Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLetteko saaneet yhteyden kuolleeseen omaiseen?

SURUN MURTAMA
09.01.2021 |

Olen menettänyt isäni.
Haluaisin vastauksen onko hänen tietoisuutensa vielä olemassa.
Miten etenisin?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla on 90% botteja.

Sincc

Mietippäs sitä ..

Vierailija
82/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla ihan varma, että oikeasti siellä vastaa Pertti 69.

No ei laiskaan.

Jos otat yhteyttä, niin kysy näitä:

Minä vuonna isäni syntyi?

Minä vuonna hän menehtyi?

Miten hän lähti?

Mikä oli hänen nimensä? Entä minun?

Jos vastaa kaikkiin oikein, jatka.

Jos ei osannut esimerkiksi syntymävuoteen vastata oikein, älä jatka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kristittynä uskon et jumala pelastaa jeesuksen kautta mahdollisimman monta ihmistä taivaaseen.ne kuolleet rakkaat odottaa meitä siellä.

jälleen näkemisen toivo on hieno asia. voit ajatella et pyrit itsekkin sinne jossa sulla on jo tuttuja odottamas. sulla on oma elämä,vietä se omien rakkaiden kans täällä maan päällä.

ööööhh..miksi ateisti isäni olisi taivaassa???

Miksi haluaisin tavata äitini (jota v.ihaan) kuolleena?

Voisitko selittää? Ap

Jumalasi antoi pa.hoinpidellä pientä lasta..on se KIVA

Jos olet ateisti, miksi ajattelisit isäsi hengen olevan siis enää yhtään missään? Tieteellisen maailmankuvan mukaan, kun sähköimpulssit aivoissa sammuvat, tietoisuus sammuu. Tuota taustaa vasten alkuperäinen kysymyksesi on epälooginen.

Ikävä, että lapsuutesi oli tuollainen. Ei se ollut Jumalan tahto. Ihmiset itse päättävät, tekevätkö hyvää vai pahaa.

melkein heti isän kuoleman jälkeen näin seuraavan unen:

Isä seisoi kaukana liekkimeressä ja katseli minua.

Heräsin hiestä märkänä ..olin noin 15 vuotias,

Sen koommin en ole isältä viestiä saanut ap

Tiedäthän, että uni on totta, mutta se mitä unessa näet ei ole totta, ennen kuin se on tapahtunut unen ulkopuolella?

voisitko aivopierijä mennä toiseen ketjuun

en ymmärrä sanaakaan

Rautalangasta ja mutkat suoriksi: uni ei ole totta, eikä siinä tapahtuneita asioita voi pitää totena.

Vierailija
84/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on käynyt meedion (?) istunnossa jossa oli useampia asiakkaita kerralla, meedio sitten otti yhteyttä näihin poismenneisiin ja kuvaili heitä ja kertoi heidän viestinsä. Äitini oli vakuuttunut että hänen auto-onnettomuudessa nuorena kuollut ystävänsä tuli tervehtimään häntä ja kertoi kaiken olevan hyvin.

Uskokoon ken tahtoo.

Ehdotan että sytytä kynttilän ja muistelet isääsi ihan itseksesi tai läheistesi kanssa.

Isäni a.mpui itsensä kun olin 14 vuotias.

Missä hän nyt oikein on? ap

No mitä ilmeisimmin "taivaassa" tai jollakin muulla tasolla kuin täällä. Mutta en suosittele ottamaan yhteyttä, anna hänen edetä rauhassa pois tästä maailmasta. Jos häntä koko ajan joku ikävöi ja kyselee, niin se pitää yhteyttä tänne yllä.

Minä sain yhteyden, ihan sattumalta kuolleeseen ystävääni. Oli outo juttu kaikin puolin. Olin ihan onnessani kunnes unet menivät hieman levottomiksi ja moni muukin halusi tulla "juttelemaan" sieltä tänne päin. Vaati vaivaa saada "portti" kiinni, joten en suosittele muille.

