Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suuttui kun otin avioehdon puheeksi tulevaa avioliittoamme ajatellen

Vierailija
09.01.2021 |

Hoki vain että "enkä rakasta" häntä, ja sanoi että hänen mielestään avioehto on tahditon.

Mitä tästä nyt pitäisi ajatella?

Kommentit (165)

Vierailija
1/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette avioidu. Mikä ongelma?

Vierailija
2/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mene naimisiin hänen kanssa. Ainakaan jos omistat mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin kuin asia on: naisesi on joko tyhmä tai opportunisti. Haluatko sellaisen vaimon?

Vierailija
4/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan pitäisi osata olla tekemättä kuluneita provoja ja keksiä jotain uutta.

Vierailija
5/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että hän ei rakasta ja välitä sinusta vaan haluaa naimisiin vain rahan takia.

Vierailija
6/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme että suuttui jos tollasia ehdotat.

Epäiletkö häntä sitten???

Vierailija
7/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisesta voi suuttua? Jos elätte onnellisesti loppuelämänne, niin siellähän se avioehto vaan on eikä sitä käytetä. 

Vierailija
8/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi naimisiin missään nimessä. 

Vierailija
9/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista sisältöä hänelle ehdotit vai töräytitkö vain haluavasi avioehdon?

Vierailija
10/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on nykyään ennen kaikkea taloudellinen sopimus, totta kai teette avioehdon, jos toinen sitä haluaa! Rakkaudella ei ole mitään tekemistä tuon sopimuksen kanssa.

Vierailija
11/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jo vihdoin ja viimein LOPETTAA?? Kaikki normaaliälyiset tietävät sinun olevan nainen😑 Nämä loputtomat trollit eivät ole edes hauskoja.

Vierailija
12/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on juridinen sopimus, ei mitään sitoudutaan rakkaudesta-kuraa. Rakkauteen ja yhteiseen tulevaisuuteen ei tarvita kirjallisia sopimuksia. Avioehdon pitäisi olla lakisääteinen ihan kaikille jotka avioliiton solmii.

Vierailija
13/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän jää kotiäidiksi vailla mahdollisuutta kartuttaa omaa varallisuutta niin sanoisin naiselle että älä lähde peliin mukaan vaan juokse. Jos käy itse töissä niin ymmärrettävämpää.

Vierailija
14/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän jää kotiäidiksi vailla mahdollisuutta kartuttaa omaa varallisuutta niin sanoisin naiselle että älä lähde peliin mukaan vaan juokse. Jos käy itse töissä niin ymmärrettävämpää.

Kotiäitiys voidaan kyllä huomioida avioehtoa tehtäessä.

Vierailija
15/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ajattelet siitä mitä ajattelet ja ei me tiedetä mitä sun pitäis tai miten tuntea. Jatka puhumista, jos asia on sinulle tärkeä ja haluat avioitua.

Et voi pakottaa toista tekemään asioita, eikä avopuolisosi tai seukkasi ole maailman ainoa sinulle suht sopiva sukupuolensa edustaja.

Pitkässä onnistuneessa suhteessa pakotetut ratkaisut eivät toimi. Jos mietit toistuvasti, että kumppanisi ajattelee väärin ja hän on sinulle taakka - vapauta hänet ja etsi joku muu.

Vierailija
16/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen on valinnut sinut vain rahan vuoksi tai sitten oma esitys avioehdosta oli tyyliin sinun rahat on suojattu, naisen ei eikä lapsiasiaa ole huomioitu mitenkään.

Vierailija
17/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä.

Vierailija
18/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän naistasi. Kun itse menin naimisiin, minäkin olisin loukkaantunut, jos mieheni olisi ehdottanut avioehtoa. En minä ollut mitenkään miehen rahojen perässä, vaan logiikkani meni suunnilleen seuraavasti: Olin itse täysin vakuuttunut siitä, että en ikinä itse haluaisi avioeroa. Niinpä mielessäni ainoa mahdollinen syy miehelle haluta avioehtoa oli se, että hän piti mahdollisena, että hän itse haluaisi myöhemmin erota minusta. Sellainen ajatus - siis se, että mieheni haluaisi ennalta varautua minun jättämiseen - olisi loukannut minua.

Nyt 25 vuotta myöhemmin ajattelen asiasta toisin. Vaikka olen edelleen onnellisesti naimisissa saman miehen kanssa, olen nähnyt ympärillä tuttavien avioliitoissa sellaisia juttuja, joita ei olisi ikinä näistä henkilöistä aikoinaan uskonut. Avioero voi tulla sellaisillekin pariskunnille, joille sitä ei olisi kuvitellutkaan.

Vierailija
19/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on juridinen sopimus, ei mitään sitoudutaan rakkaudesta-kuraa. Rakkauteen ja yhteiseen tulevaisuuteen ei tarvita kirjallisia sopimuksia. Avioehdon pitäisi olla lakisääteinen ihan kaikille jotka avioliiton solmii.

En ymmärrä miksi avioehdon tekemiseen tai tekemättä jättämiseen ketään pitäisi pakottaa. Laki on ihan hyvä näin että tilanteen mukaan sen voi tehdä tai olla tekemättä.

Vierailija
20/165 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kirpaisee kun itse uskoo rakkauteen ja toinen järjestelee asiat eron varalta.

Anna olla paripäivää, ja ota puheeksi uudelleen. Vaaleanpunaiset lasit on nyt hajonneet ja realismi pääsee tunkeutumaan aivoihin shokin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän