Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perustatko perheen naisen mieliksi?

Vierailija
08.01.2021 |

Näitä löytyy tuttavapiiristä.
Mies ei tunne tarvetta lapsiin, mutta suostuu miellyttääkseen naista.
Tietty nainen lähtis, jos ei lasta sais...

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan mies perustaisi perhettä "naisen mieliksi"? Ei voi pitää paikkaansa... Miksi kukaan mies tekisi niin suuren ja ennen kaikkea kalliin ja elämänmullistavasn päätöksen vain naisen takia? En ymmärrä.

Et tajua, koska olet oletettavasti nainen. Nainen ei ymmärrä, että mies on riippuvainen naisesta. Nainen ei ole yleensä riippuvainen miehestä, joten tätä on vaikea käsittää.

Mies ei voi olla ilman naista, joten hän on valmis tekemään peruuttamattoman elämänmuutoksen, jota ei edes halua, vain siksi, että saisi pitää naisen elämässään.

Miettikää naiset miten korvaamattomia te miehillenne olette.

Mitä tarkoitat? Millä tavalla mies on riippuvainen naisesta, eikä voi olla ilman? Ja jos näin on, niin miksi nimenomaan miehet ovat usein uskottomia?

Olen eri, mutta luultavasti hän tarkoittaa, että mies on riippuvainen reiästä, johon truutata rojunsa. Siihenhän pettäminenkin tähtää. Sinkkuna taas seksin saaminen on niin työlästä ja epävarmaa, että naisen pitääkseen moni mies on valmis vaikka minkälaisiin myönnytyksiin, usein juuri lasten hankintaan.

Aika epäloogista, kun voihan ne rojut muuallekin truutata. Maksullisetkin tulevat huomattavasti halvemmaksi, kuin perheen perustaminen. Lisäksi saisi valita oman maun mukaan, ja saisi vaihtelua. Ei parisuhde edes takaa seksin saamista, eikä se aina ole edes mies, joka sitä seksiä vaille olisi. I don't buy it.

En usko minäkään. Seksi on tuossa kuviossa pieni tekijä. Enemmän merkitsee ympäristön paine, status (miehelle on kunniaksi olla isä), kumppanuus, se että nainen on tosi kätevä olemassa, koska se hoitaa ne pakolliset käytännön asiat, jotka jonkun on pakko hoitaa ja itse ei viitsi...

Jos olisin mies, haluaisin minäkin jonkun joka lämmittää sängyn, huolehtii mun syömisestä ja muutenkin hyvinvoinnista, kuuntelee mun työjutut ja hoitaa mun lapset.

Nyt haiskahtaa vahvasti projisoinnilta.

Naiselle seksi on pienempi asia ja ympäristön paine suurempi ("mitä ne muut ajattelevat").

Naisille yleensä kumppanuus ja työjuttujen kuuntelija ovat isoja asioita.

Vierailija
42/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat miehet häpeäisivät varmaan silmät päästään jos lukisivat näitä juttuja. Ne, jotka ensinnäkin valitsevat itse kumppaninsa ja toisekseen päättävät itse millaisiin "ehtoihin" parisuhteessa suostuvat, liittyi se sitten rahaan/maksamiseen tai lasten hankintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan mies perustaisi perhettä "naisen mieliksi"? Ei voi pitää paikkaansa... Miksi kukaan mies tekisi niin suuren ja ennen kaikkea kalliin ja elämänmullistavasn päätöksen vain naisen takia? En ymmärrä.

Et tajua, koska olet oletettavasti nainen. Nainen ei ymmärrä, että mies on riippuvainen naisesta. Nainen ei ole yleensä riippuvainen miehestä, joten tätä on vaikea käsittää.

Mies ei voi olla ilman naista, joten hän on valmis tekemään peruuttamattoman elämänmuutoksen, jota ei edes halua, vain siksi, että saisi pitää naisen elämässään.

Mitä tarkoitat? Millä tavalla mies on riippuvainen naisesta, eikä voi olla ilman? Ja jos näin on, niin miksi nimenomaan miehet ovat usein uskottomia?

Olen eri, mutta luultavasti hän tarkoittaa, että mies on riippuvainen reiästä, johon truutata rojunsa. Siihenhän pettäminenkin tähtää. Sinkkuna taas seksin saaminen on niin työlästä ja epävarmaa, että naisen pitääkseen moni mies on valmis vaikka minkälaisiin myönnytyksiin, usein juuri lasten hankintaan.

Höpö höpö. Monet parisuhteessa olevat naiset tietää, ettei miesten kiinnostus parisuhdeseksiin ole lainkaan niin suurta kuin väitetään. Moni nainen on puutteessa ja se vonkaavaa osapuoli. Oma mieheni on myös herkkis... Ei sanojensa mukaan kykene tunteettomaan seksiin eli turha haaveillakaan seksistä, jos on riitoja tai muuta ollut.

