Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENE-dieetti

Vierailija
08.01.2021 |

Aloitin eilen ENE-dieetin, eli erittäin niukkaenergisen ruokavalion, suomeksi pussikuurin. Painoani en tiedä, mutta takki on numeroa 48 ja tavoitteena olisi päästä kokoon 40. Aluksi tavoitteena on olla 12 viikkoa ENE:llä, katsotaan myöhemmin, mitä teen. Todennäköisesti ostan vaa'an ja punnitsen itseni päivittäin. Siinä hyvä dieetti! Kirjoitan kokemuksia tähän ketjuun. Eka päivä ohi ja toinen menossa, päässä sumua, muuten yllättävän hyvä olo.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ekassa viestissä kerroinkin, että suunnitelma on jatkaa huhtikuuhun saakka ja se siis näyttää täysin realistiselta. -ap

Huhtikuuhun :D

Oletko huomionut, että varsinainen painon putoaminen ei ole vielä edes alkanut? 

Dieetti jossa varsinainen painon putoaminen ei ole vielä edes alkanut 12 viikossa kuulostaa niin pas*kalta, että älä kerro lisää. -ap

Vierailija
42/124 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava herättää keskustelua mutta nyt takaisin asiaan. Uusi päivä ja hyvin menee edelleen. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuossa tarpeeksi protskuja ja rasvoja?

Vierailija
44/124 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä hoito -suosituksen mukaan mennään eli proteiini- ja rasvalisällä. Lukekaa sieltä lisätietoa, jos kiinnostaa. Minulle tulee tänään 2 viikkoa täyteen. Luulen, että nuo lisät tekevät dieetistä helpomman noudattaa. Tämä on nimittäin tosi helppoa. Positiivista myös ene-tuotteiden parantunut maku. -ap

Vierailija
45/124 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. viikko käynnistyi. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. -ap

Vierailija
46/124 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas perjantai ja hurja meno: otan Naturdietin Moccaa ja illalla lehtikaalisipsejä, juomana jääteetä ilman sokeria. -ap

Vierailija
47/124 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna heräsin puoli kuudelta vaikka menin nukkumaan vasta puoli 12. Monet ovat kertoneet unentarpeen vähenemisestä dieetin aikana, ehkä niin käy nyt minullekin, aiemmin en ole huomannut. -ap

Vierailija
48/124 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niissä pusseissa on mitä syöt?

Vierailija
49/124 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheneehän se unen tarve kun elimistö on hälytystilassa kitukuurin vuoksi

Vierailija
50/124 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niissä pusseissa on mitä syöt?

Ei se tiedä.

Vierailija
51/124 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosissa unen tarve vähenee, ei siihen kitukuuria tarvita.

Vierailija
52/124 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketoosissa unen tarve vähenee, ei siihen kitukuuria tarvita.

Ja ketoosiin pääsee ihan hyvää ja ravinteikasta ruokaa syömällä.

Mutta eihän nämä hölmöt tajua :D:D

Vierailija
53/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas joitakin harmittaa, kun dieetti sujuu hyvin. Sen verran kerron itsestäni, että olen väitellyt, joten käypä hoito vs. suunsoittajat netissä - kaikki voivat päätellä kummalle vain nauran. Pussien sisällön voi jokainen käydä itse tarkistamassa, jos kiinnostaa. Eilen söin pussien lisäksi paahdettua ruusukaalia ja kirsikkatomaatteja sekä raejuustoa + rasvalisä. Hyvin menee. -ap

Vierailija
54/124 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai valkenee ja dieetti jatkuu. Samat eväät kuin ennenkin. -ap

Vierailija
55/124 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä taas joitakin harmittaa, kun dieetti sujuu hyvin. Sen verran kerron itsestäni, että olen väitellyt, joten käypä hoito vs. suunsoittajat netissä - kaikki voivat päätellä kummalle vain nauran. Pussien sisällön voi jokainen käydä itse tarkistamassa, jos kiinnostaa. Eilen söin pussien lisäksi paahdettua ruusukaalia ja kirsikkatomaatteja sekä raejuustoa + rasvalisä. Hyvin menee. -ap

Niin, mitä ne sinun pussisi sisältävät? Et ole tainnut lukea tai et ole ymmärtänyt lukemaasi.

Vierailija
56/124 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti olet jaksanut! Itse aloitin kanssa koosta 48 (painoa jotain 110 kiloa....) huhtikuun alussa, nyt koko 42 ja painoa 85 ( alle 30 BMI, jota tavoittelin että tipuin yhdestä koronan riskiryhmästä). Olen punninnut itseni ehkä 3 kertaa koko aikana, tiedän edellisistä laihdutuskerroista että siinä voi mennä vikaan monella tavalla jos käy koko ajan puntarilla= 1. paino ei tipu, tiristää pienistä kaloreista vieläkin enemmän - kostautuu ylisyömisenä myöhemmin, 2. paino on tippunut enemmän kuin ajatteli, tässähän voi siis syödä enemmän :D ja sitten paino ei ole tippunut, kts kohta 1. jne. kierre. 

Olen siis laihduttanut syömällä orjallisesti 5 krt päivässä, kalorit n 1500 /päivä + 30min liikuntaa joka päivä. Olo on kokoajan hyvä, en mielitekoja (esim koko joulunaika, 3 konvehtia ja 2 piparia). Läskin alta tuntuu jo myös lihakset, ja tavoite on jatkaa tätä vielä kesään asti. Sen jälkeenkin, mutta sallia sitten jotain vähän enemmän aina silloin tällöin. 

Vierailija
57/124 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea kokemuksiasi. Vasta löysin tämän ketjun. Outoja kyseenalaistajia tässäkin ketjussa näköjään on, mutta ei siitä sen enempää.

Tsemppiä tosi paljon laihdutukseen. Olen itse ollut syksystä lähtien 8:16 paastolla (8h syömisikkuna, 16h paasto) ja se on sujunut tosi hyvin sinänsä, mutta paino saisi pudota paremmin. Ehkä voisin koittaa yhdistää siihen näitä pussikeittoja...

Vierailija
58/124 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois kyllä kiva kuulla miten mitat pienenee tai kilot lähtee. Tämmönen päivittäminen on vähän hölmöä

Vierailija
59/124 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään hölmöä.

Vierailija
60/124 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis on tässäkin ketjussa jotain hölmöä: naurettavat jankkaajat, jotka eivät (vielä?) ole oppineet perus vuorovaikutustaitoja.

Sori off topic mutta ärsyttää.