OLetteko saaneet yhteyden kuolleeseen omaiseen?
Olen menettänyt isäni.
Haluaisin vastauksen onko hänen tietoisuutensa vielä olemassa.
Miten etenisin?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikka ihminen olisi kuollut ikävis olosuhteis,kuten itsemurha ,onnettomuus ym. jumala on silti voinut pelastaa sen ihmisen. mistä me se tiedetään.sillä jumala on hyvä ja oikeudenmukainen.
tunnen ihmisen joka yrittänyt itsaria monta kertaa,ja selvinny ilman vammoja. lopetti kun oli kuullut viestin tajuttomuudes ääni sanoi" ei ole vielä sun aika" pääsi eroon samal päihteiden käytöstä.
Miksi jumala antoi äidin h.akata minua ja pitää nälässä?
Miksi isäni a.mpui itsensä?
Miksi jumala on jo kertaalleen hukuttanut maapallollisen ihmisiä?
Voitko vastata?ap
Jumalaa ei ole. Siinä vastaus kaikkiin noihin kysymyksiin. Joten jumala ei ole voinut tehdä MITÄÄN noista.
Anna please uskovaisille mahdollisuus puolustaa jumalaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan yhteydenotto on kielletty. Siellä ei vastaa se omainen vaan demoni, joka tietty tietää siitä omaisesta ja osaa vastata sen puolesta.
Juuri näin.
Elä siinä uskossa, että isälläsi on hyvä olla ja hänestä pidetään huolta. Älä huolehdi.
Sen sijaan keskity niihin läheisiin, jotka ovat yhä elossa. Ota yhteyttä heihin. Se on tällä hetkellä tärkeintä. Huomioi sukulaiset, joista et ole aikoihin kuullut.
Äitini hakkasi minua ja piti nälässä.ap
Onko sulla ketään läheistä, hyvää ihmistä?
Suurin osa maailman ihmisistä on kilttejä ja hyviä .ap
Miten se liittyy isäni tietoisuuteen?
Tarkoitin että onko sinulla elämässäsi läheistä ihmistä jonka kanssa voisit keskustella isästäsi?
Isäsi tietoisuus lienee nyt jollain toisella tasolla mutta voisit saada lohtua muistojen jakamisesta jonkun läheisen kanssa.
Mitä liekkimeri uni tarkoittaa?
Keskustellaanko siitä? ap
siksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kristittynä uskon et jumala pelastaa jeesuksen kautta mahdollisimman monta ihmistä taivaaseen.ne kuolleet rakkaat odottaa meitä siellä.
jälleen näkemisen toivo on hieno asia. voit ajatella et pyrit itsekkin sinne jossa sulla on jo tuttuja odottamas. sulla on oma elämä,vietä se omien rakkaiden kans täällä maan päällä.
ööööhh..miksi ateisti isäni olisi taivaassa???
Miksi haluaisin tavata äitini (jota v.ihaan) kuolleena?
Voisitko selittää? Ap
Jumalasi antoi pa.hoinpidellä pientä lasta..on se KIVA
Jos olet ateisti, miksi ajattelisit isäsi hengen olevan siis enää yhtään missään? Tieteellisen maailmankuvan mukaan, kun sähköimpulssit aivoissa sammuvat, tietoisuus sammuu. Tuota taustaa vasten alkuperäinen kysymyksesi on epälooginen.
Ikävä, että lapsuutesi oli tuollainen. Ei se ollut Jumalan tahto. Ihmiset itse päättävät, tekevätkö hyvää vai pahaa.
melkein heti isän kuoleman jälkeen näin seuraavan unen:
Isä seisoi kaukana liekkimeressä ja katseli minua.
Heräsin hiestä märkänä ..olin noin 15 vuotias,
Sen koommin en ole isältä viestiä saanut ap
Tiedäthän, että uni on totta, mutta se mitä unessa näet ei ole totta, ennen kuin se on tapahtunut unen ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole kovinkaan hyviä vastauksia. Tietoisuus ei häviä, sielu on energiaa joka palaa kuoleman jälkeen sinne mistä on tullutkin.
Olemme ihmisiä joilla on ikuisesti elävä sielu.
Olen saanut yhteyden sattuman kautta tapaamani ihmisen kautta joka oli näkijä muutamaan edesmenneeseen läheiseen ja tiedän että heillä on kaikki hyvin.
Edesmennyt voi ilmestyä myös unessa ja välittää viestiä. Eivät nämä ole mitään hörhöjuttuja vaikka moni sellaisina niitä pitääkin siksi ettei itsellä ole kokemusta.melkein heti isän kuoleman jälkeen näin seuraavan unen:
ketkä alapeukutti?
Luuletteko et on kivaa nähdä tommoinen uni?
Vierailija kirjoitti:
siksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kristittynä uskon et jumala pelastaa jeesuksen kautta mahdollisimman monta ihmistä taivaaseen.ne kuolleet rakkaat odottaa meitä siellä.
jälleen näkemisen toivo on hieno asia. voit ajatella et pyrit itsekkin sinne jossa sulla on jo tuttuja odottamas. sulla on oma elämä,vietä se omien rakkaiden kans täällä maan päällä.
ööööhh..miksi ateisti isäni olisi taivaassa???
Miksi haluaisin tavata äitini (jota v.ihaan) kuolleena?
Voisitko selittää? Ap
Jumalasi antoi pa.hoinpidellä pientä lasta..on se KIVA
Jos olet ateisti, miksi ajattelisit isäsi hengen olevan siis enää yhtään missään? Tieteellisen maailmankuvan mukaan, kun sähköimpulssit aivoissa sammuvat, tietoisuus sammuu. Tuota taustaa vasten alkuperäinen kysymyksesi on epälooginen.
Ikävä, että lapsuutesi oli tuollainen. Ei se ollut Jumalan tahto. Ihmiset itse päättävät, tekevätkö hyvää vai pahaa.
melkein heti isän kuoleman jälkeen näin seuraavan unen:
Tiedäthän, että uni on totta, mutta se mitä unessa näet ei ole totta, ennen kuin se on tapahtunut unen ulkopuolella?
voisitko aivopierijä mennä toiseen ketjuun
en ymmärrä sanaakaan
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan yhteydenotto on kielletty. Siellä ei vastaa se omainen vaan demoni, joka tietty tietää siitä omaisesta ja osaa vastata sen puolesta.
Miten se raamattu voi kieltää yliluonnollisen kun koko kirja perustuu siihen?
Miten kun näitä tarinoita kuulee että Jeesus ilmaantui ja sanoi jotain, niin jos se olikin pahahenki?
Entä enkelit?
En vaan ymmärrä että miten aina sanotaan että ne henget on pahoja raamatun mukaan, mutta sitten ei toisaalta olekkaan vaan itse Jeesus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Elä siinä uskossa, että isälläsi on hyvä olla ja hänestä pidetään huolta. Älä huolehdi.
Sen sijaan keskity niihin läheisiin, jotka ovat yhä elossa. Ota yhteyttä heihin. Se on tällä hetkellä tärkeintä. Huomioi sukulaiset, joista et ole aikoihin kuullut.
Tarkoitin että onko sinulla elämässäsi läheistä ihmistä jonka kanssa voisit keskustella isästäsi?
Isäsi tietoisuus lienee nyt jollain toisella tasolla mutta voisit saada lohtua muistojen jakamisesta jonkun läheisen kanssa.
jaa a ei oo paljoakaan mitä haluaisin muistella
Kiitos jumala kun susta lastenpahoinpitely on ookoo ja kaiken saa anteeksi:)
Henkimaailma on tietysti olemassa mutta ei meidän kuulu seurustella kuolleiden vaan elävien kanssa sekä Jeesukseen uskoiset on sovitettu joten ei tarvi yrittää itse eikä seurustella demonien kanssa . Thaimaassa on demoneille henkien taloja on okkulttismia noituutta poppamiehiä lootuskukka istuimia hindujen jumalille . Demonit ajetaan pois ja noitakalut kirjat poltetaan ,rauha sielulle rauha asuntoon. Synnit on kaikkien ongelma . Mitä nopeammin tunnustaa omat syntinsä sen parempi olo . Jos tietää rikoksia pitää kertoa niistä . Jeesukseen uskovat ei elä noituudessa eikä meditoi ketään mitään vaan taivaassa on sitten kotimme.
Tietysti omaiset on yhtä henkeä kristityn omaiset kun on Jeesuksen henki . Me olemme yhtä siinä mielessä . Yksi kärsii kaikki kärsii yksi menestyy kaikki iloitsee. Toivotetaan toisillemme terveyttä . Puhutaan hyvää. Paholaista masentaa kun puhumme hyvää. Usko toivo rakkaus . Yrittäjää nyt vältellä syntejä ja pahuutta. Se vaikuttaa kaikkiin . Hoitakaa hyvin eläviä .
Ei mitään noituuksia kirjoitti:
Henkimaailma on tietysti olemassa mutta ei meidän kuulu seurustella kuolleiden vaan elävien kanssa sekä Jeesukseen uskoiset on sovitettu joten ei tarvi yrittää itse eikä seurustella demonien kanssa . Thaimaassa on demoneille henkien taloja on okkulttismia noituutta poppamiehiä lootuskukka istuimia hindujen jumalille . Demonit ajetaan pois ja noitakalut kirjat poltetaan ,rauha sielulle rauha asuntoon. Synnit on kaikkien ongelma . Mitä nopeammin tunnustaa omat syntinsä sen parempi olo . Jos tietää rikoksia pitää kertoa niistä . Jeesukseen uskovat ei elä noituudessa eikä meditoi ketään mitään vaan taivaassa on sitten kotimme.
???????????????????????????????????????????
En halua yhteyksiä kuolleisiin. On henkisesti tervettä seurustella elävien kanssa .
Jeesus kyllä käskee ahkeroida hyvissä teoissa , vastustaa pahaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti on käynyt meedion (?) istunnossa jossa oli useampia asiakkaita kerralla, meedio sitten otti yhteyttä näihin poismenneisiin ja kuvaili heitä ja kertoi heidän viestinsä. Äitini oli vakuuttunut että hänen auto-onnettomuudessa nuorena kuollut ystävänsä tuli tervehtimään häntä ja kertoi kaiken olevan hyvin.
Uskokoon ken tahtoo.Ehdotan että sytytä kynttilän ja muistelet isääsi ihan itseksesi tai läheistesi kanssa.
Isäni a.mpui itsensä kun olin 14 vuotias.
Missä hän nyt oikein on? ap
Hän teki valintansa ja palaa nyt kadotuksessa.
Äitisi sielu on vielä pelastettavissa, anna äidillesi anteeksi.
Onko hän vielä elossa?[/quoteMIKÄLI itsensä ampunut oli Jeesuksen uskoinen hän on taivaassa . Se on ihan sama millainen on vaan Jeesus on se juttu. Usein ihmiset on tosi kiusattu tai väsynyt tähän tai liian hyviä tänne. Jotkut taas jos on tehnyt pahan teon katuu sitä . Mutta kun katuu on jo inhimillinen . Pahat ei kadu.
Kaikkien kuuluu tunnustaa omat pahat tekonsa eikä syyttää muita omista synneistään . Sielu ei jää tänne eikä katoa vaan toiset menee toiseen paikkaan jotka kieltää Jeesuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
jaa a ei oo paljoakaan mitä haluaisin muistella
Kiitos jumala kun susta lastenpahoinpitely on ookoo ja kaiken saa anteeksi:)
Se on reiluu
Sincc
Älkää joogatjo hindujen uskonnossa/ budha on Manala .
Haluaisin palavasti kokeilla uskovaista naista, löytyisikö täältä semmoista?
Uskon että olen demoni. Voisitko sinä uskova nainen manata pahan hengen pois minusta? Kaipaan kosketustasi kuin Jumalan rakkautta.
Voisimme olla yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa, mutta toki senkin jälkeen pitää yhteyttä.
Yksi pelastaja sielulle kirjoitti:
Kaikkien kuuluu tunnustaa omat pahat tekonsa eikä syyttää muita omista synneistään . Sielu ei jää tänne eikä katoa vaan toiset menee toiseen paikkaan jotka kieltää Jeesuksen.
Niin, mutta kaikki mitä näet eivät ole sieluja.
Sincc
Ja kaikki mitä näet ei ole totta.
Sincc