Mitä pidätte käsinainnista (fisting)
Tarkoitan saavana osapuolena/antavana. Meillä se toimii, rakkaani ottaa välillä käsivarresta kii ja koittaa saada kättäni syvemmälle. Holoksi se ei ole pillua saanut kun hetkellisesti, täytyy vaan huolehtia että liukkautta on riittävästi. Meillä se on kyllä toiminut.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä vähän uteliaisuuttani tutkiskellut myös netistä ja katsellut jotain videoitakin. Ajatus kiihottaa ihan hulluna ja haluaisin kokeilla, mutta mieheni on tällaisten suhteen todella jäykkis, ei kiinnosta kuulemma mikään ihmeen "pervoilu" Plääh :(
N40
Ei kiinnostaisi kokeilla toisen miehen kanssa?
Vaimo ei kanssa anna kokeilla, sen mielestä kaikki on pervoa.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä vähän uteliaisuuttani tutkiskellut myös netistä ja katsellut jotain videoitakin. Ajatus kiihottaa ihan hulluna ja haluaisin kokeilla, mutta mieheni on tällaisten suhteen todella jäykkis, ei kiinnosta kuulemma mikään ihmeen "pervoilu" Plääh :(
N40
Ei kiinnostaisi kokeilla toisen miehen kanssa?
Vaimo ei kanssa anna kokeilla, sen mielestä kaikki on pervoa.
No olishan se ajatuksena aika kiehtovaa, oma tutkimusmatka jonkun samasta kiinnosutuneen kanssa :) Vaatisi vaan aikamoista luottamusta sellaseen heittäytyminen. Tylsää, kun toiset on tällasissa jutuissa niin rajottuneita. Kiva olis vaan jos vois vähän kokeilla kaikenlaista. Itse olisin valmis mieheni mielihaluja kokeilemaan, mutta ei koskaan ehdottele mitään :(
N40
Näin se meilläkin alkoi. Raskausaikoina puoliso nautti erityisesti peppuseksistä ja peppureiän venyttelystä. Siinä sormettaessa lisäsin sormia ja kerta kerran jälkeen aukko avautui enemmän ja lisää sormia meni sisään. Lopulta sanoin puolisolle tämän jälleen kerran lauettua isosti, että nyt oli käsi rystysiä myöden sisällä. Peppuseksiä oltiin kyllä harrastettu jo pitkään, mutta paria sormea enempää en ollu sisään laittanut.
Sittemmin peppufistaus on jäänyt vähemmälle enkä ole tuota syvemmälle päässyt, mutta viime aikoina on päästy pillun puolella samaan kohtaan. Olen esittänyt puolisolle toiveen, että minua kiihottaisi kovasti koittaa saada koko iso käteni sisään häneen, kumpaankin aukkoon ja hän ei ole sitä tyrmännyt. Mutta silloin pitäisi jatkaa laukeamisen jälkeen ja yleensä hän haluaa siinä vaiheessa kullin sisälleen heti. Lapsiperheessä ei ole aikaa kovin pitkille ja/tai äänekkäille sessioille, eikä tässä auta kiirehtiä ettei satuta toista, mutta ehkä joskus...