Vihje: ottakaa parkkipaikalla aina kuva kännykällä viereisistä autoista.
Eilen vaan joku molo oli tölvinyt automme tosi pahasti. Mut kun ollaan fiksuja, niin poliisi parastaikaa tutkii kuviamme ja vertaa niitä maalin jälkiin... =D Kiinni jäit, kusipää!
Kommentit (158)
HOHHOIJAA!
Ei mikään ihme että ap sai tollai paskaa niskaansa, jos av on täynnä aivovammaisia lukutaidottomia idiootteja.
No voi voi. Vuosia sitten joku väitti että olin kolhinut sen autoa. Valokuva oli tällä väittäjällä. Kuva oli todellakin minun autosta ja väri tämän väittäjän auton kyljessä oli samanlaista kuin oman autoni. MUTTA KUN AUTOSSANI EI OLLUT MITÄÄN JÄLKEÄ TÄSTÄ KOLHUSTA, niin eipä tarvinnut maksaa.
Ainahan sitä saa yrittää saada maksaja.
kelle vaan, mutta niistä pitää kantaa vastuu.
Vierailija:
punainen turboaudi = provo
Kyllä silläkin tavalla uepasti on kolhijoita kiinni saatu. Ei ne ovella kolhaiseet aina itse huomaa tekostaan. Nämä provoilijat ja mammaset jotka täällä ap:ta mollaa on just niitä vastuuttomia kakaroita jotka ei ole saaneet kunnon kotikasvatusta ja opettavat lapsensakin samanlaisiksi luusereiksi. Nämä tyypit ne on niitä jotka pöllivät työpaikaltaan wc-paperitkin " toiselta pois" -ajatusmallilla. Ap antoi hyvän vinkin, varmasti moni sitä tulee käyttämään ja siksi tää älämölö täällä kun pelästyivät, luuserimammaset!
Helpotti kun joku on samaa mieltä (tai olihan niitä muitakin).
Samaa mietin, että varmaan moni näistä mölisijöistä kuitenkin jatkossa ottaa kuvia ahtaassa paikassa ollessaan. Eivät vaan kehtaa myöntää!
Noh, ehkä pissapojan vesisäiliön paikka pitäis tarkistaa, ettei jatkossa ole heti apukuskin puoleisen kulman takana. =)
Hohhoijaa. Uskokaan jo, että ei se kuva aina kerro sitä kuka sen kolhun maksaa.
Vierailija:
Hohhoijaa. Uskokaan jo, että ei se kuva aina kerro sitä kuka sen kolhun maksaa.
Mutta eilinenkin säästi 150 euroa.
omavastuuta vaikka syyllistä ei koskaan saataiskaan kiinni.
Etkö arvon ap tätä ole tiennyt ?
Vierailija:
omavastuuta vaikka syyllistä ei koskaan saataiskaan kiinni.Etkö arvon ap tätä ole tiennyt ?
TArkistapa omat tietosi!
Mulla ei mee parkkipaikan kuvaamiseen kun 2 kuvan verran / 10 s x 2
näin kävi. Itiksen parkkisella kolhastiin autoa, tein rikosilmoituksen. Auto meni korjaamolle enkä maksanut omavastuuta eikä vakuutusmaksuihin vaikuttanut mitenkään.
Kai kuvaat myös autot, jotka ovat autosi takana, edessä. Voihan sitä joku peruuttaa auton (kuten tässä ap sadussa kävi). Ja siinä ei paljoa ainoastaan sivulla olevien autojen rekkarit auta.
Sopii katsoa, millaisilla autoilla siellä ahtaissa kaupungeissa pääsääntöisesti ajetaan ja minkä hintaisia uudetkin autot siellä ovat suhteessa palkkoihin ym. Uusia jaggeja sielläkään ei runnota ihan mihin vaan...
Haluaisin nähdä sen uude(hko)n auton omistajan, jota ei harmita ajotaidottomien junttien aiheuttamat kolhut omassa autossa, olipa kansallisuus mikä hyvänsä.
Vierailija:
Noin mekin teemme jos joudumme jättämään automme parkkiin johonkin sellaiseen paikkaa missä todennäköisyys törväilyihin on suuri kuten esim särkänniemen parkkipaikka.Mun vinkki on lisäksi se että kannattaa jättää auto aina uudehkojen autojen viereen ja ei oo haitaksi jos on mersu, audi, bmw jne sillä näiden autojen omistajat ovat itsekin kiinnostuneita pitämään autonsa kunnossa. Kannattaa jättää auto mahdollisimman kauas perus av-mammojen vm 87 honda accortista, toyota corollasta tms köyhien kasari unelmista.
nim. mersu06
Vierailija: