Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mikä bruttopalkka kuukaudessa on riittävästi miehellä, jotta voisit kuvitella tapailemaan tätä? Entä seurustelemaan? Entä elämänkumppaniksi?

Vierailija
09.01.2021 |

Nykyään yhä useampi nainen on korkeakoulutettu, ja hyvissä töissä. Nainen tunneetusti pariutuu ylöspäin, eli miehen pitää aina tienata edes vähän enemmän kuin nainen, ja sen takia yhä useampi mies on ns. "kelpaamaton" suhteeseen naiselle.

Mikä on sinun rajasi miehen kuukausipalkalle?

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Oma mies on hyvin pienipalkkainen. Pankissa sen sijaan on puolen millin salkku.

Vierailija
2/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12500 ja isukilla paljon sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh!Olin täysi tyhjatasku kun vaimoni tapasin.Nyt myös minä olen miljonääri.Ok,olen komea,pitkä,älykäs ja karismaattinen,mutta elämä on.

Vierailija
4/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500e tapailuun, ja 6000e vakisuhteeseen

N24

Vierailija
5/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin väliä, kunhan tienaa edes about samat mitä minä, eli +100ke/v.

Ei väliä onko palkkatuloa vai pääomatuloja..

Olen kokeillut elää kahta eri tulotasoa, ei siitä tule mitään vaikka kuinka rakastaisi, jos toinen on koko ajan käsi ojossa...

Vierailija
6/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on opiskelukaverini AMK:sta. Ollaan molemmat sairaanhoitajia, palkat suht samat, välillä jompi kumpi tienaa enemmän lisien vuoksi, kun listat ei ole identtiset. Muut asiat ratkaisee kuin raha, ellei ole tyhjäpäinen instababe, ja sulla ap sattuu olemaan pakkomielle just niihin.

Vierailija
7/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kyseessä ollessa, mikään ei olisi riittävästi

Vierailija
8/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mieheni tienaa noin 1800€/kk. Itse muutaman satasen enempi, joten eipä oma rakkauteni kyllä miehen tilin saldoa tuijotellut

Vierailija
9/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2500e tapailuun, ja 6000e vakisuhteeseen

N24

ap vastailee itselleen, että saavuttaisi tavoittelemansa kliimaksin.

Vierailija
10/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on edes kohtuullisen hyvä rahankäyttäjä, niin pienetkin palkkatulot on ok. Itselläni on hyvä palkka ja voin hyvin maksaa enemmän yhteisistä kuluista, kunhan kyse ei ole siitä, että toinen hassaa omat rahansa ja sitten odottaa että maksan kaiken.

Vierailija
11/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemaan? Noh 100 000 €/kk

Seurustelemaan? Ainakin 500 000 €/kk

Elämänkumppaniksi? Sitten pitää tienata jo yli miljoonan.

Vierailija
12/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä rahalla ole mitään väliä, kunhan vaan lompakko on paksu.

Vierailija
13/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000€/kk ja 25cm muna.

Vierailija
14/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas pinnallista pskaa. Mitä sillä tulotasolla on väliä? Et sinä lompakon kanssa ala seurustelemaan vaan ihmisen kanssa. Toki on hyvä asia, että mies käy töissä ja elämänhallinta on kunnossa, mutta palkalla ei ole mitään väliä. Jokainen kustantaa oman elämänsä varojensa mukaan.

Vierailija
15/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 000

5 000

6 000

Vierailija
16/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on kotona hoitamassa lapsia, kun itse olen töissä. Joten ihan sama, jos on hyvä mies. Huonoa en ottaisi taas mistään hinnasta. 😅

Vierailija
17/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 1,5 v pituisella aikuiskoulutuksella duunarin hommissa ja viime vuoden tulot oli 49 500€. Täällä on ollut tosi paljon korkeasti koulutettuja matalapalkkaisia ihmisiä vinkumassa. Että nytkö yhtäkkiä pitäisi uskoa, että kaikki korkeasti koulutetut onkin hyväpalkkaisia? Varsinkin naiset!?

Aika paljon rajoittaisi parin valintaa jos miehen pitää olla korkeammin koulutettu ja vielä saada enemmän palkkaa ja olla paremman näköinen ja luonteeltaan täydellinen. Miehen kaverit ja vanhemmat ja sisaruksetkin pitäisi tsekata ja luottotiedot tarkistaa, huoh!

Mutta vastaus kysymykseen mun tilanteessa olisi varmasti sitten että miehen vuositulot saisivat varmaankin olla jotain 65 tonnia, että se olisi standardien mukainen ja tarpeeksi eroaisi mun tuloista, niin mies saisi pitää kasvonsa siinä tapauksessa että palkat jollekkin perheen ulkopuoliselle selviäisi.

Vierailija
18/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan henkilö on A) hankkinut jonkun koulutuksen ja B) on töissä tai vaihtoehtoisesti hetkellisesti työttömänä pyrkien aktiivisesti joko työllistymään uudelleen tai opiskelemaan. 

Minulla on itselläni vakituinen, riittävän  hyväpalkkainen (brutto 4400€/kk) työ ja hyvä koulutus työllistyvällä alalla, joten en todellakaan tarvitse miestä elättämään itseäni.  Myöskään siinä mielessä miehen pienet työtulot eivät olisi ongelma, että elän itsekin rauhallista ja pienimuotoista elämää enkä esim. matkustele tai harrasta kalliita juttuja. Käytän toki omia rahojani vaatteisiin, kosmetiikkaan, lemmikkieläimiini ja harrastuksiin (ulkoilu, tietokonepelaaminen, kirjat), mutta nämäkin pystyn ihan itse kustantamaan itselleni. 

Vierailija
19/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että mies kykenee elättämään itsensä.

Vierailija
20/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan itse n. 7000€/kk mutta työ on tosi stressaavaa. En voisi olla suorittavaa vuorotyötä tekevän miehen kanssa yhdessä siksikään, ettei hän todennäköisesti ymmärtäisi tarvettani palautua vapaa-ajalla.

Minulla ei ole stressiä rahasta ja miehen odotan tienaavan vähintään yhtä paljon. Vaikeaa on, fiksut ja hyväpalkkaiset miehet ovat yleensä tehneet kumppanivalintansa melko hyvin ja eroavat harvemmin kuin vaatimattomammat vaihtoehdot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi