Mitä pidätte käsinainnista (fisting)
Tarkoitan saavana osapuolena/antavana. Meillä se toimii, rakkaani ottaa välillä käsivarresta kii ja koittaa saada kättäni syvemmälle. Holoksi se ei ole pillua saanut kun hetkellisesti, täytyy vaan huolehtia että liukkautta on riittävästi. Meillä se on kyllä toiminut.
Kommentit (63)
Miten usein harrastatte tuota? Eikö pimpsa tunnu venyttelyn jälkeen löysältä, jos sinne panee sen jälkeen? Pitääkö tuossa nauttia kivusta, että voi nauttia tuosta?
Äsken kokeiliitn; 4 sormea meni ja paljon liukkaria.
.. ja siis 2 yli 4kg lasta tullu ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, minkä kokoiset vaginat teillä oikein on??? Siis tätä harrastavilla.
Mikäli tarkoituksesi on vihjata, että fistausta harrastavat naiset olisivat löysiä, olet väärässä.
No jos sinne kokonainen nyrkki mahtuu, niin kyllä ovat. Tai ainakin tuossa löystyy pillu, samoin kuin synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, minkä kokoiset vaginat teillä oikein on??? Siis tätä harrastavilla.
Mikäli tarkoituksesi on vihjata, että fistausta harrastavat naiset olisivat löysiä, olet väärässä.
No jos sinne kokonainen nyrkki mahtuu, niin kyllä ovat. Tai ainakin tuossa löystyy pillu, samoin kuin synnytyksessä.
Mikään ihmisessä ei ole niin joustava kuin pillu. Palautuu sekä nyrkin että synnytyksen jäljiltä.
Tämä on oma kokemus, mihin sinä perustat väitteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu on aika kimmoisa,vaikka sitä nyrkillä venyttelee, niin ei se siitä löysty. Pinkeämpää ja ihannamman tuntuista tavaraa saa hakea, kuin orkuista turpea herkäksi nyrkitetty kolo. Koitappa joskus niin tiijjät.
M31
Vierailija kirjoitti:
Miten usein harrastatte tuota? Eikö pimpsa tunnu venyttelyn jälkeen löysältä, jos sinne panee sen jälkeen? Pitääkö tuossa nauttia kivusta, että voi nauttia tuosta?
Ei ole tarkoitus satuttaa, jos ei saaja siten eriksen siitä nauti. Pikku hiljaa etenemällä se pillu tai peppu antaa periksi. Joskus treenaillaan pari kertaa viikossa, joskys menee minta viikkoa ilman. Ei puolison aukot löysältä tunnu, paitsi juuri sen jälkeen kun on käden ottanut pois.
Miksi pyllyn fistausta käsittelevät kommentit saivat enemmän alapeukkuja? Uskotteko ettei se ole nautinnollista? Sehän voi olla jopa kiihottavampaa kuin pimpan fistaaminen.
Kuinka moni naisista tyydyttää itseään työntämällä omaa nyrkkiä sisälle tai jotain muuta isohkoa?
Netissä on vaan aika paljon naisia mitkä harrastaa striimaamista omista touhuista ja niissä on paljon nyrkitystä, isoja leluja, pil*un levittelyä ja mm. Sängyn päädyn panemista ym.
M kirjoitti:
Kuinka moni naisista tyydyttää itseään työntämällä omaa nyrkkiä sisälle tai jotain muuta isohkoa?
Netissä on vaan aika paljon naisia mitkä harrastaa striimaamista omista touhuista ja niissä on paljon nyrkitystä, isoja leluja, pil*un levittelyä ja mm. Sängyn päädyn panemista ym.
No mä joskus. Yleensä vähempikin riittää omassa kivassa, miehen käsi tuntuu paremmalta kuin oma. On tullut kokeiltua myös isohkoa kurpitsaa.
Osana esileikkiä kyllä. Naisystäväni haluaa niin paljon sisäänsä kuin vain mahtuu js menee. Mahtuu noin rystysiin saakka...
Olen tätä vähän uteliaisuuttani tutkiskellut myös netistä ja katsellut jotain videoitakin. Ajatus kiihottaa ihan hulluna ja haluaisin kokeilla, mutta mieheni on tällaisten suhteen todella jäykkis, ei kiinnosta kuulemma mikään ihmeen "pervoilu" Plääh :(
N40
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä vähän uteliaisuuttani tutkiskellut myös netistä ja katsellut jotain videoitakin. Ajatus kiihottaa ihan hulluna ja haluaisin kokeilla, mutta mieheni on tällaisten suhteen todella jäykkis, ei kiinnosta kuulemma mikään ihmeen "pervoilu" Plääh :(
N40
Ompa tylsä mies :( mitä pervoa tuossa nyt on, täynnä olemisen tunteestahan siinä on vain kyse. Mutta sivele oma käsi liukkarilla ja ala tutkimaan olisko tää sun juttu :)
N44
M kirjoitti:
Isoa lelua voisin harrastaa, mutta se oma käsi ei vain tunnu samalta. Olen notkea, mutta en nauti siinä kippura-asennossa.
Eiköhän sitä striimata, mille on katsojia/maksajia.
Vierailija kirjoitti:
Normikokoinen ainakin mulla. Eli kun saan kullia niin kyllä on kitka tallella, ei ehkä heti käsinainnin jälkeen. Mutta ei sen väliä, kiihotun ja saan monta orgasmia.
Hoidan lähinnä miestäni saamaan myös orgasmin. Suu- seksi on hänelle liikaa ja saan useasti lastin kasvoilleni tai rinnoilleni. Voi sitä autuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Ompa tylsä mies :( mitä pervoa tuossa nyt on, täynnä olemisen tunteestahan siinä on vain kyse. Mutta sivele oma käsi liukkarilla ja ala tutkimaan olisko tää sun juttu :)
N44
No olen tämän suhteen vähän samaa mieltä, että tylsä on. Jotenkin tämä olisi kiihottavinta tietty kokea niin, että mies tekee sitä minulle. Ajatuksena vähän kuulostaa hankalalta hoitaa tällaista itsekseen. Taitaa jäädä minulla ainaiseen haaveiluosastoon monen muun fantasiani kanssa :(
N40
Vierailija kirjoitti:
Osana esileikkiä kyllä. Naisystäväni haluaa niin paljon sisäänsä kuin vain mahtuu js menee. Mahtuu noin rystysiin saakka...
Poikkeuksiakin on. Muhun mahtuu koko käsi, tosin riippuu myös käden koosta.
Halusin koittaa. Vaimo ei vain lämpene ajatukselle, harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Halusin koittaa. Vaimo ei vain lämpene ajatukselle, harmittaa.
Meillä ei ollut alunperin tarkoitus fistata, vaan kumppani vain hoiteli minua käsin. Sain vasta jälkeenpäin tietää, että koko käsi oli päätynyt sisälle. Jos hän olisi kysynyt, saako fistata mua, olisin vain jännittynyt.
Ehkä sinäkin voisit lähestyä asiaa niin, että etsit tapaa tuottaa kumppanillesi mahdollisimman suurta nautintoa käsin. Mitä enemmän hän kiihottuu, sen todennäköisemmin hän haluaa lisää. Liukkari kannattaa muistaa💦
Olen ihan tavallinen heteromies, teen fyysistä duunia ja pihvini syön verisenä. Puppelihommat ei ole koskaan kiinnostanut, eikä sen puoleen naistenkaan peräsuolet. Jotenkin olen kuitenkin vaimon vietävissä kun hän kertoi fantasioivansa että saisi leikkiä pyllylläni. Pari päivää kypsyttelin ajatusta, ja päädyin lopputulemaan, että jos muija siitä kiksit saa, niin kait sitä sen verran voi pakaraa raottaa. Aloiteltiin ihan varovasti sormin, myöhemmin dildot tuli kuvioihin ja nykyisin minä oon meidän perheessä se jota fistataan. Ja pakko tunnustaa että hämmentävän nautinnollista olla nyrkki perseessä ja muna vaimon suussa.
Mies, 39 vuotta, ja edelleen hetero.