OLetteko saaneet yhteyden kuolleeseen omaiseen?
Olen menettänyt isäni.
Haluaisin vastauksen onko hänen tietoisuutensa vielä olemassa.
Miten etenisin?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan yhteydenotto on kielletty. Siellä ei vastaa se omainen vaan demoni, joka tietty tietää siitä omaisesta ja osaa vastata sen puolesta.
Juuri näin.
Elä siinä uskossa, että isälläsi on hyvä olla ja hänestä pidetään huolta. Älä huolehdi.
Sen sijaan keskity niihin läheisiin, jotka ovat yhä elossa. Ota yhteyttä heihin. Se on tällä hetkellä tärkeintä. Huomioi sukulaiset, joista et ole aikoihin kuullut.
Äitini hakkasi minua ja piti nälässä.ap
Onko sulla ketään läheistä, hyvää ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Kuolemaa ei ole
JuttaGustavsberg ei tiennyt, mitä odottaa, kun hän muutama viikko miehensä kuoleman jälkeen saapui ystävänsä järjestämänä meedio Harriet Piekkolan vastaanotolle.Vaalea nainen näytti maanpäälliseltä enkeliltä ja huokui rauhaa.
Itse istunnosta hänellä ei ole selkeää muistikuvaa.
Päällimmäisenä mieleen jäi voimakas tunne Petterin läsnäolosta. Mies viestitti, että kaikki on hyvin ja hän suojelee lapsiaan.
- Tärkeintä oli se valtava lohdutus. Petteri oli jossain. Hän ei ollutkaan kuollut. Olin huojentunut, että hänellä on kaikki hyvin ja tapaan hänet vielä joskus.
Ja katso, sitten taivaat aukenivat ja alkoi sataa ternimaitoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan yhteydenotto on kielletty. Siellä ei vastaa se omainen vaan demoni, joka tietty tietää siitä omaisesta ja osaa vastata sen puolesta.
Voi olla noinkin
Sincc
Kuules Sinkki, olen yllättynyt. Ajatteletko sinä noin uskonnollisesti?
Isoisäni ei ollut päälle päin kovin uskovainen mies, ei ikinä niistä asioista puhunut. Kun hän sairastui, hänen tyttärensä ehdotti, että henkiparantaja voisi koittaa auttaa. Isoisäni kysyi läheisiltään, haluatteko, että hän kuolee ja pääsee toivottavasti taivaaseen vai että hän elää sisällään paha henki, jos ottaa tuon parantajan vastaan. Ei tavannut parantajaa.
Minut yllättää yhä, että hän oli niin uskossa. Koen edelleen kunnioitusta häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti on käynyt meedion (?) istunnossa jossa oli useampia asiakkaita kerralla, meedio sitten otti yhteyttä näihin poismenneisiin ja kuvaili heitä ja kertoi heidän viestinsä. Äitini oli vakuuttunut että hänen auto-onnettomuudessa nuorena kuollut ystävänsä tuli tervehtimään häntä ja kertoi kaiken olevan hyvin.
Uskokoon ken tahtoo.Ehdotan että sytytä kynttilän ja muistelet isääsi ihan itseksesi tai läheistesi kanssa.
Isäni a.mpui itsensä kun olin 14 vuotias.
Missä hän nyt oikein on? ap
Hän teki valintansa ja palaa nyt kadotuksessa.
Äitisi sielu on vielä pelastettavissa, anna äidillesi anteeksi.
Onko hän vielä elossa?
Jätä väliin, isääsi et tule saamaan linjoille. Sen sijaan jonkun hänen asioistaan tienneen demonin saatat tavoittaa. Ne osaavat kyllä kertoa ”asioita joita kukaan muu kuin X ei voisi tietää.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti on käynyt meedion (?) istunnossa jossa oli useampia asiakkaita kerralla, meedio sitten otti yhteyttä näihin poismenneisiin ja kuvaili heitä ja kertoi heidän viestinsä. Äitini oli vakuuttunut että hänen auto-onnettomuudessa nuorena kuollut ystävänsä tuli tervehtimään häntä ja kertoi kaiken olevan hyvin.
Uskokoon ken tahtoo.Ehdotan että sytytä kynttilän ja muistelet isääsi ihan itseksesi tai läheistesi kanssa.
Onko hän vielä elossa?
Höpön löpön. Hän on uudelleen harjoittelemassa tai tietoisuus on lakannut olemasta. Ainakin siinä muodossaan.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Elä siinä uskossa, että isälläsi on hyvä olla ja hänestä pidetään huolta. Älä huolehdi.
Sen sijaan keskity niihin läheisiin, jotka ovat yhä elossa. Ota yhteyttä heihin. Se on tällä hetkellä tärkeintä. Huomioi sukulaiset, joista et ole aikoihin kuullut.
Äitini hakkasi minua ja piti nälässä.ap
Onko sulla ketään läheistä, hyvää ihmistä?
Suurin osa maailman ihmisistä on kilttejä ja hyviä .ap
Miten se liittyy isäni tietoisuuteen?
Tietenkin. Sitä uudelleenharjoittelua voi pitää hlvettinä, jos se sellaiseksi johti aikaisemmallakin kerralla ..
Sincc
En ole saanut yhteyttä edes eläviin omaisiin.
Luultavasti tulisin parhaiten juttuun kuolleiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän vielä elossa?
Jätä väliin, isääsi et tule saamaan linjoille. Sen sijaan jonkun hänen asioistaan tienneen demonin saatat tavoittaa. Ne osaavat kyllä kertoa ”asioita joita kukaan muu kuin X ei voisi tietää.”
Jos ap:n isä on kadotuksessa..miksi hän ei pääsisi linjoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän vielä elossa?
Ei 100% näin, mutta 90%. On olemassa 10% oikeakin ikkuna ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että Jumala huolehtii hänestä kyllä. Ole rauhassa. Isälläsi ei ole hätää.
kristittynä uskon et jumala pelastaa jeesuksen kautta mahdollisimman monta ihmistä taivaaseen.ne kuolleet rakkaat odottaa meitä siellä.
jälleen näkemisen toivo on hieno asia. voit ajatella et pyrit itsekkin sinne jossa sulla on jo tuttuja odottamas. sulla on oma elämä,vietä se omien rakkaiden kans täällä maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolemaa ei ole
JuttaGustavsberg ei tiennyt, mitä odottaa, kun hän muutama viikko miehensä kuoleman jälkeen saapui ystävänsä järjestämänä meedio Harriet Piekkolan vastaanotolle.Vaalea nainen näytti maanpäälliseltä enkeliltä ja huokui rauhaa.
Itse istunnosta hänellä ei ole selkeää muistikuvaa.
Päällimmäisenä mieleen jäi voimakas tunne Petterin läsnäolosta. Mies viestitti, että kaikki on hyvin ja hän suojelee lapsiaan.
- Tärkeintä oli se valtava lohdutus. Petteri oli jossain. Hän ei ollutkaan kuollut. Olin huojentunut, että hänellä on kaikki hyvin ja tapaan hänet vielä joskus.
Ja katso, sitten taivaat aukenivat ja alkoi sataa ternimaitoa!
Jutta olisi vaan eronnut Petteristä...se nainen vaihtaa miestä kuin paitaa..
Petteri vaan sattui kuolemaan ennen eroa.
Olen meedio: jutta vaihtaa uuteen puppepojuun 3 vuoden sisällä, ellei mies .kuole ensin.
PUHELINLAINJAT H:ELVETTIIN? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän vielä elossa?
Miksi hän siellä olisi? Ei tuollaista voi ihminen tietää. Kristuksen voitto kuolemasta yltää joka hetkeen maailmanhistoriassa. Vaikka mies olisi elänyt millaisen elämän, hän on viime henkäyksellään saattanut tehdä sovinnon Jumalan kanssa. Siihen luottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla noinkin
Sincc
Kuules Sinkki, olen yllättynyt. Ajatteletko sinä noin uskonnollisesti?
Isoisäni ei ollut päälle päin kovin uskovainen mies, ei ikinä niistä asioista puhunut. Kun hän sairastui, hänen tyttärensä ehdotti, että henkiparantaja voisi koittaa auttaa. Isoisäni kysyi läheisiltään, haluatteko, että hän kuolee ja pääsee toivottavasti taivaaseen vai että hän elää sisällään paha henki, jos ottaa tuon parantajan vastaan. Ei tavannut parantajaa.
Minut yllättää yhä, että hän oli niin uskossa. Koen edelleen kunnioitusta häntä kohtaan.
En koe, vaan olen kokenut. Nämä ei ole mitään haihattelua, vaan faktoja.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
kristittynä uskon et jumala pelastaa jeesuksen kautta mahdollisimman monta ihmistä taivaaseen.ne kuolleet rakkaat odottaa meitä siellä.
jälleen näkemisen toivo on hieno asia. voit ajatella et pyrit itsekkin sinne jossa sulla on jo tuttuja odottamas. sulla on oma elämä,vietä se omien rakkaiden kans täällä maan päällä.
ööööhh..miksi ateisti isäni olisi taivaassa???
Miksi haluaisin tavata äitini (jota v.ihaan) kuolleena?
Voisitko selittää? Ap
Jumalasi antoi pa.hoinpidellä pientä lasta..on se KIVA
En ole ottanut heihin yhteyttä, mutta he ovat ottaneet yhteyttä minuun. Hyvässä hengessä olemme kommunikoineet ja sen jälkeen hyvästelleet.
Sanoin, että me elävät kyllä selvitään ja olen toivottanut kuolleille rauhaa, hyvää matkaa ja kehottanut nauttimaan uudenlaisista mahdollisuuksista ilman maallista kehoa ja ilman huolta meistä jälkeen jääneistä. Sen jälkeen eivät ole ilmaantuneet.
Vierailija kirjoitti:
PUHELINLAINJAT H:ELVETTIIN? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän vielä elossa?
Miksi hän siellä olisi? Ei tuollaista voi ihminen tietää. Kristuksen voitto kuolemasta yltää joka hetkeen maailmanhistoriassa. Vaikka mies olisi elänyt millaisen elämän, hän on viime henkäyksellään saattanut tehdä sovinnon Jumalan kanssa. Siihen luottaen.
ÄITINI NÄKI KUN ISÄ A:MPUI ITSENSÄ
jeesusta ei mainittu...olet kuvottava.ap
vaikka ihminen olisi kuollut ikävis olosuhteis,kuten itsemurha ,onnettomuus ym. jumala on silti voinut pelastaa sen ihmisen. mistä me se tiedetään.sillä jumala on hyvä ja oikeudenmukainen.
tunnen ihmisen joka yrittänyt itsaria monta kertaa,ja selvinny ilman vammoja. lopetti kun oli kuullut viestin tajuttomuudes ääni sanoi" ei ole vielä sun aika" pääsi eroon samal päihteiden käytöstä.
Onko hän vielä elossa?