Olen perussuomalainen enkä voi sietää Trumpia
Joten ärsyttää valtavasti yleinen luulo, että persut kannattaisivat Trumpia.
Voi Trumpin kannattajia persuissakin olla ja on, mutta olen huomannut, että heitä löytyy myös muidenkin puolueiden kannattajista.
Onneksi tämän narsistin kannattajia on kuitenkin vähän.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kiven viimeisin facebook päivitys kiteyttää tän varsin hyvin.. kaksinaismoralismia.
Minäkin kannatan perussuomalaisia mutta Trumppia en voi sietää yhtään. En ole ollut missään asiassa samaa mieltä hänen kanssaan.
Oikeasti et tiedä yhtään Trumpin mielipidettä:)
Hänen mielipiteensä tietää vain lähimmät ja sinä tuskin kuulut heihin.
Eiköhän noita mielipiteitä toi oranssi puuhka ole jo ehtinyt jo laukoa tuolla ihan kaiken kansan luettavaksi. Ei tarvitse olla edes lähimmäinen ystävä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajoitus.
Ihan koko ikäni olen ollut persu ja vihannut Trumpia niinkauan kuin olen tämän öykkärin olemassaolosta tiennyt.
Minäkin olen Persu, mutta en vihaa ketään. Onneksi en koe näin kuluttavia tunteita kuin viha, ketään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kiven viimeisin facebook päivitys kiteyttää tän varsin hyvin.. kaksinaismoralismia.
Minäkin kannatan perussuomalaisia mutta Trumppia en voi sietää yhtään. En ole ollut missään asiassa samaa mieltä hänen kanssaan.
Oikeasti et tiedä yhtään Trumpin mielipidettä:)
Hänen mielipiteensä tietää vain lähimmät ja sinä tuskin kuulut heihin.
Trumpin mielipiteet🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Millä hiton logiikalla minun pitäisi kannattaa tuota kansankiihottajaa/ sekoittajaa?
Kertokaa. Ja kyllä. Olen persu.
Millä hiton logiikalla voit olla persu, jos et kannata persujen kannattamia asioita?
En ole persu mutta kannatan Trumppia. Ja lisäksi: Olen opiskellut ylioppilastutkinnon jälkeen kokopäiväisesti 6,5 vuotta. Ja osa-aikaisesti työn ohella jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki persut eivät kannata Trumpia mutta kaikki Trumpin kannattajat ovat Persuja. Eikö puolueessanne ole vastaavalla logiikalla ollut tapana perustella jonkun ihmisryhmän huonommuutta?
Höpsis. Ystäväni on henkeen ja vereen trumpisti ja uskokaa pois, kannattaa myös Haavistoa.
Puolue on nimeltään sama kuin nurmikon väri kesällä.
Oho? Olispa jännä tutustua ystävääsi, taitaa olla vastakohtien ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajoitus.
Ihan koko ikäni olen ollut persu ja vihannut Trumpia niinkauan kuin olen tämän öykkärin olemassaolosta tiennyt.
Minäkin olen Persu, mutta en vihaa ketään. Onneksi en koe näin kuluttavia tunteita kuin viha, ketään kohtaan.
KUKA täällä vihasta on puhunut. Ap kertoi että ei voi SIETÄÄ Trumpia ja joku siinä myöhemmin kertoi, että ei hyväksy Trumpin toimia. Älähän siis vääristele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajoitus.
Suomeen tuolla rumpilla ole kuitenkaan mitään vaikutusta. Ainakaan omassa elämässäni täysin neutraali hahmo, vaikka median perusteella voisi kuvitella jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
En ole persu mutta kannatan Trumppia. Ja lisäksi: Olen opiskellut ylioppilastutkinnon jälkeen kokopäiväisesti 6,5 vuotta. Ja osa-aikaisesti työn ohella jatkuvasti.
Ei ole näköjään ollut opinnoistasi ollut mitään hyötyä.
Hukkaan mennyttä aikaa. Voi raasua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos todella olisit persu niin tietäisit, että venäjämieliset löytyy ihan toisista puolueista.
Tällä hetkellä mikään muu puolue ei aja Venäjän asiaa Suomessa kuin perussuomalaiset. Siinä on sellainen kumma kognitiivnen dissonassi, että muistelevat isoisiensä sankaritarinoita sodan ajalta, mutta eivät ymmärrä Putinin tukemisen ja Putinilta tuen ottamisen olevan Venäjän asian ajamista.
Mitä Hittoa täällä horistaan.
Olen perkele perussuomalainen enkä voi sietää kumpaakaan tämänhetkistä suurvallan johtajaa.
Olkaa hiljaa väärine luuloinenne.
Enkä myöskään tippaakaan venäjään päin kallella. Ihan suorassa seison.
Vaikka sinä et olisikaan Venäjään päin kallellaan, niin puolueesi on. Miten voit olla sitten mukana sellaisessa puoluessa? Vai etkö ihan oikeasti ymmärrä, että puolueesi pelaa politiikallaan nimenomaan Venäjän pussiin.
Itse ketjun aiheesta: valtaosa persuista ei ole erityisemmin mitään Trumpin kannattajia muuten, mutta tuntevat vain jonkinlaista hengenheimolaisuutta, kun hän sattuu olemaan umpiras-isti, kuten "en ole ras-isti, mutta..." -persutkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen fiksu ja liberaali enkä voi sietää Trumppia. Meidän joukossa Trump-faneja ei juuri ole.
Itse olen hyvinkin arvokonservatiivinen mutta silti Trump on mulle liikaa. On se oikeassakin monissa asioissa, mutta miinuksia on huomattavasti enemmän kuin plussia, joten en kannata vaikka aluksi olinkin sitä mieltä että tämä presidentti voi olla hyväkin juttu.
Pahinta on se, että Trump sekä meni mukaan turhaan provoiluun että provosoitui itse. Tietynlaista länkytystä kun ei pitäisi vaan noteerata mitenkään.
Kyse on retoriikasta ne vastaan me. Tämä on se jota Trump sekä Pesut harjoittavat aktiivisesti.
On se tuo Trump vaan vaikuttava ihminen. Joka media täynnä häntä vuorokauden ympäri ja varmaan tulee olemaan seuraavat ajat.
Vierailija kirjoitti:
On se tuo Trump vaan vaikuttava ihminen. Joka media täynnä häntä vuorokauden ympäri ja varmaan tulee olemaan seuraavat ajat.
Vähän niinkuin matti nykänen. Hänelläkin oli paljon faneja.
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös. Lisäksi olen Perussuomalainen.
Tällainenkin yhtälö voi toimia.
Aina siihen asti, että perussuomalaiset pääsevät valtaan. Tiedätkö, mitä liberaaleille käy oikeistodiktatuureissa?
Voi raasua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole näköjään ollut opinnoistasi ollut mitään hyötyä.
Hukkaan mennyttä aikaa. Voi raasua.
No ainakin hyvä työpaikka ja hyvät työtodistukset. Suomen lisäksi kahdesta muusta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen persu ja uskomatonta, että täällä keskustellaan saako pitää jostain ihmisestä. Ainakin vihervassareiden ihmisviha on jotain käsittämätöntä. Neljä vuotta presidentteyttä ja ette ole löytäneet mitään hyvää? Demoniko se on vai onko teidän liberaalit näkemyksenne vanhahtavia ja tunkkaisia?
Kyllä jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Media tosin on ollut vain negatiivinen Trumppia kohtaan, koska vöyhötyksestä saa paljon klikkauksia. Kysymys kuuluukin: Kuinka media nyt pärjää, kun Trumpista ei kohta voi enää kirjoittaa ja korona ei ihmisiä jaksa enää pelotuttaa?
Ketä vihataan kollektiivisesti seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajoitus.
KUKA täällä vihasta on puhunut. Ap kertoi että ei voi SIETÄÄ Trumpia ja joku siinä myöhemmin kertoi, että ei hyväksy Trumpin toimia. Älähän siis vääristele.
Vastasin henkilölle joka kertoi vihaavansa Trumpia? Tässä lainaus viestistä:
Hyvä ajoitus.
Lapin perukoilta päivää.
Täällä myös perussuomalaisia jotka eivät kelepuuttaisi Trumppia poron kyytiin.
Juu elekääkä yleistäkö.