Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholiton 100 päivää.

04.01.2021 |

Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.

Kommentit (1879)

Vierailija
1801/1879 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä selvänä parasta kohdata ilot ja surut. Tsemppiä heille joilla ongelma ollut, jatkaa päivä kerrallaan raittiina!

Vierailija
1802/1879 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sujuu alkoholiton nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/1879 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton kesä?

Vierailija
1804/1879 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ongelma tämän ikäisenä. Olen satavarmasti ollut 100 päivää selvinpäin vuoden aikana. Miksi tälläistä edes kysytään? No ihmiset kysyy mitä kysyy.

Toinen asia mitä olen jaksanut ihmetellä, on se että miksi on tipaton tammikuu? No, joo sointuu hyvin, mutta mutta...itse jos pitäisin sellaista, niin olisin helmikuun. Tiedätte varmaan miksi? Jos ette niin, hassua miksei.

Lähes kuka vaan pystyy olemaan sata päivää selvinpäin vuodenaikana. Mä ainakin. Ehkä vois jopa huolestuu, jossei pysty.

Oi, onpas hienoa! 😮

Mua ei ainakaan huvittais olla selvinpäin yhtään, ei kiinnostais elämä ollenkaan.

Vierailija
1805/1879 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholiton kesä?

Tämä vuosi ollut alkoholiton.

Vierailija
1806/1879 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

93

Vierailija
1807/1879 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton juhannus nyt

Vierailija
1808/1879 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton jatkuu edelleen.

Vierailija
1809/1879 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisia asioita joka Suomessa saa lähes järjettömät mittasuhteet keskusteluissa. Perinteisesti enemmän käyttävät eivät juo mitään ja vähemmän käyttävät keskustelevat sekä ajattelevat muutakin kuin alkoholia. Kuitenkin suoraselkäisiä tavoitteita ja päätöksiä on kunnioitettava.🙂

Vierailija
1810/1879 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee nyt alkoholiton?

Vierailija
1811/1879 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin alkoholin käytön toistaiseksi lääkärin suosituksesta. Ei siitä ole sinulle mitään hyötyä.  Kärsin aivoinfarktin toukokuun alussa ja kohta takana 2kk ilman. Olo mitä parhain, virtaa riittää ja kaikki oireet hävinneet.

Suosittelen terveillekin.

JT 69v.

Vierailija
1812/1879 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös iän myötä tullut yhä enemmän terveys esteeksi juoda. Olihan se mukavaa jossain vaiheessa, nyt kun juo, tulee siitä vain tylsiintynyt, tokkurainen olo. Yön ja pari seuraavaa päivää kestävä hirveä väsymys ja tärinä. Kummasti sitä vain vieläkin alkoholia ajattelee mutta järki sanoo, että nyt korkki kiinni. Ajat hilpeät on takanapäin lopullisesti. Onneksi kesällä onkin helpompi olla juomatta, varmasti tämä valoisuus yhtenä syynä. Helteillä muutenkin hikoilee alkoholin samantien, eipä pääse humaltumaan, edes hiprakkaan.

Vierailija
1813/1879 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sujuu alkoholiton nyt?

Vierailija
1814/1879 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskinpa juuri ,paljonko on nyt Tipatonta : 1185 päivää.

Useampi tonni on siis säästynyt , mutta eipä se näy missään

Vierailija
1815/1879 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoahan tuo on, jos on yksinäinen. Suomalaisilla ei ole vaan sen vertaa selkärankaa, että eivät uskalla olla raittiita eikä selvinpäin kavereiden seurassa, koska pelkää jäävänsä ulkopuolelle tai kiusatuksi.

Ai?

Kannattaa kokeilla.

Nykyään on paljon raittiita tuolla mukana menossa. Streittareita. Päihteettömiä. 

Vierailija
1816/1879 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ongelma tämän ikäisenä. Olen satavarmasti ollut 100 päivää selvinpäin vuoden aikana. Miksi tälläistä edes kysytään? No ihmiset kysyy mitä kysyy.

Toinen asia mitä olen jaksanut ihmetellä, on se että miksi on tipaton tammikuu? No, joo sointuu hyvin, mutta mutta...itse jos pitäisin sellaista, niin olisin helmikuun. Tiedätte varmaan miksi? Jos ette niin, hassua miksei.

Lähes kuka vaan pystyy olemaan sata päivää selvinpäin vuodenaikana. Mä ainakin. Ehkä vois jopa huolestuu, jossei pysty.

Oi, onpas hienoa! 😮

Mua ei ainakaan huvittais olla selvinpäin yhtään, ei kiinnostais elämä ollenkaan.

Mä taas en enää jaksa alkoholia. Vie multa voimat. Joskus jaksoin kunnolla hillua.

Vierailija
1817/1879 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskinpa juuri ,paljonko on nyt Tipatonta : 1185 päivää.

Useampi tonni on siis säästynyt , mutta eipä se näy missään

1185 alkoholitonta päivää on jo hyvä saavutus.

Vierailija
1818/1879 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luku. Itsellä vasta päivä nro 592 menossa.

Osittain lopetin koska ei ollut enään kivaa ryypätä mutta pääsyy oli liika rahanmeno.

Nyt pitäisi olla satoja euroja säästössä mutta ei ole lantin lanttia koska kaikki hinnat nousee/kallistuu paitsi palkka.

Kyllä pitäisi vetästä pää täyteen viinaa niin edes päiväksi unohtuisi tämä kurjuus.

Kesäksi on irtisanottava asunto (ennenkuin häätävät), siirryttävä telttamajoitukseen ja toivottava pitkää ja lämmintä kesää/syksyä sekä lumetonta talvea.

Vierailija
1819/1879 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä luku. Itsellä vasta päivä nro 592 menossa.

Osittain lopetin koska ei ollut enään kivaa ryypätä mutta pääsyy oli liika rahanmeno.

Nyt pitäisi olla satoja euroja säästössä mutta ei ole lantin lanttia koska kaikki hinnat nousee/kallistuu paitsi palkka.

Kyllä pitäisi vetästä pää täyteen viinaa niin edes päiväksi unohtuisi tämä kurjuus.

Kesäksi on irtisanottava asunto (ennenkuin häätävät), siirryttävä telttamajoitukseen ja toivottava pitkää ja lämmintä kesää/syksyä sekä lumetonta talvea.

592 alkoholitonta päivää on jo hyvä alku alkoholittomaan loppuelämään.

Vierailija
1820/1879 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on nössöilyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän