Olen perussuomalainen enkä voi sietää Trumpia
Joten ärsyttää valtavasti yleinen luulo, että persut kannattaisivat Trumpia.
Voi Trumpin kannattajia persuissakin olla ja on, mutta olen huomannut, että heitä löytyy myös muidenkin puolueiden kannattajista.
Onneksi tämän narsistin kannattajia on kuitenkin vähän.
Kommentit (154)
Yksinkertaista, rakas AP.
Näin suomalaisen yhteiskunnan näkökulmasta:
Kaikki persut eivät ihaile tai edes kannata Trumpia.
Kaikki (suomalaiset) Trumpia ihailevat tai kannattavat ovat persuja.
Joitakin hyvin harjova säännön vahvistavia poikkeuksia varmasti löytyy, kun aikansa penkoo, mutta näin isossa kuvassa noin se vaan menee.
Ei siinä ole mitään syytä ärsyyntyä.
Sen sijaan AP:llakin olisi ehkä syytä pysähtyä miettimään, minkälaisessa porukassa haluaa hengata ja minkälaisia arvoja sitä lopulta onkaan tulemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajoitus.
Ihan koko ikäni olen ollut persu ja vihannut Trumpia niinkauan kuin olen tämän öykkärin olemassaolosta tiennyt.
Minäkin olen Persu, mutta en vihaa ketään. Onneksi en koe näin kuluttavia tunteita kuin viha, ketään kohtaan.
KUKA täällä vihasta on puhunut. Ap kertoi että ei voi SIETÄÄ Trumpia ja joku siinä myöhemmin kertoi, että ei hyväksy Trumpin toimia. Älähän siis vääristele.
Pässinpää.
Se kenelle vastattiin puhui vihasta.
Rapa siellä on lentänyt puolin jos toisinkin. Pata kattilaa soimaa. Molempien osapuolien politiikka kaukana kansalaisten hyvinvoinnin ajattelemisesta. Säälittävää taaperrusta.
Vierailija kirjoitti:
No harmi sinulle että puolueesi on ratsastanut Trumpilla jo vuodesta 2016. Se tahra ei hevillä lähde ihan syystäkin.
Kun kuuntelee Halla-ahon ja Huhtasaaren kommentteja, niin he eivät sanoa yhtään pahaa sanaa Trumpista riippumatta tämän useista mölöytyksistä ja tempauksista viimeisen 4 vuoden aikana.
Persurotat haluavat vain jättää uppovan laivan sen viime metreillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuumitte Huhtasaaresta joka voimakkaasti kannattaa Trumpia?
Huhtis ajattelee varmaan, että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtis ajattelee varmaan, että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta
Eikös hömppäsaari usko myös flat earthiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista, rakas AP.
Näin suomalaisen yhteiskunnan näkökulmasta:
Kaikki persut eivät ihaile tai edes kannata Trumpia.
Kaikki (suomalaiset) Trumpia ihailevat tai kannattavat ovat persuja.
Joitakin hyvin harjova säännön vahvistavia poikkeuksia varmasti löytyy, kun aikansa penkoo, mutta näin isossa kuvassa noin se vaan menee.
Ei siinä ole mitään syytä ärsyyntyä.
Sen sijaan AP:llakin olisi ehkä syytä pysähtyä miettimään, minkälaisessa porukassa haluaa hengata ja minkälaisia arvoja sitä lopulta onkaan tulemassa.
Huomattavan viisaasti kirjoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen persu ja uskomatonta, että täällä keskustellaan saako pitää jostain ihmisestä. Ainakin vihervassareiden ihmisviha on jotain käsittämätöntä. Neljä vuotta presidentteyttä ja ette ole löytäneet mitään hyvää? Demoniko se on vai onko teidän liberaalit näkemyksenne vanhahtavia ja tunkkaisia?
Kyllä jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Media tosin on ollut vain negatiivinen Trumppia kohtaan, koska vöyhötyksestä saa paljon klikkauksia. Kysymys kuuluukin: Kuinka media nyt pärjää, kun Trumpista ei kohta voi enää kirjoittaa ja korona ei ihmisiä jaksa enää pelotuttaa?
Ketä vihataan kollektiivisesti seuraavaksi?
Viha ja toisen sietämättömyys ei katoa mihinkään vaikka kohde katoaakin.
Trump on ollut taivaan lahja kaikille vihaajille ja toisia sietämättömille. On ollut tämmöinen yleisesti hyväksytty vihakohde, jota yhdessä vihaamalla twitterissä ja facebookissa yms. paikoissa on luotu yhteenkuuluvuuden tunnetta ja minkä parissa? VIHAAMISEN.
Eikä Trump ole ainut vihan kohde. Muita vihataan samaan aikaan salassa ja tehdään salaa kiusaa ja puukotetaan selkään.
Vihaajia näyttää olevan aika paljon. Trump ollut näille salonkikelpoinen kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harmi sinulle että puolueesi on ratsastanut Trumpilla jo vuodesta 2016. Se tahra ei hevillä lähde ihan syystäkin.
Kun kuuntelee Halla-ahon ja Huhtasaaren kommentteja, niin he eivät sanoa yhtään pahaa sanaa Trumpista riippumatta tämän useista mölöytyksistä ja tempauksista viimeisen 4 vuoden aikana.
Persurotat haluavat vain jättää uppovan laivan sen viime metreillä.
