Autoton ja kortiton mies. Onko ihan no no?
Ollaan deittailtu viikko. Just tajusin, ettei hän pysty edes hakeen mua treffeille tai ajamaan mua harrastuksiin ja shoppaileen.
Kommentit (79)
Mullakin oli kerran naisystävä, joka ei voinut ymmärtää ettei miehellä ole autoa. Ei ollut hänellä kylllä itselläkään. Sitten alkoi ehdottelemaan, että ostaisin auton hänelle. En ostanut.
Riippuu vähän autottomuuden syistä ja siitä, miten mies ratkaiseen tavaroiden kuljetukset, matkat yms. Mikäli mies sattuu kuulumaan ideologisesti autottomiin, jotka ovat jatkuvasti kerjäämässä ilmaista kyytiä milloin mihinkin, en pystyisi seurustelemaan sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän autottomuuden syistä ja siitä, miten mies ratkaiseen tavaroiden kuljetukset, matkat yms. Mikäli mies sattuu kuulumaan ideologisesti autottomiin, jotka ovat jatkuvasti kerjäämässä ilmaista kyytiä milloin mihinkin, en pystyisi seurustelemaan sellaisen kanssa.
Olen autoton nainen ja tilaan tavarat kotiinkuljetuksena ja automatkoille vuokraan auton ja muutenkin jos tulee jotain tarvetta. Itsellä ei ole mitään järkeä pitää autoa, kun julkiset yhteydet ovat erinomaiset ja teen muuten etätöitä.
Ei ole turn off. Mulla on kortti ja auto. Mulla on myös hyvä palkka joten miehen ei tarvitse olla edes hyvätuloinen.
Mutta se mitä pitäisi olla, on lempeä, kiltti, empaattinen. Ja tällaisia sitten ei mistään löydykään.
Vierailija kirjoitti:
On se pidemmän päälle kätevää, että molemmilla on ajokortti.
Toiselle voi tulla vaikka lääkitys tai sairaus, jonka vuoksi ei enää pysty ajamaan.
Rsim mulle tuli migreeni 28-vuotiaana ja jos otan siihen voimakasta lääkettä, en mielellään aja. Hankalaa, jos se sattuu jossain muualla kuin kotona eikä päästä kotiin sitten silloin kun piti mennä. Esim mökillä.
Jos tulee lapsia, vain ap on kuskina jne.
Mikä helvetin argumentti nämä olemattomat lapset on joka ikinen kerta palstan naisille?
Tommoset miehet säästää ilmastoa. Hieno mies. Kävellen pääsee joka piakkaan, ajoneuvot on kermaperseille.
Jos on tarkoituksella autoton, niin tuskin kauaa kuitenkaan jotain shoppailijaa katselee.
Kerran näin autotonta miestä ja oli jo ekoilla treffeillä suunnittelemassa, kuinka käyttää reissuihin sitten mun autoa. Nou nou nou, ei tullu toisia treffejä. Autollisten kanssa helpompi, jomman kumman autolla mennään, mutta on reilumpaa. Mulla oma auto täysin omia tarpeita varten, eikä niin, että mun pitäs sitte yks kaks mennä julkisilla, kun mies menis mun autolla.
'Oldfashioned girl' kirjoitti:
Kyllä, ellei ole ole Bentleytä, Rolls Roycea (tai vähintään käteisrahalla kerralla ostettua Jaguaria),niin on koko mies minulle ihan täysin arvoton hukkavalukappale ja tämä on se ehdottomin totuuskriteeri ja pätee aivan kaikkiin miehiin.
Noh, onneksi teitä vanhanaikaisia naisia vielä löytyy koska moni mies ihannoi juuri teidänlaisia. Mun miehellä ei tarvitse olla autoa, kunhan hyväksyy että mulla on ja mulle auto on tärkeä enkä aio siitä luopua.
Yhtä no no kuin lyhyttukkainen nainen, joka käyttää housuja eikä laita ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiselle voi tulla vaikka lääkitys tai sairaus, jonka vuoksi ei enää pysty ajamaan.
Rsim mulle tuli migreeni 28-vuotiaana ja jos otan siihen voimakasta lääkettä, en mielellään aja. Hankalaa, jos se sattuu jossain muualla kuin kotona eikä päästä kotiin sitten silloin kun piti mennä. Esim mökillä.
Mikä helvetin argumentti nämä olemattomat lapset on joka ikinen kerta palstan naisille?
Naisena joutuu miettimään mahdollisia lapsiakin tulevaisuudessa. Eihän se miehiä koske, miehet vain osallistuu kasvattamiseen sen verran kuin sattuu kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena joutuu miettimään mahdollisia lapsiakin tulevaisuudessa. Eihän se miehiä koske, miehet vain osallistuu kasvattamiseen sen verran kuin sattuu kiinnostamaan.
Niin että jokainen nainen synnyttää jokaiselle deittimiehelle lapsia?
Ei taida ainakaan Helsingissä asua nämä jotka tällaisia miettii. Ollaan puolison kanssa molemmat autottomia ja kortittomia, ei ole ollut vielä tähän 30 ikävuoteen mennessä mikään ongelma. Harvoin autoa tarvitsee, ja silloin kun tarvitsee, niin rahalla saa. Mökkiä toki ei meillä ole, eikä lapsiakaan - tosin mihinpä ne lapsetkaan täällä kaupungissa autoa tarvitsisivat.
Näkyy mielipiteet menevän aika 50-50. No anyways laitoin viestiä sille deittimiehelle et tänään onkin treffit peruttu. En tod lähde metrolla johonkin Espooseen päästäkseni kävellen kauppaan ja sitten kattoon kun mies kokkaa. Ja sit taas metrolla ja dösällä himaan.
Miksei jotkut hiffaa, et auto on vaan niin kätevä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei taida ainakaan Helsingissä asua nämä jotka tällaisia miettii. Ollaan puolison kanssa molemmat autottomia ja kortittomia, ei ole ollut vielä tähän 30 ikävuoteen mennessä mikään ongelma. Harvoin autoa tarvitsee, ja silloin kun tarvitsee, niin rahalla saa. Mökkiä toki ei meillä ole, eikä lapsiakaan - tosin mihinpä ne lapsetkaan täällä kaupungissa autoa tarvitsisivat.
Kyllä asutaan. Ei sitä aina jaksa julkisillakaan liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Autoton äijä on ihan sama kuin olisi munatonkin. Ei missään tapauksessa autotonta.
Kysy että onko edes tarikkaa polkupyörässä.
:)) Asutko jossain Kouvolassa? Oletko hoitoalalla ja yli 40v?
Perhe-elämä kortittoman miehen kanssa olisi todella hankalaa, jos työpaikka, päiväkoti, kauppa, neuvola jne. eivät kaikki olisi kävelymatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy mielipiteet menevän aika 50-50. No anyways laitoin viestiä sille deittimiehelle et tänään onkin treffit peruttu. En tod lähde metrolla johonkin Espooseen päästäkseni kävellen kauppaan ja sitten kattoon kun mies kokkaa. Ja sit taas metrolla ja dösällä himaan.
Miksei jotkut hiffaa, et auto on vaan niin kätevä!
Ap
Mikset sinä hiffaa että tuo typerän naisen esittäminen menee läpi vain muille typeryksille. Muista nyt kuitenkin lainata tätä loistokasta kyhäelmääsi seuraavassa "naiset aina" -ketjussasi niin ei mene tämäkään tuntien aivotyöskentelyn tulos vallan hukkaan.
Olen nuorempana yrittänyt olla avarakatseinen ja seurustellut yhden ajokortittoman ja toisen autottoman miehen kanssa. Enää en samaa virhettä tee ja nykyisellä on parin auton lisäksi liuta muitakin polttomoottorilla varustettuja nelipyöräisiä sekä pari venettä.
Jos tykkäät fiilistellä kaupassa käymisestä fillarin ja repun turvin ja muutenkin ekologinen elämäntapa kiinnostaa, mikset tapailisi autotonta? Itse olen mukavuudenhaluinen enkä ikinä luopuisi omasta autosta.