Alexi Laiho kuollut
Kommentit (4925)
Esittikö Kim missään vaiheessa osanottoa Alexin perheelle (Kellille & tyttärelleen, vanhemmille, sisaruksille)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aleksi on ollut noin huolissaan siitä, kuka saa rahat hänen kuoltuaan, niin kai hän oli tehnyt testamentin. Avio-osuutta keneltäkään ei sillä saa pois tietenkään, mutta esimerkiksi kuoleman jälkeen tulevat mahdolliset tekijänoikeusmaksut voi testamentata täysimääräisenä jollekin muulle.
Kai tuon nyt pitäisi olla selvää, että sille oli sen oma kuolevaisuus niin sanotusti selvää, ja se ei tehnyt mitään avioeroja, tai testamentteja, joten ihan selvästi asiat meni niin kuin se halusi.
Ikävää tietysti nykyiselle perheelle, että se tuntuu pahalta, mutta ei tuossa ole mitään epäselvää, mikä sen tarkoitus oli.
Ehkei se välittänyt hoitaa asioitaan vaikka tiesi että pitäisi. Masennusta?
Tuskin se oletti just nyt kuolevansa. Harva olettaa jos ei sitten ole joku etenevä tauti.
Mutta jos oikeasti ihmiselle on tärkeää, ettei vaimo saa perintöä (kun ei siltä nimeäkään ole saanut avioehtoon), niin ehkä silloin. Ja jos nykyiselle kumppanille olisi tärkeää päästä naimisiinkin, niin ehkä sen erohakemuksen saisi aikaiseksi, jos siitä nykyisestä välittää. Kun biisejäkin syntyi.
Tämä ei ole Aleksin mollausta millään tavalla, mutta kyseenalaistan tuo tänne linkitetyn "ystävän" kirjoittaman avautumisen tietoja.
Ja jos kuitenkin sitten on niin, että haluaisi, että asiat menisivät tietyllä tavalla, mutta ei saa aikaiseksi asioita hoitaa (uusi avovaimo olisi varmasti voinut auttaa asioiden käytännön hoitamisessa), niin sitten ei vaan voi mitään. Eikä minusta ole syytä syyllistää muita tilanteesta.
Et voi sillä perusteella että alkoholisti ei hoida joitain asioita kuten pitäisi tehdä päätelmiä siitä että miten se olisi halunnut ne asiat hoitaa jos olisi jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aleksi on ollut noin huolissaan siitä, kuka saa rahat hänen kuoltuaan, niin kai hän oli tehnyt testamentin. Avio-osuutta keneltäkään ei sillä saa pois tietenkään, mutta esimerkiksi kuoleman jälkeen tulevat mahdolliset tekijänoikeusmaksut voi testamentata täysimääräisenä jollekin muulle.
Kai tuon nyt pitäisi olla selvää, että sille oli sen oma kuolevaisuus niin sanotusti selvää, ja se ei tehnyt mitään avioeroja, tai testamentteja, joten ihan selvästi asiat meni niin kuin se halusi.
Ikävää tietysti nykyiselle perheelle, että se tuntuu pahalta, mutta ei tuossa ole mitään epäselvää, mikä sen tarkoitus oli.
Tuskin se oletti just nyt kuolevansa. Harva olettaa jos ei sitten ole joku etenevä tauti.
Mutta jos oikeasti ihmiselle on tärkeää, ettei vaimo saa perintöä (kun ei siltä nimeäkään ole saanut avioehtoon), niin ehkä silloin. Ja jos nykyiselle kumppanille olisi tärkeää päästä naimisiinkin, niin ehkä sen erohakemuksen saisi aikaiseksi, jos siitä nykyisestä välittää. Kun biisejäkin syntyi.
Tämä ei ole Aleksin mollausta millään tavalla, mutta kyseenalaistan tuo tänne linkitetyn "ystävän" kirjoittaman avautumisen tietoja.
Ja jos kuitenkin sitten on niin, että haluaisi, että asiat menisivät tietyllä tavalla, mutta ei saa aikaiseksi asioita hoitaa (uusi avovaimo olisi varmasti voinut auttaa asioiden käytännön hoitamisessa), niin sitten ei vaan voi mitään. Eikä minusta ole syytä syyllistää muita tilanteesta.
Ei voi kuin ihmetellä miksi joku nainen jaksaa katsella sellaista että ukko ei sen vertaa saa aikaiseksi että eroais ex-vaimostaan, ja pääsisi uuden naisystävän kanssa avioon oikeasti eikä vaan leikisti. En ihmettele yhtään jos Kelli ei pidä Kimistä, v*tuttaa kai se jos Alexi ja Kim ovat olleet vielä runsaasti yhteyksissäkin eivätkä saa eroa aikaiseksi.
Laillisena vaimona Kimillä on velvollisuus tulla Suomeen perunkirjoitusta toimittamaan. Luultavasti hänellä on myös oikeus asua miesvainajansa asunnossa sen aikaa kun on maassa, ja lentoliputkin hän saa maksaa kuolinpesän varoilla. On myös mahdollista, että hänellä on Suomen kansalaisuus koska hän asui täällä niin pitkään aikanaan.
Kiukuttaahan se niitä, jotka katsovat olleensa läheisempiä vainajalle, mutta laki on laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi sillä perusteella että alkoholisti ei hoida joitain asioita kuten pitäisi tehdä päätelmiä siitä että miten se olisi halunnut ne asiat hoitaa jos olisi jaksanut.
Se esim. harjoitteli joka päivä useita tunteja, joka päivä, sen työmoraali oli ihan omaa luokkaansa.
Se piti itsensä siistinä jne.
Se ei ollut niin rappiolla etteikö se olisi hoitanut noita asioita, jos se olisi halunnut, mitä se kertoo.
Se sai jopa hoidettua pseudohäät itselleen, mutta ei muka avioeroa.
Kimberlyllä on lapsi, miettikää hetken tätä, 1+1, kyl te hiffaatte mikä pommi räjähtää aikanaan...
En ota kantaa siihen kuka puhuu totta ja kuka ei, mutta totuus on se, että aussipuolen porukka on tehnyt itse juuri sitä, mistä Kimberlyä syyttää, eli julkista loanheittoa ja mustamaalaamista. Kimberly ei taas ole siihen syyllistynyt, ainakaan toistaiseksi. Luulen että perhettä risoo nyt se, että Alexin omaisuus menee Kimille, ja kuvittelevat julkisen painostuksen avulla saavansa hänet luopumaan perinnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain 20 vuotta (!) vanhoista "Kimin viestimistä" 2000-luvun alusta pitäisi nyt herran vuonna 2021 päätellä jotain niin... Sen kummemmin puolustelematta mutta aika paljon on vettä virrannut Vantaajoessa, ja ihmisillä on tapana kuitenkin vähän kehittyä 20 vuodessa 🤷♀️
Jos on vain rahan perässä niin ihmettelen miksei ole hakenut eroa sillon kun Laihon tulot ovat olleet suurimmillaan ja syväkurkkujen mukaan Laihokin halunnut nimet paperiin.
Minkä rahan?
IP-lehtien mukaan Laiho on tienannut ihan kivasti ja jos nyt on niin suuri nimi kuin täällä on hehkutettu, rojalteja tippuu tasaiseen tahtiin.
Ei se auta jos ne rahat on ryypätty pois.
Ei taida enää ryyppää, mutta isot velat kuulemma jäi
No jos noin on, niin Australian Kellille kävi tässä parhain päin. Ei tarvitse hoitaa mitään ikäviä paperisotkuja, joita ylivelkaisen kuolinpesän perunkirjoitukseen tai kuolinpesän konkurssiin hakemiseen liittyy.
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa siihen kuka puhuu totta ja kuka ei, mutta totuus on se, että aussipuolen porukka on tehnyt itse juuri sitä, mistä Kimberlyä syyttää, eli julkista loanheittoa ja mustamaalaamista. Kimberly ei taas ole siihen syyllistynyt, ainakaan toistaiseksi. Luulen että perhettä risoo nyt se, että Alexin omaisuus menee Kimille, ja kuvittelevat julkisen painostuksen avulla saavansa hänet luopumaan perinnöstä.
Niinpä, vaikka yksityisesti olisikin epäsopua, julkinen riitely on todella ikävää ja epäkunnioittavaa kuollutta ja omaisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko aussiosastolta joku muukin kommentoinut asiaa julkisesti samaan sävyyn kuin tämä Matthew?
Kal kirjoitti:
Kimberlyllä on lapsi, miettikää hetken tätä, 1+1, kyl te hiffaatte mikä pommi räjähtää aikanaan...
Joo, olen varma ja HALUAN uskoa tähän. Musta olisi ihaninta, että Alexilla on lapsi! ❤️
Kimberly on kirjoittanut tunti sitten vastauksen jollekin tyypille Instagramissa:
".. I am sitting on some pretty big truth bombs.." Eli todellakin, lasketaan yhteen!
Mä en tiä, mut jotenkin mun vaisto sanoo, että Kimberlyä yritetään tässä nyt vaan jostain syystä mustamaalata.. Tosiaan hän olisi saanut Alexin rahat, tai osan niistä, jo kauan aikaa sitten, niin halutessaan. Tässä kuviossa on paljon mätää..
Vierailija kirjoitti:
Juu, näitä best friendejä tuntuu nyt sieltä Australiasta ilmestyvän eri palstoille. Kelli taas itse ei kommentoi mitään puoleen tai toiseen. Myöskään en pistäisi painoarvoa sille, että joku "sisko" käy jossain palstalla vahvistamassa näitä kommentteja, millä tahansa nimellä voi tehdä itselleen profiilin esim. faceen. Jotenkin en myöskään pitäisi todennäköisenä, että sisko edes oikeasti alkaisi näillä foorumeilla komppailemaan oikeasti yhtään mitään omalla nimellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aussiosastolta joku muukin kommentoinut asiaa julkisesti samaan sävyyn kuin tämä Matthew?
No tämä keräyksen järjestänyt tyyppi omalla FB-profiilillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kal kirjoitti:
Joo, olen varma ja HALUAN uskoa tähän. Musta olisi ihaninta, että Alexilla on lapsi! ❤️
Kimberly on kirjoittanut tunti sitten vastauksen jollekin tyypille Instagramissa:
".. I am sitting on some pretty big truth bombs.." Eli todellakin, lasketaan yhteen!Mä en tiä, mut jotenkin mun vaisto sanoo, että Kimberlyä yritetään tässä nyt vaan jostain syystä mustamaalata.. Tosiaan hän olisi saanut Alexin rahat, tai osan niistä, jo kauan aikaa sitten, niin halutessaan. Tässä kuviossa on paljon mätää..
Toivottavasti sitä ei saada painostettua mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellin sisko ainakin ja jotkut muut hänen FB-sivuillaan kompanneet. Pisti myös sen keräyksen alulle, jonka mukaan Kelli tarvitsee hautajaisiin rahaa. No ei tarvitse, koska ne maksetaan kuolinpesästä. Monista vastaavista asioista, mm. Mattin avautuminen että Alexi ei ole saanut Kimiltä nimeä paperiin, huomaa ettei ausseilla ole tietoa suomalaisesta järjestelmästä. Eikä siinä mitään, mutta ei kannattaisi ehkä esittää silloin moisia väitteitä, koska ne voivat upota muille, mutta eivät meille täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, näitä best friendejä tuntuu nyt sieltä Australiasta ilmestyvän eri palstoille. Kelli taas itse ei kommentoi mitään puoleen tai toiseen. Myöskään en pistäisi painoarvoa sille, että joku "sisko" käy jossain palstalla vahvistamassa näitä kommentteja, millä tahansa nimellä voi tehdä itselleen profiilin esim. faceen. Jotenkin en myöskään pitäisi todennäköisenä, että sisko edes oikeasti alkaisi näillä foorumeilla komppailemaan oikeasti yhtään mitään omalla nimellään.
Höpötihöö, kyllä minäkin siskona kävisin totuuden kertomassa jos moisia huhuja pyörisi. Enkä myöskään usko että tuossa ryhmässä voi esiintyä Laihon siskona ihan tuosta vaan, aika nopeasti sieltä tulisi sanktiota. Eiköhän tässä iha oikeat henkilöt kommentoi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kal kirjoitti:
".. I am sitting on some pretty big truth bombs.." Eli todellakin, lasketaan yhteen!Mä en tiä, mut jotenkin mun vaisto sanoo, että Kimberlyä yritetään tässä nyt vaan jostain syystä mustamaalata.. Tosiaan hän olisi saanut Alexin rahat, tai osan niistä, jo kauan aikaa sitten, niin halutessaan. Tässä kuviossa on paljon mätää..
Toivottavasti sitä ei saada painostettua mihinkään.
Kim muuten jo ennen loanheiton alkua kommentoi siinä IS-jutussa toivovansa, että australialaiset eivät lähde julkiseen vihanpitoon. Ja hopsan, sittenhän se alkoikin. Kim taas ei ole siihen lähtenyt mukaan edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kal kirjoitti:
😱
En oo ihan perillä, mutta eikö alexi halunnut erota kimistä siks, että olis joutunut jotain maksamaan sillon? No nyt joutuu joka tapauksessa, varmaan vielä enemmän, mutta uskon, että on tehnyt testamentin jos oli niin huolissaan mihin omat miljoonat päätyvät.
Ei taida enää ryyppää, mutta isot velat kuulemma jäi