Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan OIKEASTI löytänyt pidempiaikaisia ystäviä Frendiestä?

Vierailija
01.12.2025 |

Profiileja näkyy kyllä olevan, mutta jotenkin vaikuttaa, siltä että paikka on silti aivan kuollut. Onko nää jotain startupin itse kyhäämiä feikkitilejä? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin yllättynyt että oli niinkin paljon profiileita, mutta aika moni ei edes kerro itsestään paljon mitään. Lisäksi ihan uskomattoman kökkö sovellus kun tuloksia ei voi rajata iän mukaan, ja alueellisestikin voi valita vaan yhden kunnan. 

Vierailija
2/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt hyvän ystävän. Vajaa vuosi oltu ystäviä, mutta ollaan yhteyksissä viikottain ja tavataan pari kertaa kuukaudessa. Eletään samanlaista elämää. Kahvitellaan toistemme luona tai kahvilassa, käydään ostoksilla, höpötellään. 

Olen kirjoitellut kolmen muunkin kanssa ja tapasinkin. Tapaamiset jäi yhteen kertaan, kun ei ollut mitään yhteistä kuitenkaan.

Melko passiivista porukkaa on. Minulle ei ole kukaan aloittanut keskustelua. Olen itse kutsunut kaveriksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa rohkeasti yhteyttä ihmisiin frendiessä ja muissa sovelluksista. Ei pidä odottaa muiden aloitetta. Kaikki siellä ovat samalla asialla. 

Vierailija
4/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se sovellus, josta äskettäin oli Iltiksessä juttu, että parempi kuin Tinder? Joku rakastunut pari esiteltiin.

Vierailija
5/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se sovellus, josta äskettäin oli Iltiksessä juttu, että parempi kuin Tinder? Joku rakastunut pari esiteltiin.

Olisko ollu threads

Vierailija
6/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollu threads

Hmmm, tuntuu erikoiselta että Threads olisi parempi tutustumiseen kuin Tinder...?

Vierailija
7/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendie on ystävä - sovellus, ei kumppanin etsintään. 

Vierailija
8/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollu threads

Hmmm, tuntuu erikoiselta että Threads olisi parempi tutustumiseen kuin Tinder...?

On siellä vissiin paljon tilejä. Samoin kuulema Facessa deittiryhmiä.

Vierailija
9/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frendie on ystävä - sovellus, ei kumppanin etsintään. 

Sepä se.  Osa sitten sekottaa ystävyyden johonkin muuhun.

Vierailija
10/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tunne yllätti. Eihän tämän oikeastaan pitänyt olla mikään seuranhakusovellus. Sellainen ja joidenkin mielestä paras siitä on monelle suomalaiselle kuitenkin tullut."

Vierailija
11/11 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä! En ollut kuullutkaan palvelusta. Ehdottomasti täytyy kokeilla, löytyisikö ystävää, tai enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme