Vihje: ottakaa parkkipaikalla aina kuva kännykällä viereisistä autoista.
Eilen vaan joku molo oli tölvinyt automme tosi pahasti. Mut kun ollaan fiksuja, niin poliisi parastaikaa tutkii kuviamme ja vertaa niitä maalin jälkiin... =D Kiinni jäit, kusipää!
Kommentit (158)
Helvetti tottakai korvaa. Onko tuo helvetti joku uusi vakuutusyhtiö ?
Sinulle on siis yhdentekevää, että joku aiheuttaa autollesi satojen eurojen kolhut?
Kyllä minä olen muuten yhden taskuvarkaankin ottanut kiinni omin pienin kätösin :)
Vierailija:
- Kun käyt ravintolassa ja poistut naistenhuoneeseen, laita pöytääsi videokamera surisemaan. Näin saat heti kiinni sen onnettoman paskiaisen, joka on on kolhaissut vessakäyntisi aikana lasiasi, lautastasi tai ravintolan tuolia. Syyllinen vaan saman tien kiinni ja julkinen ruoksinta välittömästi.- Kun kutsut kotiisi vieraita, muista asentaa sitä ennen jokaiseen huoneeseen - myös vessaan - valvontakamerat. Saat välittömästi vieraiden lähdettyä tarkstettua , josko he ovat syyllistyneet tihutöihin kotonasi. tai vaikkapa kurkkineet kylpyhuoneen kaappeihisi.
- Kun olet shoppialemassa tai muuten ihmisten ilmoilla, kuvaa jatkuvasti läheisyydessä pyöriviä ihmismassoja. Jos joudut taskuvarkaiden uhriksi, voit yrittää löytää kuvista johtolankoja.
Lisää vinkkejä kanssaihmisten kurissa pitämiseen ja valvomiseen otetaan mielellään vastaan!
Ihmetyttää tämä välinpitämättömyys!! Oikein paetaan paikalta, jos muksu tölväsee toisen auton ovea. Hävetkää vanhemmat!! Meillä on ainakin muksuilta ovien avaaminen kielletty, jos on vieressä auto. Hyvin muistavat 5v ja 3v. Ja ovissa lapsilukot ettei avaa itse sisältäpäin.
Niinpä tulee mieleen eräs nuorisokriminaali, jonka äitille ei saanut kertoa, että lommotti tahallaan toista autoa. Ettei vaan äidin mieli pahotu, hys hys vaan, isi maksoi viulut. Muutaman vuoden päästä tälläsi autollaan kännissä ulos tieltä niin, ettei kaikki siitä autolastista koskaan palaa liikuntakyvyltään entiselleen. Että hyssytelkäähän vaan lastenne tekoja ja opettakaa, ettei vastuuta kanneta.
Vituttaa minua ainakin suunnattomasti, kun automme ovissa on lommoja muiden ovista. Onneksi yksi pahasti naarmuttanut ei ollut näin vastuuton, vaan jätti tietonsa. Eipä hänkään niin hirmusti maksamaan joutunut, kun vakuutuksestahan se meni.
AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ!
AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ! AUTO ON MUN ELÄMÄ!
Ja vitut kaikesta muusta.
Vierailija:
Mun vinkki on lisäksi se että kannattaa jättää auto aina uudehkojen autojen viereen ja ei oo haitaksi jos on mersu, audi, bmw jne sillä näiden autojen omistajat ovat itsekin kiinnostuneita pitämään autonsa kunnossa. Kannattaa jättää auto mahdollisimman kauas perus av-mammojen vm 87 honda accortista, toyota corollasta tms köyhien kasari unelmista.
nim. mersu06
Olettehan nyt sitten tänään jo antaneet opetustunnin lapsillenne, miten saadaan parhaimmat kolhut aikaiseksi?
Kateus on kavala tauti, ei voi muuta sanoa...
Koskaan ei jätetä autoa parkkiin ilman valvontaa, joko minä tai mies jäämme autoon. Kylään mennessä tämä tietysti on vähän hankalaa mutta seurustelemme sitten vuorotellen kylään kutsujien kanssa.
Öisin vahdimme vuoroöinä. Jompikumpi nukkuu aina hirvikivääri kainalossa autossa. Metriä lähemmän tulevat ammutaan tai ainakin vedetään turpaan. Pari pahoinpitelytuomiota on tullut, mutta pääasia ettei auto kolhiinnu.
Jotain muutakin jäänyt jakamatta kuin älyä?
" zoomaat sitte kunnolla, eikö niin jussi?!"
Sillähän ei tietysti saa eliminoitua toisten tekemiä lommoja, mutta itse ainakin välttää tekemästä lommoja omiin ja toisten autoihin.
..miten siella vain 5 miljoonan ihmisen maassa jumbo markettejen parkkipaikoilla voi syntya nain tiukkoja tilanteita, etta paastaan kolhimaan toisia, teksteista paatellen, melkein joka kaupparetkella. Toivottavasti naa ihmiset eivat poistu Suomen rajojen ulkopuolelle. Paasee testaamaan tosissaan taskuparkkeerauksen taitoja ensin etsittya tunnin sopivaa koloa lauantai iltaisin.
No voi voi. Sitten Pohjolassa on vakuutukset muuttuneet. Tästä mällistä on aikaa 3-4 vuotta.
Ja lommoja tuntui olevan muidenkin kärryissä kuin meidän. Mutta kaikki rikollinenhan on sallittu aina AVvammojen mielestä... =D
Mutta se on sitä puusilmäisyyttä, kun ei ymmärretä luettua.
En muuten maksanut edes omavastuuta.