Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset voi saada niin paljon tasoaan parempia miehiä?

Vierailija
03.01.2021 |

Tunnen useita 32-42v miehiä, joilla ei ole naista eikä joillain ole ikinä ollutkaan. Useimmat näistä ovat luovuttaneet naisten tavoittelun, monet sellaisetkin joilla kyllä kaiken järjen mukaan pitäisi olla mahdollisuus naiseen - ovat siis ihan normaalikokoisia ja -näköisiä ja käyvät töissä, vaikkeivat mitään seksihunkseja olekaan. Itse taas löysin 5 vuoden naisettoman kauden jälkeen vihdoin naisen, jonka kanssa olen nyt puoli vuotta ollut. En pidä itseäni minään 1/5 miehenä, jos kohta en myöskään minään "saaliina" tai komeana rikkaana hurmurina. Ehkä olen juuri ja juuri 2/5 mies. Naiseni sen sijaan on todella lihava eikä juurikaan naisellinen, vaikka muuten mukava ihminen onkin.

Elikkä tilanne on siis se, että moni tuntemani ihan ok -mies ei saa ketään, ei edes Vauhtimursua, ja itse ihan ok -miehenä saan Vauhtimursun näköisen mutta vähemmän ongelmaisen naisen.

Eihän tästä voida päätellä kuin että naisista useimmat vähiten suositutkin tapaukset saavat esimerkiksi minua suositumpia miehiä. Jotain keskivertokomeita 180 senttisiä raksaäijiä ja -insinöörejä, ja "onks sul liittymäasiat kondiksessa?" ananastukkaisia 3/5 sählyjätkiä.

Ja jos on vähänkään suositumpi nainen, sellainen perus ig basic bitch , niin saa ilmeisesti jo todella suosittuja miehiä tosta noin vaan. Jonkun hyvässä lihassa olevan personal trainerin tai seksikkään rahoitusjohtaja-statusmiehen.

Miten kaikille naisille voi riittää noita keskimääräistä tasokkaampia miehiä? Ulkomailtako naiset niiitä hakee vai miten tämä on selitettävissä, että naisten enemmistö saa itseään tasokkaampia miehiä?

Kommentit (581)

Vierailija
121/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he saa. He saavat täsmälleen omantasoisiaan miehiä. Eikö se ole koko tasoteorian idea. Mehän emme voi mitään sille, että sinä arvioit ne tasot väärin. 

Ai omenavartaloiselle ja pahantahtoiselle, ohuttukkaiselle hoitsunaiselle kuuluu 190 senttinen laatikkoleukainen lentäjäkirurgi?

Kyllä kuuluu, jos se lentäjäkirurgi tämän naisen kumppanikseen haluaa. Oliko muuta kysyttävää? 

Nimenomaan. Ei ole olemassa mitään kosmista luokittelijaa, joka luokittelee lihaville hoitajille lihavia rekkakuskeja ja timmeille kirurgeille timmejä onkologeja. Se kirurgi kohtaa sen naisen, jonka se haluaa ja joka haluaa sen kirurgin ja se on heidän tasonsa. Tasomiehille ei ole varattuna sitä kasin naista, nämä valittajathan aina uskovat olevansa sitä kasintasoa, ei esim. kutosta.

Vierailija
122/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen 29v nainen ja saisin heti nuoremman juuri levysopparin saaneen miehen, jos vain haluaisin. Olemme olleet tämän miehen kanssa kavereita jo pitkään, mutta kun erosi exänsä kanssa alkoi mun riiaaminen.

Toki jo aiemmin myönsi, että jos olisi sinkku, niin tahtoisi olla mun kanssa.

Tää mies saisi tosiaan kenet tahansa, mutta jostain syystä on mun perässä.

Ulkosuomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he saa. He saavat täsmälleen omantasoisiaan miehiä. Eikö se ole koko tasoteorian idea. Mehän emme voi mitään sille, että sinä arvioit ne tasot väärin. 

Ai omenavartaloiselle ja pahantahtoiselle, ohuttukkaiselle hoitsunaiselle kuuluu 190 senttinen laatikkoleukainen lentäjäkirurgi?

Ei kellekään kuulu mitään, mistä tuollaista edes sait päähäsi? Montako omenavartaloista, pahansisuista, ohuttukkaista hoitsua muuten tunnet, jotka ovat pariutuneet 190 senttisen laatikkoleukalentäjäkirurgin kanssa?

Vierailija
124/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas tehnyt täysin päinvastaisen huomion. Paljon akateemisia, kauniita naisia sinkkuna. Tosin voi olla, että monesti osin omasta valinnastaan. 

Monesti kyllä kun näkee pariskuntia kaduilla, niin ei niin komealla miehellä voi olla kovinkin viehättävä nainen. Miehet monesti hieman pinnallisempia ulkoisen kauneuden suhteen, naisia taas saattaa kiinnostaa miehissä muut pinnalliset asiat (raha, asema tms.) Ap vaikuttaa kyllä itse aika kamalalta ihmiseltä, ja kysynnän vähyyteen voi olla se pääsyynä.  

Rahasta ja asemasta kiinnostuminen on aivan yhtä pinnallista.

Niinhän tuossa lukee. Luetun ymmärtäminen?

Vierailija
125/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä sepustus. En viitsinyt lukea, mutta aiemminkaan sinä et ole ymmärtänyt mistään tasoista mitään.

Miten niin en ymmärrä tasoista? Minähän juuri niistä ymmärrän, toisin kuin enemmistö palstan naisista.

Heti ketjun toisessa kommentissa ap arvostelee palstan naisista suurimman osan. 

Huvittavaa. Miksi ihmeessä hän sitten kyselee täältä mitään?

Hei ap, tämä on kerrottu sinulle jo monta kertaa: asenteesi karkottaa naiset!

Vierailija
126/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Salilla teinipojat puhuu kakkosen naisista, nelosen naisista ja kissoista.

En ole oman ikäisiltäni koskaan vastaavaa kuullut.

Kyllä me pojat jo teininä 80-luvulla pisteytettiin tyttöjen ulkonäköä kouluarvosanoin.

Naiset on aina tehneet ihan vastaavaa miehille ja tekevät edelleen.

Niin, ulkonäköä. Teininä. Millä ei ole mitään tekemistä ns parisuhdetason kanssa. Vai ajatteletko ihan oikeasti, että halutuin mies parisuhteeseen on se tietyn joukon komein? Usko tai älä, me muut olemme kasvaneet yli siitä esiteini-/teini-iän vaiheesta.

Halutuin mies parisuhteeseen on se mies, joka kuuluu miesten komeimpiin, miesten jänninpiin, miesten statuksekkaimpiin ja miesten varakkaimpiin. Ei tarvitse olla millään alueella paras, kunhan kuuluu selvästi keskiarvoa parempiin.

Juuri tästä syystä miehet jankuttavat niistä 190 senttisistä laatikkoleukaisista lentäjäkirurgeista. Jos tuo käännetään naisten vaatimiin ominaisuuksiin, niin:

190 senttinen laatikkoleuka -> kuuluu miesten komeimpaan vähemmistöön

lentäjä -> kuuluu miesten jännimpään vähemmistöön

lentäjä ja kirurgi yhtäaikaa -> kuuluu miesten statuksekkaimpaan vähemmistöön

kirurgi -> kuuluu miesten varakkaimpaan vähemmistöön

Ymmärrätkö? Koko ajatusrakennelma syntyy siitä, mitä te naiset miehiltä vaaditte.

t.eri

Sulla on kyllä erittäin omalaatuinen tuttavapiiri, kun ainoastaan vähintään 190 senttiset laatikkoleukaiset lentäjät ja kirurgit ovat onnistuneet löytämään kumppanin... Jos joskus haluat kurkata reaalitodellisuuteen, niin avaa silmäsi vaikka siellä Prismassa ja katso kuinka monennäköistä hiihtäjää siellä on vaimon ja muksujen kanssa ruokaostoksilla.

Kunhan vaan muistaa että kaikki julkisilla alueilla liikkuvat ei ole pariskuntia. Siellä joukossa voi olla kolme sukupolvea, esim, isovanhempi, lapsi,ja lapsenlapsi tai sisko, veli ja toisen näistä lapset, tai täti, siskonlapsi ja sisko jne. jne.

Pari kertaa nimittäin murhaavia katseita saanut kun olen isäni ja lapseni kanssa liikkunut asioilla.

Kukkahattutädit vihastuneet, kun luulleet että isälläni on nuori vaimo ja lapsi. Kerran jopa eräässä autokorjaamossa miehetkin mulkoili rumasti.

Vierailija
127/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuuluu, jos se lentäjäkirurgi tämän naisen kumppanikseen haluaa. Oliko muuta kysyttävää? 

Lentäjäkirurgit usein panee kerran tai jonkun aikaa kauheita haaskoja ihan huvikseen. Tällöiin nämä haaskanaiset rakastuvat lentäjäkirurgeihin ja luulevat oikeasti saavansa sellaisen miehekseen.

Miksi tämä sitten huolestuttaa ap:ta tai miksi edes puhumme tällaisesta tilanteesta, jos se nainen ei edes saanut sitä lentäjäkirurgia? 

Vierailija
128/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on vauhtimursu?? 😂😂

Vierailija
129/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on vauhtimursu?? 😂😂

Internet-julkkis.

Vierailija
130/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjäkirurgit usein panee kerran tai jonkun aikaa kauheita haaskoja ihan huvikseen. Tällöiin nämä haaskanaiset rakastuvat lentäjäkirurgeihin ja luulevat oikeasti saavansa sellaisen miehekseen.

Kutsut naisia "haaskoiksi", joita "pannaan". Olet kammottava ihminen, painosanalla kammottava. Kuinka nuorena aloit vihamaan naisia? Taidat olla jopa vaarallinen hullu.

Vierailija
131/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Kyllä me pojat jo teininä 80-luvulla pisteytettiin tyttöjen ulkonäköä kouluarvosanoin.

Niin, ulkonäköä. Teininä. Millä ei ole mitään tekemistä ns parisuhdetason kanssa. Vai ajatteletko ihan oikeasti, että halutuin mies parisuhteeseen on se tietyn joukon komein? Usko tai älä, me muut olemme kasvaneet yli siitä esiteini-/teini-iän vaiheesta.

Halutuin mies parisuhteeseen on se mies, joka kuuluu miesten komeimpiin, miesten jänninpiin, miesten statuksekkaimpiin ja miesten varakkaimpiin. Ei tarvitse olla millään alueella paras, kunhan kuuluu selvästi keskiarvoa parempiin.

Juuri tästä syystä miehet jankuttavat niistä 190 senttisistä laatikkoleukaisista lentäjäkirurgeista. Jos tuo käännetään naisten vaatimiin ominaisuuksiin, niin:

Ymmärrätkö? Koko ajatusrakennelma syntyy siitä, mitä te naiset miehiltä vaaditte.

t.eri

Sulla on kyllä erittäin omalaatuinen tuttavapiiri, kun ainoastaan vähintään 190 senttiset laatikkoleukaiset lentäjät ja kirurgit ovat onnistuneet löytämään kumppanin... Jos joskus haluat kurkata reaalitodellisuuteen, niin avaa silmäsi vaikka siellä Prismassa ja katso kuinka monennäköistä hiihtäjää siellä on vaimon ja muksujen kanssa ruokaostoksilla.

Kunhan vaan muistaa että kaikki julkisilla alueilla liikkuvat ei ole pariskuntia. Siellä joukossa voi olla kolme sukupolvea, esim, isovanhempi, lapsi,ja lapsenlapsi tai sisko, veli ja toisen näistä lapset, tai täti, siskonlapsi ja sisko jne. jne.

Pari kertaa nimittäin murhaavia katseita saanut kun olen isäni ja lapseni kanssa liikkunut asioilla.

Kukkahattutädit vihastuneet, kun luulleet että isälläni on nuori vaimo ja lapsi. Kerran jopa eräässä autokorjaamossa miehetkin mulkoili rumasti.

Onkohan sinulla vähän lennokas mielikuvitus, jos kuvittelet tällaisia mulkoiluja saaneesi. Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa.

Ja vaikka siellä kaupassa ei juuri sillä hetkellä sattuisikaan olemaan se puoliso, kyllä ne lapset sen verran paljastavat, että tämä henkilö on joskus ollut parisuhteessa. Ja suurin osa ihmisistä ovat kyllä ihan niitä oikeita perheitä, eikä mitään sukulaisia ja näistäkin suurin osa on niitä ihan taviksia. Vähän nyt kaukaa haettu tämä ongelmasi. 

Vierailija
132/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basic IG-bitchin tasoa on nimenomaan ne komeat personal trainerit ja kauppispojut.

Basic IG-bitch on kaunis, mutta ei mitenkään mielenkiintoinen tai erityinen suuntaan tai toiseen.

Itse en näe juuri koskaan pariskuntia joiden osapuolet olisivat keskenään eri tasoa, ei se kovin yleistä ole.

Osa ihmisistä ei kyllä näe omaa sukupuolta kovin realistisesti ja voi luulla ihan tosi tavallista tallukkaa komeaksi/kauniiksi ja ihmetellä miten sillä on tavallisen näköinen puoliso.

Vierailija
133/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen 29v nainen ja saisin heti nuoremman juuri levysopparin saaneen miehen, jos vain haluaisin. Olemme olleet tämän miehen kanssa kavereita jo pitkään, mutta kun erosi exänsä kanssa alkoi mun riiaaminen.

Ulkosuomalainen

Eihän tästä käy ollenkaan ilmi esim. se miten paino on jakautunut vartaloosi ja kuinka kauniit kasvot sinulla on.

Eikä myöskään tuo mies ole välttämättä ollenkaan tasokas, vaikka onkin nuori ja saanut juuri levysopparin.

Luultavasti olisi esim. minun silmissäni ruma enkä panis.

Vierailija
134/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti parisuhteessa? Ja haukut kumppaniasi netissä? Ja vieläpä hänen vartaloaan?!

Rakastatko naisystävääsi?

No mitäpä luulet kun arvostelee naistaan?. Käyttäytyykö rakastunut niin?.

Vierailija
135/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

t.eri

Onkohan sinulla vähän lennokas mielikuvitus, jos kuvittelet tällaisia mulkoiluja saaneesi. Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa.

Ja vaikka siellä kaupassa ei juuri sillä hetkellä sattuisikaan olemaan se puoliso, kyllä ne lapset sen verran paljastavat, että tämä henkilö on joskus ollut parisuhteessa. Ja suurin osa ihmisistä ovat kyllä ihan niitä oikeita perheitä, eikä mitään sukulaisia ja näistäkin suurin osa on niitä ihan taviksia. Vähän nyt kaukaa haettu tämä ongelmasi. 

Minulla on lapsi, enkä ole ollut koskaan parisuhteessa.

Ei lapsesta voi päätellä onko henkilö ollut parisuhteessa vai ei.

Sivusta

136/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon ainakin vähintään 3/5 nainen ja oon silti yksinäinen. Nykyään naisen pitää olla jotenkin yliaktiivinen ja ottaa mitä haluaa ja näin moni nähtävästi tekeekin. Maskuliiniset miehet tuntuvat olevan vähissä.

Maskuliinisuutta on ikävä kyllä käsitelty aika huonossa valossa viime vuosina esimerkiksi mediassa. Luulen, että monille miehille on käynyt niin, että he kokevat maskuliinisuuden olevan jotain hävettävää, ja jotain mitä pitäisi rajoittaa ja pitää piilossa.

Mediassa on myös puhuttu laajasti siitä kuinka miesten käytös ja välillä jopa läsnäolo saa naiset tuntemaan olonsa ahdistuneeksi ja turvattomaksi. Tällainen ilmapiiri ei tietenkään ole omiaan lisäämään miesten rentoja ja spontaaneja lähestymisiä, ja tästä johtuen naistenkin on varmasti nykyään syytä olla entistä aktiivisempia.

Vierailija
137/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalainen

Eihän tästä käy ollenkaan ilmi esim. se miten paino on jakautunut vartaloosi ja kuinka kauniit kasvot sinulla on.

Eikä myöskään tuo mies ole välttämättä ollenkaan tasokas, vaikka onkin nuori ja saanut juuri levysopparin.

Tiedän kyllä millaista seksi kanssasi voisi olla. Hetken väriset ja voihkit, sitten oletkin jo valmis ja sua ei kiinnosta naisen orgasmi ollenkaan. Huonoa, tosi huonoa seksiä.

Ei kiitos.

Vierailija
138/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalainen

Tiedän kyllä millaista seksi kanssasi voisi olla. Hetken väriset ja voihkit, sitten oletkin jo valmis ja sua ei kiinnosta naisen orgasmi ollenkaan. Huonoa, tosi huonoa seksiä.

Ei kiitos.

Et sinä saisi minulta seksiä ollenkaan, sillä olen heteronainen eli ei kiinnosta seksi naisten kanssa.

Vierailija
139/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö kuinka häiriintynyttä on "pisteyttää" muita ihmisiä? Ettekö kannata tasa-arvoa? Itse kannatan tasa-arvoa ja tuntuu todella pahalta lukea tällaista paskaa, monen sivun verran.

Toki saatte "pisteyttää" itseänne, mutta on äärimmäisen törkeää tehdä sitä muille. Elätte Suomessa, jossa vallitsee tasa-arvo.

Naiset pisteyttämisen ovat keksineet. Naiset vaativat itseään parempia miehiä, eli automaattisesti pisteyttävät kaikki miehet ja tsekkaavat, että deitti on naista itseään parempi. Jos ei ole, niin hylkyyn menee.

Tasojankkaajamiehet ainoastaan laittavat kirjalliseen muotoon sen mitä naiset ovat käytöksellään luoneet.

Voisinko siis ystävällisesti vihdoin ja viimein saada selkeään kirjalliseen muotoon sen, että kuinka tämä tasoarviointi oikeaoppisesti menee? Kuinka voin oikein arvioida paitsi omani, myös muiden ihmisten tasot?

Kysyin tätä viimeksi tässä ketjussa jo etusivulla, kun ap oli kehunut ymmärtävänsä tasot niin paljon paremmin kuin palstan naiset. En ole vielä saanut minkäänlaista vastausta. Samaa olen kysynyt aiemmin vastaavissa ketjuissa, edelleen saamatta vastausta. Eli voisikohan nyt vihdoin viimein joku tosiaan laittaa kirjalliseen muotoon tämän tasoluokittelun?

Vierailija
140/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37393 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon ainakin vähintään 3/5 nainen ja oon silti yksinäinen. Nykyään naisen pitää olla jotenkin yliaktiivinen ja ottaa mitä haluaa ja näin moni nähtävästi tekeekin. Maskuliiniset miehet tuntuvat olevan vähissä.

Maskuliinisuutta on ikävä kyllä käsitelty aika huonossa valossa viime vuosina esimerkiksi mediassa. Luulen, että monille miehille on käynyt niin, että he kokevat maskuliinisuuden olevan jotain hävettävää, ja jotain mitä pitäisi rajoittaa ja pitää piilossa.

Mediassa on myös puhuttu laajasti siitä kuinka miesten käytös ja välillä jopa läsnäolo saa naiset tuntemaan olonsa ahdistuneeksi ja turvattomaksi. Tällainen ilmapiiri ei tietenkään ole omiaan lisäämään miesten rentoja ja spontaaneja lähestymisiä, ja tästä johtuen naistenkin on varmasti nykyään syytä olla entistä aktiivisempia.

Usko pois, jos nainen näkee miehen, joka on ihan "pakko saada", niin kyllä hän on aktiivinen. Olen nainen ja olen liikkunut naisten kanssa baareissa ja festareilla ja milloin missäkin, joten ihan varmasti tiedän tämän asian paremmin kuin sinä. Sen sijaan meillä naisilla harvemmin on pakkoa saada "kunhan edes joku". Harvemmin näet naisen baarissa juuri ennen valomerkkiä kiertämässä katselemassa, eikö löytyisi yhtään ketään. Jos se mies, joka häntä kiinnosti, ei antanut vastakaikua/lähti pois/osoittautuikin toisen naisen kumppaniksi tms., nainen ei "siirry seuraavaan", kuten moni mies tekee. Tottakai sellaisiakin naisia on, joille on tärkeää saada edes joku siksi yöksi, ja nekin miehet alkavat kiinnostaa, jotka alkuillasta eivät kiinnostaneet, mutta yleensä silloin valinnan tekee humalatila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän