Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alexi Laiho kuollut

Kommentit (4925)

Vierailija
2441/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus alkaa paljastumaan

Vierailija
2442/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä kuolinpäivää ei vielä ole ilmoitettu?

Kuolinsyystä viis, saako sitä koskaan tietää, mutta kyllä Alexi sentään kuolinpäivän ansaitsisi.

https://whatwhybecauseican.blogspot.com/2021/02/ ton mukaan ois huomenna tiedossa

Mitä tarkoittaa: Got coms today from family but though she wouldn't dare - well quess what, she did dare.

Siis mitä on ”coms”? Muuten ymmärsinkin

Vierailija
2444/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolinsyystä viis, saako sitä koskaan tietää, mutta kyllä Alexi sentään kuolinpäivän ansaitsisi.

https://whatwhybecauseican.blogspot.com/2021/02/ ton mukaan ois huomenna tiedossa

Mitä tarkoittaa: Got coms today from family but though she wouldn't dare - well quess what, she did dare.

communications - arvaisin minä. Eli tietoa.

Vierailija
2445/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kuolin-ilmoitus on huomenna lehdessä niin tuo bloggaaja on varmaan tietoinen kyllä missä mennään. Aika vakuuttavasti kirjoittaa muutenkin

Vierailija
2446/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedetty koko ajan. Kim vain rahojen perässä oleva huijari. Ei suostunut Alexin elinaikana kohtuullistamiseen vaan olisi halunnut puolet rahoista ja tulevista Bodomien rojalteista.

Vierailija
2447/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetty koko ajan. Kim vain rahojen perässä oleva huijari. Ei suostunut Alexin elinaikana kohtuullistamiseen vaan olisi halunnut puolet rahoista ja tulevista Bodomien rojalteista.

Käsittääkseni Kim on ollut ymmärryksessä että perii kaiken (koska Alexilla ei ole omia lapsia)

Vierailija
2448/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen tuntuu epätodelliselta, että A. on kuollut. Johtuen varmaan tästä älyttömästä farssista, joka on yhtä epäuskottavan oloinen kuin Kauniiden ja rohkeiden juonenkäänteet.

Vierailija
2449/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sitä ollaan niin järkyttyneitä, kuka täällä tunsi hänet henkilökohtaisesti? Ei varmaan moni. Jos niin järkyttää mieltä jonku julkkiksen kuolema niin mitenhän rievut selviää kun joku oma läheinen kuolee..

Vierailija
2450/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

communications - arvaisin minä. Eli tietoa.

Kiitos :)

Vierailija
2451/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tulisi lähisukulaisilta nyt joku virallinen kannanotto tähän kaikkeen

Vierailija
2452/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri lukemassa Alexin kirjaa. Siinä lukee että Kim riiteli jatkuvasti Tonmin kanssa ja halusi päästä eroon hänestä. Aikamoinen matami, riitelijätyyppi

Vierailija
2453/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri lukemassa Alexin kirjaa. Siinä lukee että Kim riiteli jatkuvasti Tonmin kanssa ja halusi päästä eroon hänestä. Aikamoinen matami, riitelijätyyppi

Eikös Kim kuitenkin Alexin kuolintekstissä oikein maininnut tämän Tonmin? Tekopyhää

Vierailija
2454/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kauheasti toivo mitään kannanottoja keneltäkään. Surevat ja katkerat ihmiset tietenkin puhuvat kaikki omista näkökulmistaan. Ainoa ”kannanotto” jota toivon on, että Alexi olisi itse tehnyt testamentin.

Vierailija
2455/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kauheasti toivo mitään kannanottoja keneltäkään. Surevat ja katkerat ihmiset tietenkin puhuvat kaikki omista näkökulmistaan. Ainoa ”kannanotto” jota toivon on, että Alexi olisi itse tehnyt testamentin.

Kimberlyllä tuntuu olevan paljonkin sanottavaa. 

Ehkä huomenna jos tuossa yllä mainitussa helsinkien sanomissa on sitten kerrottu onko Kimberly siellä mainittuna - täytyy olettaa että se on tehty omaisten toimesta.. ?

Vierailija
2456/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Kim kuitenkin Alexin kuolintekstissä oikein maininnut tämän Tonmin? Tekopyhää

Ei siinä ole mitään tekopyhää. Kim tiesi hyvin, että Tommi ja Allu olivat hyviä ystäviä ja toivoi, että olisivat nyt taas yhdessä siellä jossain tms. Se, ettei Kim tullut toimeen Tommin eikä monen muunkaan kanssa, ei liity tähän mitenkään. 

Vierailija
2457/4925 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sitä ollaan niin järkyttyneitä, kuka täällä tunsi hänet henkilökohtaisesti? Ei varmaan moni. Jos niin järkyttää mieltä jonku julkkiksen kuolema niin mitenhän rievut selviää kun joku oma läheinen kuolee..

Olen selvinnyt sekä äitini että isäni kuolemasta viimeisten 8,5 vuoden aikana, kiitos kysymästä. Ikävä tosin ajoittain tulee.

Mutta olen myös järkyttynyt ja surullinen Alexin kuolemasta, vaikka en henk.koht. tuntenutkaan.

Ja odotan huomista Hesaria kuin kuuta nousevaa...

Vierailija
2458/4925 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinpäivä 29.12.2020. Kelli julkaisi Instagramissa kuvan kuolinilmoituksesta ja hauta-arkusta. Ja ennen kuin spekulaatio alkaa: Roopella ko. päivityksessä tarkoitetaan Annan miestä, ei Roope Latvalaa.

Vierailija
2459/4925 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa erityisen surullinen olo tuosta Kellin päivityksestä. Nyt se jotenkin pääsi iskemään tajuntaan, että Alexi tosiaan on poissa.

Vierailija
2460/4925 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin toissapäivänä Youtubesta parin tunnin ajan Alexin vanhoja haastatteluja, ja siitä tuli kyllä ontto olo. Esim. Rautaryhmä-sarjassa tehdystä vierailusta Jannen kanssa tuli niin surullinen olo, kun he olivat selkeästi Alexin kanssa toisilleen niin tärkeät ja läppä lensi koko ajan. Tuntuu niin käsittämättömältä, että tuollanen ihmissuhde voi kuihtua kasaan. :( Käsittääkseni ei COB:n jäsenten kanssa juuri ollut tekemisissä v. 2019 jälkeen.

Ketju on lukittu.