Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko etätyö laiskojen mieleen?

Vierailija
25.08.2025 |

Voi yöpaidassa nahjustaa koko päivän, laittaa vaikka someen nättejä seksikkäitä silkkipaitakuvia läppärin edessä.

Ei taitaisi "asiantuntijat"  selvitä työstä johon "joka päivä seitsemäksi meen. "  Kuormittaisi liikaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, itse ainakin tykkään, ei huvittaisi kyllä tehdä mitään.

Vierailija
2/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan asiantuntijatyöt klo 7, mutta kotona. En tosiaan jaksaisi toisenlaisessa työssä, koska haluan päättää itse milloin ja miten työni teen. En halua olla jonkun pomon määräiltävänä raksalla tai sairaalassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallinnossa työskentelevänä joudun kyllä perustelemaan työnantajalleni tekemääni työn määrää, en tunteja, joten on sama missä työni teen. Voin mainiosti olla tekemättä mitään myös toimistolla tai tehdä töitä ahkerasti etänä. Nyt vastailen puhelimeen, mutta tänään maanantaina on jostain syystä hiljaisempi päivä.

Vierailija
4/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valintakysymys, miten kouluaikansa käyttää. Kattoonsyleskelijöistä tulee luusereita kuten ap:sta huomataan.

Vierailija
5/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan asiantuntijatyöt klo 7, mutta kotona. En tosiaan jaksaisi toisenlaisessa työssä, koska haluan päättää itse milloin ja miten työni teen. En halua olla jonkun pomon määräiltävänä raksalla tai sairaalassa. 

Eli sopii työelämään sopeutumattomille.  Jos olisin työikäinen varmaan olisi sopinut myös minulle, olen epäsosiaalinen introvertti. Ei vaan ollut sitä mahdollisuutta vaan piti yrittää pärjätä naistyöpaikalla, usein hyvin huono ilmapiiri juoruilun ja jonkun henkisen hallitsijan klikkien takia.

Vierailija
6/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sopii työelämään sopeutumattomille.  Jos olisin työikäinen varmaan olisi sopinut myös minulle, olen epäsosiaalinen introvertti. Ei vaan ollut sitä mahdollisuutta vaan piti yrittää pärjätä naistyöpaikalla, usein hyvin huono ilmapiiri juoruilun ja jonkun henkisen hallitsijan klikkien takia.

Etätyö on usein palaverirumbaa Teamsissa, joten ei sovi introvertille.

Vierailija
7/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on etätöissä kone auki viimeistään seitsemän maissa. Koska työmatkoihin ei mene aikaa, jää minulle paljon vapaa-aikaa sitten työpäivän jälkeen.

Samat työt on hoidettava, istuin sitten päivän toimistolla tai etänä kotona. Ja koska työmatkoihin ei kulu aikaa ja työpäivä on loppumassa varsin aikaisin, etänä työt lipsahtaa useammin ylitöiden puolelle kuin konttorilla.

Vierailija
8/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa etänä tehtävässä työssä voi laiskotella, sillä työtehtävien pitää edetä ja se eteneminen tai sen puute kyllä näkyy. Monet pitää etätöistä, koska työrauha on parempi kuin avokonttorissa ja työmatkat jäävät pois kokonaan. Laiskat tekee luultavasti ennemmin töitä, joissa pelkkä läsnäolo työpaikalla riittää palkkaan, vaikka tekisi itse työtä puolivillaisesti.

Vierailija
9/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani voin sanoa, että etänä tulee tehtyä huomattavasti enemmän töitä, kun toimistolla ollessa. Toimistopäivät menee enemmän kollegoiden kanssa jutusteluun yms, kun etänä voi vaihtaa ajatuksia teamssissa ja voi vastata silloin kun ehtii. 

Meillä nyt koronan jälkimainingeissa on mahdollisuus etäillä täysin miten itse haluaa, niin pakko tuo hyödyntää. Itsellä olisi n. 1,5 h työmatka suuntaansa, niin parempi näin.

Vierailija
10/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on valintakysymys, miten kouluaikansa käyttää. Kattoonsyleskelijöistä tulee luusereita kuten ap:sta huomataan.

Ja kolahti kovaa?  Näinhän se on,  perustöissä, peruskoulu/amis-,pohjalta työ tehdään työpaikalla esimiehen valvoessa työajat ja tauot.

Jos oikein pitkälle pääsee voi työajan käyttää golf-kentällä tms. Kuskaten lapsia soitto/baletti/liikuntaharrastuksiin, puolison kanssa ostoksilla jne. 

Vierailija
11/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kolahti kovaa?  Näinhän se on,  perustöissä, peruskoulu/amis-,pohjalta työ tehdään työpaikalla esimiehen valvoessa työajat ja tauot.

Jos oikein pitkälle pääsee voi työajan käyttää golf-kentällä tms. Kuskaten lapsia soitto/baletti/liikuntaharrastuksiin, puolison kanssa ostoksilla jne. 

Ei ollenkaan. Minusta on ihan kiva olla etätöissä kun te luuserit hikoilette siellä matalapalkkaduuneissa aamuseiskasta lähtien.

Vierailija
12/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha mahtaa vituttaa työtöntä duunaria, että kirjoitin tämänkin viestin 25e tuntipalkalla. 

Vierailija
13/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon keskustelupalstat ovat vilkastuneet tämän etätyöbuumin aikana?

Vierailija
14/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn lopputulos merkkaa, ei tunnit

Vierailija
15/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika paljon. Silloin kun piti käydä vielä toimistolla, piti tuijottaa tyhjyyteen ja pitää exceliä auki näytöllä ja miettiä kuolemaa. Nyt voi sentään kuluttaa aikaansa jotenkin. 

Vierailija
16/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö on parasta. Nostaa elämänlaatua.

Vierailija
17/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika paljon. Silloin kun piti käydä vielä toimistolla, piti tuijottaa tyhjyyteen ja pitää exceliä auki näytöllä ja miettiä kuolemaa. Nyt voi sentään kuluttaa aikaansa jotenkin. 

Siis silloin, kun ei ollut mitään tekemistä. Niitä kausia tulee usein omassa työssäni. 

Vierailija
18/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Minusta on ihan kiva olla etätöissä kun te luuserit hikoilette siellä matalapalkkaduuneissa aamuseiskasta lähtien.

Siis ihan terve ylemmyydentunne yhteiskunnalle tarpeellisia töitä tekeviä kohtaan?

Kaikki työ on tärkeää mutta  jonkun liirumlaarum-strategian suunnittelu tai joku pelin koodaaminen ei sillä lailla ole yhteiskunnan kannalta tärkeää, työnantajan kannalta on koska niistä maksetaan paremmin kuin vaikka leikkaussalin siivoojalle.

Vierailija
19/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat työt joutuu tekemään niin etänä kuin toimistolla. Toimistolla voin tosin käydä aamupäivällä työpaikan kuntosalilla. Kirjaudun vain ulos töistä ja käyn tekemässä vajaan tunnin treenin.

Vierailija
20/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö on myös TYÖTÄ ei siinä ole kellään aikaa silkkipaidassa hengailla vaan pitää naputella hommia,deadlinet jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme