Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero tuli miehelle "ihan puskista"

Vierailija
06.01.2021 |

Olin vasta vuoden etukäteen puhunut siitä. Ja kertonut mitkä on ne ongelmakohdat, mm. että vastuun on vaan jakauduttava tasaisemmin tai mä en jaksa enää. Ehdottanut pariterapiaa josta se ehdottomasti kieltäytyi lähtemästä jne. Ja silti se pääs yllättämään täysin, yhtään ei osannut aavistaa kun meillähän meni niin hyvin. Ainoa ongelma meillä kuulemma oli että mä nalkutin liikaa, mutta jos mä vaan oisin lopettanut nalkutuksen ni ei ois ollut mitään ongelmia.

Kommentit (1475)

Vierailija
861/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei mies hoida kotitöitä tuli ap:lle ihan puskista?

Useimmille nuo asiat selviävät tapailun aikana.

No ei todellakaan. Seurusteluaikana miehet esittävät parempaa kuin ovat. Kunhan saa naisen rakastumaan itseensä, voi löysätä. Paljonkin.

Jaksavatko miehet näytellä vuosikausia? Mihin se päättyy?

Mun ystävän mies näytteli 6 vuotta. Kun nainen lopulta suostui naimisiin, kaksi viikkoa häiden jälkeen mies muuttui kuin taikaiskusta. Aiemmin avoimesti kaikesta puhunut mies totesi, että sulle ei mun menemiset ja tekemiset kuulu. Parhaimmat näyttelee just tasan niin kauan kunnes kuvittelevat naisen olevan nalkissa.

Aivan varmasti. Tapahtuiko tääkin Porvoossa?

Vierailija
862/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kiitos tästä ketjusta ja voinkin varmaan laittaa miehelle viestin, että tämä oli tässä. :)

Olemme seurustelleet tammikuusta lähtien ja tunteneet nyt kolmisen vuotta. Yritämme lasta, mutta tämä saa kyllä mulla lapsihaaveet kaatumaan täysin.

- Mies vaihtoi työpaikkaa ja meillä ei ole enää mitään muuta kuin miehen työ. Tätä vatvotaan päivästä toiseen ja mitään muuta ei ole.

- Tähän voisi sivurepliikkinä sanoa, että minä vaihdan työtehtävää ensi kuun alussa ja valmistuin yliopistosta maisteriksi tekniikan alalle ja tätä ei käsitellä mitenkään. Jos sanon asiasta niin saan pusun.

- Minua on alettu pitämään kodinhoitajana, vaikka en edes asu miehen luona. Miehen työ on niin vaativaa nykyään kuulemma. Mies siis edelleen tekee töitä ylempänä toimihenkilönä ja samalla alalla. Toki firman vaihto tuo välillä uusia haasteita. 

- Vaihdoin tosiaan ylemmästä toimihenkilöstä johtajaksi ja sain työtehtävien lisäksi 10 henkisen tiimin alapuolelle työskentelemään. En todellakaan ala kodinhoitajaksi ja tämä on tuonut skismaa aika reilusti välillemme. Olen jättänyt miehen kodissa kaikki kuten hän jättää. Omat astiat saan kyllä koneeseen, jos kone on tyhjennetty, ja muutenkin siistin paikan sellaiseksi, kuin se on ollut mun siihen tullessa. Tämä ei jostain syystä miehelle käy, vaan pitäisi olla koko huolto. Pyykkikoriin en edes katso, koska vien omat pyykkini aina kotiin ja pesen taloyhtiön pesutuvassa. Tämä sopii omille toimille oikein loistavasti, koska ne tulee kerralla tehtyä. Miehen mielestä minun pitäisi imuroida lattiat, siivota tasot ja tehdä ruokaa. Myös vessan pesu ja ikkunoiden pesu on minun työtäni. Vastaan heleästi nauraen takaisin ja sanon, että unissasi ehkä ja pussaan otsalle.

- Viesteihin tai asioihini ei vastata kuin pusulla. Tai jos vastataan niin aletaan jauhamaan omasta elämästä.

- Olen tässä viimeisen viikon vastannut samalla tavalla. Kun tulee olo, ettei kiinnosta niin mitäpä minä vastailemaan mihinkään kuin täysin normaalin neutraalisti. 

Jos minua alkaa kohtelemaan kuin äitiä niin en mä todellakaan sellaiseen suhteeseen ala. Seksi on vielä hyvää, vaikkakin sitä on miehen stressistä johtuen vain viisi kertaa viikossa. 

Johtajana varmaan ymmärrät että todellakin sinulla on oikeus laittaa miehelle viesti että tämä oli tässä. Ikävää että se pitää naiselle näin kurjallisesti kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla paras kommunikoija, kun toinen ei ymmärrä vaikka vuoden ajan olet kertonut.

Jotkut ihmiset eivät vaan ymmärrä, vaikka kuinka selkeästi kertoisi. Kun eivät ihan oikeasti kuuntele mutä se toinen puhuu.

oletko kuullut satua henkilöstä, joka huusi sutta?

Mun miehen mielestä mä nalkutin, kun kerran! pyysin että voisitko viedä pyykkisi pyykkikoriin. Mulla meni hermot ihan täysin, jolloin muutun passiivis-aggressiiviseksi. En siis koskenutkaan niihin vaatteisiin, jotka ei olleet pyykkikorissa (joo, mä hoidan pyykit, ei ole ongelma sinänsä), vaan annoin lojua. Eihän siellä miehen kaapissa jonkin ajan kuluttua ollut enää puhtaita vaatteita. Kun sitten siitä valitti, totesin että mä pesen ihan kaiken mitä pyykkikoriin laitetaan. Tämän jälkeen hetki keskusteltiin siitä, että jos se ensimmäinenkin kauniisti konditionaalissa (voisitko) ilmaistu pyyntö on nalkuttamista, aikooko mies jatkossa lukea mun ajatuksia selvittääkseen mitä minä kaipaan, vai eikö mun tarpeeni vaan kiinnosta? Ei ole tarvinut asiasta enää keskustella uudestaan, yhteiselämää takana nyt 21 vuotta.

Kotoaan oli oppinut asenteen, mutta oli nuori ja kehityskelpoinen. Eikä lapsiakaan ole tehty taannuttamaan ketään.

Vierailija
864/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille erEeroo ei tullut ihan puskista. Mutta mies sanoi siinä loppuselvittelyssä, että hän luuli, ettei millään muulla ole väliä (kaikki riidat ja käytännön epäkohdat, joista olin sanonut), kunhan on rakkautta. Johon minä taas totesin, että rakkaus hiipuu, kun asiat ovat jatkuvasti toisin, kuin haluaisit.

Minusta tuntuu , että miehet kestää ongelmia pidempään, eikä suinpäin ole eroamassa, pienten ongelmien takia. Tuntuu naisilla olevan vallitsevana ajatuksena minä minä ja minulle kaikki heti ajatus. Jos esim. lapsia, koiria jne ...Arjen pyöritys on raskasta ja niin se menee, että naisella suurin vastuu lapsista ja kodista . Aina se on ollut luonnostaan näin.

Miehellä yleensä taloudellinen vastuu. Jos nainen töissä, ristiriitoja tulee varmasti .

Mies kyllä tekee asioita, mutta useimmiten naisen mielestä väärin ja vääriä asioita väärään aikaan. Esim. Kerho vaatteet väärän väriset, imuroitu väärin, tiskikone täytetty väärin, lapset syötetty vasta kun niillä nälkä ja pitsalla. Teet mitä vain vähän eritavalla, kuin tämä pikku natsimutsi, niin nalkutuksen määrä on loputonta. Ei huvita kyllä tehdä enää mitään, kun mikään ei riitä, tehkööt itse, jos kerran osaa niin hyvin.

Eli seuraava yllätyseron kokija ilmoittautui. Nainen on kantanut päävastuun kodista ja lapsista, kyllä, sellaisissa yhteiskunnissa joissa nainen on saanut olla kotona. Silloin miehen työ on tuoda leipää pöytään ja naisen työ on hoitaa koti. Näin on kuitenkin Suomessa vain aniharvoin tilanne. Yleensä se nainenkin käy kokopäivätyössä, jolloin kotivastuiden kaatamisessa pelkästään naisen niskaan ei ole mitään luonnollista, reilua tai normaalia.

Niinpä. Käänteisesti jos mies haluaa että nainen hoitaa kodin ja lapset yksin niin miehen on sitten oltava  valmis elättämään nainen ja lapset yksin omalla työllään. 

Harvoin mies odottaa naisen hoitavan yksin kotia ja lapsia. Nainen ei vain välitä paskaakaan miehen siivouksesta ja tekee sen raivopäisenä uudelleen kun haluaa uhriutua.

Tässä teille vähän faktoja:

Tilastokeskuksen mukaan naisten ja miesten koti- ja ansiotöihin käyttämä kokonaistyöaika oli molemmilla sukupuolilla likimain yhtä suuri. Miesten ansiotöihin käyttämä aika on vähentynyt ja kotitöihin käyttämä aika lisääntynyt. Miehillä etenkin lastenhoitoon käytetty aika on lisääntynyt. Naisten käyttämä aika niin ansio- kuin kotitöihinkin on vähentynyt. Etenkin ruoanlaittoon, ostoksiin ja asiointiin naiset käyttävät aiempaa vähemmän aikaa.

Naisilla sekä ansio- että kotitöihin käytetty aika on vähentynyt. Keskimäärin päivittäinen kokonaistyöaika koko 10 vuotta täyttäneessä väestössä oli sekä naisilla että miehillä noin 5 tuntia ja 20 minuuttia. Toimintoihin osallistuneilla miehillä kokonaistyö aika (10 t. 54 min.) oli 7 minuuttia pidempi kuin naisilla (10 t. 47 min.).

Ai ai. Mutta ei faktat av-mammoja kiinnosta.

Vierailija
865/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Kunpa minäkin pääsisin eroon omasta nahjuksestani. Lasten takia tässä roikun.

Se on kiva kun ensin pitää tehdä lapset ja vasta sitten voidaan erota. Mitä jos ensin eroaisi ja tekisi lapset vasta sitten, kun on löytynyt se herra täydellinen? Ai niin mutta kun ei voi mistään tietää, että mihin suuntaan se toinen lähtee siitä muuttumaan, vai pysyykö sellaisena sopivana kuin tähänkin asti. Se on hankalaa se elämä, kun valinnat pitäisi tehdä tässä ja nyt, vaikkei tiedetä yhtään, mitä se elämä on joskus 10 vuoden kuluttua. Tulevaisuus määrittää, ovatko tämän päivän valinnat oikeita vai vääriä.

Suurin osa ongelmista johtuu juuri tästä. Ne muuttujat, joita ei voi mitenkään arvata ja ennustaa.

Naiselle tärkeintä on saada lapsia. Kenen kanssa on täysin sivuseikka, kunhan perusraamit (varallisuus) on kunnossa. Siitä sitten lähdetään muuttamaan miestä halutunlaiseksi. Jos se ei tapahtu, miehet voi haukkua yleisesti paskaksi.

Ainahan voi valita naisen, joka ei halua tai ei kykene saamaan lapsia. Sellaisia on ja paljon.

Sellaisen miehet pyrkivätkin löytämään, mutta naisilla on tapana valehdella ko. asiasta.

Vaihdevuodet ohittanut nainen ei tule raskaaksi. Jos lapsi on miehelle ehdoton ei, niin hänen ei kannata seurustella hedelmällisessä iässä olevan naisen kanssa. Kolmekymppisenä mies voi hankkia vasektomian, se on hyvä vaihtoehto.

Löysithän sinäkin ketjuun. 

Toki noista asioista pitää miehiä muistuttaa, kun täällä esitetään väite, että kaikki naiset haluaa lapsia tai valehtelee asiasta.

Vierailija
866/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen ällöttävä mies. Ei kannata nalkuttaa. Kannattaa heti kättelyssä hankkiutua eroon miehestä, kun huomaat nalkuttavasi.

Vierailija
867/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä minä ja minä. Entäs jos palvelis puolisoaan ja korostais ne hyvät puolet ?

Puolisoa kotitalouskoneena hyväksikäyttävä minäminämies projisoi itsekkyytensä siihen häntä palvelevaan puolisoon. Kuinka alas ihmisenä voi vajota puolisonsa hyväksikäytössä?

Siitähän mies maksaa.

Mitäs muuta nainen tarjoaa vastineeksi saamalleen taloudelliselle hyödylle?

Rakkautta ja kunnioitusta? Tätä palstaa kun lukee niin tietää tuon valheeksi.

Mies maksaa mistä? Tuntemani miehet säästävät asumalla naisen kanssa, onko siis negatiivinen maksaminen eli säästäminen sinulle myösmaksamista?

Eivät säästä. Naisen vuoksi kulut ovat suuremmat kuin yksin, ja nainen vain hyötyy asiasta.

Avaisitko tätä? Oletko kenties sufar daddy, vai miten on mahdollista Suomen oloissa? Toki, jos lasket yhteiset lapset naisen aiheuttamaksi kuluksi kieltäen oman osuutesi omiin lapsiisi, niin sitten ehkä. Mutta eihän sinua kukaan paljaalla pakottanut panemaan...

Mies tekee enemmän töitä (kokonaistyöaika). Tämän lisäksi mies maksaa "yhteisistä menoista" enemmän koska ne jaetaan tulojen mukaan. 51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi naista enemmän. Tämä siis jo ennen lapsia, Ero kasvaa tietysti kun lapset tulevat mukaan kuvioihin.

Mies siis käyttää rahansa ja aikansa naisen hyväksi, ja saa takaisin toisen tekemät lapset.

Nyt on kyllä tosi harhaista settiä, mitkä toisen tekemät lapset? Tarkoitatko sitä, että nainen kärsii yhteisistä lapsista raskauden ja synnytyksen vaivat (eli tekee lapset) sekä tulonmenetykset yksin ja se on miehelle jostain syystä hirveä taakka?

Lapsen ovat todella harvoin sen miehen, jonka kanssa nainen on avioliitossa.

Onko termi käenpoikaset tuttu?

Eli lisää harhaisia satuja suollat.

Ainoa harha on teillä miesvihaajilla jotka väitätte etteivät miehet tee mitään.

Vierailija
868/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Kunpa minäkin pääsisin eroon omasta nahjuksestani. Lasten takia tässä roikun.

Se on kiva kun ensin pitää tehdä lapset ja vasta sitten voidaan erota. Mitä jos ensin eroaisi ja tekisi lapset vasta sitten, kun on löytynyt se herra täydellinen? Ai niin mutta kun ei voi mistään tietää, että mihin suuntaan se toinen lähtee siitä muuttumaan, vai pysyykö sellaisena sopivana kuin tähänkin asti. Se on hankalaa se elämä, kun valinnat pitäisi tehdä tässä ja nyt, vaikkei tiedetä yhtään, mitä se elämä on joskus 10 vuoden kuluttua. Tulevaisuus määrittää, ovatko tämän päivän valinnat oikeita vai vääriä.

Suurin osa ongelmista johtuu juuri tästä. Ne muuttujat, joita ei voi mitenkään arvata ja ennustaa.

Naiselle tärkeintä on saada lapsia. Kenen kanssa on täysin sivuseikka, kunhan perusraamit (varallisuus) on kunnossa. Siitä sitten lähdetään muuttamaan miestä halutunlaiseksi. Jos se ei tapahtu, miehet voi haukkua yleisesti paskaksi.

Ainahan voi valita naisen, joka ei halua tai ei kykene saamaan lapsia. Sellaisia on ja paljon.

Sellaisen miehet pyrkivätkin löytämään, mutta naisilla on tapana valehdella ko. asiasta.

Vaihdevuodet ohittanut nainen ei tule raskaaksi. Jos lapsi on miehelle ehdoton ei, niin hänen ei kannata seurustella hedelmällisessä iässä olevan naisen kanssa. Kolmekymppisenä mies voi hankkia vasektomian, se on hyvä vaihtoehto.

Löysithän sinäkin ketjuun. 

Toki noista asioista pitää miehiä muistuttaa, kun täällä esitetään väite, että kaikki naiset haluaa lapsia tai valehtelee asiasta.

Näytätkö missä luki "kaikki naiset"

Vierailija
869/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen ällöttävä mies. Ei kannata nalkuttaa. Kannattaa heti kättelyssä hankkiutua eroon miehestä, kun huomaat nalkuttavasi.

tyypillinen mies on siis ällöttävä. Miksi te edes sekaannutte noihin miehiin? Hankkikaa keinosiemennys, valtio kustantaa senkin teille.

Vierailija
870/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille erEeroo ei tullut ihan puskista. Mutta mies sanoi siinä loppuselvittelyssä, että hän luuli, ettei millään muulla ole väliä (kaikki riidat ja käytännön epäkohdat, joista olin sanonut), kunhan on rakkautta. Johon minä taas totesin, että rakkaus hiipuu, kun asiat ovat jatkuvasti toisin, kuin haluaisit.

Minusta tuntuu , että miehet kestää ongelmia pidempään, eikä suinpäin ole eroamassa, pienten ongelmien takia. Tuntuu naisilla olevan vallitsevana ajatuksena minä minä ja minulle kaikki heti ajatus. Jos esim. lapsia, koiria jne ...Arjen pyöritys on raskasta ja niin se menee, että naisella suurin vastuu lapsista ja kodista . Aina se on ollut luonnostaan näin.

Miehellä yleensä taloudellinen vastuu. Jos nainen töissä, ristiriitoja tulee varmasti .

Mies kyllä tekee asioita, mutta useimmiten naisen mielestä väärin ja vääriä asioita väärään aikaan. Esim. Kerho vaatteet väärän väriset, imuroitu väärin, tiskikone täytetty väärin, lapset syötetty vasta kun niillä nälkä ja pitsalla. Teet mitä vain vähän eritavalla, kuin tämä pikku natsimutsi, niin nalkutuksen määrä on loputonta. Ei huvita kyllä tehdä enää mitään, kun mikään ei riitä, tehkööt itse, jos kerran osaa niin hyvin.

Eli seuraava yllätyseron kokija ilmoittautui. Nainen on kantanut päävastuun kodista ja lapsista, kyllä, sellaisissa yhteiskunnissa joissa nainen on saanut olla kotona. Silloin miehen työ on tuoda leipää pöytään ja naisen työ on hoitaa koti. Näin on kuitenkin Suomessa vain aniharvoin tilanne. Yleensä se nainenkin käy kokopäivätyössä, jolloin kotivastuiden kaatamisessa pelkästään naisen niskaan ei ole mitään luonnollista, reilua tai normaalia.

Niinpä. Käänteisesti jos mies haluaa että nainen hoitaa kodin ja lapset yksin niin miehen on sitten oltava  valmis elättämään nainen ja lapset yksin omalla työllään. 

Harvoin mies odottaa naisen hoitavan yksin kotia ja lapsia. Nainen ei vain välitä paskaakaan miehen siivouksesta ja tekee sen raivopäisenä uudelleen kun haluaa uhriutua.

Tässä teille vähän faktoja:

Tilastokeskuksen mukaan naisten ja miesten koti- ja ansiotöihin käyttämä kokonaistyöaika oli molemmilla sukupuolilla likimain yhtä suuri. Miesten ansiotöihin käyttämä aika on vähentynyt ja kotitöihin käyttämä aika lisääntynyt. Miehillä etenkin lastenhoitoon käytetty aika on lisääntynyt. Naisten käyttämä aika niin ansio- kuin kotitöihinkin on vähentynyt. Etenkin ruoanlaittoon, ostoksiin ja asiointiin naiset käyttävät aiempaa vähemmän aikaa.

Naisilla sekä ansio- että kotitöihin käytetty aika on vähentynyt. Keskimäärin päivittäinen kokonaistyöaika koko 10 vuotta täyttäneessä väestössä oli sekä naisilla että miehillä noin 5 tuntia ja 20 minuuttia. Toimintoihin osallistuneilla miehillä kokonaistyö aika (10 t. 54 min.) oli 7 minuuttia pidempi kuin naisilla (10 t. 47 min.).

Ai ai. Mutta ei faktat av-mammoja kiinnosta.

Tuota ei opeteta sukupuolentutkimuslaitoksella joten...

Vierailija
871/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen geenit on sellaisessa järjestyksessä, että jos mies ottaa lapsen roolin suhteessa, eli alkaa pitää naista äitinä ja itseään avuttomana, vastuuttomana lapsena, niin naisen aito seksuaalinen kiinnostus mieheen loppuu aika väistämättä.

Ei kukaan normaali nainen halua lapsen vastuutasolla olevan tyypin kanssa oikeasti naida. Eli mies, jos haluat naiselta muutakin kuin kodinhoitoa, jos haluat että nainen käy sinuun kuumana, niin ota imuri käteen, suunnittele ne lasten juhlat ja näytä, että olet aikuinen mies muutenkin kuin fyysisesti.

Eikä kukaan normaali mies halua naista joka ei huolehdi itsestään ja ole naisellinen.

Eli nainen: jos haluat mieheltäsi muutakin kuin lapasen joka olla möllöttää olkkarissa, pidä huoli ettei painosi nouse, pukeudu kauniisti, ja näytä että olet aikuinen nainen etkä kaskelotti.

Ei tuo auta. Mies istuu edelleen passiivisesti sohvalla, nyt vain ahdistuneena, kun naisen olemus vaatii häntä olenaan mies. Sitten alkaakin kiukuttelu.

Ei teistä ole pukeutumaan naisellisesti ja pitämään huolta itsestänne joten tuo on vain teoreettinen ongelma.

Harmillisesti naisen ulkonäköön käyttämä aika, vaiva ja raha tuntuu sitten olevan osalle miehistä harmistuksen aihe. Kampajaan, kosmetologiin, vaatteisiin, meikkeihin ja liikuntaan saa kulumaan paljon rahaa kuukaudessa.

Vierailija
872/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 45 sivua tirisevää miesvihaa täynnä oleva ketju.

Vierailija
873/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen geenit on sellaisessa järjestyksessä, että jos mies ottaa lapsen roolin suhteessa, eli alkaa pitää naista äitinä ja itseään avuttomana, vastuuttomana lapsena, niin naisen aito seksuaalinen kiinnostus mieheen loppuu aika väistämättä.

Ei kukaan normaali nainen halua lapsen vastuutasolla olevan tyypin kanssa oikeasti naida. Eli mies, jos haluat naiselta muutakin kuin kodinhoitoa, jos haluat että nainen käy sinuun kuumana, niin ota imuri käteen, suunnittele ne lasten juhlat ja näytä, että olet aikuinen mies muutenkin kuin fyysisesti.

Onko imurointi teillä jokin esileikki. Voi reppanoita!

Mites teillä? Mies menee sänkyyn ja odottaa, että vaimo saa kotityöt tehtyä. Jos menee pitkään, mies rupeaa huutelemaan, että pistä vauhtia, kun panettaa. Naiselle se paneminen on yksi kotityö muiden joukossa, ihan yhtä miellyttävää.

Hyvä tietää ettei naisia miellytä seksi.

Miksi naiset edes valitsevat olla miesten kanssa?

On miehiä, joiden kanssa nainen haluaa seksiä ja on miehiä, joiden kanssa nainen ei halua seksiä. Jos parisuhteessa naiselta loppuu arvostus mieheen, loppuu seksikin ja sitten seuraavaksi koko parisuhde.

Noin ei väitetty. Siellä sanotaan:

Naiselle se paneminen on yksi kotityö muiden joukossa, ihan yhtä miellyttävää.

Älä yritä venkoilla. Miksi naiset ovat miesten kanssa, koska se paneminen on kotityö muiden joukossa.

Otit irralleen yhden lauseen kokonaisuudesta. Onko sinulla ongelmia lukemisen ymmärtämisen kanssa?

En esittänyt tuota väitettä, hyväksyin sen naisia koskevana totuutena koska ettehän te täällä valehtele miesvihakiimaisena.

Otit irralleen yhden lauseen kokonaisuudesta. On hankala lukea lauseita, jotka tolkuttoman pitkiä ilman asian jäsentelyä pistein, mutta kai niin pitää ruveta tekemään, koska joillekin on hirveän vaikea tajuta, että ne viereiset lauseet kuuluvat samaan kokonaisuuteen ja sitten ottavat siitä vain yhden lauseen ja jättävät huomioimatta kokonaisuuden.

Tuo kertoo totuuden siitä kuinka naiset kokevat seksin.

Miksi vänkäät vastaan? Kaduttaako että kerroit faktat?

Jos naisella on mies, joka iltaisin odottaa, että nainen saa kotityöt tehtyä, että sitten päästään panemaan, niin silloin nainen kokee, että seksi on kotityö muiden kotitöiden joukossa verrattuna siihen, että mies tekee osan kotitöistä, joten naiselle jää vapaata aikaa, jolloin hän ehtii ajatella muutakin kuin sitä, mitä vielä pitää tehdä ennen kuin pääsee nukkumaan eli nainen ehtii rentoutua, jolloin se seksikin tulee mieleen ja sitä myöten halu harrastaa sitä.

Kaunis tapa selitellä miten nainen käyttää seksiä miehen palkitsemiseksi.

Kyseessä ei ole palkitseminen vaan se tosiasia, että jos puolisoa kohtaan on positiivisia tunteita, niin siinä on helppo innostua seksistä verrattuna siihen, että puoliso herättää negatiivisia tunteita, kun huomaa, että kaikki jää itselle tehtäväksi ja kun tunteet on negatiivisia, on mielialakin negatiivinen eikä silloin kiinnosta seksi sen negatiivisia tunteita herättävän henkilön kanssa ja tämä tuntuu joillekin olevan vaikea ymmärtää, kun jotkut väittävät, että kyse on palkitsemista vaikka se ei sitä ole vaan yksi keino osoittaa rakkautta ja välittämistä.

Naiselle se paneminen on yksi kotityö muiden joukossa, ihan yhtä miellyttävää.

Olisiko jo aika alkaa nuolemaan pillua?

Suosittelen tuota kaikille naisille jotka valittavat miehistä tällä palstalla.

Vierailija
874/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 45 sivua tirisevää miesvihaa täynnä oleva ketju.

Nämä ovat yleensä satoja sivuja, mutta aloitus onkin vuodelta 2021

Vierailija
875/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehille se tulee aina yllätyksenä, paitsi silloin, kun mies hakee eroa, ja silloin tilanne on se, että niillä on toinen.

Mää erosin naisestani +5vuoden yhteiselämisen jälkeen kun ei vaan osnu taajuudet kohillee, hän on päivävirkku ja minä yövirkku, ja hän oli sellanen ihme sähköjänis, tyyliin kädestä vei roskiin, kun minä taas tykkään kerryttää pinoa ja vien sitten isomman lastin kerralla, hänen piti neuroottiseti tehdä kaikki heti.

Tälläsiä vastaavia ongelmia oli myös enemmänkin, mutta ei mun tarvia niitä teille jakaa.

Minun aloituksella lopetettiin tämä, ja oli myös minun aloituksellakin aikanaan, minä edelleen viestittelen hänelle asioita mailman tilanteesta ja olen ITtukena kun tarvitsee, minä harrastelen tietokoneita niin väkisinkin tiedän asioita mitä monet ei tajua.

Hyvä, että erositte sovinnolla. Kahden luonteeltaan hyvin erilaisen ihmisen ei kannata väkisin yrittää yhdessä. Tätä olen myös hokenut pojilleni, että eivät sorru valitsemaan naista ulkonäön perusteella, vaan katsovat luonnetta ja yhteisiä arvoja ja tavotteita elämässä. Ja en sano, että sinä olisit tehnyt niin, kerroin vain pojistani. 🙂

Vierailija
876/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan normaali mies halua naista joka ei huolehdi itsestään ja ole naisellinen.

Eli nainen: jos haluat mieheltäsi muutakin kuin lapasen joka olla möllöttää olkkarissa, pidä huoli ettei painosi nouse, pukeudu kauniisti, ja näytä että olet aikuinen nainen etkä kaskelotti.

Ei tuo auta. Mies istuu edelleen passiivisesti sohvalla, nyt vain ahdistuneena, kun naisen olemus vaatii häntä olenaan mies. Sitten alkaakin kiukuttelu.

Ei teistä ole pukeutumaan naisellisesti ja pitämään huolta itsestänne joten tuo on vain teoreettinen ongelma.

Harmillisesti naisen ulkonäköön käyttämä aika, vaiva ja raha tuntuu sitten olevan osalle miehistä harmistuksen aihe. Kampajaan, kosmetologiin, vaatteisiin, meikkeihin ja liikuntaan saa kulumaan paljon rahaa kuukaudessa.

Tuohon saa tosiaan kulumaan rahaa ja vaivaa. Tulos...

https://www.gloria.fi/s3fs-public/main_media/saara-sarma-01.jpg

Vierailija
877/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin puhuin pari vuotta, mutta sekin tuli ihan yllätyksenä. Taitaa olla turha miehille ilmoitella mitään. Pakkaa vaan kamansa ja häipyy. Ne huomaa sitten joskus tai ei.

Miehen aivot on täysin erilaiset kuin naisilla. Näin 50v miesten keskellä eläneenä (kotona, kouluissa, työpaikoilla jne), olen todennut ja oppinut että miehille menee perille vain lyhyet lauseet selkeästi artikuloiden ja riittävän isolla volyymilla. Eihän suurin osa miehistä pysty edes keskittymään tekstin lukemiseen (poislukien keskivertoa älykkäämmät) jos siinä on enemmän kuin 2 lausetta. Lisäksi miehet tarvitsee aina johtajan, puhun siis edelleen keskiverto miehestä, joita suurin osa on. Eli kommunikoi kuin koirasi tai pienen lapsesi kanssa. Selkeitä yhden sanan käskyjä tai annat kaksi vaihtoehtoa joista saa valita. Tunteista ei kannata puhua, miehelle ne on vain nälkä ja jano ja halu. Kaikki muu vilahtaa pään yli sekunnin murto-osassa. Muista kehua ja palkita silloin tällöin. Jokainen vähänkään aikuisempi nainen tietää että perheessä määrää nainen, koska mies ei osaa johtaa. Nämä kun sisäistää, elämä miehen kanssa onnistuu. Nyt jään seuraamaan kuinka monta alanuolta tulee miehiltä 😄.

Vierailija
878/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://tunnerintasi.fi/wp-content/uploads/2020/10/tl-tytti-shemeikka.j…

Vierailija
879/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju saa minut surulliseksi. Mitä pitäisi tapahtua, että miehet ja naiset voisivat luottaa toisiinsa ja arvostaa toisiaan?

Se ei riitä, että yksi osapuoli muuttuu, vikaa on meissä molemmissa. Tietysti sen toisen sukupuolen viat näkee aina helpommin...

N45

Vierailija
880/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika teitä av-mammoja ja loisivia ukkoja.

Eipä ihme, että joidenkin elämä on yhtä h.lvettiä. Mutta itse ne puolisot valitaan. Täällä sitten projisoidaan omia ongelmia ja kiukutellaan muille. Hoh hoijaa vaan.