Tämä on totta että suurin osa on ollut vonkaussuhteita kun miehet ei tarvitse kuin kerran kahdessa kuussa seksiä kotona jos silloinkaan kun ei pysty. Vieraissa kyllä seisoo vaikka 10 kertaa päivässä.

Vierailija
44/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ä l ä   p u h u   m u i d e n   m i e s t e n   p u o l e s t a.

Normaali mies ei edes vietä perjantai-iltaa mammapalstalla.

Vierailija
45/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänkö siis miehiltä, jotka ei muuten halua perhettä mutta nainen ”pakotti”?

Itse ainakin halusin koko paketin.

Vierailija
46/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeat miehet häpeäisivät varmaan silmät päästään jos lukisivat näitä juttuja. Ne, jotka ensinnäkin valitsevat itse kumppaninsa ja toisekseen päättävät itse millaisiin "ehtoihin" parisuhteessa suostuvat, liittyi se sitten rahaan/maksamiseen tai lasten hankintaan.

Ja luulet että naisille sopii mainiosti jäädä ilman lapsia.

Vierailija
47/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ä l ä   p u h u   m u i d e n   m i e s t e n   p u o l e s t a.

Normaali mies ei edes vietä perjantai-iltaa mammapalstalla.

Varsinkaan korona-aika. Minun mieheni on onneksi porukalla ryyppäämässä.

Minä olen normaali.

Vierailija
48/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas pallo on tässä asiassa miehellä.

Omaltani osaltani minulla ei ole asiaan muuta kantaa kuin se että olen ollut alusta asti rehellinen siitä tosiasiasta että raskaaksi tuleminen voi olla kohdallani hankalaa ellei mahdotonta ja jos mahdollinen lapsettomuus on ongelma ei kannata alkaa parisuhteeseen kanssani.

Minulla ei ole mitään yrittämistä vastaan. Minulla ei ole mitään lapsettomaksi jäämistä vastaan.

Sitä vastoin se että hankitaan lapsi tai jäädään lapsettomaksi toisen mieliksi ja sen jälkeen puretaan katkeruutta toiseen on ongelma.

49/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En perustaisi. Mielelläni kuitenkin jakaisin elämääni mukavan naisen kanssa, joka ei myöskään lapsia haluaisi.

Ei ole löytynyt.

Kyllä meitä on. 

Lapsettomuuden valinneilla on myös sinkkuryhmä facebookissa, jos siellä olet. 

T. N38 

Vierailija
50/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luulet että naisille sopii mainiosti jäädä ilman lapsia.

Luulen, että naiset löytävät perhettä haluavia miehiä tai jos eivät löydä, hankkivat lapsen yksin. Mietin itse aikoinaan lapseni isästä erottuani, että adoptoisin toisen lapsen. En minä siihenkään olisi miestä tarvinnut.  Nykyisin hedelmöityshoitoja saa julkisella sektorilla, joten ne, jotka haluavat nimenomaan oman lapsen, saavat kyllä halutessaan sellaisen ilman miestäkin.

Vierailija
51/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika epäloogista, kun voihan ne rojut muuallekin truutata. Maksullisetkin tulevat huomattavasti halvemmaksi, kuin perheen perustaminen. Lisäksi saisi valita oman maun mukaan, ja saisi vaihtelua. Ei parisuhde edes takaa seksin saamista, eikä se aina ole edes mies, joka sitä seksiä vaille olisi. I don't buy it.

En usko minäkään. Seksi on tuossa kuviossa pieni tekijä. Enemmän merkitsee ympäristön paine, status (miehelle on kunniaksi olla isä), kumppanuus, se että nainen on tosi kätevä olemassa, koska se hoitaa ne pakolliset käytännön asiat, jotka jonkun on pakko hoitaa ja itse ei viitsi...

Jos olisin mies, haluaisin minäkin jonkun joka lämmittää sängyn, huolehtii mun syömisestä ja muutenkin hyvinvoinnista, kuuntelee mun työjutut ja hoitaa mun lapset.

Nyt haiskahtaa vahvasti projisoinnilta.

Naiselle seksi on pienempi asia ja ympäristön paine suurempi ("mitä ne muut ajattelevat").

Naisille yleensä kumppanuus ja työjuttujen kuuntelija ovat isoja asioita.

Hyvin harva mies kuuntelee naisen työjuttuja tai tukee tätä urallaan. Uranaisissa on paljon sinkkuja. Menestyvät miehet on naimisissa ja saa paljolti menestyksestään kiittää naista, jota se miehen sparraus työssä kiinnostaa.

