Mitä pidätte käsinainnista (fisting)
Tarkoitan saavana osapuolena/antavana. Meillä se toimii, rakkaani ottaa välillä käsivarresta kii ja koittaa saada kättäni syvemmälle. Holoksi se ei ole pillua saanut kun hetkellisesti, täytyy vaan huolehtia että liukkautta on riittävästi. Meillä se on kyllä toiminut.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Minä nuolen vaimoani samaan aikaan kun käsi on pillussa. Kumpikin nautitaan vaan ei pidä unohtaa liukkaria, vaimoni päästää mehunsa mun kasvoille, voi sitä nautinnollista huutoa. Kun nain häntä niin lypsää pillullansa minun kalua, tulen noin 2-3 minuutissa.
Tuo on parasta nannaa. Eipä tuosta ruiskauksesta ole mitään haittaa kuulemma, saan monta orgasmia ja peräkkäin.
Anon kullia ja saan myös, mieheni on niin kiihoittunut että saa lastinsa lähtemään melkein heti. Se ei haittaa minua koska tiedän saavani kullia hetken levättyämme. Miia 36v
Hyvän viinin rentouttamana on ihana antautua miehen armoille, hän osaa käyttää kättään ihanan hellästi ja antaa tajunnanräjäyttäviä orkkuja. Käsihoidon jäljiltä paikat on niin ihanan tunnokkaat että hän saa minut tulemaan vielä panemalla paei kertaa. Hän muutenkin pitää minun nautinnostani huolta päivittäin, joka päivä vähintään yksi orkku on taattu. Ihana ukko on hän.
Kysyisin, miten käytännössä teette tuon? Lähinnä kiinnostaa liikutteletteko kättä edestakaisin (sisään-ulos) vai enemmänkin pyörivin liikkein siellä sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, miten käytännössä teette tuon? Lähinnä kiinnostaa liikutteletteko kättä edestakaisin (sisään-ulos) vai enemmänkin pyörivin liikkein siellä sisällä?
No tietenkään en kaikkien puolesta voi puhua, enkä varsinkaan naisten puolesta. Mutta oma rouva tykkää hyvin rauhallisesta ja lyhyestä edestakaisin liikkeestä. Toinen vaihtoehto on että hän itse liikuttelee lantiotaan niinkuin parhaalta tuntuu, mie vaan pidän kättä hänessä, juttelen tuhmia, nuoleskelen klittaa ja nautin näystä ja tuntumasta
Terveisin Jorma Nyrkki.
Minä taas nimenomaan varovasta käden pyörittelystä sisällä, ei edestakaisin. Käden sisäänlaittaminen ja ulos ottaminen ovat ne ainoat hetket, jolloin voi sattua, muuten TAIVAALLISTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hellästi ja varovaisesti tehtynä (käsi viedään vain todella varovasti sisään eikä sitä edes tarvitse liikutella siellä juurikaan) on todella ihanaa. Äärikokemuksenhan siinä tekee se venymisen tunne, jota ei tietenkään millään peniksellä voi saada. Väärin tehtynä tuo voi tietysti olla hyvinkin hirveä tunne, mutta oikein tehtynä ja oikean kumppanin kanssa tajunnanräjäyttävää.
Väärin suomalaisella peniksellä ei voi saada. Gambialainen turkkilaispenis on 15cm halkaisijaltaan ja voittaa säälittävän suomimiehen nyrkin!
Katsoppas geometrian kirjasta mikä on halkaisija. Vai naarasnorsuko tänne kirjoittaa ?
Jos lukisit viestin ajatuksella, niin ymmärtäisit mistä viestissä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas nimenomaan varovasta käden pyörittelystä sisällä, ei edestakaisin. Käden sisäänlaittaminen ja ulos ottaminen ovat ne ainoat hetket, jolloin voi sattua, muuten TAIVAALLISTA.
Vaimollani on vielä pillukarvat. Liukkarin kanssa hellästi työntäen käteni pilluun, pyörittämällä kiihottaa kumpaakin. Muutenhan vois jäädä karvat väliin ja se ei varmaankaan tunnu hyvältä, vaimoni kiittää kun on saanut orgasmeja näin tehden. Sitten kyllä naidaan.
Miehellä on iso duunarin käsi, joten ei muhun mahu kuin maks 4 hänen sormee, mutta se riittää lähettämään mut taivaisiin. Leikitään kans isoilla dildoilla jonkin verran, mutta kyllä miehen sormet on ihan parasta 😍 roiskeet on taattu kun makoilen selälläni ja mies työntää sormet sisään siten että saa samalla stimuloitua g-pistettä ja kämmenpohjalla hierottua klitan aluetta. Yleensä hän on tuolloin polvillaan vieressäni ja voin samalla imeä hänen lemmentankoa, olen täysin mieheni armoilla tuolloin. Mmmmm, aloin valua 🙊
Yhden naisen kanssa kerran kokeillut. Vaikka lämmittely ja liukastus oli kunnossa, niin ei vaan mahtunut tai ainakin olisi aiheuttanu liiaksi kipua, jos olisin vaan pakolla työntänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani on vielä pillukarvat. Liukkarin kanssa hellästi työntäen käteni pilluun, pyörittämällä kiihottaa kumpaakin. Muutenhan vois jäädä karvat väliin ja se ei varmaankaan tunnu hyvältä, vaimoni kiittää kun on saanut orgasmeja näin tehden. Sitten kyllä naidaan.
Tuo pyörittely on kai vahvasti yksilöllinen asia, mun puoliso taas ei pidä yhtään pyörittelystä kummassakaan aukossaan. Lähes kaikki käsipenetraatio-oppaat ja -vinkit sitä kuitenkin suosittelevat ja se kyllä tuntuisi luontevalta tavalta saada kättä syvemmälle ahtaaseen aukkoon. Meillä siis vaan pitää jatkuvalla paineella ja sormia varovasti aukomalla koittaa saada kättä syvemmälle. Minulla on myös isot kädet, enkä ole koko kättä sisään vielä saanut, vaikka peppuun on harjoiteltu jo muutama vuosi ja pilluunkin jostain viime kesästä saakka.
Meillä Vaimo ei suostu karvojaan leikkaamaan. Mutta hän on aina niin kiimassa että vetää kättäni yhä syvemmälle ja saa näinollen monia orgasmeja.
Me nautimme tästä touhusta kumpikin, elikkäs ei ole mun keksimää, mielestäni on tärkeää että kumpikin nauttii. Pillun nuolemin saman aikaisesti on yhtäkuin sarja orgasmeja, jos mahdollista koittakaa ei se ole vaikeata.
Minkä ikäisiä naisia nämä fistauksesta tykkääjät ovat?
Haluaisin kyllä päästä kokeilemaan, mistä löutäisi naisen minkä kanssa voisi kokeilla kaikenlaisia seksi juttuja??
Mun kohdalle on aina sattunut vaan näitä pimeässä peitonalla lauantaina saunan jälkeen jos ei silloinkin väsytä liikaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä naisia nämä fistauksesta tykkääjät ovat?
Haluaisin kyllä päästä kokeilemaan, mistä löutäisi naisen minkä kanssa voisi kokeilla kaikenlaisia seksi juttuja??
Mun kohdalle on aina sattunut vaan näitä pimeässä peitonalla lauantaina saunan jälkeen jos ei silloinkin väsytä liikaa naisia.
Vaimoke on 33.
Me ollaan ihan vasta aloiteltu tätä lajia. Tuossa muutama viikko takaperin muutaman juoman jälkeen ajauduttiin sexhommiin kihlatun kanssa soffalla. Siinä kielellä klitorista hemmotellessa ja sormiparia sisällä pyöritellessä tuli jostain ajatus mieleeni niinkuin salama kirkkaalta taivaalta, että mahtuskohan tuonne vielä yks nakki. Kysäisin varovaisesti että mitäs jos haen makarista liukkarin ja kokeillaan että mitä tapahtuu. Tyttö sanoi hetkeäkään epäröimättä että testataan. Huluvasin liukkaria kuin halpaa partavettä, ja hän alkoi käydä jo sen verran kuumana että kolmas sormi ei tehnyt tiukkaakaan. Hetken siinä hellin kolmella sormella ja suulla, ja kysyin että haluaako kokeilla neljättä. Halusi. Neljäs sormi meinas vastustella aluksi, mutta pian hänen tavara antoi periksi, ja aikalailla samalla sekunnilla hän jännittyi kaareksi ja huusi kuin palosireeni ja pimsa työnsi käteni pihalle, roiskeryöppy perässään. Hän hengitteli hetken ja kysyin että otatko toisen. Kyllähän hän halusi, ja eikun takaisin hommiin. Vielä pari kertaa toistettiin ja leikiteltiin. Olihan se mahtava näky ja upea tuntuma kun hän saavutti huippuja ja voihki ja kyynelehtikin jo lopulta vähän. Oma vehje oli aivan timanttia ja räjähdyspisteessä kun otin hänet ratsaille, ei tarvinnu tytön kauaa urheilla päällä kun siemenet lähti liikkeelle. Oltiin molemmat aika nesteissä kauttaaltaan kun siinä sohvalla sylikkäin ja edelleen sisäkkäin huokailtiin ja kerrottiin toisillemme kuinka paljon toisiamme rakastetaankaan. Paineltiin siitä sitten vielä saunan lauteille, missä hän halusikin palauttaa palveluksen ja antoi elämäni suikkarin. Loppuilta meni viinin ja pussailun ja halailun merkeissä, aamulla vasta oli virtaa yhtyä uudelleen.
Mutta tuosta se lähti, ja on kyllä meno makarissa ihan nextillä levelillä. Mukava kun löydettiin tämmöinen yhteinen juttu mistä molemmat nauttii täysin rinnoin :)
M31
Eipä niillä karvoilla ole väliä käsipanossa, puolisolla on myös karvat tallella. Vähän yli 40 on hän. Ja myös meillä tämä koko käden sisään saamiseen pyrkiminen on yhteinen juttu, joka alkoi siitä kun puoliso halusi valtavasti peppuun ja erityisesti peräaukon venyttelyä raskausaikana. Silloin vaan lisäsin sormia sekä liukkaria ja lopulta oli kaikki viisi rystysiin saakka pepussa. Silloin myös panin sinne kullilla ja dildolla yhtäaikaa ja nimenomaan puolison pyynnöstä venyttää vielä enemmän. Ei siis ole mitään minun keksintöä edes tuo anaalipuoli tässä. Pilluun aletttiin harjoitella vasta kahden synnytyksen ja niistä toipmisen jälkeen.
Minua on myös alkanut kiihottamaan ajatus. Emme ole vielä niin 'harjaantuneita, että mies olisi päässyt koko kädellään sisälleni, mutta lähellä ollaan. Viime kokeilukerralla sain varmaan hurjimman orgasmini aikoihin. Hän oli ison kätensä kanssa rystysiä myöten pimpassa ja ikäänkuin pyöritteli hellästi kättään, samalla hieroi toisella kädellään rintojani. Olin sidottuna.
N45
Ollaan leikitelty tällä ajatuksella miehen kanssa, mutta vähän ujostuttaa ja jännittää koettaa. Olen aika tiukka, kolme sormea olen saanut sisääni, ja miehenkin paksuhko kulli saa täyden tunteen aikaan. Olisikohan apua hommata vähän paksumpaa dildoa tai vastaavaa auttamaan paikkojen avaamista? Vinkkejä/neuvoja anyone?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan leikitelty tällä ajatuksella miehen kanssa, mutta vähän ujostuttaa ja jännittää koettaa. Olen aika tiukka, kolme sormea olen saanut sisääni, ja miehenkin paksuhko kulli saa täyden tunteen aikaan. Olisikohan apua hommata vähän paksumpaa dildoa tai vastaavaa auttamaan paikkojen avaamista? Vinkkejä/neuvoja anyone?
Orgasmi ja kiireetön tunnelma rentouttavat. Runsaan liukkarin kanssa kun pikku hiljaa venyttelee ja lisää sormia, niin ennenpitkää käsi mahtuu sisään. Se ei välttämättä tapahdu yhdellä eikä kymmenelläkään kerralla, mutta hiljaa hyvä tulee. Dildohan on vain mötikkä, kun taas käden muotoa voi muuttaa ja kokoa voi lisätä pikkuhiljaa, joten luulisin sillä avautuvan paremmin. Samalla voi toki nuolla tai vibroida klitorista ja halutessaan myös anusta kiihotuksen lisäämiseksi.
Katsoppas geometrian kirjasta mikä on halkaisija. Vai naarasnorsuko tänne kirjoittaa ?