Moneenko aatelissukuun teillä on yhteyksiä?
Tein itse geenitestin viime vuonna ja yllättävän paljon tullut esille yhteyksiä eri aatelissukuihin sekä Suomessa, että ulkomailla. Sikäli yllättävää, kun joku sukututkija mainitsi, miten harvoilla lopulta löytyy. Ei se, että se määrittelisi minua ihmisenä ketään ylemmäksi ja mulla "taviksenakin" ollut hyvä elämä, mutta ihan hauska tietää näistä. Siltikin ja siitä huolimatta, olisi paras tieto se, mitä reittejä vuosisatojen saatossa on suku tänne ajautunut. Jostainhan tänne Eurooppaan olemme ajautuneet. Ehkä seuraavaksi voisi tehdä äitilinja-testin.
Kommentit (12)
No nuo geenitestit ovat hyvää hupia, luotettavuudesta en puhuisi. Sukututkimuksella pääset paljon todellisempaan tulokseen.
Minä olen sukua venäjän tsaarille, en suoraan alenevassa polvessa vaan sivureittejä.
Olen joo suomalaisille. Isäni äidin kautta. Eli mummini kautta.
6-8 sukuun. Kuuluvat Suomen rikkaimpiin. Ovat pikkupikkuserkkujani.
T: rutiköyhä
Olen isäni kautta suoraan suvussa. Vaihdan sukunimeni.
Vierailija kirjoitti:
No nuo geenitestit ovat hyvää hupia, luotettavuudesta en puhuisi. Sukututkimuksella pääset paljon todellisempaan tulokseen.
Minä olen sukua venäjän tsaarille, en suoraan alenevassa polvessa vaan sivureittejä.
Geenitieto=luotettava tieto. Geenitutkimus on syytä tehdä myös luotettavien firmojen/tahojen kautta. Mitä enemmän ihmiset tekevät testinsä tietyn tahon kautta, sen luotettavampaa tulosta saadaan aikaan.
Geenitesti ei ole luotettavia kuin luotettavien tahojen tekeminä. Ihan hurjasti en niihin usko, koska testin perusteella serkkuni (kaksoset) eivät ole mitään sukua toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Geenitesti ei ole luotettavia kuin luotettavien tahojen tekeminä. Ihan hurjasti en niihin usko, koska testin perusteella serkkuni (kaksoset) eivät ole mitään sukua toisilleen.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Tarkennetaan vielä, että kaupallisen geenitestin perusteella, oli juuri näitä sukututkimussivujen juttuja. Muistaakseni maksamalla 80 e sai tietää sukulaisistaan ja serkut päätti kokeilla.
Luotan enemmän selvännäkijöihin, olen ollut edellisessä elämässäni kuningas, tosin hieman ihmetyttää miten ne tuttuni jotka ovat edellisiä elämiä selvitelleet ovat olleet kaikki jotain suuruuksia prinsessoja ym kukaan ei ole ollut ns ihan tavallinen ihminen 😄
Vierailija kirjoitti:
Luotan enemmän selvännäkijöihin, olen ollut edellisessä elämässäni kuningas, tosin hieman ihmetyttää miten ne tuttuni jotka ovat edellisiä elämiä selvitelleet ovat olleet kaikki jotain suuruuksia prinsessoja ym kukaan ei ole ollut ns ihan tavallinen ihminen 😄
Mä olen ollut edellisessä elämässäni (tai sitä edeltävässä jne.) tummaihoinen lihava laulava nainen. Bluesia oletettavasti. En siis mikään rinsessa :D
En tiedä. Menneet polvet ei kiinnosta, arvostan vain omien kätteni töitä.