Vierailija
52/70 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että meidän lapset ovat syntyneet enemmän minun toiveestani. Mutta ei siinä mitään kriisiä ehtinyt olla, kun oltiin vielä aika nuoria kun esikoinen syntyi. Mies vaan oli tainnut todeta muidenkin kokemustensa perusteella, että kaikki (eli suurin osa) naiset haluaa lapsia kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Ja minäkin kyllä sanoin, että todennäköisesti en lapsettomaksi halua jäädä. Ja niinpä hän yksi päivä sanoi, että katsotaan sekin kortti.

Sitä ei kukaan voi tietää, että mitä mieheni olisi ajatellut vaikka kymmenen vuoden kuluttua, olisiko oma-aloitteisesti alkanut lapsia toivoa. Tuntumani on, että moni mies ei mitään vauvakuumetta tunne, mutta ne isompien lasten ja isien yhteiset jutut, retket ja urheilut, ovat sitten jo oikeasti tärkeitä.

Vierailija
53/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain. Osittain siksi että sain kotoa mallin jossa perhe perustetaan heti kun löytyy puoliso, ja sitten ollaan ja eletään ydinperheenä hamaan loppuun asti. Myöhemmin vasta ymmärsin että olin todella naiivi, ja että ei sitä elämänsä rakkautta välttämättä löydää siitä ekasta parisuhteesta. Nyttemmin on lapset jo yläasteella, ja minä toista kertaa naimisissa, kumpikaan meistä ei halunnut enempää lapsia. Lapsiani en tietenkään vaihtaisi, mutta jos saisin uudestaan näillä tiedoilla olla nuori, en vilkaisisikaan exvaimoon päin.

Vierailija
54/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain. Osittain siksi että sain kotoa mallin jossa perhe perustetaan heti kun löytyy puoliso, ja sitten ollaan ja eletään ydinperheenä hamaan loppuun asti. Myöhemmin vasta ymmärsin että olin todella naiivi, ja että ei sitä elämänsä rakkautta välttämättä löydää siitä ekasta parisuhteesta. Nyttemmin on lapset jo yläasteella, ja minä toista kertaa naimisissa, kumpikaan meistä ei halunnut enempää lapsia. Lapsiani en tietenkään vaihtaisi, mutta jos saisin uudestaan näillä tiedoilla olla nuori, en vilkaisisikaan exvaimoon päin.

Minäkin luulen että oikeastaan moni mies ei kauheasti edes ajattele asiaa. Lapsia hankitaan, koska vaimo haluaa, ja koska vaimoa rakastaa, hänelle haluaa olla mieliksi. Lisäksi tosiaan yhteiskunnan puolelta tulevat paineet perheen perustamiseksi voivat olla merkittävät.

Erittäin harvat miesparit hankkivat lapsia, tästä voinee päätellä jotain.

Vierailija
55/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulen että oikeastaan moni mies ei kauheasti edes ajattele asiaa. Lapsia hankitaan, koska vaimo haluaa, ja koska vaimoa rakastaa, hänelle haluaa olla mieliksi. Lisäksi tosiaan yhteiskunnan puolelta tulevat paineet perheen perustamiseksi voivat olla merkittävät.

Tämä on hyvä pointti. En usko, että homot olisivat mitenkään vähemmän lapsirakkaita kuin heterot.

Vierailija
56/70 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä fakta? Sellaisia ei saa tällä palstalla esittää, jos ovat ristiriidassa sen kanssa mitä naiset haluavat.

Vierailija
57/70 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Voisin tehdä vaikka tuhat lasta jos nainen siihen suostuisi.

Vierailija
58/70 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee vasektomian ja tämän avoimesti kertookin, niin ehkäpä vela-puoliso löytyy helpommin eikä tarvitse pelätä vahinkojakaan. Tämä on tosin röllin vakioaihe, joten kommentteja löytynee useampia kuin yksi per lärvi.

Vierailija
59/70 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ketjussa on niin suuri yksimielisyys siitä että suomalainen mies ei halua parhettä ja nainen pakottaa hänet siihen, niin miksi olette sitten niin hiilenä siitä että tänne tulee miehiä sotivilta alueilta jne.? Eikö se nyt kuitenkin ole hyvä että edes joku siittää Suomeen lapsia suomalaisten naisten kanssa vai pitäisikö kansa vaihtaa kokonaan toiseen? Vai viimeinen sammuttaa valot? En usko että Venäjä kauan katselee tyhjää maaplänttiä joten aletaan sitten venäläisiksi? Kiinnostaa aidosti mikä on teidän miesten ratkaisu tähän.

Vierailija
60/70 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi? Ihmeellistä selkärangattomuutta vahvemmalta sukupuolelta ja luomakunnan kruunulta, vai miten se  nyt oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan