Mitä mieltä Martinan mielipiteestä lihavuudesta?
Kommentit (1236)
Totta puhuu. Lihavuus ei ole koskaan terveellistä. Enkä puhu nyt muutamasta liikakilosta.
En tiennytkään että on kasvissyöjä nykyään, mennyt ihan ohi. Hienoa 👍
Martsu näyttää hyvältä.
Joo samaa mieltä. Ulkonäön puolesta se on ok, vaikka olisikin lihava. Jokainen saa näyttää miltä haluaa.Mutta terveydellisellä kantilla ei ole ok olla lihava, koska se on terveydelle vaarallista. Ja sitä terveyttä pitäisi just ajatella.
Tai siis syö kalaa. Eli on sekasyöjä.
Miksi tätä ihmistä kukaan kuuntelee? Ja miksi tästä henkilöstä on jatkuvasti jotain valkopesuketjuja täällä? Alkaa jo ärsyttää koko ihminen, turhisjulkkis. Joo ei oo pakko avata ketjuja mutta haluaisiko joku avata, miksi tästä ihmisestä puhutaan ylipäätään?
En ymmärrä miksi joku kehopistiivisuus -sana lykätään aina joka paikkaan. En ymmärrä myös sitä miksi muilla pitää olla toisen ulkonäöstä mielipide.
Minulla ei ole paljoa ylipainoa, mutta en tyrkytä ajatuksiani joka suuntaan, vaan hyväksyn ihmiset täsmälleen sen näköisinä kuin he ovat. Jos joku haluaa painoa pois, niin ok, hän löytänee reittinsä siihen, mutta kehopositiivisuus ei ole asia, mitä alkaisin miettimään, koska se on täysin erillinen asia. Ystävät ja kaikki muutkin kelpaavat minulle kuitenkin kiloineen päivineen ja en tuputa heille mitään.
Vain itseä voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Mutta aivan järkyttävän vähän tuo ihminen syö. Ja suhteellisen paljon ihan höttöä; pastaa, riisiä, nuudeleita.
Ihmeen hyvin se kuitenkin jaksaa (juoksu, fillarointi ym)
Ihan normaalilta tuo ruokavalio näyttää, syön melkein samalla tavalla paitsi ilman noita välipaloja. En liikukaan ihan yhtä paljon kuin Martina.
Vierailija kirjoitti:
Martsu näyttää hyvältä.
Joo samaa mieltä. Ulkonäön puolesta se on ok, vaikka olisikin lihava. Jokainen saa näyttää miltä haluaa.Mutta terveydellisellä kantilla ei ole ok olla lihava, koska se on terveydelle vaarallista. Ja sitä terveyttä pitäisi just ajatella.
Luulen että kehopositiiviset ovat niitä pinnallisia ihmisiä, jotka eivät kokonsa vuoksi saaneet ihailua kun trendi oli olla toisenlainen aikanaan. Kehopositiivisuudesta on tullut jostain kumman syystä lihavien juttu, kun tuntee olevansa hyvännäköinen lihavana niin se on ok. Harvemmin kehopositiivisuutta näkee heillä joilta on iho palanut, nenä puuttuu, on tynkä jalka.
Kehopositiivisuus on lihavilla olevan pinnallinen juttu, terveydestä huolimatta. Aivan samalla tavalla kuin aikoinaan porukka tupakoi, jotta ei tekisi mieli syödä ja pysyi näin laihana. Yhtä terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ja uskaltaa sanoa vaikka tietää taas kerran saavansa hirveen sontalastin päällensä.
Ei tuossa ole mitään uskaltamista. Moni muukin on sanonut noin. Aivan miedosti sanoi.
Jokaisella on omat vahvuutensa joihin keskittyvät ja joilla haluavat loistaa. Martinalla on treeni osa työelämää, mikä helpottaa kummasti liikkumista eikä kahdeksantuntista virastotyötä, mikä helpottaa ruokahuollon tekemistä omilla ehdoilla.
Minä voisin taas luennoida hänelle taloudenhallinnasta, mikä on itselläni häntä paremmin hanskassa ja vaikkapa tasapainosesta mielestä.
Toi riisikakkujen syönti on kumma juttu. Eikö se fitness pernilla ollut jossain juhlissa eikä syönyt tarjottua ruokaa, vaan mukanaan tuomiaan riisikakkuja
Kerrankin asiaa tämän Martinan suusta! Olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan että EI ole ok olla lihava!! ja selittää lihavuus jollain kehonpositiivisuudella. Pelkkää potaskaa ja itsensä huijaamista koko kehopositiivisuus.
Lihavuudesta aiheutuu valtava lasku yhteiskunnalle, kun sairauksia jostain syystä kertyy juuri näille ylipainoisille...
Martina, missä pellossa tai puussa kasvaa tonnikala? Kerrot olevasi kasvissyöjä, tonnikala on eläin. Kannattaisi miettiä mitä puhuu, kun ruokaguruna puhuu. Jos syöt kalaa et ole kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Toi riisikakkujen syönti on kumma juttu. Eikö se fitness pernilla ollut jossain juhlissa eikä syönyt tarjottua ruokaa, vaan mukanaan tuomiaan riisikakkuja
Tässä: https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006383389.html
Toivottavasti ovat niitä suolattomia, jos lapsille syöttää. Muuten mielestäni ihan ok välipala.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että on kasvissyöjä nykyään, mennyt ihan ohi. Hienoa 👍
Ai ku syö kalaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä ihmistä kukaan kuuntelee? Ja miksi tästä henkilöstä on jatkuvasti jotain valkopesuketjuja täällä? Alkaa jo ärsyttää koko ihminen, turhisjulkkis. Joo ei oo pakko avata ketjuja mutta haluaisiko joku avata, miksi tästä ihmisestä puhutaan ylipäätään?
Ihan samaa olen miettinyt. Tuo ihminen on aika outo tapaus neuvomaan muita hyvässä elämässä. Kuuntelin juuri hänen ex-miehensä tarinan äänikirjana ja oma vaikutelmani siitä naisesta ei ainakaan parantunut millään tavoin, vaikka kirjassa nätisti puhuttiinkin.
En ostaisi tuon ihmisen palveluksia, jos haluaisin elämääni muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martsu näyttää hyvältä.
Luulen että kehopositiiviset ovat niitä pinnallisia ihmisiä, jotka eivät kokonsa vuoksi saaneet ihailua kun trendi oli olla toisenlainen aikanaan. Kehopositiivisuudesta on tullut jostain kumman syystä lihavien juttu, kun tuntee olevansa hyvännäköinen lihavana niin se on ok. Harvemmin kehopositiivisuutta näkee heillä joilta on iho palanut, nenä puuttuu, on tynkä jalka.
Kehopositiivisuus on lihavilla olevan pinnallinen juttu, terveydestä huolimatta. Aivan samalla tavalla kuin aikoinaan porukka tupakoi, jotta ei tekisi mieli syödä ja pysyi näin laihana. Yhtä terveellistä.
Kuinka moni ihminen puhuu oikeasti kehopositiivisuudesta? Minä en tunne yhtäkään. Se tuntuu olevan taas vain lehdistön ikioma juttu.
Kyllä! Ja uskaltaa sanoa vaikka tietää taas kerran saavansa hirveen sontalastin päällensä.