Ketä vastaan nimeämäsi henkilöt sitten on sanoneet "pahaa sanaa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajoitus.
Ihan koko ikäni olen ollut persu ja vihannut Trumpia niinkauan kuin olen tämän öykkärin olemassaolosta tiennyt.
Minäkin olen Persu, mutta en vihaa ketään. Onneksi en koe näin kuluttavia tunteita kuin viha, ketään kohtaan.
KUKA täällä vihasta on puhunut. Ap kertoi että ei voi SIETÄÄ Trumpia ja joku siinä myöhemmin kertoi, että ei hyväksy Trumpin toimia. Älähän siis vääristele.
Pässinpää.
Se kenelle vastattiin puhui vihasta.
No tuosta vihasta ei onneksi ole haittaa, jos kohdistat sen aina henkilöihin joiden tekemisillä tai tekemättömyydellä ei sinuun ole vaikutusta tai et ainakaan voi heihin mitenkään vaikuttaa. Tosin viha on kuin syöpä ja se kuluttaa sinua itseäsi, ehkä läheisiäsikin. Tosin USA:n pressan tai jonkun muun vaikustusvaltaisen pressan tekemisillä voi olla merkittävääkin vaikutusta meille suomalaisille.
"We love you; you're very special"
Näin Trump sanoi ihmisille, jotka tunkeutuivat kongressiin.
Persut ovat myös sellaisia erityisaikuisia, jotka kokevat todellisuuden eri tavalla kuin valtaväestö.
Tunnetko rumpin hyvinkin.Se on se kateus.Jos olis tavall.töllin jätkä niin säälipisteet keräis,lukis joka lehes kuinka vaatimattoman perheen poijast pressa tuli.Paras pressa ikinä,työ jäi kesken.Politiikka on ryvettynyttä ,ja nyt nähdään taas mihin johtaa valinta..Enkä ole persu.Vassari, vihreekään.En politiikkaa siedä.Vie ihmisiltä elämän..
Minä tunnen useitakin Trumpin fanittajia ja jokainen heistä on persu. Ovat tosin olleet tänään varsin hiljaista poikaa.
Kovin on nyt persuilla kiire sanoutua irti Trumpin touhuista niin, että muka eivät ole koskaan häntä fanittaneetkaan.
Tottahan minä ymmärrän paniikin persuissa, sillä Trumppihan oli suurin kansainvälinen keulakuva persuille ja nyt sitten Trumpin sekoilut kaatuvat myös hengenheimolaisten niskaan, joita persut kiistattomasti ovat.
Nyt onkin sitten persujen trollitehtaassa kiireiset päivät, kun näitä tämän ketjun kaltaisia ketjuja tullaan vyöryttämään joka puolelle sosiaalista mediaa, joissa siis yritetään epätoivoisesti vannoa, ettei muka valtaosa persuista ole koskaan fanittanut Trumpia.
On siinä teillä työsarkaa arvoisat persujen trollitehtaan työntekijät :)
Darren flynni kirjoitti:
Tunnetko rumpin hyvinkin.Se on se kateus.Jos olis tavall.töllin jätkä niin säälipisteet keräis,lukis joka lehes kuinka vaatimattoman perheen poijast pressa tuli.Paras pressa ikinä,työ jäi kesken.Politiikka on ryvettynyttä ,ja nyt nähdään taas mihin johtaa valinta..Enkä ole persu.Vassari, vihreekään.En politiikkaa siedä.Vie ihmisiltä elämän..
Kirjoitustaidoiltasi olet ainakin pesunkestävä persu. Kammottavaa luettavaa.
En niinkään yhdistäisi Trumpia ja persuja, vaan sen, että Trumpia kannattajissa on paljon äärimielipiteitä omaavia henkilötä. Ja näin on myös persuissa.
On tosi huolestuttavaa, että tällainen kärjistyi näin ns. länsimaisessa demokraattisessa "mallimaassa". Yksi henkilö saa nämä ääri-ihmiset reagoimaan noin yllytyksellään. Nyt alkaa paremmin ymmärtämään sen miten Hitler sai aikoinaan kannatusta. Tarpeeksi kuin asioita hoetaan ja on näkyvyyttä yms. niin osa ihmisistä saadaan näemmä uskomaan ihan mitä tahansa.
Ja jos Suomessa nämä äärimielipiteitä omaavat henkilöt saisivat noin paljon valtaa ja jonkun kärkihahmon heitä yllyttämään, niin olisko jälki samanlaista? Vaalitappiota ei hyväksytä, eli enemmistön mielipidettä ei hyväksytä, koska itse ei olla samaa mieltä? Miten täysjärkinen ihminetn voi uskoa noihin vaalien salaliittoteorioihin? Tai ylipäätään kuuntelee Trumpin hokemia ja jopa uskoo niihin? Tai kuvittelee, että Länsimaissa valtakunnalliset uutislähteet valehtelevat (kuvitellaanko, että on joku salainen liitto, ja henkilöt kokoontuvat jossain ja päättävät, että näin uutisoidaan yms.) ja jossain pimeässä netissä/muissa julkaisuissa on se parempi totuus luettavissa.
Käsienpesukilpailu menossa. Ahdistus ja kiusallinen kuumotus on ihan ymmärrettävää PS-leirissä.
Vuodesta 2016 tuolla on ratsastettu kovaan ääneen. Nyt se pitäisi muka unohtaa kuin Soini kalliolle.