Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perussuomalainen enkä voi sietää Trumpia

Älkää yleistäkö
07.01.2021 |

Joten ärsyttää valtavasti yleinen luulo, että persut kannattaisivat Trumpia.
Voi Trumpin kannattajia persuissakin olla ja on, mutta olen huomannut, että heitä löytyy myös muidenkin puolueiden kannattajista.
Onneksi tämän narsistin kannattajia on kuitenkin vähän.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunsit tarvetta sanoa sen? Ihan kuin yrittäisit selitellä kannattamasi puolueen typeryyksiä: "en minä mutta nuo muut". Eikö olisi mukavampaa kannattaa puoluetta, jonka joukoissa voit seistä ylpeästi ilman tällaisia ulostuloja?

Vierailija
22/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, mutta olen silti entinen persu. Pesuissa on liikaa venäjämielisyyttä. Sitä en voi sulattaa mitenkään.

Jos todella olisit persu niin tietäisit, että venäjämieliset löytyy ihan toisista puolueista.

Juuri samaa mietin ja epäilen.

Taidat olla vale persu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ihaili putinia ja niin tekee persutkin. Säälittävää etäisyydenottoa tilanteen pakottamana.

Vierailija
24/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todella olisit persu niin tietäisit, että venäjämieliset löytyy ihan toisista puolueista.

Tällä hetkellä mikään muu puolue ei aja Venäjän asiaa Suomessa kuin perussuomalaiset. Siinä on sellainen kumma kognitiivnen dissonassi, että muistelevat isoisiensä sankaritarinoita sodan ajalta, mutta eivät ymmärrä Putinin tukemisen ja Putinilta tuen ottamisen olevan Venäjän asian ajamista.

Vierailija
25/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tunsit tarvetta sanoa sen? Ihan kuin yrittäisit selitellä kannattamasi puolueen typeryyksiä: "en minä mutta nuo muut". Eikö olisi mukavampaa kannattaa puoluetta, jonka joukoissa voit seistä ylpeästi ilman tällaisia ulostuloja?

Tunsin tarvetta kertoa tämän, koska niin moni luulee, että KAIKKI persut kannattavat sitä viisivuotiaan tasolla olevaa öykkäriä.

Itseasiassa JOKAISESSA puolueessa on jotakin hyvää ja jotakin huonoa.

Vierailija
26/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan se ja sama mitä persut sanovat, jos amerikanpersujen vallankaappausyritys olisi ollut onnistuneempi niin persujen pahimmat äärimmäisen oikeistolaiset roikkuisivat jo eduskuntatalon katolla huutamassa miten ihana Trump on.

Saa nähdä paljonko linnaa Trump saa vai viedäänkö  suorastaan teloitettavaksi rikokset ovat kuitenkin raskaat ja kapina maanpetos kyllä kai siitä jenkeissä henki lähtee.

Vierailija
27/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää tämä suomalaisen median jatkuva vöyhötys rumpista, koko ajan maailmanloppua suorastaan povataan, vaikka MET - Mitään Ei Tapahdu

Vierailija
28/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä mikään muu puolue ei aja Venäjän asiaa Suomessa kuin perussuomalaiset. Siinä on sellainen kumma kognitiivnen dissonassi, että muistelevat isoisiensä sankaritarinoita sodan ajalta, mutta eivät ymmärrä Putinin tukemisen ja Putinilta tuen ottamisen olevan Venäjän asian ajamista.

Mitä Hittoa täällä horistaan.

Olen perkele perussuomalainen enkä voi sietää kumpaakaan tämänhetkistä suurvallan johtajaa.

Olkaa hiljaa väärine luuloinenne.

Enkä myöskään tippaakaan venäjään päin kallella. Ihan suorassa seison.

Vierailija
29/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fiksu ja liberaali enkä voi sietää Trumppia. Meidän joukossa Trump-faneja ei juuri ole.

Et ole suvaitseva. Et kunnioita demokratiaa, tosiasiallisesti.

Vierailija
30/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin tarvetta kertoa tämän, koska niin moni luulee, että KAIKKI persut kannattavat sitä viisivuotiaan tasolla olevaa öykkäriä.

Oikein hyvä huomio tuo👍

Vierailija
31/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut kannattaa päätösvallan siirtämistä Brysseliin, verojen korotuksia, yritysten siirtämistä kiinaan "ympäristötekona". Persut siis ainoa vaihtoehto näille.

Vierailija
32/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olisi parempi, että kannattaisit Trumpia kuin PS:ää. Tuon ensimmäisen kannattamisella kun ei Suomessa ole mitään väliä. Jälkimmäisen kannattaminen on haitaksi Suomelle. 

Vierailija
33/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Hittoa täällä horistaan.

Olen perkele perussuomalainen enkä voi sietää kumpaakaan tämänhetkistä suurvallan johtajaa.

Olkaa hiljaa väärine luuloinenne.

Enkä myöskään tippaakaan venäjään päin kallella. Ihan suorassa seison.

Media etsii ulkomaiden kiertoreitin kautta jotain moitittavaa tai loukkaantumisen aihetta kotimaisista poliitikoista. Koronajutut ei enää lyö leiville, joten lisää klikkihu*rausta ilmeisesti tarvitaan?

Vierailija
34/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään uutinen, että ihminen ei siedä joitain muita ihmisiä. Minä siedän kaikkia ihmisiä, toisia enemmän ja toisia vähemmän.

Sivistynyt ihminen ei kuitenkaan kailota ympäriinsä, että ketä kaikkia ei siedä, koska se kääntyy itseään vastaan.

Vierailija
35/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Kiven viimeisin facebook päivitys kiteyttää tän varsin hyvin.. kaksinaismoralismia.

Minäkin kannatan perussuomalaisia mutta Trumppia en voi sietää yhtään. En ole ollut missään asiassa samaa mieltä hänen kanssaan.

Vierailija
36/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ajoitus.

Ihan koko ikäni olen ollut persu ja vihannut Trumpia niinkauan kuin olen tämän öykkärin olemassaolosta tiennyt.

Vierailija
37/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu on persuissa ainakin se hyvä puoli, että he saavat kaikki muut puolueet ja demokratian tuntumaan ihan hyvältä vaihtoehdolta.

Vierailija
38/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki persut eivät kannata Trumpia mutta kaikki Trumpin kannattajat ovat Persuja. Eikö puolueessanne ole vastaavalla logiikalla ollut tapana perustella jonkun ihmisryhmän huonommuutta?

Höpsis. Ystäväni on henkeen ja vereen trumpisti ja uskokaa pois, kannattaa myös Haavistoa.

Puolue on nimeltään sama kuin nurmikon väri kesällä.

Tuo kertoo kyllä jostain mielisairaudesta tai täydellisestö logiikan puutteesta, ei puoluekannasta.

Vierailija
39/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkka Kiven viimeisin facebook päivitys kiteyttää tän varsin hyvin.. kaksinaismoralismia.

Minäkin kannatan perussuomalaisia mutta Trumppia en voi sietää yhtään. En ole ollut missään asiassa samaa mieltä hänen kanssaan.

Oikeasti et tiedä yhtään Trumpin mielipidettä:)

Hänen mielipiteensä tietää vain lähimmät ja sinä tuskin kuulut heihin.

Vierailija
40/154 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki persut eivät kannata Trumpia mutta kaikki Trumpin kannattajat ovat Persuja. Eikö puolueessanne ole vastaavalla logiikalla ollut tapana perustella jonkun ihmisryhmän huonommuutta?

Höpsis. Ystäväni on henkeen ja vereen trumpisti ja uskokaa pois, kannattaa myös Haavistoa.

Puolue on nimeltään sama kuin nurmikon väri kesällä.

Enhän minä väittänyt oikeasti jokaisen Trumpistin olevan persu vaan vain vertasin tätä saman logiikkaan jolla Persut kertoo jokaisen mus'limin olevan terro'risti.