi koiraa siksi, että lapsi sitä haluaa, vaan vain ja ainoastaan siksi että MINÄ haluan. Koska lasten koiranhoitamiset ja lupaukset tiedetään. Joten ylläolevaan ei tarvitsisi ikinä mennä.

Vierailija
42/43 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei. Jos lapsi kinuaa uutta koiraa, hän hankkikoon sen itse kun on aikuinen ja vastatkoon sitten kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan uutta pentua. Veljeni ottaa aina kissanpennun ja kun kasvaa aikuiseksi laittaa kissan eteenpäin. Nyt ei enää sitä tee kun tein eläinsuojeluilmoituksen koska aikuisena kissat jääneet huonolle hoidolle. Miten luulet että lapsesi hoitaisi uuden koiran kun uutuuden viehätys taas mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä