Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisnäkökulmaa kaivataan; miksi vain "vääränlaiset" naiset kiinnostuvat?

Vierailija
07.01.2021 |

Ikää on pian 40 ja olisi hienoa joskus löytää elämänkumppani. Lapsia en haluaisi, enkä myöskään haluaisi isän roolia uusperheessä.

Minusta kiinnostuneet naiset ovat olleet pääasiassa minua nuorempia, jopa huomattavasti (ikäeroa suurin piirtein 15v). Tämän ikäisillä olettaisin että haaveissa olisi perhe. Sellaisia tulevia pullantuoksuisia perheenäitejä; lyhyitä ja vartaloltaan tanakoita, hyvästä ruuasta suuresti nauttivia, naisia joille koti on tärkeä ja he osaavat pitää sen viihtyisänä. Mies hoitaisi sitten käytännöllisen ja suoraviivaisen puoliskon. Mies rakentaa jotain, ja sitten pääsee soppapatojen ääreen, jne.

Käsitykset miehistä ovat minusta olleet melko konservatiivisia; joskus tämä on ilmaistu suoremmin ja toisinaan vähemmän suoraan. Joskus enemmmän positiiviseen ja toisinaan "miehen kuuluu olla X ja osata Y"-tyyliin.

Yhdessäolo tuntuisi mieluiten olevan sellaista nainen miehen kainalossa-tyyppistä. Ollaan turvassa, mies osaa ja taitaa kun nainen on pieni ja söpö (tässä tapauksessa siis lyhyt).

Minusta ei ole koskaan kiinnostunut:
- vela-nainen (tunnen useitakin)
- normaalipainoinen nainen (tunnen monia)
- liikunnallinen nainen (ttunnen moniakin)
- harrastuskaveri (on useita naispuoleisia harrastuskavereita)
- nainen jonka kanssa riittää puhuttavaa tieteistä, taiteista, tai muista ei käytännön arkeen liittyvistä aiheista (moniakin kavereina)
- nainen joka ei kaipaa selkeää mies/nainen-roolijakoa (tuntuu olevan harvinaisempaa, mutta näitäkin tunnen kyllä)

Olen kuin vastakohta sille mitä he hakevat. Lyhyehkö ja hoikka, nörttimäinen, en hallitse miesten töitä enkä välitä perinteisistä äijäjutuista. En halua voimakasta sukupuoliroolijakoa, en halua leikkiä isoa miestä koska en ole iso, en ole kiinnostunut talon rakentamisesta vaa henkisistä asioista joita nämä kiinnostunee naiset pitävät ufojuttuina ja turhuuksina.

Ihan kuin minuun ei ihastuttaisi sellaisena kuin olen, vaan kehityskelposena (luotettavana ja turvallisena) potentiaalisena Äijänä tai Ukkona jollainen en ole enkä sellaiseksi tule muuttumaan. Mutta kyllä sinä ap sellainen olet, usko vain, kyllä se Äijä ja Ukko sieltä löytyy. Ei löydy, uskokaa jo :/

Mikä neuvoksi? Alanko ryyppäämään holtittomasti ja soittamaan sosiaalitoimiston tuilla rokkia vai mitä?

Kommentit (405)

Vierailija
121/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sellaisia lyhyitä tanakoita naisia"?

Naisviha näkyväksi.

Vierailija
122/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nuorista naisista tykkäävä keski-ikäinen sovinisti, joka kehtaa haukkua naistensa vartaloita. Tän on pakko olla jonkun mielisairaan tekemä trolli, aivan järjetöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nuorista naisista tykkäävä keski-ikäinen sovinisti, joka kehtaa haukkua naistensa vartaloita. Tän on pakko olla jonkun mielisairaan tekemä trolli, aivan järjetöntä.

Trolli tämä onkin. Ap:lla ei oo kaikki kunnossa, sen näkee jo kirjoitustyylistä.

Vierailija
124/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö TAAS?!?!? Et ole tarpeeksi varakas ja menestynyt hoikille ja menestyneille naisille. Unohdit kertoa, ettet välitä maallisesta materiasta ja sinulle on ihan ok hyvin niukka elämä rahallisesti.

Hippinaisille ja muille henkisistä asioista kiinnostuneelle olet taas liian tavallisen näköinen ja tylsä, ainakin ulospäin.

Niin ja feminiiniset naiset (hoikat, kauniit, taiteista kiinnostuneet) haluavat maskuliinisen miehen. Sinä et nyt ainakaan ole maskuliininen.

Millä perusteella hoikkuus ja taiteista kiinnostuminen ovat synonyymejä sille että haluaa perinteisen maskuliinisen miehen? Hoikkuden ei luulisi liittyvän asiaan mitenkään, enkä ole havainnut että taidepiireissä erityisesti suosittaisiin perinteisen maskuliinisia miehiä...

(pl. tasoteoria, vai siihenkö yrität viitata?)

Tarkoitan hoikkuutta ja taidetta tyyliin Pauliina Littorin-Laitinen tai Johanna Oras, en jotain vassariradikaalia, joka on valmistunut Taikista elämään apurahojen varassa ja joka on niin ylipainoinen, että vain Hemuli-kaavut mahtuvat päälle.

Maskuliinisella en myöskään tarkoita öyhöttävää salimakea vaan jotain ihan muuta.

Ja naisen hoikkuus = naiselliset muodot näkyvät. Vyötärö erottuu lantiosta. Se on naisellista. Ylipaino: muodot katoavat keskivartalolta ja muualtakin. Nainen on yhtä muodotonta massaa. Ei naisellista.

Oliko tämä AP? Jos oli, niin tämä kertoo jo aika paljon ongelmastasi.

Ensinnäkin haluat taiteellisen naisen mutta EI SAA olla vassariradikaali, on oltava ura ja pitää olla tietyn näköinen.

Et siis oikeasti halua taiteellista naista, vaan jonkun joka harrastaa vapaa-ajalla jotain savikippojen tekemistä ja posliininmaalausta, mutta on kuitenkin aika sovinnainen.

Entä jos yrittäisit oikeasti tutustua johonkin naiseen, joka ei ole mielestäsi ihan 10/10 näköinen, mutta hänellä on samat kiinnostuksen kohteet kuin sinulla? Kuitenkin haluat, että sinua rakastetaan omana itsenäsi, eli vaadi nyt samaa itseltäsi.

Vierailija
125/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sellaisia lyhyitä tanakoita pullanaisia"

NAISVIHA NÄKYVÄKSI

Vierailija
126/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAISVIHA NÄKYVÄKSI

Ootko läski vai miksi pyllerönaisten haukkuminen ottaa noin hermoon?

Vierailija
127/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on nyt se, että tänä päivänä yhä useampi nainen, kuten mieskin, on ylipainoinen/lihava.

Tämä tarkoittaa sitä, että useimpien miesten on pakko "tyytyä" ylipainoisiin naisiin, koska hoikkia on suhteessa vähemmän.

Minusta olisi reilua, jos miehet joilla on itsellä ylipainoa, lakkaisivat vaatimasta hoikkuutta seurustelukumppanilta. Jos sinulla ei itsellä ole tarjota jotain ominaisuutta, et voi vaatia sitä toiselta.

Eli jos haluatte välttämättä hoikan/timmin naisen, niin hoitakaa itsenne timmiin kuntoon. Muuten olette tekopyhiä.

Vierailija
128/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAISVIHA NÄKYVÄKSI

Ootko läski vai miksi pyllerönaisten haukkuminen ottaa noin hermoon?

AP on haukkunut naisia jo monta kertaa tässä ketjussa ja selvästi luulee olevansa useimpien naisten yläpuolella. Ei ihmekään, ettei kumppania löydy. -eri

Vierailija
129/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sellaisia lyhyitä tanakoita pullantuoksuisia naisia"

NAISVIHA NÄKYVÄKSI

Vierailija
130/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nuorista naisista tykkäävä keski-ikäinen pervo. Naisvihaa löytyy myös. Miksi tämä konsepti on jo niin tuttu?

Vierailija
131/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nuorista naisista tykkäävä keski-ikäinen pervo. Naisvihaa löytyy myös. Miksi tämä konsepti on jo niin tuttu?

Kaikki keski-ikäiset miehet pitävät nuorista naisista.

Vierailija
132/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki keski-ikäiset miehet pitävät nuorista naisista.

Miten niin? EIkös tuo ole joku fetissi.

M39

Vierailija
133/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi tykkäät itseäsi paljon nuoremmista naisista? Johtuuko lapsuudestasi? Tuo ei ole normaalia. Pahempaa on kuitenkin tuo naisten halventaminen. Miksi haukut naisten kehoja? Keho on henkilökohtainen alue.

Vierailija
134/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. "Olen itse niin upea, miksi en löydä omantasoistani naista?!!"

Tässä muutama vaihtoehto.

-et ole läheskään niin komea kuin kuvittelet olevasi

-profiilisi/käytöksesi paljastaa ettet oikeasti arvosta naisia kovin paljon

-vaadit naisilta paljon enemmän kuin itseltäsi

-tavoittelet naisia, jotka ovat "lapsentekoiässä" ja veloja on vähemmän

-ihannenaisesi on ristiriitainen, eikä häntä ehkä ole olemassakaan; ajatellen tuota "taiteellinen mutta ei liian taiteellinen"-vaatimusta

Vierailija
135/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tykkää nuorista naisista, vaikka on itse keski-ikäinen. Lisäksi haukkuu nuorten naisten vartaloita. Melkoinen pelle.

Vierailija
136/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi olla ikänsä puolesta tyttöystäviensä isä, mutta pahinta on tuo kehoviha. Miksi haukut naisia "lyhyiksi tanakoiksi pulleroiksi"?

Naisviha näkyväksi.

Heh.

1. Linkkaa viesti jossa käytin tuota ilmaisua.

2. Nuoremmat naiset tekivät aloitteet minulle, ei toisin päin.

3. Yksikään heistä ei ole ollut tyttöystäväni koska en alkanut parisuhteeseen jossa toiveena olisi että muutan mieltäni (oletettavasti hyvin nopeasti, koska ikää on melko paljon isäksi) lasten hankkimisen suhteen. Yhden kanssa tapailin koska hän ilmaisi ettei ole "luultavasti" hankkimassa lapsia, mutta kuten vähän ounastelinkin, mieli alkoi pian muuttua.

-ap

Vierailija
137/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu ikäluokkaasi, mutta ihmettelen tuota ylitarjontaa henkisiä asioita harrastavista miehistä.  Niin naisvaltaisia ovat sekä perinteiset kirkolliset että uushenkisemmät tapahtumat.

Ongelma on jossain muualla.

En ole mitenkään huomattavan hengellinen mies itse, mutta en kuitenkaan mikään ateisti myöskään. Olen joskus jossain seurakunnan tilaisuuksissakin käynyt, varsinkin jos on ollut jotain mielenkiintoisen oloista tekemistä ( siis ei raamatun lukemista). Hämmentävää on ollut huomata, että tilaisuuksissa on ollut miesenemmistö. Yksinkertaisesti naisia, joilla olisi hyvät arvot ja kiinnostus perinteiseen, huikentelemattomaan elämään, on vähemmän kolmi-nelikymppisissä kuin miehiä.

t. 5

Ollaan naimisissa.

Juuri näin. 30-40 v tasokkaahko nainen, jolla on "hyvät arvot", on pariutunut alle 30-vuotiaana samanlaisen miehen kanssa. Tässä nelikymppisenä ollaan olut naimisissa 15 vuotta.

Tämä siis, jos nainen ylipäänsä haluaa pariutua.

Koittakaa nyt miehet ymmärtää, että emme me naiset joudu ilman olemaan jos emme tahdo. Jos te taas tahdotte hyviä naisia, kannattaa yrittää vähän enemmän.

Vierailija
138/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pihi mies. Emme tosin asu yhdessä (luojan kiitos) mutta silti huomaan kiinnittäväni asiaan koko ajan enemmän huomiota. Hänen raha-asioita joudutaan veivaamaan ihan koko ajan. Meillä on ihan eri taloudet (luojan kiitos) mutta silti huomaan stressaavani miehen raha-asioita, koska hän jauhaa niistä ihan lakkaamatta. Mihin on varaa, onko varaa, ei ole varaa, paljonko tulee palkkaa, milloin tulee palkkaa, jne. Ja siis miehellä ON rahaa. Tililläkin lepuuttaa kymmeniä tuhansia. Ei vaan raaski käyttää niitä mihinkään. Reissussa ollessamme kävelyttää mua kilometritolkulla, kun siellä toisessa paikassa on kymmenen senttiä halvemmat hampurilaiset. Ja nyt olen huomannut, että ostattaa mulla sellaiset joita ei itse raaski ostaa. Esim. juustoa ei ole ostanut vuosiin, koska sitä ei saa laputettuna. Tilaa sitten multa juustot kun on tulossa kylään. Taidan lopettaa kyselyt sen perään että mitä haluaa syödä.

Huoh. Hyviä puolia on paljon, mutta tää alkaa mua nyppiä koko ajan enemmän.

Tämä on niin raskasta. On kokemusta tällaisesta kumppanista, ja suhde jäi lyhyeksi. Elämänpiiri kapenee koko ajan, kahvilla toinen istuu kuivin suin vaikka tarjoaisin, raha makaa tilillä.

Myös elämänfilosofiassa paljon negatiivista, avarakatseisuus oli vain näennäistä. Ero tuntui lopulta raikkaalta, eikä meillä ollut mitään riitoja tai myrkyllistä käyttäytymistä.

N41

Vierailija
139/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi purra vähän kieltään nyt, aphan sanoi nimenomaan etsivänsä omanikäistä seuraa, nuoret perhettä perustavat vain kiinnostuvat hänestä.

Musta kiinnostuivat aina lähinnä älylliset, konservatiiviset insinöörityypit. Näin luulin. Oikeasti itse valitsin jatkaa juttuja. Älä tuhlaa aikaasi vaan opettele olemaan yksin jos oikeaa ei löydy.

Löysin yksisarviseni kun lakkasin haahuamasta, ja nyt onnellisena downsiftailen tunteellisen urheilijamieheni kanssa. Rakkautta on vaikeaa löytää, mutta mahdotonta, jos käytät aikaasi niihin joiden kanssa se on lähtökohtaisesti poissuljettu.

Vierailija
140/405 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä. "Olen itse niin upea, miksi en löydä omantasoistani naista?!!"

-ihannenaisesi on ristiriitainen, eikä häntä ehkä ole olemassakaan; ajatellen tuota "taiteellinen mutta ei liian taiteellinen"-vaatimusta

En kuvittele olevani erityisen komea. Se on kylläkin tullut selväksi että tämä on syy miksei kiinnostavaa naista löydy, vaikken olekaan ilmaissut muita ulkonäkökriteerejä kuin sen että toivoisin suurin piirtein normaalipainoisuutta ja jonkinlaista kiinnostusta aktiiviseen elämän liikkumisen muodossa.

Miksi kenenkään pitäisi arvostaa naisia erityisesti sen perusteella että he ovat naisia? Arvostan naisia, miehiä tai muunsukupuolisia jotka mielestäni arvostuksen ansaitsevat.

Missä mielessä?

Tähän olen jo vastannut useaan otteeseen.

Missä mielessä tämä on ristiriitaista? Eikö sinulla ole ainuttakaan, tai oikeastaan useita, toivomuksia jotka ovat  muotoa toivon asiaa X mutta ei liikaa? Mies saisi olla urheilullinen, mutta ei himourheilija? Mies saisi olla työelämässä kunnianhimoinen, muttei liiaksi ettei ole naimisissa työnsä kanssa? Jne?

-ap