Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1891)
100 päivää menee joskus ihan huomaamatta ilman alkoholia. Ei ole tarvetta. Eikä kai maittiakaan. Elän ihan ihan normi elämää muuten. Autolla liikkeellä useimmiten.
Olen päättänyt tehdä peilikuvan "tipattomasta" tammikuusta,joka tarkoittaa tammikuussa voi ottaa jos maistuu ,mutta seuraavan kerran ensivuonna. 1/11 onkin 11/1.
Vierailija kirjoitti:
Minulla toinen päivä menossa🥵
Tämä on jo hyvä alku.
Vierailija kirjoitti:
Mites sujuu alkoholiton nyt?
Tavoite saavutettu 13 päivän kuluttua.
Minulla tänään 100 täynnä! Ihan huomaamatta, vastikään havahduin. Jestas, ei mitään vaikeutta. Oonpa säästänyt pitkän pennin. Ostan hienon mekon. Oon onnellinen, taidan kiljua vähän riemusta.
Hienoa, myös minä olen alkoholiton. Olen jo 2008 eli yli 10 vuotta sitten lopettanut täydellisesti viinillä ja väkevillä läträämisen. Voi tätä elämää. Ei ole edes tehnyt mieli. Onneksi ja kiitos tuonne Luojalle avusta.
Jatkakaa ei ole pakko aloittaa juomista - edes maistelua. Minä olen vapaa ja ostan monia eri laatuja, mutta vien ne tuliaisiksi.
Pitääkö teillä olla koti alkoholiton?
Päivä 71,