Olen perussuomalainen enkä voi sietää Trumpia
Joten ärsyttää valtavasti yleinen luulo, että persut kannattaisivat Trumpia.
Voi Trumpin kannattajia persuissakin olla ja on, mutta olen huomannut, että heitä löytyy myös muidenkin puolueiden kannattajista.
Onneksi tämän narsistin kannattajia on kuitenkin vähän.
Kommentit (154)
Meinaat että jos esim. nat**puolueesta löytyy muutama ns. kunnon kansalainen (mitä ne siellä sitten tekee) niin nat**ja ei saa enää sen jälkeen syyttää siitä mitä ne tekee ettei nää pari loukkaannu ja pahoita mieltään?
Mitä jos persut jättäisi nuo pikkulasten argumentit sikseen ja kasvaisi aikuisiksi pikkuhiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajoitus.
Ihan koko ikäni olen ollut persu ja vihannut Trumpia niinkauan kuin olen tämän öykkärin olemassaolosta tiennyt.
Minäkin olen Persu, mutta en vihaa ketään. Onneksi en koe näin kuluttavia tunteita kuin viha, ketään kohtaan.
Toi on kyllä hyvä asia. Itse olen periaatteessa aina ollut samanlainen, siis kokenut että viha on niin kuluttava ja syövyttävä tunne, ettei kannata. Mutta Trumppi on valitettavasti herättänyt mussa niin paljon suuttumusta, ärtymystä ja turhautumista, että se on kääntynyt vihaksi. En nyt mitenkään aktiivisesti häntä vihaa, mutta eilen illalla taas kun ajattelin jenkkien kongressin tapahtumia, tunsin taas niin hirveää vihaa, että kirjaimellisesti kiristelin hampaitani.
Toivottavasti tää helpottaa, kunhan Oranssi häväistys on häipynyt historian havinaan eikä ainakaan joka päivä hypi silmille uuden tempauksen kanssa. Joe Bidenin vaalivoiton jälkeen hän on ollut erikoisen holtiton ja hirveä, sekin varmaan vaikuttaa.
Mene vihaterapiaan. Heillä on ilmiselvästi sinulle paljon annettavaa. Ei ole häpeä hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että jos esim. nat**puolueesta löytyy muutama ns. kunnon kansalainen (mitä ne siellä sitten tekee) niin nat**ja ei saa enää sen jälkeen syyttää siitä mitä ne tekee ettei nää pari loukkaannu ja pahoita mieltään?
Mitä jos persut jättäisi nuo pikkulasten argumentit sikseen ja kasvaisi aikuisiksi pikkuhiljaa?
Siinä oli kyllä oikea malliesimerkki ”pikkulasten argumentista”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen useitakin Trumpin fanittajia ja jokainen heistä on persu. Ovat tosin olleet tänään varsin hiljaista poikaa.
Kovin on nyt persuilla kiire sanoutua irti Trumpin touhuista niin, että muka eivät ole koskaan häntä fanittaneetkaan.
Tottahan minä ymmärrän paniikin persuissa, sillä Trumppihan oli suurin kansainvälinen keulakuva persuille ja nyt sitten Trumpin sekoilut kaatuvat myös hengenheimolaisten niskaan, joita persut kiistattomasti ovat.
Nyt onkin sitten persujen trollitehtaassa kiireiset päivät, kun näitä tämän ketjun kaltaisia ketjuja tullaan vyöryttämään joka puolelle sosiaalista mediaa, joissa siis yritetään epätoivoisesti vannoa, ettei muka valtaosa persuista ole koskaan fanittanut Trumpia.
On siinä teillä työsarkaa arvoisat persujen trollitehtaan työntekijät :)
Perussuomalaiset on suomalainen puolue, höntti. Keulakuva ei ole amerikkalainen presidentti. Samalla logiikallahan vihreiden keulakuva olisi joku pään katkoja tai itsemurhapommittaja.
Paitsi että persuleirissä on kyllä ihan puoluejohdon taholta avoimesti ihailtu Trumpia, kun taas vihreät eivät ole koskaan kannattaneet päiden katkomisia tai itsemurhapommituksia.
Kannattamista ei tarvita. Riittää että jätetään mahdolliset riskit kokonaan huomioonottamatta aktiivisessa toiminnassa.
Vähän kuin capitol-poliisit avasivat portit mellakoitsijoille. Osa jopa viittoi videoiden mukaan porukkaa ns. peremmälle suoja-aitojen läpi. Ei noidenkaan tarvitse niitä mellakoitsijoita suoraan kannattaa tai edes niiden tekemisiä mutta nuo kuitenkin päästivät porukan sisään eikä tehneet omaa työtään joka siis oli porukan ulkona pitäminen ja talon pitäminen suojattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille pitää selittää asiat kielellä jota te ymmärrätte. Nähtävästi meni perille, eli ns. osui ja upposi.
Sama juttu. Enkä perusta juurikaan monesta esillä olevista persuista.
Varmaan kiva olla tolkun persu ja lukea puoluetovereidensa aivopieruja täältä... mutta sekin lienee hallituksen vika ja jos hallituksen niin vihervasemmiston yleisesti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen useitakin Trumpin fanittajia ja jokainen heistä on persu. Ovat tosin olleet tänään varsin hiljaista poikaa.
Kovin on nyt persuilla kiire sanoutua irti Trumpin touhuista niin, että muka eivät ole koskaan häntä fanittaneetkaan.
Tottahan minä ymmärrän paniikin persuissa, sillä Trumppihan oli suurin kansainvälinen keulakuva persuille ja nyt sitten Trumpin sekoilut kaatuvat myös hengenheimolaisten niskaan, joita persut kiistattomasti ovat.
Nyt onkin sitten persujen trollitehtaassa kiireiset päivät, kun näitä tämän ketjun kaltaisia ketjuja tullaan vyöryttämään joka puolelle sosiaalista mediaa, joissa siis yritetään epätoivoisesti vannoa, ettei muka valtaosa persuista ole koskaan fanittanut Trumpia.
Perussuomalaiset on suomalainen puolue, höntti. Keulakuva ei ole amerikkalainen presidentti. Samalla logiikallahan vihreiden keulakuva olisi joku pään katkoja tai itsemurhapommittaja.
Paitsi että persuleirissä on kyllä ihan puoluejohdon taholta avoimesti ihailtu Trumpia, kun taas vihreät eivät ole koskaan kannattaneet päiden katkomisia tai itsemurhapommituksia.
Itse asiassa Vihreät on epäsuorasti kannattaneet näitä. Esim. heti kun jotain karmeaa on tehty, niin otettu esiin kuinka suomalaisetkin tekevät niin ja näin. Tai otettu esiin tapahtumiin osallistuneiden auttajien tausta esiin ja alettu hehkuttaa sitä. Kaikenlainen tekojen mitätöinti, mitä vaan mielikuvituksella kykenee.
Näillä Vihreillä toimittajilla ja muilla toimijoilla on oikein juttuja jemmassa, näitä "pahoja päiviä" varten. Että on heti saman päivän aikana materiaalia mitä syöttää propagandaksi YLE:n ja Hs. sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille pitää selittää asiat kielellä jota te ymmärrätte. Nähtävästi meni perille, eli ns. osui ja upposi.
Onhan se selitys vajaamielisyydellesi tietysti tuokin.
Persu koittaa näköjään päteä ainoalla osaamallaan keinolla eli lapsellisella solvaamisella. Eli vahvistatte vain sen mitä just sanoin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpia ei ole ihailtu, vaan sitä että laittaa oman kansansa etusijalle, kuten kansan johtajan kuuluukin tehdä.
Suomen hallitus lahjoitti juuri 4 000 000 000 e rikkaille italialaisille. Eikä Suomen hallitus lahjoittanut omia varojaan, (hehän saavat itsekin palkkansa kansalta nyhtämistään veroista) vaan lujasti verottamiensa veronmaksajien varoja.
Meksikon muuri? Muuri saisi olla täälläkin ettei kaikki kykene lompsimaan elätettäväksi.
Huoh, trumppi ei ole koskaan elämänsä aikana asettanut mitään muuta kuin itsensä etusijalle. Trumpin valeiden mehustelu ja niiden hehkutus kaikista trumpin tekemistä haitallisista asioista huolimatta sitten taas osoittaa ettei persuilla ole oikein käsitystä kokonaisuuksista.
Muuria (lausutaan aitaa) vastaan on niin paljon argumentteja että luulisi persullekin menevän jakeluun. Sitäpaitsi capitolissa trumpistit kiipesi sujuvasti suunnilleen sen "muurin" korkuista seinää ylös päästäkseen talon etupihalle, eli siinä tuli todistettua ihan käytännössä tällaisen aidan hyöty.
Aiemman kyselyn mukaan Trumpin kannatus on suurin persujen puolueessa. Ei kaikki kannata, mutta suhteessa enemmän kuin muissa puolueissa. Joten keskimäärin persu kannattaa Trumppia enemmän kuin muut. Mikä tässä nyt on niin vaikea käsittää?
Vierailija kirjoitti:
Aiemman kyselyn mukaan Trumpin kannatus on suurin persujen puolueessa. Ei kaikki kannata, mutta suhteessa enemmän kuin muissa puolueissa. Joten keskimäärin persu kannattaa Trumppia enemmän kuin muut. Mikä tässä nyt on niin vaikea käsittää?
En ole ap, mutta ärsyttää myös.
Vastaus kysymykseesi on siis, että vaikea käsittää yleistystä. TODELLAKAAN eivät kaikki persut kannata hölmöä uhmaikäistä jota USA.n presidentiksikin kutsutaan.
Onneksi ei enää kauaa.
Ei kai yksikään täysijärkinen ihminen oikeasti kannata Trumpia? Korostan sanaa täysijärkinen.
Ahaa, väärin sanottu kun vastasi kysymykseen eikä ”oma-aloitteisesti” alkanut pölhöpopulistien tapaan mölöttämään USA:n sisäpolitiikasta.