Te naiset joilla on koira tai koiria
Miltä tuntuu kun alatte seurustelemaan miehen kanssa ja omat lemmikki(t) ottaa johtajakseen uuden kumppaninne?
Kommentit (42)
Ei muuten ole ottanut. Viihtyy miehen seurassa ja tottelee miestä, kun en ole itse paikalla, mutta minä olen edelleen She johtaja.
Mitä? Mulla ei ole koirista kokemusta, mutta onko tuo edes mahdollista? Jos koira on jo, vaikka pennusta asti ollut tietyllä ihmisellä ja tämä tietty henkilö on sen kasvattanut ja koira on jo varhain ymmärtänyt kuka on "lauman" johtaja eli kyseinen omistajansa niin voiko koira muka tuosta vain vaihtaa pomoa?:DD
Just, tuo omani ei ainakaan ottanut. Mulla oli pidempi suhde kontrolloivan miehen kanssa, jota koirani tietysti myös totteli yms, mutta, kun tuli päivä, että mies alkoi todella uhkaavaksi ja meinasi käydä käsiksi minuun niin näin koirani uskollisuuden: Mun oli täys työ saada koira pois, ettei se olisi käynyt ex mieheeni kiinni, suojeli minua.
No tuota..meillä kyllä kävi niin, että narttukoirani päätti jokseenkin heti tulevan avopuolisoni tavattuaan, että siinä on hänen koiranelämänsä valo ja johtotähti. Heittäytyi täysin avopuolison koiraksi😁
silloin kun olin vielä perheelinen niin minä isäntänä olin se ykkönen sitten kaukana tuli vasta nainen ja lapset. asiassa on se jännä juttu että koira oli neljävuotias kun mä astuin kuvioihin. mutta ilmeisesti katsoi että tuo olisi parempi "vaihtoehto", eli kyllä koira koiran tuntee=) koiralla ja emännällä oli henkinen valtataistelu minusta. "ärinää ja örinää" molemmin puolin. kyseessä on siis terrieri.
Koira usein palvoo miespuolisia. En tiedä mistä johtuu.
En usko että ottaa, koska minä olen se joka koiran kanssa harjoittelee.
Tottakai toivon, että lemmikki rakastaa miestäkin. Minun perheessä (ja lapsuudenperheessä, ja vielä äidinkin lapsuuden perheessä) koiran johtaja on aina ollut nainen.
Jos johtajuus ei ole koiralle selkeää, niin varmaan se sitten etsii sitä muualta. Sellaiset ne koiran aivot on.
Vierailija kirjoitti:
Koirat joko haistaa testot tai sitten vain huomaa kuinka entinen perheenpää (nainen) alistuu tälle uudelle laumanjäsenelle, joten laumassa on luonnollisesti sitten uusi pomo.
mies52v
Mun koirista tuli "isin tyttöjä" ja minusta se oli vain söpöä. Etenkin kun mies ei ollut ollenkaan innoissaan alussa siitä että mulla ylipäätään on koiria. Hän ei ollut perheessään tottunut lemmikeihin koska vanhemmilla oli allergia. Hänellä ja koko perheellään oli täysin väärä käsitys koirista, että ne haisee ja sottaa ja on ärsyttäviä, mutta oli nopeasti aivan myyty mies.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu koirasta. Nykyinen koira rakastaa vanhoja miehiä, edellinen vihasi kaikkia miespuolisia vaikka mitään huonoja kokemuksia ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat joko haistaa testot tai sitten vain huomaa kuinka entinen perheenpää (nainen) alistuu tälle uudelle laumanjäsenelle, joten laumassa on luonnollisesti sitten uusi pomo.
mies52v
? XD Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu koirasta. Nykyinen koira rakastaa vanhoja miehiä, edellinen vihasi kaikkia miespuolisia vaikka mitään huonoja kokemuksia ei ollut.
Itselläni oli joskus 2 kissaa ja toinen niistä tykkäsi erityisesti miehistä. Aina kun tuli joku huoltomies, nuohooja tms niin se oli kimpussa kiehnaamassa. Naisia se juoksi pakoon, mutta se saattoi johtua siitäkin, että mun naispuoliset kaverit oli liian innoissaan kissasta, varsinkin juuri siitä kissasta koska se oli upeaturkkinen rotukatti. Varsinkin yksi kaverini oli ihan hulluna kissoihin ja jouduin oikein komentamaan häntä, että älä seuraa sitä, anna sen itse tulla sun tykö. Mutta ei hän pystynyt pitämään itseään kurissa, vaan kourat ojossa seurasi ja puhui kissalle, niin sehän suorastaan pelkäsi tätä naista =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Haha mun entinen koira jostain syystä inhosi miehiä :D
Joskus tekis mieli rakentaa raketti ja muuttaa kuuhun. :) Ei se ny noin mee! AP:lla ei oo mitää käsitystä koirista, mut naisii hän tuntuu osavan vihata. Seuraavaksi varmaa hamsterit oikeestii haluu omistajakseen miehen, ku naisil on liian sileet kädet… :D
En seurustele vaan olen naimisissa. Toinen koirani ihailee miestäni suunnattomasti. Toinen tykkää, mutta on minun koirani loppupeleissä. Ei se niin yksioikoista ole.
Minun koirani tottelevat kyllä miestä, mitä nyt välillä testaavat häntä, mutta ei ole mitään epäselvyyksiä siitä, ettenkö minä olisi edelleen koirille pomo.
Kyllähän se vähän itteä häiritsee, kun sekstaillessa koira tuijottaa. Miestä ei tunnu haittaavan ollenkaan.
Ei ole koskaan vielä sellainen alfauros taloon tullut että koirat olisi heti ottaneet "johtajakseen".
Minä olen koirilleni ollut aina se jota uskotaan. Tottelevat jotenkin miestäkin mutta ei aina ja joka tilanteessa. Johtuu pitkälti siitä että minä koulutan, ruokin ja lenkitän. Olen jämäkämpi ihmisenä myös. Dobermanneja meillä.
Jaa a, omani ei ottanut.