Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Martinan mielipiteestä lihavuudesta?

Vierailija
10.01.2021 |

Kommentit (1236)

Vierailija
221/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun uus iskä on irakilainen. Se on ryöstänyt valtavasti eri paikkoja.

T. Vikke

Ota lääkkeet ja mene lenkille!

Vierailija
222/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti tietää valtavasti riisikakuista.

T. Vikke

Ota lääkkeet ja mene ulos lenkille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen normaalipainoinen niin kelpaan Martinalle.

Vierailija
224/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinahan vaan yrittää myydä tässä omia valmennuksiaan ja eiköhän kaikki jo tiedä, että nämä valmennukset ja muut aiheuttavat useimmille vaan jojoilua painon kanssa. Aluksi laihdutaan, mutta lähes kaikilla paino alkaa ajan kanssa nousemaan takaisin ja itseinho on kamala.

Martina itsekin näyttää olevan edelleen syömishäiriöinen, sen verran fanaattiselta touhulta näyttää syömisen ja liikunnan kanssa. Eli ortoreksialta, mutta silti hänelle vaan hurrataan koska on hoikka. Hoikkaa ihaillaan aina, ihan sama millä keinoilla se hankitaan. Kukaan ei ole huolissaan hoikkien elintavoista, ihme juttu.

Jokainen ylipainoinen tietää, että ylipaino altistaa erilaisille sairauksille. Sitä ei tarvi tulla ”ystävällisesti” kertomaan joka välissä.

Sinä et ainakaan näytä tietävän Martinan valmennuksista, jotka nimenomaan tähtäävät pysyvään elämäntapojen ja ruokailutottumusten muuttamiseen eikä äkkinäiseen painonpudotukseen. Miksi jauhat potaskaa ja valehtelet? Onko jotain henkilökohtaista vai miksi et pysy faktoissa.

Martina ei tavoittele hoikkuutta vaan terveyttä ja hyvää oloa sekä kuntoa. Ei hän erityisen laiha ole, kuten ei tarvitse ollakaan. 

Vierailija
225/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina, missä pellossa tai puussa kasvaa tonnikala? Kerrot olevasi kasvissyöjä, tonnikala on eläin. Kannattaisi miettiä mitä puhuu, kun ruokaguruna puhuu. Jos syöt kalaa et ole kasvissyöjä.

Eikös hän sanonut jättäneensä punaisen lihan ja kanan?

Juuri näin sanoi. Mutta kuten aina, Martinan sanomiset ja tekemiset kääntyy näiden hatereiden mielikuvissa aivan joksikin toiseksi, jota sitten totuutena huudellaan.

Anteeksi, mutta nyt on pakko kommentoida tuota lapsellista "haterit" kommenttia. Hän ihan tuossa samassa haastattelussa sanoo, että aloitti kasvissyönnin, kun jne. Miten tämä on nyt sitten väärin tulkittu? Mikä on kasvis? Kala??

Tosiaan puhuu kasvissyönnistä vaikka syö kalaa.

Jälleen todistaa, että ei ole kovin terävä.

Monissa yhteyksissä, kuten tuossakin jutussa, sanonut olevansa kasvissyöjä muuten paitsi että syö kalaa. Miksi pitää kaikesta koettaa haukkua, onko se kovin terävää?

Ja kun ei tajuta että ip-lehdet nyt kirjottaa ja siteeraa vähän sinnepäin.

Vierailija
226/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuuluu kategoriaan "sanomattakin selvää" mutta eihän se varmaan läskeistä hyvältä tunnu kun eivät osaa laihduttaa. Jokainen saa näyttää miltä haluaa mutta muistakaa läskit että te kuolette kaikki ennen aikojaan. Ihan jokainen.

Hoikat ja hyväkuntoiset voivat myös kuolla vaikka koronaan, kolarissa jne jne. Ehkä vain nautin elämästä enkä välitä yhtään mitä muut sanoo 😀

Nauttiiko läskit elämästä? Kovin masentuneilta yleensä näyttävät verrattuna niihin jotka ovat löytäneet liikunnan ilon

Itsekin ylipainoisena ihmettelen samaa, että missä kohdassa tästä elämästä pitäisi nauttia enemmän kuin hoikkana tai normipainoisena? Kaikki viiituttaa 24/7 ja kaikki liikuntakin on tympeää kun olo on kömpelö ja tukala.

Vesijuoksu/jumppa/uinti vielä menee mutta nyt uimahallitkin on taas kiinni ja ties kuinka kauan kun tämä prkeleen koronaakaan ei tukahduteta pois. 

Vierailija
227/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinahan vaan yrittää myydä tässä omia valmennuksiaan ja eiköhän kaikki jo tiedä, että nämä valmennukset ja muut aiheuttavat useimmille vaan jojoilua painon kanssa. Aluksi laihdutaan, mutta lähes kaikilla paino alkaa ajan kanssa nousemaan takaisin ja itseinho on kamala.

Martina itsekin näyttää olevan edelleen syömishäiriöinen, sen verran fanaattiselta touhulta näyttää syömisen ja liikunnan kanssa. Eli ortoreksialta, mutta silti hänelle vaan hurrataan koska on hoikka. Hoikkaa ihaillaan aina, ihan sama millä keinoilla se hankitaan. Kukaan ei ole huolissaan hoikkien elintavoista, ihme juttu.

Jokainen ylipainoinen tietää, että ylipaino altistaa erilaisille sairauksille. Sitä ei tarvi tulla ”ystävällisesti” kertomaan joka välissä.

Sinä et ainakaan näytä tietävän Martinan valmennuksista, jotka nimenomaan tähtäävät pysyvään elämäntapojen ja ruokailutottumusten muuttamiseen eikä äkkinäiseen painonpudotukseen. Miksi jauhat potaskaa ja valehtelet? Onko jotain henkilökohtaista vai miksi et pysy faktoissa.

Martina ei tavoittele hoikkuutta vaan terveyttä ja hyvää oloa sekä kuntoa. Ei hän erityisen laiha ole, kuten ei tarvitse ollakaan. 

Juuri näin. Valmennuksessa olleena asia on juuri noin. Terveys kärkenä mennään ja ei laihuus. Itselleni suurin kummastus oli opetella syömään paljon ja söin aivan liian vähän eli olin vetänyt elimistöni säästöliekille! Kiitos valmennuksen kroppa alkoi toimimaan oikein.

Vierailija
228/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten on sekopää ja haluaa haukkua Martinaa, jätä ne lapset rauhaan! Kukaan ei tykkää lastenkiusaajista. Ala-arvoista.

Vierailija
229/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että hän myy erilaisia ohjelmia ilmeisesti ravintoineen (vai tekeekö ne ohjelmat hänen puolestaan joku muu?), koska jos ajattelee kalan kuuluvan kasvisruokavalioon. Samoin toi riisikakkujen suuri osuus ruokavaliosta, eikö esimerkiksi ruisleipä olisi paljon parempi vaihtoehto? Riisikakuissa on kyllä vähän energiaa, mutta ei sitten oikeastaan paljon muuta, paitsi ehkä suolaa todella paljon.

Suomalaista peruskoulua kehutaan maailmaa myöden, ilmeisesti äidinkielen luetunymmärtämistä ei mitata näissä pisa testeissä.

Martina ei puhu lihavien ulkonäöstä vaan terveydestä.

Martina ei sano olevansa vegaani vaan kertoo että syö kasvisten lisäksi kalaa.

Voi hyvä ihme sentään. Vegaani ei käytä mitään eläinperäistä, mutta kasvissyöjä saattaa käyttää esimerkiksi maitotuotteita. Ei kuitenkaan mitään suoraan eläimestä tehtyä. Ihan oikeasti jos sanoo olevansa kasvissyöjä, ei syö kalaa. Tiedän kyllä että moni ihminen luulee kalan olevan sama kuin porkkana. Martina sanoi olevansa kasvissyöjä sehän on tossa jutussa. Ei voi olla näin vaikeaa, varsinkaan kun itse syyttelee muita huonosta luetun ymmärtämisestä.

EI SANO OLEVANSA KASVISSYÖJÄ - PUHUU KASVISTEN SYÖNNISTÄÄN!

Martina muutti omaa ruokavaliotaan reilu vuosi sitten jättämällä pois punaisen lihan ja kanan. Tämän vuoksi hän välillä valmistaa itselleen ja tyttärilleen eri ruoat. Maitotuotteita hän ei ole juustoa lukuun ottamatta käyttänyt kymmeneen vuoteen.

– Kasvissyöntini lähti siitä, että katsoin kaikkia kamalia teurastusvideoita, kun aloin kiinnostua lihateollisuudesta. Kipuilin asian kanssa vuoden ajan ja minulla oli aina kamala olo sen jälkeen, kun olin syönyt lihaa.

Vierailija
230/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Martina olisi tutustunut kehopositiivisuuteen, hän ymmärtästäsi että kehopositiibisyydessä sanotaan, minä olen ok, se mitä minä olen sisältä on ok ja ja kenelläkään Marttiinalla ei ole oikeutta tulla sanomaan yhtään mitään minun kropastani, niinkuin minulla ei ole oikeutta sanoa mitään Martinan kropasta.

Luitko edes tuota juttua??

"– Kehopositiivisuus on alun perin ollut hyvä juttu. Viesti siitä, että kunnioittaa ja rakastaa omaa kehoaan on se sitten, millainen tahansa, on tärkeä. Kyllähän fakta kuitenkin on se, että lihavuus on monien sairauksien aiheuttaja."

Mikä ei pidä paikkaansa?

Vierailija
231/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina tietää syömisestä valtavasti

Vierailija
232/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, mitä tulee kehopositiivisuuteen.

Mutta miksi Martina syö riisikakkuja ja chiansiemeniä.

Chiansiemenissä on kadmiumia.

Riisikakut eivät ole terveellisiä säilöntäaineen takia suurissa määrin.

Vierailija
233/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkäti jäk plapla plaplaaaaaaaaaaa

Vierailija
234/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaa käydä tätä puolesta-vastaan -ketjua läpi.

En ole mikään Martina Aitolehti  -fani, mutta olen samaa mieltä siitä, että lihavuus on itse aiheuttetua eikä liity kehopositiivisuuteen millän tavalla.

Mitä positiivista siinä on, kun rasva roikkuu reisiin asti mahasta?

Kun et löydä enää kehopositiivisyydestä huolimatta vaatteita?

No, Lidl tuntuu olevan sillä radalla, kun housujen lähtökoko on 50.

Vierailija
235/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa oli vähän aikaa sitten kriittistä juttua juuri näistä nettikursseista. Hyvä etteivät kaikki mene lankaan.

Ei ole kuin alla 2 vuorokautta kun oli juttu jommassa kummassa iltapäivälehdessä. Hemmetin hyvä kirjoitus. Oli just juttu näistä 21-päivän haasteista... 21 päivää tulee täydellisestä myytistä. Ja tosiaan kukaan ei valvo näiden "ohjelmien" ja "haasteiden" myyjiä. Sen näkee hyvin siitä että yksi 21-päivän "haasteiden" kauppias on pellehyppyvoittaja, salarakas, tuomittu väkivaltarikollinen joka seurustelee FBI:n etsimän ryöstäjän kanssa. Tietysti sellainenkin voi tietää jotain. Tämä meidän tapaus ei tiedä. Näkee hyvin sen riisikakkujutuista.

Miten selität lukuisat elämäntapamuutokset ja onnistumiset? Itse tunnen tältä istumalta 6 henkilöä sekä itseni, joka aloitti ja on nyt oikeilla raiteilla terveyden ja painon suhteen. Luotan omaan kokemukseeni enkä sinun jauhantaasi varsinkin kun tarkoitusperäsi on hyvin selvillä!

Vierailija
236/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei kehopositiiviset vaikuta kovinkaan positiivisilta ja itseensä tyytväisiltä.

Kauheat kampanjat oikeiden valmetajien kursseja vastaan ja kehotetaan netistä nappaamaan kaikenmaailman huuhaa juttuja. Ilmankos ei painonhallinta onnistu, kun puuhastellaan mitä sattuu eikä noudateta normaaleja tavallisia riokasuosituksia.

Varmaan shottia kippautuu samaa tahtia kommenttispämmin kanssa.

Vierailija
237/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on, mitä tulee kehopositiivisuuteen.

Mutta miksi Martina syö riisikakkuja ja chiansiemeniä.

Chiansiemenissä on kadmiumia.

Riisikakut eivät ole terveellisiä säilöntäaineen takia suurissa määrin.

ETKÖ TAJUA!! Kaikki eivät voi syödä kaikkea ja täysjyvä voi kuormittaa munuaisia. Chiansiemenet nyt ovat hyviä ja niissä on paljon muita terveyteen vaikuttavia lähteitä. Itse en voi syödä muuta kuun kauraa ja riisiä. Myöskin kilpirauhaspotilaille vain kaura tai gluteiniton. Tiedän mistä puhun!

Vierailija
238/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei kehopositiiviset vaikuta kovinkaan positiivisilta ja itseensä tyytväisiltä.

Kauheat kampanjat oikeiden valmetajien kursseja vastaan ja kehotetaan netistä nappaamaan kaikenmaailman huuhaa juttuja. Ilmankos ei painonhallinta onnistu, kun puuhastellaan mitä sattuu eikä noudateta normaaleja tavallisia riokasuosituksia.

Varmaan shottia kippautuu samaa tahtia kommenttispämmin kanssa.

Minä ainakin olen absolutisti ja alkoi juuri Martinan ohjelmasta.

Vierailija
239/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina tavoittelee valmennuksillaan vaan rahaa. Hän on kiinnostunut ylipainoisten terveydestä vain siksi, että ylipainoiset tuovat hänelle rahaa. Rahaa, rahaa ja rahaa.

Voin kuvitella, että oikeasti Martina halveksii ylipainoisia ja kaikkia muitakin ihmisiä, jotka eivät ole yhtä tehokkaita ja aikaansaavia kuin hän. Laiskottelu näyttää olevan hänelle pahin synti kaikista.

Vierailija
240/1236 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä Martinalla jokin koulutus ja ammattitaitoa toimia jonkinlaisena valmentajana ja terapeuttina, vai kuuluuko hän puoskarien äänekkääseen joukkioon?

Osaaminen ilmenee instan biosta nykyisin. Kaikenlaiset koulutukset on höpöjuttuja ja vanhaa aikaa. Valitse itse itsellesi ammatti ja kirjoita se instan bioon niin se on siinä! Esim tänään musta tuntui että haluaisin olla urheilija. No laitoin sitten sen omaan instaan. Ja nyt mä oon urheilija. Muiden titteleiden lisäksi. Oon mä myös toimitusjohtaja, founder ja serial entrepreneurkin... :)