Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLetteko saaneet yhteyden kuolleeseen omaiseen?

SURUN MURTAMA
09.01.2021 |

Olen menettänyt isäni.
Haluaisin vastauksen onko hänen tietoisuutensa vielä olemassa.
Miten etenisin?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut heihin yhteyttä, mutta he ovat ottaneet yhteyttä minuun. Hyvässä hengessä olemme kommunikoineet ja sen jälkeen hyvästelleet.

Sanoin, että me elävät kyllä selvitään ja olen toivottanut kuolleille rauhaa, hyvää matkaa ja kehottanut nauttimaan uudenlaisista mahdollisuuksista ilman maallista kehoa ja ilman huolta meistä jälkeen jääneistä. Sen jälkeen eivät ole ilmaantuneet.

Luuletko OIKEASTI että vanhempiani kiinnostaa minun hyvinvointini.?

vastaa rehellisesti?ap

Vierailija
42/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole kovinkaan hyviä vastauksia. Tietoisuus ei häviä, sielu on energiaa joka palaa kuoleman jälkeen sinne mistä on tullutkin.

Olemme ihmisiä joilla on ikuisesti elävä sielu.

Olen saanut yhteyden sattuman kautta tapaamani ihmisen kautta joka oli näkijä muutamaan edesmenneeseen läheiseen ja tiedän että heillä on kaikki hyvin.

Edesmennyt voi ilmestyä myös unessa ja välittää viestiä. Eivät nämä ole mitään hörhöjuttuja vaikka moni sellaisina niitä pitääkin siksi ettei itsellä ole kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatun mukaan yhteydenotto on kielletty. Siellä ei vastaa se omainen vaan demoni, joka tietty tietää siitä omaisesta ja osaa vastata sen puolesta.

No hitto, kyllä mä voisin jonkun kivan demonin siihen ottaa yhdyshenkilöksi!

Edelleenkään demoni ei ole Yhdyshenkilö vaikka tietää asioita lähimmäisestä, siinä kommunikoi ainoastaan demonin kanssa. Käyttää ihmisen psyykettä ja saattaa aiheuttaa paljon harmia elämään, pelkotiloja, yms. Ei kannata leikkiä.

Vierailija
44/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yhden naisen, joka oli maksua vastaan saanut meediolta jossain isossa yleisötilaisuudessa tietää, että hänen kuollut isänsä oli ollut ihan tyytyväinen muistotilaisuutensa pöytäliinaan. Pöytäliinaan! Siis naisen sukulaiset olivat sitä liinaa arvostelleet.

Se nainen oli minulle asiasta kertoessaan edelleen hyvin liikuttunut. Tapauksesta oli ilmeisesti jo aikaa, mutta kertomisen laukaisi minun kokemani läheisen menetys. Halusi ilmeisestikin houkutella minutkin tiedustelemaan kattausvalintojen sopivuutta menettämältäni ihmiseltä.

Oli uusi tuttavuus ja pidän häntä edelleenkin hulluna. Tai sitten on jotenkin siinä meedion liiketoiminnassa mukana "sisäänheittäjänä".

Vierailija
45/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkielämässä koen, että kuollut läheinen on lähellä ja lohduttaa.

Vierailija
46/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikka ihminen olisi kuollut ikävis olosuhteis,kuten itsemurha ,onnettomuus ym. jumala on silti voinut pelastaa sen ihmisen. mistä me se tiedetään.sillä jumala on hyvä ja oikeudenmukainen.

tunnen ihmisen joka yrittänyt itsaria monta kertaa,ja selvinny ilman vammoja. lopetti kun oli kuullut viestin tajuttomuudes ääni sanoi" ei ole vielä sun aika" pääsi eroon samal päihteiden käytöstä.

Miksi jumala antoi äidin h.akata minua ja pitää nälässä?

Miksi isäni a.mpui itsensä?

Miksi jumala on jo kertaalleen hukuttanut maapallollisen ihmisiä?

Voitko vastata?ap

Vierailija
47/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan arkielämässä koen, että kuollut läheinen on lähellä ja lohduttaa.

Mä leivoin kerran pullaa ja tunsin yhtä äkkiä mummon läsnäolon.

Oltiin monesti leivottu mummon kanssa pullaa.

Eli sama juttu mulla:)

Vierailija
48/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kristittynä uskon et jumala pelastaa jeesuksen kautta mahdollisimman monta ihmistä taivaaseen.ne kuolleet rakkaat odottaa meitä siellä.

jälleen näkemisen toivo on hieno asia. voit ajatella et pyrit itsekkin sinne jossa sulla on jo tuttuja odottamas. sulla on oma elämä,vietä se omien rakkaiden kans täällä maan päällä.

ööööhh..miksi ateisti isäni olisi taivaassa???

Miksi haluaisin tavata äitini (jota v.ihaan) kuolleena?

Voisitko selittää? Ap

Jumalasi antoi pa.hoinpidellä pientä lasta..on se KIVA

Jos olet ateisti, miksi ajattelisit isäsi hengen olevan siis enää yhtään missään? Tieteellisen maailmankuvan mukaan, kun sähköimpulssit aivoissa sammuvat, tietoisuus sammuu. Tuota taustaa vasten alkuperäinen kysymyksesi on epälooginen.

Ikävä, että lapsuutesi oli tuollainen. Ei se ollut Jumalan tahto. Ihmiset itse päättävät, tekevätkö hyvää vai pahaa.

Vierailija
49/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole kovinkaan hyviä vastauksia. Tietoisuus ei häviä, sielu on energiaa joka palaa kuoleman jälkeen sinne mistä on tullutkin.

Olemme ihmisiä joilla on ikuisesti elävä sielu.

Olen saanut yhteyden sattuman kautta tapaamani ihmisen kautta joka oli näkijä muutamaan edesmenneeseen läheiseen ja tiedän että heillä on kaikki hyvin.

Edesmennyt voi ilmestyä myös unessa ja välittää viestiä. Eivät nämä ole mitään hörhöjuttuja vaikka moni sellaisina niitä pitääkin siksi ettei itsellä ole kokemusta.

melkein heti isän kuoleman jälkeen näin seuraavan unen:

Isä seisoi kaukana liekkimeressä ja katseli minua.

Heräsin hiestä märkänä ..olin noin 15 vuotias,

Sen koommin en ole isältä viestiä saanut ap

Vierailija
50/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ennen kuin hän kuoli, niin kävi kahvittelemassa.

Vierailija
51/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut heihin yhteyttä, mutta he ovat ottaneet yhteyttä minuun. Hyvässä hengessä olemme kommunikoineet ja sen jälkeen hyvästelleet.

Sanoin, että me elävät kyllä selvitään ja olen toivottanut kuolleille rauhaa, hyvää matkaa ja kehottanut nauttimaan uudenlaisista mahdollisuuksista ilman maallista kehoa ja ilman huolta meistä jälkeen jääneistä. Sen jälkeen eivät ole ilmaantuneet.

Luuletko OIKEASTI että vanhempiani kiinnostaa minun hyvinvointini.?

vastaa rehellisesti?ap

Sitä ei voi tietää.

Sincc

Vierailija
52/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kristittynä uskon et jumala pelastaa jeesuksen kautta mahdollisimman monta ihmistä taivaaseen.ne kuolleet rakkaat odottaa meitä siellä.

jälleen näkemisen toivo on hieno asia. voit ajatella et pyrit itsekkin sinne jossa sulla on jo tuttuja odottamas. sulla on oma elämä,vietä se omien rakkaiden kans täällä maan päällä.

Voisitko selittää? Ap

Jos olet ateisti, miksi ajattelisit isäsi hengen olevan siis enää yhtään missään? Tieteellisen maailmankuvan mukaan, kun sähköimpulssit aivoissa sammuvat, tietoisuus sammuu. Tuota taustaa vasten alkuperäinen kysymyksesi on epälooginen.

Ikävä, että lapsuutesi oli tuollainen. Ei se ollut Jumalan tahto. Ihmiset itse päättävät, tekevätkö hyvää vai pahaa.

Jos äitini kääntyy uskoon ennen kuin kuolee ..antaako Jeesus hänelle anteeksi minun pahoinpitelemiseni? ap

Vierailija
53/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko selittää? Ap

melkein heti isän kuoleman jälkeen näin seuraavan unen:

Isä seisoi kaukana liekkimeressä ja katseli minua.

Heräsin hiestä märkänä ..olin noin 15 vuotias,

Sen koommin en ole isältä viestiä saanut ap

Vierailija
54/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivonne tekevät teille pieniä kepposia. Ei kaikkea kannata uskoa, vaikka jokin tuntuukin joltain. Minusta tuntuu, että olette tyhmiä.

Vierailija
55/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikka ihminen olisi kuollut ikävis olosuhteis,kuten itsemurha ,onnettomuus ym. jumala on silti voinut pelastaa sen ihmisen. mistä me se tiedetään.sillä jumala on hyvä ja oikeudenmukainen.

tunnen ihmisen joka yrittänyt itsaria monta kertaa,ja selvinny ilman vammoja. lopetti kun oli kuullut viestin tajuttomuudes ääni sanoi" ei ole vielä sun aika" pääsi eroon samal päihteiden käytöstä.

Voitko vastata?ap

Onko sulla joku hätä ?

Sincc

Vierailija
56/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laitoin faxin.

Vierailija
57/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmas on paljon pahuutta ja selittämättömiä asiota,varmaan osa selviää vasta rajan takana. moni itsemurha tai rikos voi paljastua aivojen sairaudeksi,moni kiva ihminen paljastua täys konnaksi  ym. 

Vierailija
58/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko selittää? Ap

Koskapa sinulla on rakastavat vanhemmat ja olet laiska lihava tapakristitty, joka ei uhraa mitään levittääkseen sanomaa, et ole oikeutettu neuvomaan ketään. jos olisit syntynyt ikrakiin ,olisit nyt laiska ja lihava muslimi.

Vierailija
59/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko vastata?ap

Jumalaa ei ole. Siinä vastaus kaikkiin noihin kysymyksiin. Joten jumala ei ole voinut tehdä MITÄÄN noista.

Vierailija
60/92 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maailmas on paljon pahuutta ja selittämättömiä asiota,varmaan osa selviää vasta rajan takana. moni itsemurha tai rikos voi paljastua aivojen sairaudeksi,moni kiva ihminen paljastua täys konnaksi  ym. 

Päästit juuri aivopierun...

ei tajunnanvirtaa...ootko heikkolahjainen..puheletko keskenäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän