Vihje: ottakaa parkkipaikalla aina kuva kännykällä viereisistä autoista.
Eilen vaan joku molo oli tölvinyt automme tosi pahasti. Mut kun ollaan fiksuja, niin poliisi parastaikaa tutkii kuviamme ja vertaa niitä maalin jälkiin... =D Kiinni jäit, kusipää!
Kommentit (158)
Varsinkin kun vanhat romut sai olla rauhassa, mutta uusien autojemme kohdalla kohtelu on sairasta. Kateelliset avvammaset kai laittamassa lapsensa kolhimaan toisten autoja...t
t:ap
kaikki jotka eivät tykänneet ideasta (eli ilmeisesti aika moni) ovat nyt katkeria autonkolhijoita romuautoineen. osta ep elämä!
Ukkosi taitaa olla se asennevammainen. Miten auto voi olla noinkin rakas ? Tän täytyy olla provo.
Ens kerralla avaan oikein kunnolla auton oven Porvoossa käydessäni.
Kerros vielä mikä parkkis, niin osaan sille suunnistaa. Ja millainen auto teillä olikaan ? Että osaan sen viereen juuri suunnistaa. Toivottavasti autonne ei ole kauhea ruosteinen (kun kerran noin helposti pienestä kolhusta hajoaa) ettei mun uuteen autoon ruoste vaan tartu.
Ja sen että usempi harrastaa tuota autonkolhimista, puhumattakaan että osais lapsiaan kasvattaa. Ketjuun voi olla aina kommentoimatta jos ei kiinnosta.
Turusta. Siellä on vain näin daijuja.
ja jäihän ap jo kerran kiinni äitimammasistakin. noh ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu.
Ja ap ukolla ei ole muuta kuin se uusi ja rakas auto. Ai niin ja eukko ottamassa kuvia kännykällä autoista.
Pyöritelköön siellä päätään ja katsokoon kuka mitenkin läheltä meni.
Vierailija:
Ja ap ukolla ei ole muuta kuin se uusi ja rakas auto. Ai niin ja eukko ottamassa kuvia kännykällä autoista.
Ai miten niin maksaa. Jos otat kuvan mun autosta ja väität että olen ajanut teidän auton kylkeen, niin ei se ole itsestään selvä, että minä maksan. Jos autossani ei ole mitään jälkeä kolhusta niin eipä tarvii maksaa.
Miksi siis niin itkette jos toiset haluaa löytää " kurittomat kakarat" ?
Nyt on jo yksinkertaisuus niin huipussaan, ettei voi kun pyöritellä silmiään.
kuin he.
Vierailija:
Ai miten niin maksaa. Jos otat kuvan mun autosta ja väität että olen ajanut teidän auton kylkeen, niin ei se ole itsestään selvä, että minä maksan. Jos autossani ei ole mitään jälkeä kolhusta niin eipä tarvii maksaa.
viekää autonne aina vartioituun ja kameravalvottuun parkkihalliin. Nauhoilta voi sitten tarkistaa kolhijan.
Onhan se hyvä että syylliset saadaan kiinni. MUTTA ei se pelkkä kuva kerro että juuri tuo kolhi mun autoa.
Ei pelkän kuvan perusteella ketää voi laittaa maksamaan. Vaan siinä kolhijan autossa pitää olla myös jälki.
Todellakin PYHÄ YKSINKERTAISUUS.
Ja se missä kuvia otin (tuppukylässä) selviää ketjusta.