Joku kertoi täällä Jutan kokemuksista, niin Vesku Loirilla on myös vastaavia kokemuksia, oliko peräti kuolemanrajakokemus.

Vierailija
85/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikka ihminen olisi kuollut ikävis olosuhteis,kuten itsemurha ,onnettomuus ym. jumala on silti voinut pelastaa sen ihmisen. mistä me se tiedetään.sillä jumala on hyvä ja oikeudenmukainen.

tunnen ihmisen joka yrittänyt itsaria monta kertaa,ja selvinny ilman vammoja. lopetti kun oli kuullut viestin tajuttomuudes ääni sanoi" ei ole vielä sun aika" pääsi eroon samal päihteiden käytöstä.

Miksi jumala antoi äidin h.akata minua ja pitää nälässä?

- koska ihmisellä on vapaa tahto. Asioilla on kuitenkin aina SEURAUS, tekonsa joutuu kohtaamaan. Ja on olemassa karma.

Miksi isäni a.mpui itsensä?

- ehkä sillä oli paha olla. Jos tarkoitat miksi Jumala ei puuttunut siihen, niin edelleen: ihmisellä on vapaa tahto. Se on ehdoton lahja, eikä siihen puututa. Saat ilakoida nikn paljon kuin haluat tai mellakoida niin paljon kuin haluat, mutta siihen ei kukaan henkimaailmasta puutu. Muista kuitenkin seuraukset.

Miksi jumala on jo kertaalleen hukuttanut maapallollisen ihmisiä?

-en usko tai tiedä ovatko vanhat kertomukset totta. Sääilmiöt ja ilmasto ovat itsenäisiä prosesseja, joita maapallon napaisuus aiheuttaa. Tuulten synty ja siitä myrskyt jne. Sama polariteetti toimii myös maapallolla yleensäkin, on yläpuoli-alapuoli, yö-päivä, hyvä-paha, mukava-epämukava jne. Polariteetti on ehdottoman tärkeää, koska muuten mikään ei olisi mitään relatiivisuuteen perustuvassa maailmassa, vrt avaruus, missä ei ole ylhäällä-alhaalla vertailukohtaa. Tai vaikka unia, jolloin ei ole oikea väärä -akselia.

Ei synny elämänkokemuksia jos ei ole polariteettia, vastakappaletta, mihin verrata.

Voitko vastata?ap

Olen eri. Tässä vastauksia. Jos et ole tyytyväinen niin etsi googlesta tietoa. Kaikki tieto elämästä on siellä. Jopa tieto, jonka takia ihmisiä on ennen poltettu roviolla. Karma, elämän synty, tarkoitus, jälleensyntyminen ja kuinka tieto jälleensyntymisestä on poistettu raamatusta Keisari Konstantinuksen määräyksestä hallintaan liittyvistä syistä.

Vierailija
86/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole; eikä olisi kyllä asiakaan. 

Vierailija
87/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theresa Caputo on hyvä, suosittelen.

Vierailija
88/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikka ihminen olisi kuollut ikävis olosuhteis,kuten itsemurha ,onnettomuus ym. jumala on silti voinut pelastaa sen ihmisen. mistä me se tiedetään.sillä jumala on hyvä ja oikeudenmukainen.

tunnen ihmisen joka yrittänyt itsaria monta kertaa,ja selvinny ilman vammoja. lopetti kun oli kuullut viestin tajuttomuudes ääni sanoi" ei ole vielä sun aika" pääsi eroon samal päihteiden käytöstä.

Miksi jumala antoi äidin h.akata minua ja pitää nälässä?

- koska ihmisellä on vapaa tahto. Asioilla on kuitenkin aina SEURAUS, tekonsa joutuu kohtaamaan. Ja on olemassa karma.

Miksi isäni a.mpui itsensä?

- ehkä sillä oli paha olla. Jos tarkoitat miksi Jumala ei puuttunut siihen, niin edelleen: ihmisellä on vapaa tahto. Se on ehdoton lahja, eikä siihen puututa. Saat ilakoida nikn paljon kuin haluat tai mellakoida niin paljon kuin haluat, mutta siihen ei kukaan henkimaailmasta puutu. Muista kuitenkin seuraukset.

Miksi jumala on jo kertaalleen hukuttanut maapallollisen ihmisiä?

-en usko tai tiedä ovatko vanhat kertomukset totta. Sääilmiöt ja ilmasto ovat itsenäisiä prosesseja, joita maapallon napaisuus aiheuttaa. Tuulten synty ja siitä myrskyt jne. Sama polariteetti toimii myös maapallolla yleensäkin, on yläpuoli-alapuoli, yö-päivä, hyvä-paha, mukava-epämukava jne. Polariteetti on ehdottoman tärkeää, koska muuten mikään ei olisi mitään relatiivisuuteen perustuvassa maailmassa, vrt avaruus, missä ei ole ylhäällä-alhaalla vertailukohtaa. Tai vaikka unia, jolloin ei ole oikea väärä -akselia.

Ei synny elämänkokemuksia jos ei ole polariteettia, vastakappaletta, mihin verrata.

Voitko vastata?ap

Olen eri. Tässä vastauksia. Jos et ole tyytyväinen niin etsi googlesta tietoa. Kaikki tieto elämästä on siellä. Jopa tieto, jonka takia ihmisiä on ennen poltettu roviolla. Karma, elämän synty, tarkoitus, jälleensyntyminen ja kuinka tieto jälleensyntymisestä on poistettu raamatusta Keisari Konstantinuksen määräyksestä hallintaan liittyvistä syistä.

Elikkä kirjoitin tuonne väliin, aukeaa lainauksista.

Vierailija
89/92 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että kun kuolemme meistä jää olemaan sähköinen kenttämme eli solujemme sisällä oleva alkeishiukkasista koostuva keho. Energiat jotka toimivat sydämemme ja aivojemme sähköisessä kvanttikentässä eli tietoisuus. Yhteys tuonpuoleiseen on telepaattista keskustelua mielikuvien, tunteiden ja ajatuksemme avulla. Onnistuu aivojen ollessa thelta aalto taajuudella eli mediatiivisessa tilassa sekä sydämen energioiden ollessa myötätuntotilassa. Demonit olivat kauan sitten ihmisten suojelushenkiä eli Jumalaisia henkiolentoja.

Vierailija
90/92 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää päästää irti kuolleista.

Vierailija
91/92 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun mukaan yhteydenotto on kielletty.

Kyllä. Se on yksinkertaisesti kielletty.

Siellä ei vastaa se omainen vaan demoni, joka tietty tietää siitä omaisesta ja osaa vastata sen puolesta.

Tässä sitten mentiin tulkinnan puolelle. Itse asiassa Raamarttu ei sano noin. Se ei ota kantaa siihen, kuka siellä toisessa päässä on (vai onko ketään), se on vain kielletty ilman sen kummempaa perustelua.

Vierailija
92/92 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin sairaalaan epilepsiakohtauksen takia 2019 lopulla. Johtuiko sitten lääkityksestä vai mistä, mutta olin joitakin päiviä melko sekaisin. Jossain vaiheessa kolme edesmennyttä sukulaista toruivat minua synneistä, joita olin tehnyt. Ei sinänsä mitään vakavia juttuja, mutta uskovaisempi isotäti ei tykännyt kun oluttakin välillä menee.

Televisiossa tulevissa ohjelmissa puhuttiin silloin mulle, ja olin kuulevinani, kun hoitajat hihittelivät mulle käytävällä..että tiedä sitten miten todenmukaisia nuo omaiskohtaamiset olivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi