Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset voi saada niin paljon tasoaan parempia miehiä?

Vierailija
03.01.2021 |

Tunnen useita 32-42v miehiä, joilla ei ole naista eikä joillain ole ikinä ollutkaan. Useimmat näistä ovat luovuttaneet naisten tavoittelun, monet sellaisetkin joilla kyllä kaiken järjen mukaan pitäisi olla mahdollisuus naiseen - ovat siis ihan normaalikokoisia ja -näköisiä ja käyvät töissä, vaikkeivat mitään seksihunkseja olekaan. Itse taas löysin 5 vuoden naisettoman kauden jälkeen vihdoin naisen, jonka kanssa olen nyt puoli vuotta ollut. En pidä itseäni minään 1/5 miehenä, jos kohta en myöskään minään "saaliina" tai komeana rikkaana hurmurina. Ehkä olen juuri ja juuri 2/5 mies. Naiseni sen sijaan on todella lihava eikä juurikaan naisellinen, vaikka muuten mukava ihminen onkin.

Elikkä tilanne on siis se, että moni tuntemani ihan ok -mies ei saa ketään, ei edes Vauhtimursua, ja itse ihan ok -miehenä saan Vauhtimursun näköisen mutta vähemmän ongelmaisen naisen.

Eihän tästä voida päätellä kuin että naisista useimmat vähiten suositutkin tapaukset saavat esimerkiksi minua suositumpia miehiä. Jotain keskivertokomeita 180 senttisiä raksaäijiä ja -insinöörejä, ja "onks sul liittymäasiat kondiksessa?" ananastukkaisia 3/5 sählyjätkiä.

Ja jos on vähänkään suositumpi nainen, sellainen perus ig basic bitch , niin saa ilmeisesti jo todella suosittuja miehiä tosta noin vaan. Jonkun hyvässä lihassa olevan personal trainerin tai seksikkään rahoitusjohtaja-statusmiehen.

Miten kaikille naisille voi riittää noita keskimääräistä tasokkaampia miehiä? Ulkomailtako naiset niiitä hakee vai miten tämä on selitettävissä, että naisten enemmistö saa itseään tasokkaampia miehiä?

Kommentit (581)

Vierailija
141/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen 29v nainen ja saisin heti nuoremman juuri levysopparin saaneen miehen, jos vain haluaisin. Olemme olleet tämän miehen kanssa kavereita jo pitkään, mutta kun erosi exänsä kanssa alkoi mun riiaaminen.

Toki jo aiemmin myönsi, että jos olisi sinkku, niin tahtoisi olla mun kanssa.

Tää mies saisi tosiaan kenet tahansa, mutta jostain syystä on mun perässä.

Ulkosuomalainen

Eihän tästä käy ollenkaan ilmi esim. se miten paino on jakautunut vartaloosi ja kuinka kauniit kasvot sinulla on.

Eikä myöskään tuo mies ole välttämättä ollenkaan tasokas, vaikka onkin nuori ja saanut juuri levysopparin.

Luultavasti olisi esim. minun silmissäni ruma enkä panis.

Tiedän kyllä millaista seksi kanssasi voisi olla. Hetken väriset ja voihkit, sitten oletkin jo valmis ja sua ei kiinnosta naisen orgasmi ollenkaan. Huonoa, tosi huonoa seksiä.

Ei kiitos.

Et sinä saisi minulta seksiä ollenkaan, sillä olen heteronainen eli ei kiinnosta seksi naisten kanssa.

Puhuin tuolle sovinistille, joka sanoi "sinua en panisi", ikään kuin se hänen pippelinsä olisi joku valtikka joka muuttaa naiset kuningattariksi. Sinäkö sen kirjoitit?

Vierailija
142/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen 29v nainen ja saisin heti nuoremman juuri levysopparin saaneen miehen, jos vain haluaisin. Olemme olleet tämän miehen kanssa kavereita jo pitkään, mutta kun erosi exänsä kanssa alkoi mun riiaaminen.

Ulkosuomalainen

Parisuhteessa oleva mies lepertelee muille naisille, kuinka haluaisi olla juuri heidän kanssaan, jos olisi sinkku... Oi, mikä helmi! 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin epätoivoisia. T:työtön vetelys kenen miehellä on miljoona omaisuus

Vierailija
144/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö kuinka häiriintynyttä on "pisteyttää" muita ihmisiä? Ettekö kannata tasa-arvoa? Itse kannatan tasa-arvoa ja tuntuu todella pahalta lukea tällaista paskaa, monen sivun verran.

Toki saatte "pisteyttää" itseänne, mutta on äärimmäisen törkeää tehdä sitä muille. Elätte Suomessa, jossa vallitsee tasa-arvo.

Naiset pisteyttämisen ovat keksineet. Naiset vaativat itseään parempia miehiä, eli automaattisesti pisteyttävät kaikki miehet ja tsekkaavat, että deitti on naista itseään parempi. Jos ei ole, niin hylkyyn menee.

Tasojankkaajamiehet ainoastaan laittavat kirjalliseen muotoon sen mitä naiset ovat käytöksellään luoneet.

Voisinko siis ystävällisesti vihdoin ja viimein saada selkeään kirjalliseen muotoon sen, että kuinka tämä tasoarviointi oikeaoppisesti menee? Kuinka voin oikein arvioida paitsi omani, myös muiden ihmisten tasot?

Kysyin tätä viimeksi tässä ketjussa jo etusivulla, kun ap oli kehunut ymmärtävänsä tasot niin paljon paremmin kuin palstan naiset. En ole vielä saanut minkäänlaista vastausta. Samaa olen kysynyt aiemmin vastaavissa ketjuissa, edelleen saamatta vastausta. Eli voisikohan nyt vihdoin viimein joku tosiaan laittaa kirjalliseen muotoon tämän tasoluokittelun?

Mieti, kuka määrittelee asuntojen hinnat markkinoilla. Mekanismi on täsmälleen sama parisuhde- ja seksisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
145/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Salilla teinipojat puhuu kakkosen naisista, nelosen naisista ja kissoista.

En ole oman ikäisiltäni koskaan vastaavaa kuullut.

Kyllä me pojat jo teininä 80-luvulla pisteytettiin tyttöjen ulkonäköä kouluarvosanoin.

Naiset on aina tehneet ihan vastaavaa miehille ja tekevät edelleen.

Niin, ulkonäköä. Teininä. Millä ei ole mitään tekemistä ns parisuhdetason kanssa. Vai ajatteletko ihan oikeasti, että halutuin mies parisuhteeseen on se tietyn joukon komein? Usko tai älä, me muut olemme kasvaneet yli siitä esiteini-/teini-iän vaiheesta.

Halutuin mies parisuhteeseen on se mies, joka kuuluu miesten komeimpiin, miesten jänninpiin, miesten statuksekkaimpiin ja miesten varakkaimpiin. Ei tarvitse olla millään alueella paras, kunhan kuuluu selvästi keskiarvoa parempiin.

Juuri tästä syystä miehet jankuttavat niistä 190 senttisistä laatikkoleukaisista lentäjäkirurgeista. Jos tuo käännetään naisten vaatimiin ominaisuuksiin, niin:

190 senttinen laatikkoleuka -> kuuluu miesten komeimpaan vähemmistöön

lentäjä -> kuuluu miesten jännimpään vähemmistöön

lentäjä ja kirurgi yhtäaikaa -> kuuluu miesten statuksekkaimpaan vähemmistöön

kirurgi -> kuuluu miesten varakkaimpaan vähemmistöön

Ymmärrätkö? Koko ajatusrakennelma syntyy siitä, mitä te naiset miehiltä vaaditte.

t.eri

Sulla on kyllä erittäin omalaatuinen tuttavapiiri, kun ainoastaan vähintään 190 senttiset laatikkoleukaiset lentäjät ja kirurgit ovat onnistuneet löytämään kumppanin... Jos joskus haluat kurkata reaalitodellisuuteen, niin avaa silmäsi vaikka siellä Prismassa ja katso kuinka monennäköistä hiihtäjää siellä on vaimon ja muksujen kanssa ruokaostoksilla.

Kunhan vaan muistaa että kaikki julkisilla alueilla liikkuvat ei ole pariskuntia. Siellä joukossa voi olla kolme sukupolvea, esim, isovanhempi, lapsi,ja lapsenlapsi tai sisko, veli ja toisen näistä lapset, tai täti, siskonlapsi ja sisko jne. jne.

Pari kertaa nimittäin murhaavia katseita saanut kun olen isäni ja lapseni kanssa liikkunut asioilla.

Kukkahattutädit vihastuneet, kun luulleet että isälläni on nuori vaimo ja lapsi. Kerran jopa eräässä autokorjaamossa miehetkin mulkoili rumasti.

Onkohan sinulla vähän lennokas mielikuvitus, jos kuvittelet tällaisia mulkoiluja saaneesi. Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa.

Ja vaikka siellä kaupassa ei juuri sillä hetkellä sattuisikaan olemaan se puoliso, kyllä ne lapset sen verran paljastavat, että tämä henkilö on joskus ollut parisuhteessa. Ja suurin osa ihmisistä ovat kyllä ihan niitä oikeita perheitä, eikä mitään sukulaisia ja näistäkin suurin osa on niitä ihan taviksia. Vähän nyt kaukaa haettu tämä ongelmasi. 

Minulla on lapsi, enkä ole ollut koskaan parisuhteessa.

Ei lapsesta voi päätellä onko henkilö ollut parisuhteessa vai ei.

Sivusta

No aika harvinaista sekin taitaa olla. Ja kyllähän kaupassa kuulee helposti esimerkiksi äidin ja lasten keskusteluja, joista voi päätellä, että isäkin kuvioissa on. En nyt vain ymmärrä tätä hiustenhalkomista, että kenestäkään kaupassa tavatusta ihmisestä ei mitenkään pysty näkemään onko hän parisuhteessa. Kyllähän pariskunta hieman eri tavalla käyttäytyy kuin isä ja tytär. 

Vierailija
146/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalainen

Eihän tästä käy ollenkaan ilmi esim. se miten paino on jakautunut vartaloosi ja kuinka kauniit kasvot sinulla on.

Eikä myöskään tuo mies ole välttämättä ollenkaan tasokas, vaikka onkin nuori ja saanut juuri levysopparin.

Luultavasti olisi esim. minun silmissäni ruma enkä panis.

Tiedän kyllä millaista seksi kanssasi voisi olla. Hetken väriset ja voihkit, sitten oletkin jo valmis ja sua ei kiinnosta naisen orgasmi ollenkaan. Huonoa, tosi huonoa seksiä.

Ei kiitos.

Et sinä saisi minulta seksiä ollenkaan, sillä olen heteronainen eli ei kiinnosta seksi naisten kanssa.

Puhuin tuolle sovinistille, joka sanoi "sinua en panisi", ikään kuin se hänen pippelinsä olisi joku valtikka joka muuttaa naiset kuningattariksi. Sinäkö sen kirjoitit?

Luitko sinä edes sitä viestiä?

Eihän siinä sanota mitään ”sinua en panisi”, ja minä eli heteronainen sen kirjoitti.

Ihme keuhkoilua vaikkei ole edes ymmärtänyt lukemaansa

Vierailija
147/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissäni kaikki naiset ovat miehiään selvästi tasokkaampia. Valitettavasti hyviä miehiä on äärimmäisen vähän, joten osa naisista tyytyy huonompaan mieheen tai oikeastaan nämä pellet ovat esittäneet suhteen alkupuolella olevansa jotain parempia kuin ovatkaan ja ovat paljastaneet todellisen karvansa vasta, kun on naisen kannalta ja myöhäistä perääntyä. Moni nainen sinnittelee surkean kumppanin rinnalla lasten takia.

Aloittajan tapaista surkimusta en huolisi ikimaailmassa elämääni. Oma mieheni arvostaa minua ja näyttää sen myös.

Vierailija
148/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö kuinka häiriintynyttä on "pisteyttää" muita ihmisiä? Ettekö kannata tasa-arvoa? Itse kannatan tasa-arvoa ja tuntuu todella pahalta lukea tällaista paskaa, monen sivun verran.

Toki saatte "pisteyttää" itseänne, mutta on äärimmäisen törkeää tehdä sitä muille. Elätte Suomessa, jossa vallitsee tasa-arvo.

Naiset pisteyttämisen ovat keksineet. Naiset vaativat itseään parempia miehiä, eli automaattisesti pisteyttävät kaikki miehet ja tsekkaavat, että deitti on naista itseään parempi. Jos ei ole, niin hylkyyn menee.

Tasojankkaajamiehet ainoastaan laittavat kirjalliseen muotoon sen mitä naiset ovat käytöksellään luoneet.

Voisinko siis ystävällisesti vihdoin ja viimein saada selkeään kirjalliseen muotoon sen, että kuinka tämä tasoarviointi oikeaoppisesti menee? Kuinka voin oikein arvioida paitsi omani, myös muiden ihmisten tasot?

Kysyin tätä viimeksi tässä ketjussa jo etusivulla, kun ap oli kehunut ymmärtävänsä tasot niin paljon paremmin kuin palstan naiset. En ole vielä saanut minkäänlaista vastausta. Samaa olen kysynyt aiemmin vastaavissa ketjuissa, edelleen saamatta vastausta. Eli voisikohan nyt vihdoin viimein joku tosiaan laittaa kirjalliseen muotoon tämän tasoluokittelun?

Ai tämä on vieläkin jollekulle epäselvää. Tasohan siis määräytyy sen mukaan, millaisia kumppaneita saat. Siinä ei siis ole mitään pistetaulukkoa tai ulkopuolista raatia, joka sen määrittelee, vaan kaikki perustuu reaalimaailman tapahtumiin. Jos sillä ylipainoisella vaatimattoman näköisellä naisella on oikeasti useita lentäjäkirurgeja valmiina vakavaan parisuhteeseen, hän tasonsa on täsmälleen se lentäjäkirurgi eikä mikään muu. Se, että lentäjäkirurgi ei ole ylipainoinen, ei tarkoita sitä, että nämä olisivat eri tasoa. 

Vierailija
149/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yksin asuvia miehiä, joilla on poikuus tallella vaikka kuinka paljo. Varmasti enemmän kuin tilastoissa, koska aihe on arka eikä sitä kehdata tunnustaa. 20-39 vuotiaissa miehiä on melkein 100000 enemmän kuin naisia. Tyhmempikin tajuaa epäsuhdan.

M35, poikuus tallella

Vierailija
150/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37393 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon ainakin vähintään 3/5 nainen ja oon silti yksinäinen. Nykyään naisen pitää olla jotenkin yliaktiivinen ja ottaa mitä haluaa ja näin moni nähtävästi tekeekin. Maskuliiniset miehet tuntuvat olevan vähissä.

Maskuliinisuutta on ikävä kyllä käsitelty aika huonossa valossa viime vuosina esimerkiksi mediassa. Luulen, että monille miehille on käynyt niin, että he kokevat maskuliinisuuden olevan jotain hävettävää, ja jotain mitä pitäisi rajoittaa ja pitää piilossa.

Mediassa on myös puhuttu laajasti siitä kuinka miesten käytös ja välillä jopa läsnäolo saa naiset tuntemaan olonsa ahdistuneeksi ja turvattomaksi. Tällainen ilmapiiri ei tietenkään ole omiaan lisäämään miesten rentoja ja spontaaneja lähestymisiä, ja tästä johtuen naistenkin on varmasti nykyään syytä olla entistä aktiivisempia.

Linkittäisitkö vaikka muutaman tällaisen jutun, kiitos?

-eri

Vierailija
151/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on yksin asuvia miehiä, joilla on poikuus tallella vaikka kuinka paljo. Varmasti enemmän kuin tilastoissa, koska aihe on arka eikä sitä kehdata tunnustaa. 20-39 vuotiaissa miehiä on melkein 100000 enemmän kuin naisia. Tyhmempikin tajuaa epäsuhdan.

M35, poikuus tallella

Linkittäisitkö niitä tilastoja, joita tarkoitat?

Vierailija
152/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3/5 nainen, ylipainoa on ja luonteeni on vaikea. Mies on komea, vähintään 4/5, luonne sulaa kultaa, onni oli että ehdin löytää ennen kuin joku muu hurmasi. Ihme kyllä en ole ennen tätä kyseenalaistanut asiaa koska itsevarmuuteni on kohdillaan ja olen itse itseeni ja saavutuksiini tyytyväinen ja hyvväksyn haasteeni.

Vierailija
153/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä on vieläkin jollekulle epäselvää. Tasohan siis määräytyy sen mukaan, millaisia kumppaneita saat. Siinä ei siis ole mitään pistetaulukkoa tai ulkopuolista raatia, joka sen määrittelee, vaan kaikki perustuu reaalimaailman tapahtumiin. Jos sillä ylipainoisella vaatimattoman näköisellä naisella on oikeasti useita lentäjäkirurgeja valmiina vakavaan parisuhteeseen, hän tasonsa on täsmälleen se lentäjäkirurgi eikä mikään muu. Se, että lentäjäkirurgi ei ole ylipainoinen, ei tarkoita sitä, että nämä olisivat eri tasoa. 

Jos huomasit, niin pyysin nyt tätä kirjallista tasonmääritysselvitystä nimenomaan näiltä "tasojankuttajilta", jotka tässäkin ketjussa valittavat naisten vaativan itseään korkeatasoisempia miehiä. Mikäli he määrittelevät tasot kuten sinä sen teet, he tuskin olisivat täällä naisten vaatimuksia arvostelemassa.

Vierailija
154/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti toivoisin ulkonäkökeskeisten miesten tilaavan naisensa. Olisivat tyytyväisiä ja lakkaisivat kiusaamasta muita naisia.

Työssäkäyvät pystyy tilaamaan.

Vierailija
155/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huomasit, niin pyysin nyt tätä kirjallista tasonmääritysselvitystä nimenomaan näiltä "tasojankuttajilta", jotka tässäkin ketjussa valittavat naisten vaativan itseään korkeatasoisempia miehiä. Mikäli he määrittelevät tasot kuten sinä sen teet, he tuskin olisivat täällä naisten vaatimuksia arvostelemassa.

Niinpäs olikin. Huomasin liian myöhään, kun innoissani lähdin mouhaamaan. :D Eipä noilta tasojankkaajilta saa mitään muita vastauksia kuin epämääräisiä asteikkoja ilman reaalimaailman vastinetta. 

Vierailija
156/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Kyllä me pojat jo teininä 80-luvulla pisteytettiin tyttöjen ulkonäköä kouluarvosanoin.

Niin, ulkonäköä. Teininä. Millä ei ole mitään tekemistä ns parisuhdetason kanssa. Vai ajatteletko ihan oikeasti, että halutuin mies parisuhteeseen on se tietyn joukon komein? Usko tai älä, me muut olemme kasvaneet yli siitä esiteini-/teini-iän vaiheesta.

Halutuin mies parisuhteeseen on se mies, joka kuuluu miesten komeimpiin, miesten jänninpiin, miesten statuksekkaimpiin ja miesten varakkaimpiin. Ei tarvitse olla millään alueella paras, kunhan kuuluu selvästi keskiarvoa parempiin.

Juuri tästä syystä miehet jankuttavat niistä 190 senttisistä laatikkoleukaisista lentäjäkirurgeista. Jos tuo käännetään naisten vaatimiin ominaisuuksiin, niin:

Ymmärrätkö? Koko ajatusrakennelma syntyy siitä, mitä te naiset miehiltä vaaditte.

t.eri

Sulla on kyllä erittäin omalaatuinen tuttavapiiri, kun ainoastaan vähintään 190 senttiset laatikkoleukaiset lentäjät ja kirurgit ovat onnistuneet löytämään kumppanin... Jos joskus haluat kurkata reaalitodellisuuteen, niin avaa silmäsi vaikka siellä Prismassa ja katso kuinka monennäköistä hiihtäjää siellä on vaimon ja muksujen kanssa ruokaostoksilla.

Kunhan vaan muistaa että kaikki julkisilla alueilla liikkuvat ei ole pariskuntia. Siellä joukossa voi olla kolme sukupolvea, esim, isovanhempi, lapsi,ja lapsenlapsi tai sisko, veli ja toisen näistä lapset, tai täti, siskonlapsi ja sisko jne. jne.

Pari kertaa nimittäin murhaavia katseita saanut kun olen isäni ja lapseni kanssa liikkunut asioilla.

Kukkahattutädit vihastuneet, kun luulleet että isälläni on nuori vaimo ja lapsi. Kerran jopa eräässä autokorjaamossa miehetkin mulkoili rumasti.

Onkohan sinulla vähän lennokas mielikuvitus, jos kuvittelet tällaisia mulkoiluja saaneesi. Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa.

Ja vaikka siellä kaupassa ei juuri sillä hetkellä sattuisikaan olemaan se puoliso, kyllä ne lapset sen verran paljastavat, että tämä henkilö on joskus ollut parisuhteessa. Ja suurin osa ihmisistä ovat kyllä ihan niitä oikeita perheitä, eikä mitään sukulaisia ja näistäkin suurin osa on niitä ihan taviksia. Vähän nyt kaukaa haettu tämä ongelmasi. 

Sivusta

Oletettavasti valtaosa vanhemmista on kuitenkin ollut parisuhteessa sen lapsensa isän/äidin kanssa. Toki poikkeuksiakin on, mutta ei niiden takia kannata tehdä kovin suuria johtopäätöksiä. Todennäköisesti kuitenkin se iskävartaloinen kaljuuntuva 175 senttinen tavisteemu tavistiinan ja parin muksun kanssa siellä Prismassa on ihan parisuhteellinen mies, eikä joku naapurin tiinan mukaan koristeeksi lainannut parisuhdekokematon isukki.

Vierailija
157/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisen suomimiehen tarina päättyy.  Se ei harmita nyt ketään, mutta paluutakaan ei ole.

Joitain jälkikäteen kaipaavia jäänee, mutta ei auta silloin. "Perinteinen" viittaa tässä hieman karkeaan, ei pahemmin koulutettuun.

Vierailija
158/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

t.eri

Sivusta

Oletettavasti valtaosa vanhemmista on kuitenkin ollut parisuhteessa sen lapsensa isän/äidin kanssa. Toki poikkeuksiakin on, mutta ei niiden takia kannata tehdä kovin suuria johtopäätöksiä. Todennäköisesti kuitenkin se iskävartaloinen kaljuuntuva 175 senttinen tavisteemu tavistiinan ja parin muksun kanssa siellä Prismassa on ihan parisuhteellinen mies, eikä joku naapurin tiinan mukaan koristeeksi lainannut parisuhdekokematon isukki.

Olen naimisissa keskiaukeama kaljun omaavan kanssa. Masua on kummallakin.

13 vuotta oltu yhdessä nähden työt ja työttömyydet.

Vierailija
159/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sekava aloitus. Miehetkin voi saada paljon itseään kauniimman naisen. Se siitä.

Vierailija
160/581 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

t.eri

Sivusta

Niinpä. Jotenkin hassua nyt yrittää selittää sellaista skenaariota, että kaikki kaupoissa nähtävät lapset ovat joidenkin piilossa pysyttelevien kauniiden ihmisten lapsia ja ne taviksen näköiset ihmiset ovat vain ottaneet nämä lapset mukaansa kauppaan. Ja jos nainen kysyy ikäiseltään mieheltä vaikka siinä lihahyllyllä, tehdäänkö tänään tortilloita vai kanapataa, onko tosiaan hölmöä olettaa, että kyseessä on saman katon alla asuva pariskunta eikä siinä suunnitella mitään opiskelijabileitä vain random-luokkakaverin kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä