Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset voi saada niin paljon tasoaan parempia miehiä?

Vierailija
03.01.2021 |

Tunnen useita 32-42v miehiä, joilla ei ole naista eikä joillain ole ikinä ollutkaan. Useimmat näistä ovat luovuttaneet naisten tavoittelun, monet sellaisetkin joilla kyllä kaiken järjen mukaan pitäisi olla mahdollisuus naiseen - ovat siis ihan normaalikokoisia ja -näköisiä ja käyvät töissä, vaikkeivat mitään seksihunkseja olekaan. Itse taas löysin 5 vuoden naisettoman kauden jälkeen vihdoin naisen, jonka kanssa olen nyt puoli vuotta ollut. En pidä itseäni minään 1/5 miehenä, jos kohta en myöskään minään "saaliina" tai komeana rikkaana hurmurina. Ehkä olen juuri ja juuri 2/5 mies. Naiseni sen sijaan on todella lihava eikä juurikaan naisellinen, vaikka muuten mukava ihminen onkin.

Elikkä tilanne on siis se, että moni tuntemani ihan ok -mies ei saa ketään, ei edes Vauhtimursua, ja itse ihan ok -miehenä saan Vauhtimursun näköisen mutta vähemmän ongelmaisen naisen.

Eihän tästä voida päätellä kuin että naisista useimmat vähiten suositutkin tapaukset saavat esimerkiksi minua suositumpia miehiä. Jotain keskivertokomeita 180 senttisiä raksaäijiä ja -insinöörejä, ja "onks sul liittymäasiat kondiksessa?" ananastukkaisia 3/5 sählyjätkiä.

Ja jos on vähänkään suositumpi nainen, sellainen perus ig basic bitch , niin saa ilmeisesti jo todella suosittuja miehiä tosta noin vaan. Jonkun hyvässä lihassa olevan personal trainerin tai seksikkään rahoitusjohtaja-statusmiehen.

Miten kaikille naisille voi riittää noita keskimääräistä tasokkaampia miehiä? Ulkomailtako naiset niiitä hakee vai miten tämä on selitettävissä, että naisten enemmistö saa itseään tasokkaampia miehiä?

Kommentit (581)

Vierailija
581/581 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai voivat vai? Kun nyt mietin millaiset miehet ovat osoittaneet minua kohtaan kiinnostusta niin ei siellä kyllä mitään huippumiehiä ole joukossa ollut, vaikka ilmeisesti näitä pitäisi suunnilleen joka ikiselle naisella olla tyrkyllä. Lähinnä miehet ovat olleet luotaantyöntäviä, enkä varmasti ole ainut nainen joka on niin heistä ajatellut. Ulkoinen olemus sitä luokkaa ja usein lisäksi myös käytös. Jos ne miehet ovat todella olleet minua tasokkaampia, oma tasoni taitaa sitten olla jossain pakkasen puolella. Ihan vähällä en sitä kyllä suostu uskomaan.

Tasoa ei lasketa sen mukaan kuka on osoittanut sinua kohtaan kiinnostusta, vaan vasta se tilanne, jossa juttu on molemminpuolista määrittää tason.

Jos odotat vain miesten aktiivisuutta etkä pyri tutkimaan tilanteita ja sopivia, kiinnostavia miehiä tarkemmin, niin tasosi tulee olemaan alhaisempi kuin se aktiivisemmalla otteella olisi. Sama koskee miehiä. Alhainen itsetunto ja passiivisuus vaikuttaa kaikkeen elämässä, niin myös pariutumiseen.

Heh. Väitätkö tosiaan että jos minua kohtaan kiinnostusta ovat osoittaneet 90-prosenttisesti ne kaikista vähiten halutut miehet, minulla olisi mahdollisuus oikeasti hyviin miehiin jos olisin heitä kohtaan oma-aloitteinen? Johan nyt vitsin murjaisit.

En väitä olevani, tai olleeni miehistä parhaimpia, ja muutaman torjuin ja muutaman kanssa seurustelin, jotka kaikki olivat minun suuntaan aktiivisia, ja ne suhteet kestivät pisempään. Sitten ne, joissa minä itse olin aktiivinen naista kohtaan, eivät yleensä kestäneet kahtakaan kuukautta.

Poikkeuksena tämä viimeisin, jossa kohta kaksi vuotta on tapailtu, eikä edistystä ollenkaan. Minä olin alkuun aktiivinen. Jokainen saa toki odottaa, että se unelmien kumppani tulee ja haluaa tutustua, tai olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi