Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Vierailija kirjoitti:
Miten menee alkoholiton nyt?
Alkoholiton tammikuu-elokuu.Tästä on hyvä jatkaa.
3,5 vuotta ilman alkoholia,paras ratkaisu koko elämässä.enää en suostu sitä myrkkyä nauttimaan
Miten aloititte tipattoman? Ihan vain yhtäkkiä vai? Minulla menee noin 50-100 annosta viikossa ja tuntuu jotenkin pöhlöltä jos vain jättäisi ottamatta. Töissä käyn ja humalajuomista en harrasta, mutta kyllähän noita kiloja kertyy niin miettynyt tipatonta.
Vierailija kirjoitti:
3,5 vuotta ilman alkoholia,paras ratkaisu koko elämässä.enää en suostu sitä myrkkyä nauttimaan
Tämä on varmasti hyvä päätös lopettaa alkoholinkäyttö kokonaan.
En ole koskaan varsinaisesti juonut. Juhlissa kuoharia tai viiniä korkeintaan. En muista milloin olen viimeksi juonut.
aloitin alkoholittoman 100 päivää 1.11.2024 ja se loppui tänään - no pitää koittaa uudestaan joskus
Vierailija kirjoitti:
Miten aloititte tipattoman? Ihan vain yhtäkkiä vai? Minulla menee noin 50-100 annosta viikossa ja tuntuu jotenkin pöhlöltä jos vain jättäisi ottamatta. Töissä käyn ja humalajuomista en harrasta, mutta kyllähän noita kiloja kertyy niin miettynyt tipatonta.
Aloitin vaan. Olin sellanen viinin ja skumpan lipittäjä, kirkkaista en välitä ja lokakuussa vaan päätin että nyt loppu. Nyt on tarkoitus jatkaa alkoholittomuutta jouluun saakka, sitä pitää vielä miettiä että sallinko itselleni lasillisen tai kaksi samppanjaa jouluaterialla ja uudenvuodenattona. Mutta viimeistään 1.1.2025 lähden yrittämään 100 päivää alkoholittomana!
Vierailija kirjoitti:
Miten sujuu alkoholiton nyt?
Hyvin sujuu, 45 päivää jo taputeltu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sujuu alkoholiton nyt?
Hyvin sujuu, 45 päivää jo taputeltu.
Hyvä alku 100 alkoholittomaan päivään.
Vierailija kirjoitti:
100 päivää on jo hyvä nenän valkaisu kuuri.
Alkaa tammikuun ekapäivänä 2025,on mulla jo perinne.
Tänäkin jouluna alkoholi taas pilaa monen perheen joulun.Ikävä kyllä.
Jouluaatto 1982.Kova känni.Sammuin kesken aattoillan.Sen jälkeen aina ollut alkoholiton joulu.
Alkoholiton 100 päivää alkaa taas 1.1 ja jatkuu 10.4 asti.
Päivä 58 menossa ja helppoa on ollut :)
Tiistaina olin tilaisuudessa jossa oli tarjolla viiniä sekä olutta ja keskiviikkona kävin ulkona syömässä eikä näissäkään enää oikein ole haastetta, vesilinjalla vaan.
Tällaset tipattomat kielivät yleensä ongelmista alkoholin kanssa. Mitä olen seurannut niin se tipaton aika ollaan hermot kireällä ja jätetään juhlia väliin ja sulkeudutaan kotiin. Kun tipaton loppuu, vedetään kaksin käsin. On saatu uusi sulka päähän ja voidaan taas vetää täysiä. Mitäs jos opettelisit käyttämään alkoholia niin, ettei se aiheuta ongelmia. Jos ei onnistu sulla on todellinen ongelma joka alkaa isolla A:lla.
119. päivä menossa. Eilen mietin, että haenko pikkolopullon skumppaa, että voisin ystäväni kanssa kohottaa maljan Suomelle, mutta en jaksanut mennä Alkoon. Ehkä jouluna otan lasillisen hyvää viiniä ruuan kanssa. Tai ehkä en, sen näkee sitten. Ei tee mieli juoda, vaikka ennen join lähes joka vkoloppu. Ihanaa, ku ei ole krapulaa koskaan!
Miten menee alkoholiton nyt?